<!--QuoteBegin-YASH+19 Dec 2006, 18:40:22--><div class='quotetop'>QUOTE(YASH @ 19 Dec 2006, 18:40:22)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->JG: Lät ju som vilken sugis Honda som helst med öppet filter <!--emo&:D-->

<!--endemo--> enda skillanden att den berömda damsugar motorljudet ifrån C20XE fortfarande hördes i bakgrunden. <!--emo&:prop:-->

<!--endemo-->
Lägg ner dessa gamla Opel motorer, med Hondas 4 cyl 2.0L motorer behöver varken röra bottendelen eller slutväxeln för o plocka 260hk. <!--emo&:D-->

<!--endemo--> <!--emo&;)-->

<!--endemo--> <!--emo&:whistling:-->

<!--endemo-->
Dvs slippa mecka i 3 år och köra 2minuter o rasa <!--emo&:yawn:-->

<!--endemo--> <!--emo&:)-->

<!--endemo-->
[right][snapback]358201[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
c20xe ljudet rockar ju, tycker dock inte jag hör det här....på min hör man definitivt inte det iaf..
jag har inte haft nån honda som låter sådär med öppet filter ännu o då har jag haft hondas toppmodeller som ITR, CTR, S2000 och ATR.
men det är kanske lsi eller vei du menar? <!--emo&:biglaugh2:-->

<!--endemo-->
jag kunde nöjt mig med ett toppdeckat block, lite bättre vevstaksbultar och frästa kolvr hör höga lyft oxo, men jag valde att göra det ordentigt.
jag har faktiskt värken meckat i 3 år eller kört i 2 min heller....motorn satte vi ihop på ett par dagar. det som har tagit tid är att jag inte har tid, och att jag inte riktigt haft koll på vilka grejjer jag skulle ha.
motorraset berodde på för lite olja, det hade hänt vilken motor som helst.
din egen bil höll inte så länge den heller, ska jag kanske snickra ihop nån rolig historia om den?
nej, jag är för gammal för sånt..
visst den höll ju faktiskt längre än min....men mitt ras var bara min egen dumsnålhets fel, då jag fick rekomendationer redan innan.
men jag kan hålla med om att den här cabben inte va så rapp, det var ljudet jag ville demonstrera, för det tycker jag om.
sen hade jag redan räknat med att det skulle bli sandlåda. <!--emo&:omfg:-->

<!--endemo-->