<!--quoteo--><div class='quotetop'>QUOTE</div><div class='quotemain'><!--quotec-->Alltså de mätarna jag har på lager följer det med en adapter till som man skruvar i i stället för oljepluggen sedan skruvar man i tempgivaren i den.<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Så på oljetemp får jag med, mätaren, givaren, oljeplugg med hål för givaren?
Klockrent isåfall om man får allt man behöver.
<!--quoteo--><div class='quotetop'>QUOTE</div><div class='quotemain'><!--quotec-->Jorda sensorn såklart. ström färdas inte genom gummi

<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Nej men det är väl självklart att man jordar? Står väl säkert i bruksanvisningen också men tack för påminnelsen å de glömskas vägnar
<!--quoteo--><div class='quotetop'>QUOTE</div><div class='quotemain'><!--quotec-->Jag har självklart bytt den där kabelskon

ja köpte den där billiga biltema mätaren för att se att det fanns tillräckligt oljetryck vid en uppstart av nybyggd motor. Biltemas grejer duger gott och väl till oss vanliga dödliga människor

<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Men det är så otroligt fult när det står Biltema på mätaren. Allt positivt mätaren ger fösvinner med Biltema loggan. Då vet man att det är billigt skit.
Autometer har dessutom mkt snyggare design