Tycker det var en fin "hint" till hela rörelsen runt Euro vision när Lördi vann, att det kanske är dags att lägga ned och köra en annan form av tävling, trots allt är det bottenskrapet av musik från olika länder som förhoppningsvis presenteras i denna tävling. För det är väl en ironisk tävling, eller har jag missat något?
Ingen kan väl med någon som helst självaktning räcka upp handen och säga att det är lyssningsbar musik? Ännu mindre påstå att man skulle spela det på en fest, masochism tycker jag man kolla hålla på med när man är ensam med sin partner, inget andra behöver utsättas för.
Sänk slagerskräpet...
-
M Scotte
- Namn: Martin Scotte
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 36 times
- Kontakt:
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
-
pena

- Bil: Honda Delsol
- Namn: Pentti Lauronen
<!--QuoteBegin-Dani+20 May 2006, 23:46:30--><div class='quotetop'>QUOTE(Dani 4 20 May 2006, 23:46:30)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->En fråga då, vad är ett slagerskräp för nåt?
[right][snapback]286621[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Typ: Carola!? <!--emo&:wacko:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wacko.gif[/img]<!--endemo--> Moahahahha
Typ: Carola!? <!--emo&:wacko:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wacko.gif[/img]<!--endemo--> Moahahahha
Björkvik, Katrineholm
Kör: Honda Ridgeline -06
Glider i: Honda Delsol Vti -92
Projekt: 3st Gen1 Civic 1200 -76,-78,79
Övningskör: Honda z50 -76
F.d: Civic 1200 -78, Civic Ek3 -98, Civic Mb6 -98, Accord Aerodeck -97, Civic Aerodeck -98
F.d: Civic 1200 -78, Civic Ek3 -98, Civic Mb6 -98, Accord Aerodeck -97, Civic Aerodeck -98
-
TheSilencer
<!--QuoteBegin-Dani+20 May 2006, 23:46:30--><div class='quotetop'>QUOTE(Dani 4 20 May 2006, 23:46:30)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->En fråga då, vad är ett slagerskräp för nåt?
Ja du.. vad är "eurovisionsskiten", "slagerbögarna"? Och min favorit.. "Haha.. skiten är sänkt!!"
<!--emo&:prop:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/prop.gif[/img]<!--endemo-->
Ja du.. vad är "eurovisionsskiten", "slagerbögarna"? Och min favorit.. "Haha.. skiten är sänkt!!"
<!--emo&:prop:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/prop.gif[/img]<!--endemo-->
[i]"Asfalterat? Här i Värmland kallar vi allt grusväg."[/i]
<!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->//Johan Mossfeldt
Medlemsnr 1569<!--sizec--></span><!--/sizec-->
<!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->//Johan Mossfeldt
-
TheSilencer
<!--QuoteBegin-M Scotte+20 May 2006, 23:47:43--><div class='quotetop'>QUOTE(M Scotte @ 20 May 2006, 23:47:43)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Tycker det var en fin "hint" till hela rörelsen runt Euro vision när Lördi vann, att det kanske är dags att lägga ned och köra en annan form av tävling, trots allt är det bottenskrapet av musik från olika länder som förhoppningsvis presenteras i denna tävling. För det är väl en ironisk tävling, eller har jag missat något?
Ingen kan väl med någon som helst självaktning räcka upp handen och säga att det är lyssningsbar musik? Ännu mindre påstå att man skulle spela det på en fest, masochism tycker jag man kolla hålla på med när man är ensam med sin partner, inget andra behöver utsättas för.
[right][snapback]286623[/snapback][/right]
Kan räcka upp handen direkt och säga att en hel del av alla låtar som genom åren varit med i ESC poppas friskt här hemma hos mig och sambon.
Förstår inte riktigt varför du menar att det är dags att lägga ned allt, det utvecklas ju hela tiden. I år tog det stormsteg!
[right][snapback]286623[/snapback][/right]
Kan räcka upp handen direkt och säga att en hel del av alla låtar som genom åren varit med i ESC poppas friskt här hemma hos mig och sambon.
Förstår inte riktigt varför du menar att det är dags att lägga ned allt, det utvecklas ju hela tiden. I år tog det stormsteg!
