Joakim Olsson skrev:Lite vidvinkel
läckert hur många kameler kostar en sådan?
Joakim Olsson skrev:Lite vidvinkel

Åberg skrev:Haha luckan, dessa köptes 19:55 ikväll, i din lilla by lär det väl bara vara öppet kl 11-13 jämna veckor mellan juni-augusti..
Gick bara in i en butik (stadium), frågade "har ni mindre båtar med skosnören?" och efter att ha provat 2-3 par så dök dessa upp, butikens största skor..![]()
Blev förvånad att de hade dessa storlekar överhuvudtaget, oftast brukar man få höra "Nej tyvärr, vi har bara upp till 45-46". Man tar vad man får, helt enkelt.. :prop:
Jodå. Både enaxlat samt boggie.sk8micke skrev:nice visste inte att statoil hade sånna släp?
Den e ju moddad, som jag skrev i något tidigare inlägg... Det som är standard är ju boetten, om man då inte räknar pvd behandlingenLittle Elk skrev:Men delarna då?
Det är inga std. Seiko visare å tavla iaf. Ser mer ut som en Panerai tavla iaf.

Då får jag i egenhet av privatperson grattulera! Mycket fin bil och i helrätt färg. Klassiskt vitt som dessutom är inne för stunden. Rätt avis måste jag säga.freddej skrev:Slog till på en ny bil i fredags...dock ingen honda :blink:![]()
Haha....ja jag vet..jag duckar för svingarnaLittle Elk skrev:Då får jag i egenhet av privatperson grattulera! Mycket fin bil och i helrätt färg. Klassiskt vitt som dessutom är inne för stunden. Rätt avis måste jag säga.
Men som Orförande vill jag slå dig din otrogne jävel! :ranting:
Hoppas vi ses på Mantorp då du ska på pisk av oss Honda bröder som håller ihop.
freddej skrev:Haha....ja jag vet..jag duckar för svingarna![]()
Vi får se om jag har möjlighet att komma på mantorp, ser mörkt ut för stunden då jag är en av dom lyckliga som har arbetspass den helgen.
Men lurar lite på gelleråsen senare på året.
Det tråkigaste med att byta till ford är ju att man inte kan köra med er på lunda (om man nu inte kan få en special invite) om det nu blir något där i år.
Dock tror jag att ctren inte va den sista hondan jag ägde i mitt liv, men för stunden har honda inget som kan mäta sig mot focusen tyvärr.