BILEN STULEN INATT!!!

ENBART för motorrelaterade topics
Streetracer

Förjävligt är det ! Varför kan inte svinen låta andras saker vara i fred...
Det är en väldigt obehaglig känsla att bli bestulen på sina ägodelar.
Thomas Beausang - Göteborg - Våra bilar - <a href='http://www.garaget.org/nmri' target='_blank'>http://www.garaget.org/nmri</a>
piz

Tjena alla Honda ìter!!!...

Varit lite tyst från försäkringsbolag/verkstad..etc ...

så jag tog mig friheten att ringa upp folksam å fråga "vad som händer"?!?!?!?

Först visste dem inte vad jag pratade om,men efter förklaringar hit å dit.. så lyckads dem tydligen fatta att "MIN BIL HAR BLIVIT STULEN,MEN HITTAT FÖRRA LÖRDAGEN"!!!
vilket tydligen var skiiiiiiiiiiiiiiiiiiit svårt att fatta...
sen när han knappade in sig på info´n om "Min" bil..så stog d inge speciellt.. vilket jag tyckte var skumt,för jag menar,gör ni NÅGOT överhuvudtaget angående min bil???????

-Nä,just nu väntar vi på svar från verkstan om hur/vad/hur mycke det kostar att fixa din bil!

(jag)
-Aha,för dem säger att dem väntar på er?! (verkstan alltså)...

(han)
-jaha...

Då sa jag det som mecken drog upp,att har du otur,så ersätter dem INGENTING,då sån här bilar "INTE" ska gå att sno..
Då höll försäkringsgubben bara med... "mmm,tyvärr är det så"!!!

Sen plötsligt så brast han ut.

-men kolla här,det finns en anteckning angående denna bil..

Ooooooooooooooook!??!?!?!

TYdligen så stog det att "svensk säkerhets tjänst" kommer att under veckan 23-24 utreda om detta kan vara en "Ny typ" av brottsvåg som går i Sverige... då ett 20-30 tal nya bilar den senaste tiden blivit stulna på liknande sätt!!! Våran är en utav dem...

GOOOOOOOOOOOOOOOMORGON Svea rike!!! det finns faktist mer kriminella här än snattare å våldsmän!!! Det värsta är att detta kommer säkert som en chock för försäkrings bolagen!!!

PIIIIIIIIIINSAMMT!!!
Pontius Röstlinger " IL CAPO DA CAPI "

THERE CAN ONLY BE ONE DOG!
<STAFFORDSHIRE BULLTERRIER>
ziggy

<!--QuoteBegin-piz+5 Jun 2006, 12:06:58--><div class='quotetop'>QUOTE(piz @ 5 Jun 2006, 12:06:58)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->
Då sa jag det som mecken drog upp,att har du otur,så ersätter dem INGENTING,då sån här bilar "INTE" ska gå att sno..

[right][snapback]294082[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

Jäklar va förbannad jag skulle vara om jag råkade ut för det. Vadå INTE ersätta ngt för den ska inte "gå" att sno?!?! Den har ju blivit det. Man blir förbannad.
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->070-64 64 377<!--colorc--></span><!--/colorc-->

<!--coloro:#000080--><span style="color:#000080"><!--/coloro-->"F*n va charmig jag är!"
"Har du skydd? -Nej, men jag har kontroll!"

-Sagt under Midsommar i Dalarna 2007 <!--colorc--></span><!--/colorc-->
wriid
Namn: Johnny Åkerlind

Försäkrningsbolagen är ju såna klåpare, först betalar man en herrans massa pengar sen när det väl händer något så finns en massa dolda och finstilta paragrafer som berättigar dem till att inte betala ut något i alla fall. Klart man blir förbannad!