- Dani
- Bil: Civic Type-R FK2, CRV 2.2D
- Namn: Daniel Gabriel
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 10 times
- Kontakt:
Ingen som fattar...finns inget som heter slager, men schlager kanske? <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo-->
Daniel Gabriel / HPC Väst - Medlem #538
*Speedy Gonzales On The Run*
Honda Civic Type-R GT FK2 2015
Honda CRV 2.2D 2014
Honda CRV 2.2D 2014
-
M Scotte
- Kontakt:
Jo ,men även en totalt ickemusikalisk människa måste väl se igenom det totalt tondöva stämmorna, och den usla produktionen. Allt låter som upphypde barnvisor eller gamla avdammad folkmusik. Men jag är inte den som är den, folk får gärna lyssna på schlager så länge jag slipper höra det i min omgivning.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
-
pena

- Bil: Honda Delsol
- Namn: Pentti Lauronen
FÖRRESTEN!!! Såg ni att Carola spelade synthen i LORDI!!!? <!--emo&:whistling:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/whistling.gif[/img]<!--endemo-->
Björkvik, Katrineholm
- smacke
- Bil: NSX
- Namn: MarcusMaehlum
- Kontakt:
saken är ju att de e lite av ett skämt... de blir mer å mer halvnakna bimosar som struttar runt å försöker se ut som porrstjärnor å de skulle vara roligt att se statistik över hur mycket av rösterna som kommer från grannländerna...
Man kan ju snudd på gissa sig till vilka röster ett land kommer ge bara genom att se vilka deras grannar är...
så ja säger som scotte... gör om redigt radikalt eller lägg ner... i dagens tappning har det iaf sedan länge paserat sitt "bäst före" datum...
Man kan ju snudd på gissa sig till vilka röster ett land kommer ge bara genom att se vilka deras grannar är...
så ja säger som scotte... gör om redigt radikalt eller lägg ner... i dagens tappning har det iaf sedan länge paserat sitt "bäst före" datum...
SMacke #364
-
TheSilencer
<!--QuoteBegin-Dani+20 May 2006, 23:59:52--><div class='quotetop'>QUOTE(Dani 4 20 May 2006, 23:59:52)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Ingen som fattar...finns inget som heter slager, men schlager kanske? <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo-->
[right][snapback]286633[/snapback][/right]
Jo då, jag hängde med men jag var bara tvungen att ta upp resten av alla tokigheter. Kunde inte låta bli. <!--emo&:oops:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/oops.gif[/img]<!--endemo-->
Jo då, jag hängde med men jag var bara tvungen att ta upp resten av alla tokigheter. Kunde inte låta bli. <!--emo&:oops:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/oops.gif[/img]<!--endemo-->
- smacke
- Bil: NSX
- Namn: MarcusMaehlum
- Kontakt:
<!--QuoteBegin-Dani+21 May 2006, 00:59:52--><div class='quotetop'>QUOTE(Dani 4 21 May 2006, 00:59:52)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Ingen som fattar...finns inget som heter slager, men schlager kanske? <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo-->
vi fattar, men som vanligt väljer vi att ignorera va du säger... <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo-->
vi fattar, men som vanligt väljer vi att ignorera va du säger... <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo-->
SMacke #364
-
M Scotte
- Kontakt:
Med dagens koncept på högkvalitativ musik som prånglas ut via Eurovison så borde gamla tyskdängan "Fågeldansen" vara en given publikfavorit, jag kan tänka mig att det är samma typ av människor som gillar denna som lyssnar på schlager. Vad säger ni gott folk, en het bimbo utan en tråd på kroppen, dansande en upbeat-scooter-version av fågeldansen. Har vi en Eurovisonvinnare 2007 eller?
