behöver lite hjälp om bilarna:
Ärligt talat, inte för att va taskig, men vad är det för skit du snackar igentligen?Istvan skrev:<!--quoteo(post=409008:date=1 Jun 2007, 21:49:01:name=Fredrick)--><div class='quotetop'>QUOTE(Fredrick @ 1 Jun 2007, 21:49:01) [snapback]409008[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->En t4:a std tar en 9-5 aero steg 3 any day, då tar den garanterat en 9-3 oxå.
En 200hk std t4a tar en 9-5 aero steg 3 med runt 290hk samt 470nm. Ja visst, å en micra std 1,1 drar en 911Turbo any day.
Har kört båda bilarna, å sett tester på de också ibörjan när de kom, Saaben var i 99% av fallen alltid snabbare, alltså ja menar en standard
9-3Aero och en standard T4a. Och en standard 9-5Aero är snabbare än en standard 9-3Aero.
Men visst, körde en gammel mormor Saaben och missa växlar å växla vid 2000rpm så va den säkert snabbare.
Men det är bara att tänka lite realistiskt att står allt rätt till så har T4an ingen chans.
Och att volvo är de enda företaget som gör så att Ford klarar sig, HAHAHAHAHAHA, det va väl årets skämt, Volvo för Ford är en piss i havet ekonomiskt sätt.
Som en fluga i globen typ..
MVH
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Jag kan repetera det igen om du vill.
Jag har väl oxå nära vänner som har dessa bilar och kört dom flera ggr själv.
Ofta jag bara hittar på sånt här haha.
Jag körde ifrån 9-5 aero med min type-r civic OXÅ! men det går väl inte heller? Flera ggr i rad dessutom.
SAM i borås har oxå kört lite lätt mot denna saab. Som t o m har haft 2 st olika steg 3 trim och blivit dragen med båda av mig
Sen får du nog läsa på lite angående ford och volvo.
Volvo ÄR fords kassako, sen kan du säga vad du vill. Dom som vet något, vet att det är så!
Men som sagt. Du får säga och tro vad du vill.
Saab går skit! I mina ögon, men du verkar tycka dom går som raketer, då får du tro det.
Ps. Mina 2 jobbarkompisars t4:or kanske är nåt SJUKT fel på. Men dom går bra och är HELT original. Ds.
Fredrick G.
[b]Bmw m3 -03.
Smart fortwo -08.
Piaggio Vespa Primavera -67.[/b]
[b]Bmw m3 -03.
Smart fortwo -08.
Piaggio Vespa Primavera -67.[/b]
Elvis, du har rätt tror jag, ber om ursäkt, är så när man är borta ifrån nyheter ett tag=)
Jag har hittils bara åkt och kört ett fåtal volvo som har imponerat/varit helt okej, volvo FH12 är en av dom, även valpen och terrängbil 11 och dess storebröder.
Jag har hittils bara åkt och kört ett fåtal volvo som har imponerat/varit helt okej, volvo FH12 är en av dom, även valpen och terrängbil 11 och dess storebröder.
Speed is an addiction, that makes me a junkie
0707396659
0707396659
-
EcciBaka
- Bil: Civic Aerodeck 1,8vti -00
- Namn: Alexander Rothberg
- Kontakt:
Saab 9-3an är "as wild as a badger" helt jävla skittråkig att köra för det första o man blir helt förstörd över hur dåligt den tar en kurva utan att släppa framdäcken o kana rakt fram. nej usch..
o volvo... <a href="http://www.hondaklubben.com/forum/index ... 583&hl=v40" target="_blank">http://www.hondaklubben.com/forum/index ... &hl=v40</a> i rest my case...
o volvo... <a href="http://www.hondaklubben.com/forum/index ... 583&hl=v40" target="_blank">http://www.hondaklubben.com/forum/index ... &hl=v40</a> i rest my case...
------------------------
"Fighting in forums is like competing in the special olympics,
eaven if you win, you are still retarded..."
