Mantorp spikat! 1.a Maj är datumet!
<!--QuoteBegin-magnum+15 Apr 2006, 01:03:18--><div class='quotetop'>QUOTE(magnum 4 15 Apr 2006, 01:03:18)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Måste man anmäla sig ?
Flaggpassen är för dom på ordenarie v-hem va ?
Hoppas jag inte missat anmälningen ....
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=270391"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Ingen anmälning men du måste vara med på förarmötet på morgonen. Inga fler flaggvakter behövs just nu men du får gärna hoppa in om nån lämnar återbud...
Flaggpassen är för dom på ordenarie v-hem va ?
Hoppas jag inte missat anmälningen ....
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=270391"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Ingen anmälning men du måste vara med på förarmötet på morgonen. Inga fler flaggvakter behövs just nu men du får gärna hoppa in om nån lämnar återbud...
Jazz -02
-
Vtec_Lambo
- Bil: CR-V PHEV 2024
- Namn: Mathias Beijer
Satan vad gött, snart dags och nu ska det banne mig bli varmt också!!!
Honda CR-V PHEV
Eeek, inte långt kvar nu. Har fortfarande kvar bensin i tanken från förra hösten, måste ut och värma upp lite nu ju, har knappt fattat att vintern har tagit slut!
fun fun fun fun!
fun fun fun fun!
Simon Aunér
F.d. ägare av en Honda Accord 2.3i SR 1994
F.d. ägare av en Honda Accord 2.3i SR 1994
i morse kl 7.10 va bilen klar för årets skojigheter [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img] tomt papper på besikningen va de som saknades [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]
så nu ska man i med lite ny frisk etanol istället för den som har stått hela vintern sen e de bara å gasa tills de rasar [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]
så nu ska man i med lite ny frisk etanol istället för den som har stått hela vintern sen e de bara å gasa tills de rasar [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]
Kristian, Hondalös.
- Asse
- Bil: Civic VTI EK4
- Namn: Erik Lindgren
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 6 times
Grattis Kristian!
Själv har man lite "småpyssel" kvar som ska ske till helgen [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
Då var det 11 dagar kvar idag då.
Själv har man lite "småpyssel" kvar som ska ske till helgen [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
Då var det 11 dagar kvar idag då.
"Isn't it nice when things just work?"
Honda Civic VTI -00
Honda CR-V -13
Honda Civic VTI -00
Honda CR-V -13
Beställt r-däcken idag. [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]
Kommer på måndag.
Kommer på måndag.
Div. Sthlm
Jazz Hybrid -12
www.autopunkten.se
Div. Sthlm
Jazz Hybrid -12
www.autopunkten.se
Fick min hjälm igår, handskar inköpta på Elmia och på fredag ska minibussen in till Honda för ny olja och bromsvätska.
...börjar bli lite nervös, kommer bli min första bankörning.
/tjalve
/tjalve
<span style='font-family:Arial'>Tobias Johansson</span>
Bytte motor och låda i helgen...inga felkoder än..annars borde motorlampan ha lyst.Ska bli kul att testa bilen efter"hjärtbytet"....
btw, finns det möjlighet för nån form av rattlåsrace på rakan under eftermiddan?bara undrar.
btw, finns det möjlighet för nån form av rattlåsrace på rakan under eftermiddan?bara undrar.
Alexis Ulloa
Honda Civic HB-93
Så SLÖ!!!
Honda Civic HB-93
Så SLÖ!!!
-
krollan
- Bil: del sol vti-t
- Namn: Kristofer Andersson
Å i morgon kommer lambdan och tyrbinen ÄNTLIGEN,skönt att motorn bara ligger i hundra bitar men har fått hem hjälmen som kommer att va ballast i depån och porrröda skor....
Kristofer Andersson
medlemnr. 557
Man ska ha testat allt utom folkdans och sin syster.
medlemnr. 557
Man ska ha testat allt utom folkdans och sin syster.
- oskar

- Bil: Crx 1.6i-VT på Steroider
- Namn: Oskar Johansson
- Has thanked: 132 times
- Been thanked: 52 times
<!--QuoteBegin-Walkire+19 Apr 2006, 16:16:58--><div class='quotetop'>QUOTE(Walkire 4 19 Apr 2006, 16:16:58)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Bytte motor och låda i helgen...inga felkoder än..annars borde motorlampan ha lyst.Ska bli kul att testa bilen efter"hjärtbytet"....