Förresten Piz, Måste du lägga in såååå mkt vokaler efter varandra och versaler hela tiden, det blir så himla jobbigt att läsa. Vi förstår ditt vrede ändå. Hoppas att utredningen ger resultat och du får ersättning för pärlan. och nya fälgar med.
Senast redigerad av wriid den 5 juni 2006, 14:43, redigerad totalt 1 gånger.
[b]Medlem #1535[/b]
Användarvisningsbild
Steffo
HPC Medlem
Bil: Pilot EX-L 2016
Namn: Stefan Blixt
Has thanked: 26 times
Been thanked: 10 times

<!--QuoteBegin-wriid+5 Jun 2006, 12:28:48--><div class='quotetop'>QUOTE(wriid @ 5 Jun 2006, 12:28:48)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Försäkrningsbolagen är ju såna klåpare, först betalar man en herrans massa pengar sen när det väl händer något så finns en massa dolda och finstilta paragrafer som berättigar dem till att inte betala ut något i alla fall. Klart man blir förbannad!

Förresten Piz, Måste du lägga in såååå mkt vokaler hela tiden, det blir så himla jobbigt att läsa. Vi förstår ditt vrede ändå. Hoppas att utredningen ger resultat och du får ersättning för pärlan. och nya fälgar med.
[right][snapback]294128[/snapback][/right]

Dt blr lt svrt tt ls tn vkler. Översatt.. Det blir lite svårt att läsa utan vokaler.
Sorry Wriid, men jag kunde inte låta bli att få vara besserwisser.
Versaler var nog ordet du tänkte på.
Stockholm
Honda Pilot EX-L AWD 2016
Smedley

Versaler = STORA BOKSTÄVER <!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo-->
Vokaler = a e i o u y å ä ö <!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo-->
]
wriid
Namn: Johnny Åkerlind

<!--QuoteBegin-Steffo+5 Jun 2006, 13:33:02--><div class='quotetop'>QUOTE(Steffo @ 5 Jun 2006, 13:33:02)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-wriid+5 Jun 2006, 12:28:48--><div class='quotetop'>QUOTE(wriid @ 5 Jun 2006, 12:28:48)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Försäkrningsbolagen är ju såna klåpare, först betalar man en herrans massa pengar sen när det väl händer något så finns en massa dolda och finstilta paragrafer som berättigar dem till att inte betala ut något i alla fall. Klart man blir förbannad!

Förresten Piz, Måste du lägga in såååå mkt vokaler hela tiden, det blir så himla jobbigt att läsa. Vi förstår ditt vrede ändå. Hoppas att utredningen ger resultat och du får ersättning för pärlan. och nya fälgar med.
[right][snapback]294128[/snapback][/right]

Dt blr lt svrt tt ls tn vkler. Översatt.. Det blir lite svårt att läsa utan vokaler.
Sorry Wriid, men jag kunde inte låta bli att få vara besserwisser.
Versaler var nog ordet du tänkte på.
[right][snapback]294130[/snapback][/right]

hehe, som smedley sa.

Vokaler var det jag menade... Undrar vem som är trött i mössan *host host*
[b]Medlem #1535[/b]
Badis

Kan Förstå din ilska piz...

Jag blev själv av med min mobil och en dunväst i samband med ett bilinbrott för ca en månad sedan...Min mobil råkade ligga i västen som låg i bilen

Själv fick jag ingen ersättning trots att jag har hemförsäkring o allt...Försäkringskärringen syftade på att jag inte hade "tillägs försäkring"(Någon som vet om man måste ha detta för att det skal gå igenom?)

Men när jag blev rekryterad till Folksam så förklades det tom att jag skulle ha försäkring mot bilinbrott, ironiskt nog.....

Man undrar faktiskt ifall de har ngn kompentens när sådant inträffar som hände dej....Eller vad de ens har för folk som är anställda...Påtända jävlar på jobbet??
Kan man inte stämma de för sånt skit ??
<!--fonto:Courier New--><span style="font-family:Courier New"><!--/fonto--><!--sizeo:1--><span style="font-size:8pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Jag hjälper gärna till med CAD - ProE och SW<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc-->

Adis Avdic
Elvis_EG2
Namn: Elvis

synd att sverige inte är som usa i detta läget <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo--> Stäm katten eller hunden för det <!--emo&:P-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/tongue.gif[/img]<!--endemo-->
Elvis

Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-

Driving :Honda civic type R CW FN2
Skriv svar