------------------------
------------------------
-
EcciBaka
- Kontakt:
O vad gäller saab aero o s40... s40n är grymt mycket snabbare original, kan inte uttala mej om hur det är med trim eller fabrikssiffror, men med mej bakom ratten så är volvon rejält mycket snabbare än saaben.
ska jag va ärlig så är volvon grymt skön att köra, mycket skönare än saaben, snabbare o dessutom mer upplevd komfort samt att volvon är bättre i kruviga partier med... volvon är faktiskt ok i kurvorna. När s40 kom så var det ju fifth gear tror jag det var eller vem det var (nu snackar vi vad var det, 98 som de kom?) o de var så impade att den spöa nån av porscharna från samma år.. inte premiumporsharna då men nån av de billigare.
ska jag va ärlig så är volvon grymt skön att köra, mycket skönare än saaben, snabbare o dessutom mer upplevd komfort samt att volvon är bättre i kruviga partier med... volvon är faktiskt ok i kurvorna. När s40 kom så var det ju fifth gear tror jag det var eller vem det var (nu snackar vi vad var det, 98 som de kom?) o de var så impade att den spöa nån av porscharna från samma år.. inte premiumporsharna då men nån av de billigare.
------------------------
------------------------
------------------------
Snälla, att du drog en standard 9-5 Aero är inte så konstigt, bara räkna lite effekt/vikt förhållande så förstår man, det handlar oftast om liteFredrick skrev:Jag kan repetera det igen om du vill.
Jag har väl oxå nära vänner som har dessa bilar och kört dom flera ggr själv.
Ofta jag bara hittar på sånt här haha.
Jag körde ifrån 9-5 aero med min type-r civic OXÅ! men det går väl inte heller? Flera ggr i rad dessutom.
SAM i borås har oxå kört lite lätt mot denna saab. Som t o m har haft 2 st olika steg 3 trim och blivit dragen med båda av mig.
Sen får du nog läsa på lite angående ford och volvo.
Volvo ÄR fords kassako, sen kan du säga vad du vill. Dom som vet något, vet att det är så!
Men som sagt. Du får säga och tro vad du vill.
Saab går skit! I mina ögon, men du verkar tycka dom går som raketer, då får du tro det.
Ps. Mina 2 jobbarkompisars t4:or kanske är nåt SJUKT fel på. Men dom går bra och är HELT original. Ds.
simpel matte för att man ska fatta, naturligtvis handlar det ju om föraren med om man kör från stillastående start. Men om man räknar med att
båda kör ungefär lika bra..
Men har man en steg3 9-5 Aero me nästan 300hk å nästan 500nm så har man en bil som faktiskt rör på sig bra rakt fram
Kanske inte från stillastående då den "höga" effekten och vridet gör att de bara spinner, å där kan ja tänka mig att en dålig förare förlorar på mkt.
Men om man t.ex. kör rullande start från 50km/h-200km/h så har en std T4a ingen som helst chans mot en sån, är ju enkel logik, fastän T4an väger något mindre
så saknas det 200nm och 100hk. Och jag litar faktiskt mer på stora tidiningar som har testat dessa bilar med riktig utrustning än någon kompis kompis
som ägde en t4a å sa att han körde mot den å drog den, nu överdrev ja kanske lite, men du fattar nog my point.
På riktiga bilreportage så är det riktig tidtagning samt samma förare som kör, kommer iaf ihåg att alla de tester ja såg mellan dessa bilar så va saaben snabbare.
Alltså ja menar en org. 9-3Aero mot en org. T4.
Sen vet jag inte, kanske han me saaben som du drog körde som en kratta, eller va fel på bilen...
MVH
http://www.fotoi.se
- Thomas
- Bil: Civic VT
- Namn: Thomas Pettersson
- Been thanked: 1 time
Jag skulle valt volvon framför saaben.
Jag tycker inte om att saaben är så svag på låga varv att man måste gasa lite extra för att komma i rullning, men det är en vanesak.
s40 är skönare att köra men snaaben sen bättre ut och har sköna stolar.
Jag tycker inte om att saaben är så svag på låga varv att man måste gasa lite extra för att komma i rullning, men det är en vanesak.
s40 är skönare att köra men snaaben sen bättre ut och har sköna stolar.
Civic VT championship white (såld)
Nu: HR-V
Nu: HR-V
- freddej
- Bil: Ford Focus RS mkII
- Namn: Fredrik Jonsson
Ni som uttalar er om att saaben har urkass väghållning, antar ni pratar om den gamla 9-3 modellen?
Som jag förstått det så frågar elvis om den nyare modellen av 9-3 och det är en jävla skillnad på väghållning på nya vs gamla modellen av saab 9-3. Den gamla modellen var riktigt hemsk, spårade nåt fruktansvärt och helt förfärligt instabil under hård acc.
Den nya har däremot faktiskt ett riktigt hyffsat chassi, det är en rätt skön bil att köra på mindre landvägar. Har dessutom aldrig läst ett ont ord om väghållningen på den i olika tester.
Som jag förstått det så frågar elvis om den nyare modellen av 9-3 och det är en jävla skillnad på väghållning på nya vs gamla modellen av saab 9-3. Den gamla modellen var riktigt hemsk, spårade nåt fruktansvärt och helt förfärligt instabil under hård acc.
Den nya har däremot faktiskt ett riktigt hyffsat chassi, det är en rätt skön bil att köra på mindre landvägar. Har dessutom aldrig läst ett ont ord om väghållningen på den i olika tester.
Fredrik Jonsson - Uppsala
Focus RS mkII -10
Tidigare:
Ctr Fn2 -07, Ats -06, Ctr Ep3 -04
Focus RS mkII -10
Tidigare:
-
PatrikGBG
- Bil: FN2/CW2
- Namn: Patrik Andersson
att diskutera saker ni inte har en aning om, och bara säga vad ni antar kvittar väl?
både saaben och volvon är kass, om man e van vid Hondakvalisort.
Volvo ÄR mest lönsamt för Ford - det vet ALLA med lite koll.
Fredrick ÄR gay!
T4an drar EJ Aero steg 3 om där inte e riiiktigt dåligt mappat o sbr!
Scotte jag antar att du numer är insatt i Volvo Personvagnar eftersom du vet hur de tänker?
både saaben och volvon är kass, om man e van vid Hondakvalisort.
Volvo ÄR mest lönsamt för Ford - det vet ALLA med lite koll.
Fredrick ÄR gay!
T4an drar EJ Aero steg 3 om där inte e riiiktigt dåligt mappat o sbr!
Scotte jag antar att du numer är insatt i Volvo Personvagnar eftersom du vet hur de tänker?
Patrik Andersson #928
Accord -09 executive Premium White, Civic Type R -09 Milano Red och Accord -80 Bläääck metallic
Urgammal
Accord -09 executive Premium White, Civic Type R -09 Milano Red och Accord -80 Bläääck metallic
Urgammal
jag syfta på 01:an , den bulliga versionen 
Elvis
Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-
Driving :Honda civic type R CW FN2
När det gäller s40 t4 ( typ bsr) eller autotech så är de oförskämt snabba på rattlås körning.
Tar dem på 1:an & 2:an sen på 3:an osv.. så är det rätt kört..
Fast då rattar jag en crx vt med 150 hästar.. Så jag menar crx är ju betydligt roligare enligt mig om man lägger lite pengar. Som sagt frågan är vad man vil ha bilen till.
Tar dem på 1:an & 2:an sen på 3:an osv.. så är det rätt kört..
Fast då rattar jag en crx vt med 150 hästar.. Så jag menar crx är ju betydligt roligare enligt mig om man lägger lite pengar. Som sagt frågan är vad man vil ha bilen till.
<a href="http://www.garaget.org/?car=30319" target="_blank">CRX VT-<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--> <!--coloro:#708090--><span style="color:#708090"><!--/coloro-->2022cc<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--><!--fonto:Impact--><span style="font-family:Impact"><!--/fonto--><!--fonto:Arial Black--><span style="font-family:Arial Black"><!--/fonto--><!--coloro:#708090--><span style="color:#708090"><!--/coloro-->B20 N/A IS THE SHIT! SÅÅÅÅLD<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro-->"Friends don't let friends roll on rotas"<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--fonto:Impact--><span style="font-family:Impact"><!--/fonto--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--><!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->D<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->T<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->M<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--colorc--></span><!--/colorc--> S<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->q<!--colorc--></span><!--/colorc-->u<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->a<!--colorc--></span><!--/colorc-->d<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc-->
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--><!--fonto:Impact--><span style="font-family:Impact"><!--/fonto--><!--fonto:Arial Black--><span style="font-family:Arial Black"><!--/fonto--><!--coloro:#708090--><span style="color:#708090"><!--/coloro-->B20 N/A IS THE SHIT! SÅÅÅÅLD<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro-->"Friends don't let friends roll on rotas"<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--fonto:Impact--><span style="font-family:Impact"><!--/fonto--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--><!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->D<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->T<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->M<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--colorc--></span><!--/colorc--> S<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->q<!--colorc--></span><!--/colorc-->u<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->a<!--colorc--></span><!--/colorc-->d<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc-->
-
Ejan
- Bil: Ford Fiesta 2010
- Namn: Erik Leander
rent utseendemässigt tycker jag saaben är en vinnare och jag har kört polarens 93 Aero ,tror det är en 00a iaf den äldre karossen
det är heltklart en trevlig bil om man inte tänker köra aktivt och smiska kurvor,,den är hopplöst jobbig när det svänger och känns helt felplacerad + att växellådan känns helt hemsk....men att använda den som den troligen är tänkt till dvs lägga snabba och komfortabla lands/motorvägs mil så är den grym...fint drag och vrid trots bara 205hp,,gäller bara att ha koll på framvagnen vid snabba accerlationer..i med ett chip så har du en redigt snabb snygg bil med fin komfort.
en T4 har jag bara åkt i 2ggr och den kändes inte lika vass som saaben i orginalutförande och inredningen och kvalitet kommer jag inte ihåg så mycket men vill minnas att jag även där tyckte saaben var snäppet vassare...lådan och väghållningen är däremot bättre hos T4an
Aeron och T4an börjar iaf bli riktigt prisvärda nu så det är nog inte tokigt val om du kan leva utan Hondas fina mekanik och väghållning
det är heltklart en trevlig bil om man inte tänker köra aktivt och smiska kurvor,,den är hopplöst jobbig när det svänger och känns helt felplacerad + att växellådan känns helt hemsk....men att använda den som den troligen är tänkt till dvs lägga snabba och komfortabla lands/motorvägs mil så är den grym...fint drag och vrid trots bara 205hp,,gäller bara att ha koll på framvagnen vid snabba accerlationer..i med ett chip så har du en redigt snabb snygg bil med fin komfort.
en T4 har jag bara åkt i 2ggr och den kändes inte lika vass som saaben i orginalutförande och inredningen och kvalitet kommer jag inte ihåg så mycket men vill minnas att jag även där tyckte saaben var snäppet vassare...lådan och väghållningen är däremot bättre hos T4an
Aeron och T4an börjar iaf bli riktigt prisvärda nu så det är nog inte tokigt val om du kan leva utan Hondas fina mekanik och väghållning
Senast redigerad av Ejan den 3 juni 2007, 14:15, redigerad totalt 1 gånger.
------------------------------------------
1999 Honda Integra Type R - 208bhp - SÅLD
Kör numera Ford Fiesta ST´05
1999 Honda Integra Type R - 208bhp - SÅLD
Kör numera Ford Fiesta ST´05
- Regge
- Bil: Honda S2000
- Namn: Erik Regnell
Vad kostar inte försäkringen på dessa bilar (?)
KÖR:
Honda EP3 -05
Volvo V60 -20
KÖRT innan:
-Mazda Miata NB -98
-Golf GTi Clubsport-S -17
-Honda Jazz -09
-Honda S2000 -05
-Honda CRX VT -90
-Skoda Octavia RS -16
-BMW M3 E30 -87
-Civic VT-R -91
-Civic VT-R -91
-CRX VT-R -90
-Accord 2,2 -94
Honda EP3 -05
Volvo V60 -20
KÖRT innan:
-Mazda Miata NB -98
-Honda Jazz -09
-Honda S2000 -05
-Honda CRX VT -90
-Skoda Octavia RS -16
-BMW M3 E30 -87
-Civic VT-R -91
-Civic VT-R -91
-CRX VT-R -90
-Accord 2,2 -94
vi kan stänga tråden, blir ingen snaab eller vofflo för mig
, eller ha tråden uppe om ni vill fortsätta diskutera, ja har fått mitt svar 
Elvis
nä men ja provkörde 9-3aeron, sen pröva jag polarens 9-3 viggen, gick som ett skott, sen när man märker rent ekonmiskt sätt så är de inte värt det, håller mig till honda... ni som vet någon som har en VTI, VT civic crx till salu så hojta gärna till, allt av intresse!
Elvis
- Regge
- Bil: Honda S2000
- Namn: Erik Regnell
Så nu har pågen fått tillbaka sitt vett 
KÖR:
Honda EP3 -05
Volvo V60 -20
KÖRT innan:
-Mazda Miata NB -98
-Honda Jazz -09
-Honda S2000 -05
-Honda CRX VT -90
-Skoda Octavia RS -16
-BMW M3 E30 -87
-Civic VT-R -91
-Civic VT-R -91
-CRX VT-R -90
-Accord 2,2 -94
Honda EP3 -05
Volvo V60 -20
KÖRT innan:
-Mazda Miata NB -98
-Honda Jazz -09
-Honda S2000 -05
-Honda CRX VT -90
-Skoda Octavia RS -16
-BMW M3 E30 -87
-Civic VT-R -91
-Civic VT-R -91
-CRX VT-R -90
-Accord 2,2 -94
Regge skrev:Så nu har pågen fått tillbaka sitt vett
mm, snacka om att hanma offtrack när jag var inne på att slänga på ett bodykit :ranting: :wallbash: :ranting: :wallbash: , tur att det finns människor som kan ruska till mig till liv
Elvis
- freddej
- Bil: Ford Focus RS mkII
- Namn: Fredrik Jonsson
ok, då e jag me. Du hade nämligen skrivit modellbeteckningen för den nya i första posten.Honda skrev:jag syfta på 01:an , den bulliga versionen
Den gamla har dessutom 205hk.
Fredrik Jonsson - Uppsala
Focus RS mkII -10
Tidigare:
Focus RS mkII -10
Tidigare:
-
EcciBaka
- Kontakt:
Jag menade att den nya saaben har kass väghållning ja.. om inte 2004 årsmodellen är den gamla förståss. o den var hemsk. den gick att köra helt ok fort i kurvorna, absolut inte bra betyg men ok, men så fort man var liiite lite över gränsen så släppte framdäcken och bilen ville absolut ingenting. fan morsans corolla går mycket snabbare i kurvorna, med mycket sämre däck. o det är inte omöjligt att reda upp när man går över gränsen för däcken.
nej usch, saaben tyckt jag var dålig faktiskt. s40 var mycket bättre i kurvorna o lätt att känna var man hade den när man gick över gränsen.
men 9-3an är snyggare än s40 tycker jag.. iaf på utsidan, instrumenteringen är så tråkig i saaben att jag bara vill gå o gömma mej o få panik.
nej usch, saaben tyckt jag var dålig faktiskt. s40 var mycket bättre i kurvorna o lätt att känna var man hade den när man gick över gränsen.
men 9-3an är snyggare än s40 tycker jag.. iaf på utsidan, instrumenteringen är så tråkig i saaben att jag bara vill gå o gömma mej o få panik.
------------------------
------------------------
------------------------
Hallå gubbar skärp er fan.. Vi snakar bilar asså..
1 Grabben vad är du utte efter .. Vad vill du ha av bilen...Sabben suger i stadsköringe men rä skit skön på E6
Medans Volvon Ja behöver jag säga eller dte är en Volvo..