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=272198"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Nej, sånt har vi inte tid med. [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=272198"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Nej, sånt har vi inte tid med. [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]
Oskar Johansson
Vice ordförande Hondaklubben
*0733-124451*
Honda Accord Type R 2002
CRX 1.6-i VT 1991
Civic 1.8i 1989
Hondaklubben Kungälv medlem #936
0733-124451
Kinnekulle 1:02:73
Gelleråsen 1:21:38
Anderstorp 2:01:xx snigelfart jag vet....
Vice ordförande Hondaklubben
*0733-124451*
Honda Accord Type R 2002
CRX 1.6-i VT 1991
Civic 1.8i 1989
Hondaklubben Kungälv medlem #936
0733-124451
Kinnekulle 1:02:73
Gelleråsen 1:21:38
Anderstorp 2:01:xx snigelfart jag vet....
-
Andreas Lundgren
- Bil: Honda TSX
- Namn: Andreas Lundgren
Jag peta i nya LMD:s i min B16 i påskhelgen samt var en sväng på elmia [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
Har lite småsaker kvar som oljetryck och oljetempmätare samt lufta i ny RBF600 i bromssystemet:)
/ADDE
Har lite småsaker kvar som oljetryck och oljetempmätare samt lufta i ny RBF600 i bromssystemet:)
/ADDE
Andreas Adde Lundgren
HPC-member #943
Kör:
Honda TSX Executive 2.4i iVTEC Aut -07
Tidigare:
Honda Accord VTEC 2.0i ES -2000
Honda Civic EP3 Type-R -2005
Honda Civic EK3 1.5 vtec-e -1998
Honda CRX VT -1991
Honda Civic ED7 1.6i -1989
Peugeot 205 GTi -1989
HPC-member #943
Kör:
Honda TSX Executive 2.4i iVTEC Aut -07
Tidigare:
Honda Accord VTEC 2.0i ES -2000
Honda Civic EP3 Type-R -2005
Honda Civic EK3 1.5 vtec-e -1998
Honda CRX VT -1991
Honda Civic ED7 1.6i -1989
Peugeot 205 GTi -1989
- Dani
- Bil: Civic Type-R FK2, CRV 2.2D
- Namn: Daniel Gabriel
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 10 times
- Kontakt:
Bakbussningar, 4-hjulsmätning och ny bromsvätska kvar att fixa. Och om det vill sig illa, ny toppackning.
Daniel Gabriel / HPC Väst - Medlem #538
*Speedy Gonzales On The Run*
Honda Civic Type-R GT FK2 2015
Honda CRV 2.2D 2014
Honda CRV 2.2D 2014
<!--QuoteBegin-tjalve+19 Apr 2006, 14:51:38--><div class='quotetop'>QUOTE(tjalve 4 19 Apr 2006, 14:51:38)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Fick min hjälm igår, handskar inköpta på Elmia och på fredag ska minibussen in till Honda för ny olja och bromsvätska.
/tjalve
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=272181"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Det lär gå ganska bra. Bara ta det lugnt och i den takt du klara av och LYSSNA noga på förarmötet. Dem ger dig bra tips om vad man bör tänka på.
Oskar:ok! Bara undrade.
Dani:håller tummarna för din skull. Själv ska jag slänga på sommar hjulen imorgon+byta bromsvätska.Har du bra tips om hur man ska ställa in fram och bakvagn? Nu menar jag grader......
/tjalve
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=272181"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Det lär gå ganska bra. Bara ta det lugnt och i den takt du klara av och LYSSNA noga på förarmötet. Dem ger dig bra tips om vad man bör tänka på.
Oskar:ok! Bara undrade.
Dani:håller tummarna för din skull. Själv ska jag slänga på sommar hjulen imorgon+byta bromsvätska.Har du bra tips om hur man ska ställa in fram och bakvagn? Nu menar jag grader......
Alexis Ulloa
Honda Civic HB-93
Så SLÖ!!!
Honda Civic HB-93
Så SLÖ!!!
- Dani
- Kontakt:
Tack mannen.
Det beror ju på om du vill ha hjulinställning för banåka eller bara normalt efter gata. Ställer du hjulen efter bana så får du räkna med att däcken kommer slitas fort. Jag själv ska lämna in bilen för 4-hjulsmätning och jag kommer ha vinklar som är lite "banåka", men bara lite för jag vill inte slita ut däcken snabbt.
