<!--QuoteBegin-Mooseman+3 Oct 2006, 08:21:14--><div class='quotetop'>QUOTE(Mooseman @ 3 Oct 2006, 08:21:14)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Martin_P+3 Oct 2006, 07:19:46--><div class='quotetop'>QUOTE(Martin_P @ 3 Oct 2006, 07:19:46)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Jag måste säga knutan nästa år, om inte annat, också. sturup va ingen tråkigbana men knutstorp är många gånger roligare.
[right][snapback]334572[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Det ena har ju inget med det andra att göra.. <!--emo&;)-->

<!--endemo-->
Både och, då jag inte vill missa något av dem. Då kapar jag personlöigen hellre Mantorp ur schemat.. *gömmer mig bakom soffan*
[right][snapback]334583[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Detta hade varit det bästa av två världar <!--emo&:)-->

<!--endemo-->
Då får man dels putsa på sitt tekniska sinne på sturup och dels bara köra och vara glad på knutstorp.
Edit: Det skulle kanske behövas en poll för att se vilka banor som flest röstar på som sin "favoritbana" och den/de banorna som kommer sist i pollen åker ur kalendern. Fast sen å andra sidan kanske det inte är helt rättvist med tanke på att det finns fler invånare från klubben kring vissa av banorna.
Men kan kanske vara något att fundera på till klubben bokar nästa gång.
<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->Civic HB Esi 93<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Baden - CH