Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
Stockholmsträff med lite cruising
-
Little Elk
- Namn: Fredrik Edin
Absolut en bra idé!Steffo skrev:<!--quoteo(post=508392:date=7 Oct 2008, 22:11:48:name=No 666)--><div class='quotetop'>QUOTE(No 666 4 7 Oct 2008, 22:11:48) <a href="index.php?act=findpost&pid=508392"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec-->Så häääärligt det känns att ha gjort Honda comeback!
Steffo: Kul att du har tagit över Sthml div och anordnar massor av aktiviteter. Har funderingar på att återuppliva Sthlm-mini till nästa säsong, vad tror du om det?
Vi behöver lite körningar norr om stan så man lär sig lite kul nya vägar.
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Norra sidan e ju fel!!! :shock1:
Södra sidan regerar det vet vell alla som hänger på zatzy (Norr vs. Söder). :boxing:
Nej men det spelar vell mindre roll. I vilket fall som helst vore det jätte kul med lite körningar nästa sommar. Det var ju riktigt kul på den tiden det var träff varje fredag med tillhörande köra.
Säg bara till om du vill ha hjälp med att leta vägar eller liknande så ställer man upp i mån av tid (som det finns mycket av för det mesta).
Ordförande
Nuvarande bil: Civic Type R -02
Tidigare bil: Civic Type R -04
Nuvarande bil: Civic Type R -02
Tidigare bil: Civic Type R -04
Om det är vad som gäller på Zatzy så känns det helt plötsligt ännu mera rätt att bo på norra sidan. :whatever:Little Elk skrev:Norra sidan e ju fel!!! :shock1:
Södra sidan regerar det vet vell alla som hänger på zatzy (Norr vs. Söder). :boxing:
"Happiness is not getting what you want but wanting what you got"
Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
-
bobafat
- Bil: S 2000
- Namn: Carl Harju
Om det är vad som gäller på Zatzy så känns det helt plötsligt ännu mera rätt att bo på norra sidan. :whatever:Krister skrev:<!--quoteo(post=508475:date=8 Oct 2008, 08:50:29:name=Little Elk)--><div class='quotetop'>QUOTE(Little Elk 4 8 Oct 2008, 08:50:29) <a href="index.php?act=findpost&pid=508475"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec-->Norra sidan e ju fel!!! :shock1:
Nu tycker jag det blev tråkig ton här, alla vet ju att Norr regerar oavsett, men självklart skall våra bröder i söder få vara med de stora grabbarna :whistling: (känns som jag kommer få äta denna kommentar ikväll :hmm: )
AKA Freewilly
S 2000 - 03
Powerd by BOBAFATRACING
S 2000 - 03
Powerd by BOBAFATRACING
- Steffo

- Bil: Pilot EX-L 2016
- Namn: Stefan Blixt
- Has thanked: 26 times
- Been thanked: 10 times
Kort sammanställning:
Steffo
Blixten
Kristian
Jontis?
Deadhead
Jocke
Mogge
Fredrik
Henkoh
Dr.J
Bobafat med bror
Antonio
Featherweight
Maro
MaxR
Steffo
Blixten
Kristian
Jontis?
Deadhead
Jocke
Mogge
Fredrik
Henkoh
Dr.J
Bobafat med bror
Antonio
Featherweight
Maro
MaxR
Stockholm
Honda Pilot EX-L AWD 2016
- Hammerin
- Bil: Integra Type-r -98
- Namn: Richard Hammerin
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 12 times
Hmm, kommer så fort jag lagt knoddarna att sova,dvs någon gång efter 20:30
Kommer med min Civic turbo och snackar lite skit.
Kommer med min Civic turbo och snackar lite skit.
*Regionsansvarig Stockholm*
Richard Hammerin
0708-711 779
Integra Type R -98
Turbo 340hk TrackBeater
Rip
CRX Turbo 240hk
Richard Hammerin
0708-711 779
Integra Type R -98
Turbo 340hk TrackBeater
Rip
CRX Turbo 240hk
Gah, jag åker om en liten stund, ska bara duscha och klä på mig nu.. Blir tight att vara där till 19, men runt 19:30 borde jag vara där! Tror inte jag orkar följa med på bus-körningen sen heller :/ Nåja, ses där borta!
//Åberg - Svart EP3 pre-facelift
//Åberg - Svart EP3 pre-facelift
Team222
HPC IRC CREW, SWEDEN
HPC IRC CREW, SWEDEN
- henkoh
- Bil: Honda Civic 1,5T Sport´19
- Namn: Henrik Celmins
hoppas ni har det kul där borta, jag vaknade ganska precis efter hemkomsten.. :omfg:
Henrik Celmins
Honda Civic 1,5T Sport ´19
Suzuki Swift 1,0T Inclusive ´17
Acura RSX Type S ´02
Honda Prelude VTI ´98
Honda Civic 1,5T Sport ´19
Suzuki Swift 1,0T Inclusive ´17
Acura RSX Type S ´02
Honda Prelude VTI ´98
Nu kom jag hem, tack för en kanontrevlig kväll! Blev visst lite buskörning ändå :hypocrite:
Hinner vi med en till träff innan sista oktober? :wheelshair: :bash:
Hinner vi med en till träff innan sista oktober? :wheelshair: :bash:
Team222
HPC IRC CREW, SWEDEN
HPC IRC CREW, SWEDEN
Maxi blev trött, väl hemma blev han skitsur. Han ville åka EP3. Får ta med han nästa gång igen 
Antonio Pozzi
mycket revlig kväll! Var väldigt imponerad av steffos bil, gick ju ruggigt bra för så lite mods.. Sen ska vi inte tala om S2000.. ojojoj :wub:
Ser fram emot nästa aktivitet :thumbup:
<!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Röd<!--colorc--></span><!--/colorc--> Civic Type <!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--> GT<!--sizec--></span><!--/sizec-->
- Steffo

Å jag som erbjöd en tur och alltAntonio skrev:Maxi blev trött, väl hemma blev han skitsur. Han ville åka EP3. Får ta med han nästa gång igen
Stockholm
- Steffo

Tack Blixten. Kul att få prova en FN2 för första gången. Jag blev glatt överraskad över hur fint den gick också. Klart bättre register än en original EP3 och skön, direkt styrning var mina första intryck. Jag kände mig hemma direkt i den och stolarna är ett par klasser högre än min.Blixten skrev:mycket revlig kväll! Var väldigt imponerad av steffos bil, gick ju ruggigt bra för så lite mods.. Sen ska vi inte tala om S2000.. ojojoj :wub:
Stolarna i Dr J's ATR är också suveränt sköna... Synd att Honda snålade in lite på sätesfronten till EP3
Stockholm
Fan Har missat den här tråden totalt såg igår kväll kl 23 att ni var på vegabaren.
Hoppas vi kan köra en träff till nästa vecka så man hinner med en
träff i år innan bilen ställs av.
Dan
Hoppas vi kan köra en träff till nästa vecka så man hinner med en
träff i år innan bilen ställs av.
Dan
Honda Civic Vti -92 (Voltad 27/5-09)
Racing a honda is like competing in the special olympics, even if you win you're still retarded
Racing a honda is like competing in the special olympics, even if you win you're still retarded
- StockholmsJOCKE
- Bil: ITR DC2
- Namn: Jocke
- Been thanked: 3 times
Tycker att det var riktigt trevligt igår !
Riktigt kul ställe vi va och gasade runt på
Mycket folk och bilar, känns som om Stockholm vaknat :thumbup:
Bra jobbat Steffo.
/Jocke
Riktigt kul ställe vi va och gasade runt på
Mycket folk och bilar, känns som om Stockholm vaknat :thumbup:
Bra jobbat Steffo.
/Jocke
- Steffo

Intressant att det var mest 30+ folk som gasade runt som andra 18-åringar
!
Att lyckas köra upp en tank i ett industriområde är en bragd Jocke :biglaugh2:
Stockholm
-
kristian75
det var riktigt kul att gasa på lite ....
bra uppslutnung också :thumbup:
kristian jonsson
Jag såg minst två som fotograferade, upp med bilder nu grabbar! 
Team222
HPC IRC CREW, SWEDEN
HPC IRC CREW, SWEDEN
Tack Blixten. Kul att få prova en FN2 för första gången. Jag blev glatt överraskad över hur fint den gick också. Klart bättre register än en original EP3 och skön, direkt styrning var mina första intryck. Jag kände mig hemma direkt i den och stolarna är ett par klasser högre än min.Steffo skrev:<!--quoteo(post=508688:date=8 Oct 2008, 22:54:54:name=Blixten)--><div class='quotetop'>QUOTE(Blixten 4 8 Oct 2008, 22:54:54) <a href="index.php?act=findpost&pid=508688"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec-->mycket revlig kväll! Var väldigt imponerad av steffos bil, gick ju ruggigt bra för så lite mods.. Sen ska vi inte tala om S2000.. ojojoj :wub:
:thumbup: bra knuff i den!
Stolarna i Dr J's ATR är också suveränt sköna... Synd att Honda snålade in lite på sätesfronten till EP3
var grymt impad över din väghållning, hur snabbt gick det i rondellerna...? *hehe*
måste instämma i att min premiärträff var kul med många trevliga bilkunniga honda-nördar! :prop:
tackar för alla åkturer och ser fram emot nya träffar å mig och gummans vägnar.
man vart lite gasglad på vägen hem, kuriosa för alla som hörde gnället om att man vart pömsig
lite tidigt kan jag tala om att jag förstås försov mig i morse dårå...*hehe*
/Jonas & Nadine
jonas danielsson
Vart drog ni sen då?
Maxi tjatade när vi var hemma på parkeringen att vi skulle åka tillbaka. Så vi vände. Mötte ett koppel av bilar på Lissmavägen & trodde att resten var kvar på den mörka parkeringen, men då hade alla dragit vidare. Så där var alla i 20 min mao. Inte ens Olle hade ni glömt :biglaugh2:
På vägen hem blev jag stoppad i en vanlig blåskontroll. De tyckte att det verkade som att bilen fått jobba lite när jag stannade
Maxi tjatade när vi var hemma på parkeringen att vi skulle åka tillbaka. Så vi vände. Mötte ett koppel av bilar på Lissmavägen & trodde att resten var kvar på den mörka parkeringen, men då hade alla dragit vidare. Så där var alla i 20 min mao. Inte ens Olle hade ni glömt :biglaugh2:
På vägen hem blev jag stoppad i en vanlig blåskontroll. De tyckte att det verkade som att bilen fått jobba lite när jag stannade
Antonio Pozzi
Snittåldern i min Accord var faktiskt exakt 18 år igårSteffo skrev:Intressant att det var mest 30+ folk som gasade runt som andra 18-åringar!
Antonio Pozzi
Tack Blixten. Kul att få prova en FN2 för första gången. Jag blev glatt överraskad över hur fint den gick också. Klart bättre register än en original EP3 och skön, direkt styrning var mina första intryck. Jag kände mig hemma direkt i den och stolarna är ett par klasser högre än min.Steffo skrev:<!--quoteo(post=508688:date=8 Oct 2008, 22:54:54:name=Blixten)--><div class='quotetop'>QUOTE(Blixten 4 8 Oct 2008, 22:54:54) <a href="index.php?act=findpost&pid=508688"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec-->mycket revlig kväll! Var väldigt imponerad av steffos bil, gick ju ruggigt bra för så lite mods.. Sen ska vi inte tala om S2000.. ojojoj :wub:
Skoj att du tyckte om den!
Vad gäller Jocke... hehe, ja du var inte blyg på gasen, fast det var du iofs inte ner till mantorp heller :prop:
<!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Röd<!--colorc--></span><!--/colorc--> Civic Type <!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--> GT<!--sizec--></span><!--/sizec-->
inga bilder...surt!
jag har 2 rätt coola filmsnuttar från mobilen.
får se om man lyckas få upp dem nu bara? :blink:
<a href="" target="_blank">
S2000-swoooch!
CTR-uppgörelse Länna, Stockholm, Sweden, The big wörrd
funkar nu iaf!
(hoppas de e ok att jag la ut filmerna???)
jag har 2 rätt coola filmsnuttar från mobilen.
får se om man lyckas få upp dem nu bara? :blink:
S2000-swoooch!
CTR-uppgörelse Länna, Stockholm, Sweden, The big wörrd
funkar nu iaf!
(hoppas de e ok att jag la ut filmerna???)
Senast redigerad av dr.j den 10 oktober 2008, 11:10, redigerad totalt 1 gånger.
jonas danielsson
Riktigt kul att få träffa nytt och gammalt Hondafolk. Vi var ju dessutom rätt många bilar och många som åkte med och testade varandras bilar. Riktigt kul, Steffo gör ett kanonjobb... :thumbup:
Kommer bli jobbigt med den lååååånga trädan till nästa säsong
Kommer bli jobbigt med den lååååånga trädan till nästa säsong
- David Lundin
- Namn: David Lundin
Den andra videon funkar inte... verkar inte finnas på Youtube eller nåt.
-
bobafat
- Bil: S 2000
- Namn: Carl Harju
Tack för en trevlig kväll samtliga! Hoppas ni som åkte med i min S 2000 fick en känsla av bilen trots att jag höll igen pga att jag inte är riktigt inkörd ännu. Fortsätter vi med denna uppslutning nästa säsong kommer vi alla ha riktigt kul.
Steffo under vintern kan man också göra saker t.e.x "grupp putsning" av någons bil :biglaugh2:
Steffo under vintern kan man också göra saker t.e.x "grupp putsning" av någons bil :biglaugh2:
AKA Freewilly
S 2000 - 03
Powerd by BOBAFATRACING
S 2000 - 03
Powerd by BOBAFATRACING