Enligt våran dator på jobbet så har JDM EG6 Toe In 0 grader +/-14 grader. Allt beror ju på vad du vill med bilen, Scotte eller nån annan banräv svarar nog bättre på din fråga.
Det beror ju på om du vill ha hjulinställning för banåka eller bara normalt efter gata. Ställer du hjulen efter bana så får du räkna med att däcken kommer slitas fort. Jag själv ska lämna in bilen för 4-hjulsmätning och jag kommer ha vinklar som är lite "banåka", men bara lite för jag vill inte slita ut däcken snabbt.
Enligt våran dator på jobbet så har JDM EG6 Toe In 0 grader +/-14 grader. Allt beror ju på vad du vill med bilen, Scotte eller nån annan banräv svarar nog bättre på din fråga.
Honda CRV 2.2D 2014
Honda CRV 2.2D 2014
Har redan gjort 4-hjulsmätning förra året. Orkar ej göra nytt eftersom mina bussningar e ganska sletna(obs!godkända av SBP).Väntar på att byta ut dem innan jag gör en ny inställnig.
Lycka till!!
Btw, strunta i de dumma kommentarer som folk har slängt ur sig.
Din bil e grymmare en min o du e en skön lirare. Ha det bäst!
Lycka till!!
Btw, strunta i de dumma kommentarer som folk har slängt ur sig.
Din bil e grymmare en min o du e en skön lirare. Ha det bäst!
Alexis Ulloa
Honda Civic HB-93
Så SLÖ!!!
Honda Civic HB-93
Så SLÖ!!!
- Dani
- Kontakt:
Men dåså, har du redan ställt hjulen och inte fifflat med den sen dess så att du behöver göra en ny är det ju lugnt. O tackar [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
Honda CRV 2.2D 2014
Honda CRV 2.2D 2014
9 dagar kvar!!! [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/prop.gif[/img]
Blir de nån samåkning dit kanske?
[u][b]Niclas Pettersson Borås[/b][/u]
[b]<!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Integra DC5 Type<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->-<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--sizec--></span><!--/sizec-->[/b] <!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->[b]TILL SALU!!!![/b]<!--sizec--></span><!--/sizec-->
[b]<!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Integra DC5 Type<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->-<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--sizec--></span><!--/sizec-->[/b] <!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->[b]TILL SALU!!!![/b]<!--sizec--></span><!--/sizec-->
<!--QuoteBegin-Malakai+21 Apr 2006, 20:53:02--><div class='quotetop'>QUOTE(Malakai 4 21 Apr 2006, 20:53:02)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->9 dagar kvar!!! [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/prop.gif[/img]
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=273596"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
jag åker tidigt på morgonen den 1maj ifrån borås vet inte om det är någon mer som skall åka då ifrån borås hållet?
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=273596"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
jag åker tidigt på morgonen den 1maj ifrån borås vet inte om det är någon mer som skall åka då ifrån borås hållet?
Martin Säverot
------------------
civic aerodeck
civic vt -91
subaru -03 wrx
prelude -97 2.2
prelude -93 2.3
+lite andra skitbilar
------------------
civic aerodeck
civic vt -91
subaru -03 wrx
prelude -97 2.2
prelude -93 2.3
+lite andra skitbilar
<!--QuoteBegin-M Säverot+21 Apr 2006, 21:28:27--><div class='quotetop'>QUOTE(M Säverot 4 21 Apr 2006, 21:28:27)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Malakai+21 Apr 2006, 20:53:02--><div class='quotetop'>QUOTE(Malakai 4 21 Apr 2006, 20:53:02)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->9 dagar kvar!!! [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/prop.gif[/img]
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=273635"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
jepp! då ses vi så samåker vi dit! kommer nog va fler som åker från borås skulle ja tro. Är ju över en vecka kvar så.. men vi är iaf 2 änsålänge [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=273635"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
jepp! då ses vi så samåker vi dit! kommer nog va fler som åker från borås skulle ja tro. Är ju över en vecka kvar så.. men vi är iaf 2 änsålänge [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
[u][b]Niclas Pettersson Borås[/b][/u]
- Regge
- Bil: Honda S2000
- Namn: Erik Regnell
- Been thanked: 1 time
<!--QuoteBegin-Linus_E+21 Apr 2006, 22:02:14--><div class='quotetop'>QUOTE(Linus_E 4 21 Apr 2006, 22:02:14)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->malmö folk som kör upp på söndagen ??
vem var när hur ?
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=273622"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Hur gjorde ni förra året?
vem var när hur ?
