Jag hade bilen inne på service i somras då jag gjorde en 8000-milsservice. Jag bad då dom kolla i framvagn då jag upplevt att det känns som att det är något som skakar/sitter löst i framvagn. Dom hittade dock inget fel, men det kan man ju ifrågasätta hur pass mycket dom verkligen felsökte. Dom vill väl ha stålar enbart för en felsökning och la inte så mycket kraft i det vid servicen. Hur som helst nu när det varit en riktig vargavinter i år och vägarna blivit packade av snö och isbulor så känns skakningarna i framvagn så gott som hela tiden på dom ojämna vägarna.
Så nu vore det ultimat att lämna in den på en felsökning, men det känns ju inte sådär skitskoj då jag redan haft bilen inne och bett dom kolla efter problemet redan i somras.
Så nu vänder jag mig till er duktiga bilfreaks! Har ni någon aning vad min bil lider av för sjukdom? Eller är det "normalt"?
EDIT: Jag har försökt felsöka lite själv efter att hittat lite svar här på forumet när jag sökt. Bland annat har jag försökt dragit åt vad det nu heter som sitter i motorrummet. Bultarna på toppen av stötdämparna

Då dom ibland kan sitta lite löst. Dom satt dock hårt som fasen på min. Upplevde jag det som i alla fall.