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
<!--QuoteBegin-pena+21 May 2006, 01:00:09--><div class='quotetop'>QUOTE(pena 4 21 May 2006, 01:00:09)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->FÖRRESTEN!!! Såg ni att Carola spelade synthen i LORDI!!!? <!--emo&:whistling:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/whistling.gif[/img]<!--endemo-->
[right][snapback]286636[/snapback][/right]
<!--emo&:))-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/w00t2.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
[right][snapback]286636[/snapback][/right]
<!--emo&:))-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/w00t2.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
Mattias "Racke" Rahkolin
Nu: Seat Leon FR 1.8T -05
EX: Civic EK4 VTI - 00
EX: Civic EJ2/Coupe - 95
Nu: Seat Leon FR 1.8T -05
EX: Civic EK4 VTI - 00
EX: Civic EJ2/Coupe - 95
- Dani
- Bil: Civic Type-R FK2, CRV 2.2D
- Namn: Daniel Gabriel
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 10 times
- Kontakt:
<!--QuoteBegin-smacke+21 May 2006, 01:01:49--><div class='quotetop'>QUOTE(smacke 4 21 May 2006, 01:01:49)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Dani+21 May 2006, 00:59:52--><div class='quotetop'>QUOTE(Dani 4 21 May 2006, 00:59:52)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Ingen som fattar...finns inget som heter slager, men schlager kanske? <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo-->
[right][snapback]286640[/snapback][/right]
Skyll din åldersdemens på det du lille snutten <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
[right][snapback]286640[/snapback][/right]
Skyll din åldersdemens på det du lille snutten <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
Daniel Gabriel / HPC Väst - Medlem #538
Honda CRV 2.2D 2014
Honda CRV 2.2D 2014
-
EcciBaka
- Bil: Civic Aerodeck 1,8vti -00
- Namn: Alexander Rothberg
- Kontakt:
var ute på krogen när beskedet kom, den har spelats friskt ikväll kan jag säga. tycker lordi har bra låtar annars. men jösses.. han kan ju inte sjunga live iaf, höll för tusan på att sätta i halsen när jag hörde honom
------------------------
"Fighting in forums is like competing in the special olympics,
eaven if you win, you are still retarded..."
------------------------
------------------------
Wohooo !!!!!!!!!!!!!!!!!1 lordi FTW <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo--> grattis Finland för första gången på 40 år <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
<!--coloro:#4169E1--><span style="color:#4169E1"><!--/coloro-->Henrik Larsson -> Skövde<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<a href="http://www.garaget.org/?car=17264" target="_blank"><!--coloro:#48D1CC--><span style="color:#48D1CC"><!--/coloro-->WV Typ1<!--colorc--></span><!--/colorc--> <!--coloro:#FFFFFF--><span style="color:#FFFFFF"><!--/coloro-->Restolooker -62<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>
<a href="http://www.garaget.org/?car=30187" target="_blank">CRX VT -91</a> *SÅLD*
<a href="http://www.garaget.org/?car=42665" target="_blank"><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Celica GT4 -88<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>
<a href="http://www.garaget.org/?car=17264" target="_blank"><!--coloro:#48D1CC--><span style="color:#48D1CC"><!--/coloro-->WV Typ1<!--colorc--></span><!--/colorc--> <!--coloro:#FFFFFF--><span style="color:#FFFFFF"><!--/coloro-->Restolooker -62<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>
<a href="http://www.garaget.org/?car=30187" target="_blank">CRX VT -91</a> *SÅLD*
<a href="http://www.garaget.org/?car=42665" target="_blank"><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Celica GT4 -88<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>
-
Clabbe
- Bil: RD9
- Namn: Клабе Бюрстром
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Jag tycker det ska bli intressant och se vad övriga länder kommer kontra med till nästa år <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
Благодаря мутра!
- Martin_M

- Bil: del Sol K24
- Namn: Martin Mogren
- Has thanked: 63 times
- Been thanked: 22 times
- Kontakt:
<!--QuoteBegin-Clabbe+21 May 2006, 03:57:44--><div class='quotetop'>QUOTE(Clabbe 4 21 May 2006, 03:57:44)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Jag tycker det ska bli intressant och se vad övriga länder kommer kontra med till nästa år <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
[right][snapback]286683[/snapback][/right]
Satt och diskuterade samma sak med tösen igår. många lär väl komma med hårdrocksband. nästan så man hoppas på det, då har lordi lyckats "förstöra" allihop
[right][snapback]286683[/snapback][/right]
Satt och diskuterade samma sak med tösen igår. många lär väl komma med hårdrocksband. nästan så man hoppas på det, då har lordi lyckats "förstöra" allihop
Senast redigerad av Martin_M den 21 maj 2006, 08:51, redigerad totalt 1 gånger.
Bil:
Honda del Sol -95
Honda CR-V 1.6D -16
Honda del Sol -95
Honda CR-V 1.6D -16
de e helt otroligt hur många deltagare som faktiskt inte kunde sjunga... många av dom skulle ju inte gå vidare från första omgången i Idol tex...
angående att man "vet" vilka som kommer få ett lands röster genom att kolla på var de ligger så stämmer de självklart.. de har säkert med att folk vill hålla sej väl med varandra men jag tror att de har ännu mer att göra med att dom faktiskt har samma musik kultur och att vissa av deltagarna sen tidigare är kända åxå i grannländerna... de e ju alltid lättare att gilla sånnt man känner igen
angående att man "vet" vilka som kommer få ett lands röster genom att kolla på var de ligger så stämmer de självklart.. de har säkert med att folk vill hålla sej väl med varandra men jag tror att de har ännu mer att göra med att dom faktiskt har samma musik kultur och att vissa av deltagarna sen tidigare är kända åxå i grannländerna... de e ju alltid lättare att gilla sånnt man känner igen
Kristian, Hondalös.
