Här kommer 3 kort på min nya ATS som kom idag. Bilderna är tagna innan den skall in på verkstad för på sättning utav vinge samt sänkning.
Förhoppnings vis är ATS:en i min ägo på Fredag.
Ursäkta bildkvaliteten, tagen med mobilen.
Enjoy

LoKI skrev:Riktigt snygg bil du hittat :thumbup:
Gladen skrev:Nice
Andreas79 skrev:Grattis snygg bil!
De går bra de där ATS:erna! :thumbup:
gusman skrev:Grattis till en bra och snygg bil.
Hoppas Jörgen tar väl hand om din bil.
Hehe, låter bra ^^Koxen skrev:jamen det är ju porr. jäkla snygg :hungry:
Ja, dom är helt ok, dock redan hittat ett par fälgar som jag tror skulle passa riktigt bra -> <a href="http://www.blocket.se/vi/10612452.htm?ca=13_s" target="_blank">länk till fälgarna</a>adast skrev:när vingen o sänkningen kommer, kommer den vara riktigt fet.. fälgarna passade riktigt bra emot den svarta kulören
Bra fråga, det är Honda verkstaden som fixar detta. Vet att dom kapar inte, men det är allt jag vet.Tobbera skrev:Ska du köra sleeves eller kapar du fjädrarna som sitter?
Tror inte man kapar fjädrarna på en så pass "exklusiv" & ny bil. Kanske på volvo 240 vinterbilen möjligtvis.Tobbera skrev:Ska du köra sleeves eller kapar du fjädrarna som sitter?
tackar! kan hålla med om inredningen, inte riktigt det här sportiga som t.e.x den gamla ATR:en som har vita mätare, recaro stolar m.m.Regge skrev:Får gratulera till en fin vagn!
Var faktiskt inne och tittade på en sådan innan idag, riktigt fina bilar. Tycker dock att inredningen kunde varit lite lite mer spartansk gämfört med vanliga sport modellen, skillde inte mycket där enligt mig.
Priset tilläget var inte så mycket mer gämför med en vanlig Accord, så det är nog ett bra köp med en Type-S helt klart. Dock blir det ev en Kombi här hemma istället, grymt bagage i dom
tackarJonny skrev:grymt snygg kärra
me 2 :love:c0k3 skrev:jag älskar ATS :love:
När bilderna var tagna så skulle den in för sänkning och vinge skulle monteras.micke_011 skrev:ser bra ut den där erik! se nu till att få ner den mot vägbanan så blir den minst lika snygg som övriga ats'er i klubben.. den ser ut att fortfarande stå på firman, du får väl ut den i dag eller "när som helst"? läge för vinterhjul då tippar jag.
Tackar, hehe, klart! kanske bara för utställninghenke skrev:Snygg som helvete!
Ses vi på kinnkulle till sommarn?? :boxing:
Tackar tackar, denna gick på 240k kronor!Odjy skrev:<!--fonto:Comic Sans MS--><span style="font-family:Comic Sans MS"><!--/fonto-->Riktigt sexig bil! Hur mycket får man ge för en sådan?<!--fontc--></span><!--/fontc--> :wub:
Har ju en massa nya bilder uppe ju ^^basdanne skrev:ahh... fin fint. men, Du låter väl inte folk som röker åka i nybilsdoften? Även utan cigg i handen så sitter ju skiten kvar i kläderna....eller var det någon okänd?
Sänkningen passar ju perfa nu när det kommit lite snö![]()
Min snöplog går också kanska bra. Sänkning + kjolpaket.... tur att snön snart är borta här.
Ser fram emot fler bilder.
xlnc. skrev:Har ju en massa nya bilder uppe ju ^^
basdanne skrev:<!--quoteo(post=381364:date=5 Mar 2007, 13:26:45:name=xlnc.)--><div class='quotetop'>CITERA(xlnc. @ 5 Mar 2007, 13:26:45) [snapback]381364[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->Har ju en massa nya bilder uppe ju ^^
Ja, det var jag, fast bara i falköpings områdetJanén skrev:Var du ute och körde ATS:en igår runt 12.00-13.30 ? Isf tror jag att jag mötte dig när jag körde upp till skövde. Mkt fin bil iaf! :whatever: