17" ATR & CTR-fälgar, OEM K20-kammar & fjädrar
Kategoriregler
MVH Styrelsen
- Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
- Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
- "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud. - Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
- Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.
MVH Styrelsen
Accord Type R-fälgar, 17" inte säker på om de är 7 eller 7x5?
Säljer dessa utan däck.

Sedan Civic Type R EP3-fälgar, finns med 4 året-runt-däck i okej skick, dock är ett synbart snedslitet pga fel hjuinställning.
Däcken ligger inte på just nu, men kan sättas på om någon vill ha dem. Inga bilder på dem just nu, men de är i helt okej skick, skrap på någon av dem, men absolut inga stora skador på dem eller Accord-fälgarna!
Skickas med Bussgods eller hämtas i Ljusdal!
Kanske kan ta med dem till Sthlm på lördag nästa vecka om det är intressant, men jag vet inte än om jag ska åka bil eller tåg dock.
2000:- per set. 2500 med däck på EP3-fälgarna. Prutat och klart
Sen har jag originalkammar från en K20A2, knappt gått 5000 mil, samma med fjädrarna.
Kan givetvis skickas de med. Eller tas med till sthlm nästa lördag, oavsett tåg eller bil
2700:-
Och just det, kan även tänka mig att byta mot något till en DC2:a med K20-motor. Ingen aning själv vad, men kom med förslag
Kan även lägga nått emellan om det är nått dyrare.
Säljer dessa utan däck.

Sedan Civic Type R EP3-fälgar, finns med 4 året-runt-däck i okej skick, dock är ett synbart snedslitet pga fel hjuinställning.
Däcken ligger inte på just nu, men kan sättas på om någon vill ha dem. Inga bilder på dem just nu, men de är i helt okej skick, skrap på någon av dem, men absolut inga stora skador på dem eller Accord-fälgarna!
Skickas med Bussgods eller hämtas i Ljusdal!
Kanske kan ta med dem till Sthlm på lördag nästa vecka om det är intressant, men jag vet inte än om jag ska åka bil eller tåg dock.
2000:- per set. 2500 med däck på EP3-fälgarna. Prutat och klart
Sen har jag originalkammar från en K20A2, knappt gått 5000 mil, samma med fjädrarna.
Kan givetvis skickas de med. Eller tas med till sthlm nästa lördag, oavsett tåg eller bil
2700:-
Och just det, kan även tänka mig att byta mot något till en DC2:a med K20-motor. Ingen aning själv vad, men kom med förslag
Senast redigerad av sqd den 24 juli 2009, 15:36, redigerad totalt 1 gånger.
Integra Type R - K20A2
Kan ta kort på dem till veckan så får du se, de är inte i nyskick, men kan inte minnas att det var några större skador på dem.sqd skrev:<!--quoteo(post=558719:date=1 Aug 2009, 13:02:18:name=PointMan)--><div class='quotetop'>QUOTE(PointMan @ 1 Aug 2009, 13:02:18) <a href="index.php?act=findpost&pid=558719"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec-->Hur är skicket på CTR fälgarna?
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Låter bra!
Carbon Bronze Pearl Accord Tourer 2.0 Sport -07