Ärligt talat, inte för att va taskig, men vad är det för skit du snackar igentligen?Istvan skrev:<!--quoteo(post=409008:date=1 Jun 2007, 21:49:01:name=Fredrick)--><div class='quotetop'>QUOTE(Fredrick @ 1 Jun 2007, 21:49:01) [snapback]409008[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->En t4:a std tar en 9-5 aero steg 3 any day, då tar den garanterat en 9-3 oxå.
En 200hk std t4a tar en 9-5 aero steg 3 med runt 290hk samt 470nm. Ja visst, å en micra std 1,1 drar en 911Turbo any day.
Har kört båda bilarna, å sett tester på de också ibörjan när de kom, Saaben var i 99% av fallen alltid snabbare, alltså ja menar en standard
9-3Aero och en standard T4a. Och en standard 9-5Aero är snabbare än en standard 9-3Aero.
Men visst, körde en gammel mormor Saaben och missa växlar å växla vid 2000rpm så va den säkert snabbare.
Men det är bara att tänka lite realistiskt att står allt rätt till så har T4an ingen chans.
Och att volvo är de enda företaget som gör så att Ford klarar sig, HAHAHAHAHAHA, det va väl årets skämt, Volvo för Ford är en piss i havet ekonomiskt sätt.
Som en fluga i globen typ..
MVH
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Jag kan repetera det igen om du vill.
Jag har väl oxå nära vänner som har dessa bilar och kört dom flera ggr själv.
Ofta jag bara hittar på sånt här haha.
Jag körde ifrån 9-5 aero med min type-r civic OXÅ! men det går väl inte heller? Flera ggr i rad dessutom.
SAM i borås har oxå kört lite lätt mot denna saab. Som t o m har haft 2 st olika steg 3 trim och blivit dragen med båda av mig
Sen får du nog läsa på lite angående ford och volvo.
Volvo ÄR fords kassako, sen kan du säga vad du vill. Dom som vet något, vet att det är så!
Men som sagt. Du får säga och tro vad du vill.
Saab går skit! I mina ögon, men du verkar tycka dom går som raketer, då får du tro det.
Ps. Mina 2 jobbarkompisars t4:or kanske är nåt SJUKT fel på. Men dom går bra och är HELT original. Ds.