Någon mer som är sjuk nu över julen?
- Regge
- Bil: Honda S2000
- Namn: Erik Regnell
- Been thanked: 1 time
Het underbart, äntligen får man ledigt i några samanhängade dagar. Så ska man vakna upp på juaftonsmorgon med 40 graders feber och en hals som heter duga!
ligger fortfarande sjuk i influensan <!--emo&:crybaby:-->
<!--endemo-->
God jul för fan!
ligger fortfarande sjuk i influensan <!--emo&:crybaby:-->
God jul för fan!
KÖR:
Honda EP3 -05
Volvo V60 -20
KÖRT innan:
-Mazda Miata NB -98
-Golf GTi Clubsport-S -17
-Honda Jazz -09
-Honda S2000 -05
-Honda CRX VT -90
-Skoda Octavia RS -16
-BMW M3 E30 -87
-Civic VT-R -91
-Civic VT-R -91
-CRX VT-R -90
-Accord 2,2 -94
Honda EP3 -05
Volvo V60 -20
KÖRT innan:
-Mazda Miata NB -98
-Golf GTi Clubsport-S -17
-Honda Jazz -09
-Honda S2000 -05
-Honda CRX VT -90
-Skoda Octavia RS -16
-BMW M3 E30 -87
-Civic VT-R -91
-Civic VT-R -91
-CRX VT-R -90
-Accord 2,2 -94
- Mordiiax
- Bil: Civic -15
- Namn: Johan Mähler
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 30 times
- Kontakt:
Mja... Står mellan två saker nu. Antingen har jag vinterkräksjukan eller så är jag grymt bakis...
Honda Civic Tourer -15
Tidigare Honda: Civicar, CRX, CTR, CR-V, S2000 & Accorder.
HPC IRC CREW
Tidigare Honda: Civicar, CRX, CTR, CR-V, S2000 & Accorder.
HPC IRC CREW
Jamenvisst... blev dålig i fredags och e fortfarande kass. Hosta och snuva och allmän matthet...
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--><!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Jennie Svärd<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc-->
Inte jag men min kära syster insjuknade på julafton i nånting vi misstänker är matförgiftning. Hon var den enda som åt av mimosasalladen och låg och spydde i typ 36 timmar efter det. Ingen annan blev sjuk.
Typiskt henne att sabba julstämningen. För några år sen sög hon på en jordnöt fast hon är allerisk... resultatet blev samma som ovan... även de på julafton. Och typ för 3 år sen så fick hon "bara" vinterkräksjukan...halva släkten blev sängliggandes från julafton och några dgr framöver =P
Typiskt henne att sabba julstämningen. För några år sen sög hon på en jordnöt fast hon är allerisk... resultatet blev samma som ovan... även de på julafton. Och typ för 3 år sen så fick hon "bara" vinterkräksjukan...halva släkten blev sängliggandes från julafton och några dgr framöver =P
Andreas Bärling, Norrland, Norrbottens län, Sverige, Sweden. 5 mil söder om luleå, 7 mil norr om skellefteå, brevid en stor jävla julgran. Med andra ord bor man i piteå =P