-
Jay-c
- Bil: Civic EJ9 -96
- Namn: Johannes Carlsson
hade vart kul å se hur folk röstat om man höll hemligt vilken låt som kom från vilket land..
kör:
SL1000 Falco, KTM 525, 91 Corvette & en grön 96 Civic 1,4is Sedan
Allt är till salu, det är bara en fråga om rätt pris..
201m: 10.08 116.5 km/h CRX VT
SL1000 Falco, KTM 525, 91 Corvette & en grön 96 Civic 1,4is Sedan
Allt är till salu, det är bara en fråga om rätt pris..
201m: 10.08 116.5 km/h CRX VT
-
Hondaholic
JayC: Förstod jag rätt att du påstår att Lordi fick mest poäng
för att dom e från Finland?Eller va menar du?
För om du kollar statistiken från tidigare år(läs 40)
så märker du att det finns inte direkt någon grund för ett sådant
påstående..
En annan kul grej e att Lordi kommer ju att få kallelse till presidentbalen
på självständighetsdagen och hur tror ni det kommer att se ut <!--emo&:))-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/w00t2.gif[/img]<!--endemo-->
Vi e inte vana att klara oss i sånahär tävlingar så låt oss fira det,
Ni får ta hem hockeyn istället(igen) <!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo-->
för att dom e från Finland?Eller va menar du?
För om du kollar statistiken från tidigare år(läs 40)
så märker du att det finns inte direkt någon grund för ett sådant
påstående..
En annan kul grej e att Lordi kommer ju att få kallelse till presidentbalen
på självständighetsdagen och hur tror ni det kommer att se ut <!--emo&:))-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/w00t2.gif[/img]<!--endemo-->
Vi e inte vana att klara oss i sånahär tävlingar så låt oss fira det,
Ni får ta hem hockeyn istället(igen) <!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo-->
Mitsubishi Lancer EVO 5 GSR
Mitsubishi Eclipse GS-T
Mitsubishi Eclipse GS-T
<span style='font-size:21pt;line-height:100%'>RÄTT LÅT VANN!!!</span>
<!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
<!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
-
EcciBaka
- Kontakt:
hondaholic: tror han menade hur de som klassiskt röstar på sina grannländer.
------------------------
------------------------
------------------------
<!--QuoteBegin-M Scotte+21 May 2006, 01:06:40--><div class='quotetop'>QUOTE(M Scotte @ 21 May 2006, 01:06:40)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Med dagens koncept på högkvalitativ musik som prånglas ut via Eurovison så borde gamla tyskdängan "Fågeldansen" vara en given publikfavorit, jag kan tänka mig att det är samma typ av människor som gillar denna som lyssnar på schlager. Vad säger ni gott folk, en het bimbo utan en tråd på kroppen, dansande en upbeat-scooter-version av fågeldansen. Har vi en Eurovisonvinnare 2007 eller?
[right][snapback]286644[/snapback][/right]
Jag tror detta är ett vinnande koncept=) men man måste se till att ha ett par fejk backupsingers med max lika lite kläder på sig.
[right][snapback]286644[/snapback][/right]
Jag tror detta är ett vinnande koncept=) men man måste se till att ha ett par fejk backupsingers med max lika lite kläder på sig.
Delsol(sommar) och Accord(vinter) -Åkersberga
Rickard Johansson
Rickard Johansson
-
TheFinnishFlash
Jag tycker man inte kan säga att Lordi förstörde nått. Dom gav de tråkiga eurovisionen ett nytt ansikte. Och de är ju bra att de kanske kan locka lite yngre folk att titta å. <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
Niclas Bäckström
Tackar till mina sponsorer
Repaint.fi
Alpine.fi
ITPOWER.fi
Och så även min motiv lackare. johnny-design.com/
Gå gärna in och rösta på. <a href="http://www.garaget.org/?car=74007" target="_blank">http://www.garaget.org/?car=74007</a>
Tackar till mina sponsorer
Repaint.fi
Alpine.fi
ITPOWER.fi
Och så även min motiv lackare. johnny-design.com/
Gå gärna in och rösta på. <a href="http://www.garaget.org/?car=74007" target="_blank">http://www.garaget.org/?car=74007</a>
-
Vtec_Lambo
- Bil: CR-V PHEV 2024
- Namn: Mathias Beijer
<!--QuoteBegin-TheFinnishFlash+21 May 2006, 18:43:08--><div class='quotetop'>QUOTE(TheFinnishFlash 4 21 May 2006, 18:43:08)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Jag tycker man inte kan säga att Lordi förstörde nått. Dom gav de tråkiga eurovisionen ett nytt ansikte. Och de är ju bra att de kanske kan locka lite yngre folk att titta å. <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
[right][snapback]286926[/snapback][/right]
Helt rätt, skoj med något nytt i något som annars är så tråkigt.