Asså vill du ah skoja och busköra och tävla lite så köp volvon dte dne rä bättre på så sett..
Om du nu måste ha en av bilaran....Jag tycker båda suger om du ska lägga utt dem pengerna...
mvh yll
1 Grabben vad är du utte efter .. Vad vill du ha av bilen...Sabben suger i stadsköringe men rä skit skön på E6
Medans Volvon Ja behöver jag säga eller dte är en Volvo..
Asså vill du ah skoja och busköra och tävla lite så köp volvon dte dne rä bättre på så sett..
Om du nu måste ha en av bilaran....Jag tycker båda suger om du ska lägga utt dem pengerna...
mvh yll
Yll Ramadani
oj kolla min stavning....:¤ skämms... hehehe
Jag har en annan fråga till oss Honda Nördar..
Är det svårt och byta högtalare på en CTR
och då menar jag ta bort skalet eller fan dte heter som sitter på insidna.. och såå...
En annan tråkig nyhet...
Jag var i HBG i Helgen..
skulle köra in på motorvägen och en bil väjade så jag skulle komma in..
precis när jag kommer in hör jag ett fett stenskott
självklart stannar jag bilen vid närmsta mack och kolla ..
Och ja den har träffat min blinkers i vänsterspeglen..en litten bit har lossnat
Vad hur gör jag...
Måste Jag betala självrisken för att få den bytt...
Mvh ledsen CTR ägare...
Ps: Honda bilarna som var på uttstälningen i HBG i helgen var finna.. Bra grabbar
Jag har en annan fråga till oss Honda Nördar..
Är det svårt och byta högtalare på en CTR
och då menar jag ta bort skalet eller fan dte heter som sitter på insidna.. och såå...
En annan tråkig nyhet...
Jag var i HBG i Helgen..
skulle köra in på motorvägen och en bil väjade så jag skulle komma in..
precis när jag kommer in hör jag ett fett stenskott
självklart stannar jag bilen vid närmsta mack och kolla ..
Och ja den har träffat min blinkers i vänsterspeglen..en litten bit har lossnat
Vad hur gör jag...
Måste Jag betala självrisken för att få den bytt...
Mvh ledsen CTR ägare...
Ps: Honda bilarna som var på uttstälningen i HBG i helgen var finna.. Bra grabbar
Yll Ramadani
superyll skrev:Mvh ledsen CTR ägare...
tackar
Elvis
-
Andreas79
- Bil: Honda Accord Coupé V6 3.0
- Namn: Andreas Jönsson
[/quote]
Tack så mycket
[/quote]
Tack så mycket
www.FotografAndreas.se
^ Foto från bilträffar ©Andreas Jönsson
Medlem i Hondaklubben #909 简体中文版
E-post: info@fotografandreas.se | Mobil: 0708 - 76 17 44
-
Andreas79
- Bil: Honda Accord Coupé V6 3.0
- Namn: Andreas Jönsson
Elvis du e helt makalös som vanligt du kan ju aldrig bestämma dig :biglaugh2:
Vad blir det nu för bil ?
Vad blir det nu för bil ?
www.FotografAndreas.se
Haha... insnöad eller?M Scotte skrev:Skatten bör ligga på runt 2200kr
Förs får 45-åringen kontrollera själv, svårt att gissa.
Båda är lågkvalitetsmärken så räkna med det vanliga så som elfel, dålig mekanik och verkstäder som är snåla med garantiarbeten om bilen är under garanti. Tänk också på att båda är märken där företagen inte är varken speciellt stora eller går speciellt bra= de försöker tjäna varenda krona de kan på dig.
Fredrik Johansson
Kör en VW Golf TDi 110hk Highline -00 och en Opel Corsa 16v TIC -83, har innan det haft bl a tre såna där CRX v-tec..
Kör en VW Golf TDi 110hk Highline -00 och en Opel Corsa 16v TIC -83, har innan det haft bl a tre såna där CRX v-tec..