Om inte annat så är det det sämsta bluffandet någonsin..
Slår man på reggnumret, så för det första är det inte en esi, utan lsi. Sen
så har den inte haft 2 ägare utan 13. Å sist så är det en automat, inte manuell
073-9034221
Medlemnr: 595
The "trixiewatch" - no of hondas owned: 80
The "malcolmbattle" - EF:16 EG:21 Delsol:9 EK:9 EP:7
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
Koll upp det vanliga lixom, skrap i lådan är kanske inte helt omöjligt på så många mil!? vet inte hur mkt rost en ITR drar på sig men kika efter sånt oxå
Sen detta med blårök ! kolla efter det...dåliga kolvringar är ju vanligt förekommande och kan bli en dyrbar historia, eller så beror det på v-tätningar men sånt byter man givetvis endå om man väl lyfter av toppen :thumbup:
Ja har ägt 7st Crx Vtec :whistling: men aldrig en svart..vilket jag kommer köpa nån gång framöver
Detta är helt klart en bil som skulle locka mig till en titt, priset tycker jag är helt okej om allt är som sig bör..
Du har långt att åka så ta kontakt med nån HPC medlem i östergötland o ge en muta ! "maniac" och "hondapower" har bra koll på CRX :thumbup:
luckan skrev:<!--quoteo(post=406956:date=25 May 2007, 00:22:55:name=Racing_sw)--><div class='quotetop'>CITERA(Racing_sw 4 25 May 2007, 00:22:55) [snapback]406956[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->En VTI som gått 11300mil med full servicebok för 22500kr, en ägare ochså:
<a href="http://www.blocket.se/vi/12084984.htm?ca=23_3_s" target="_blank">http://www.blocket.se/vi/12084984.htm?ca=23_3_s</a>
om jag hade inte köpt min Del Sol ska jag slå till direkt
haha, den gick ju så snabbt att ja inte ens hann se annonsen... o ja som letar efter en sol...
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
de va ingen del sol.. de va en civic vti, tyvärr röd, o ännu mer tyvärr en sedan. hade de inte vart de hade jag med blitt lite sugen:)