[right][snapback]286926[/snapback][/right]
Helt rätt, skoj med något nytt i något som annars är så tråkigt.
Honda CR-V PHEV
-
Andreas79
- Bil: Honda Accord Coupé V6 3.0
- Namn: Andreas Jönsson
<span style='font-size:14pt;line-height:100%'>TOTAL KATASTROF!!!</span>
Värdelös vinnarlåt verkligen sämsta skräpet jag hört någonsin,
dessutom kallar jag inte detta för schlager ens själva Eurovision
Song Contest... schlager var det förr då ABBA och andra band spelade,
det kallar jag verkligen för schlagermusik!
Hårdrocksmusik passar verkligen inte in i Eurovision Song Contest!
Skandalöst säger jag bara... skitkass låt rent ut sagt som vann ...
Eurovision Song Contest 2006 = inte mycket till schlager... inte precis! <!--emo&:hmm:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/hmm.gif[/img]<!--endemo-->
Tycker det var rena skämtet alltihopa... många av artisterna sög ordentligt,
för att inte tala om deras framträdanden, som var riktigt hån!
Värdelös vinnarlåt verkligen sämsta skräpet jag hört någonsin,
dessutom kallar jag inte detta för schlager ens själva Eurovision
Song Contest... schlager var det förr då ABBA och andra band spelade,
det kallar jag verkligen för schlagermusik!
Hårdrocksmusik passar verkligen inte in i Eurovision Song Contest!
Skandalöst säger jag bara... skitkass låt rent ut sagt som vann ...
Eurovision Song Contest 2006 = inte mycket till schlager... inte precis! <!--emo&:hmm:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/hmm.gif[/img]<!--endemo-->
Tycker det var rena skämtet alltihopa... många av artisterna sög ordentligt,
för att inte tala om deras framträdanden, som var riktigt hån!
Senast redigerad av Andreas79 den 22 maj 2006, 00:05, redigerad totalt 1 gånger.
www.FotografAndreas.se
^ Foto från bilträffar ©Andreas Jönsson
Medlem i Hondaklubben #909 简体中文版
E-post: info@fotografandreas.se | Mobil: 0708 - 76 17 44
-
Clabbe
- Bil: RD9
- Namn: Клабе Бюрстром
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Hahahaha....
Andreas...
Tiderna förändras...
Rocken börjar bli rumsren...
Bara acceptera... <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
Andreas...
Tiderna förändras...
Bara acceptera... <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
Благодаря мутра!
-
EcciBaka
- Kontakt:
hahahaahahahaahahahahahahah
jag skulle skriva nåt om jag inte grät just nu hahahaa
jag skulle skriva nåt om jag inte grät just nu hahahaa
------------------------
------------------------
------------------------
-
Andreas79
- Bil: Honda Accord Coupé V6 3.0
- Namn: Andreas Jönsson
<!--QuoteBegin-Clabbe+21 May 2006, 23:33:03--><div class='quotetop'>QUOTE(Clabbe 4 21 May 2006, 23:33:03)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Hahahaha....
Andreas...
Tiderna förändras...
[right][snapback]287192[/snapback][/right]
Ja verkar så <!--emo&:wohow:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wohow.gif[/img]<!--endemo-->
Eurovision Hardrock Contest nästa år med andra ord `? <!--emo&:blink2:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/blink2.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:hmm:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/hmm.gif[/img]<!--endemo-->
Andreas...
Tiderna förändras...
[right][snapback]287192[/snapback][/right]
Ja verkar så <!--emo&:wohow:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wohow.gif[/img]<!--endemo-->
Eurovision Hardrock Contest nästa år med andra ord `? <!--emo&:blink2:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/blink2.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:hmm:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/hmm.gif[/img]<!--endemo-->
Senast redigerad av Andreas79 den 22 maj 2006, 00:45, redigerad totalt 1 gånger.
www.FotografAndreas.se