Har ni ett rum att hyra ut så kan ni gärna hojta till!
Tack på förhand
Jag har en polare som bor på biskopsgården... visserligen i området med radhus, men ändå... o det är hur lugnt som helst =) (tilläggas bör är att jag vart där en hel del, även hela helger x antal ggr...)EcciBaka skrev:såvitt jag förstått.. jag är inte helt hemma på alla ställen men tynnered säger de att man inte ska bo i, iof bor jag där då jag är i gbg o inte tycker jag det verkar så hemskt. fast då bor jag i "en bättre del" av tynnered har jag förstått det.
Angered är också ett sånt ställe man inte ska bo, men där e det nog värre. fråga exaro
Sen biskopsgården lär va ett sånt plejs med
Men annars så är masthugget snuskigt skönt ställe att bo på, eller majjorna över huvudtaget. o inte verkar delar av hisingen va så illa heller. men vet inte vilka som är bra eller dåliga förutom biskopsgården.. som e dålig... har jag hört.
http://www.brfmasthugget.se bodde jag. sen finns det SGS studentbostäder men jag kan inte adressen, lätt att googla fram
Vad sägs om att dela på en stor 2:a eller 3:a centralt istället?Lynxen skrev:Studentlya liten 1:a hyffsat centralt 4-5k i månaden minst, letar jag med nu. Löjliga prisnivåer
Allt ar relativt, jag betalar ca 3ggr sa mycket for en liten 2:a som inte ligger sa fruktanvart centralt i London.Lynxen skrev:Studentlya liten 1:a hyffsat centralt 4-5k i månaden minst, letar jag med nu. Löjliga prisnivåer
Håller med! :thumbup:Öberg skrev:Krokslätt är najs
Trust me...exaro skrev:... vi blir nog klasskamrater..
Den som inte är BeirutMagyar skrev:basdanne: Vilken sida är rätt då?