S: Invida avgassystem i nyskick till EP3
Kategoriregler
MVH Styrelsen
- Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
- Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
- "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud. - Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
- Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.
MVH Styrelsen
Bilen är såld. Har ett invida system i rostfritt liggandes och blänker så skicket är som nytt, endast gått 200 mil på sommaren. Kvitto finns kostar ca 7500 nytt.
Passar EP3 (Type R) 02-05
pris: 4000 eller bud. Smidig affär med upphämtning -> lågt pris!
Finns i sthlm.
Har semester så ring 070-4386580 eller sms om ni är intresserade. Kan ej lova att jag svarar på mail/PM.
MVH//Christoffer
Passar EP3 (Type R) 02-05
pris: 4000 eller bud. Smidig affär med upphämtning -> lågt pris!
Finns i sthlm.
Har semester så ring 070-4386580 eller sms om ni är intresserade. Kan ej lova att jag svarar på mail/PM.
MVH//Christoffer
-
Defeatist
- Bil: Honda Civic Type R
- Namn: Christoffer Strömberg
Har du kvar systemet?
Bilder?
Ger det någon effektökning.. har sett flera som har just invida systemet.
//Chrisse
Bilder?
Ger det någon effektökning.. har sett flera som har just invida systemet.
//Chrisse
Captain Howdy - We must all go through a rite of passage, and it must be physical, it must be painful, and it must leave a mark.
Vet ej om det ger nån skillnad i effekt, skulle tro den är försummbar.
Finns kvar, och släpper det för 2500 kr då det är i vägen...
smidig affär -> skickar jag med ett öppet luftfilter med adapter passande samma bil i OK skick=)
Ring eller sms om ni är intresserade och vill köpa.
Har ej bild men sök lite, har för mig att det heter gt300 eller nått... 4" utblås kommer jag ihåg iaf.
MVH//Christoffer
Finns kvar, och släpper det för 2500 kr då det är i vägen...
smidig affär -> skickar jag med ett öppet luftfilter med adapter passande samma bil i OK skick=)
Ring eller sms om ni är intresserade och vill köpa.
Har ej bild men sök lite, har för mig att det heter gt300 eller nått... 4" utblås kommer jag ihåg iaf.
MVH//Christoffer