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=273622"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Hur gjorde ni förra året?
KÖR:
Honda EP3 -05
Volvo V60 -20
KÖRT innan:
-Mazda Miata NB -98
-Golf GTi Clubsport-S -17
-Honda Jazz -09
-Honda S2000 -05
-Honda CRX VT -90
-Skoda Octavia RS -16
-BMW M3 E30 -87
-Civic VT-R -91
-Civic VT-R -91
-CRX VT-R -90
-Accord 2,2 -94
Honda EP3 -05
Volvo V60 -20
KÖRT innan:
-Mazda Miata NB -98
-Golf GTi Clubsport-S -17
-Honda Jazz -09
-Honda S2000 -05
-Honda CRX VT -90
-Skoda Octavia RS -16
-BMW M3 E30 -87
-Civic VT-R -91
-Civic VT-R -91
-CRX VT-R -90
-Accord 2,2 -94
-
Alfahannen
<!--QuoteBegin-M Säverot+21 Apr 2006, 21:28:27--><div class='quotetop'>QUOTE(M Säverot 4 21 Apr 2006, 21:28:27)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Malakai+21 Apr 2006, 20:53:02--><div class='quotetop'>QUOTE(Malakai 4 21 Apr 2006, 20:53:02)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->9 dagar kvar!!! [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/prop.gif[/img]
Jag åker från Gbg på morgonen 1:a maj. Så jag kan hänga på!
Jag åker från Gbg på morgonen 1:a maj. Så jag kan hänga på!
<!--coloro:#808080--><span style="color:#808080"><!--/coloro-->David Madås
Tony Kart '03
Honda Civic 1.5 '98
Honda Integra Type-<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc-->'98 (såld)<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Tony Kart '03
Honda Civic 1.5 '98
Honda Integra Type-<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc-->'98 (såld)<!--colorc--></span><!--/colorc-->
- Dani
- Kontakt:
Dra igång en sån tråd under TRÄFFAR. Sabba inte den här grymma tråden med samåkningstjaffs [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... tongue.gif[/img]
Honda CRV 2.2D 2014
Honda CRV 2.2D 2014
Vad får ni som har lite mer kraft under huven (<250hk) för hastigheter på rakan?
Försöker lista ut vad man kan förvänta sig för farter...
Försöker lista ut vad man kan förvänta sig för farter...
Senast redigerad av Sebban den 24 april 2006, 08:50, redigerad totalt 1 gånger.
Sebastian Petersson
Grön Pansarvagn
KTM 250 EXC
Grön Pansarvagn
KTM 250 EXC
7 dagar kvar,
Bara Bromsvätske och oljebyte kvar, yay.
Bara Bromsvätske och oljebyte kvar, yay.
Per Björe-Dahl, Göteborg
"The concept of shoehorning a massive V8 into an extremely heavy bodyshell with the structural rigidity of a potato is to act as a catalyst for global warming."
"The concept of shoehorning a massive V8 into an extremely heavy bodyshell with the structural rigidity of a potato is to act as a catalyst for global warming."
7 dagar kvar å jag måste hinna riva bort turbo m.m sen ut med bur å in med baksäte, bälten.. fixa nummerplåts besiktning å sånt.. in å besikta å sen bort med baksäte, bälten å med turbo m.m och sätta dit en oljekyl å sen åka till mantorp... börja bli panikslagen..
Robin Pettersson
Tidigare
s2k -03
ek-96 Vinterbil
Civic VT
EG6 +Turbo
Tidigare
s2k -03
ek-96 Vinterbil
Civic VT
EG6 +Turbo
- Dani
- Kontakt:
<!--QuoteBegin-mr cheezy+24 Apr 2006, 09:30:25--><div class='quotetop'>QUOTE(mr cheezy 4 24 Apr 2006, 09:30:25)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->7 dagar kvar å jag måste hinna riva bort turbo m.m sen ut med bur å in med baksäte, bälten.. fixa nummerplåts besiktning å sånt.. in å besikta å sen bort med baksäte, bälten å med turbo m.m och sätta dit en oljekyl å sen åka till mantorp... börja bli panikslagen..
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=274627"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Vafan Cheezen, det fixar du lätt, du måste komma till Mantorp annars blir jag besviken [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=274627"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Vafan Cheezen, det fixar du lätt, du måste komma till Mantorp annars blir jag besviken [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
Honda CRV 2.2D 2014
Honda CRV 2.2D 2014