såld - ta bort tråd
Kategoriregler
MVH Styrelsen
- Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
- Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
- "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud. - Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
- Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.
MVH Styrelsen
---
Senast redigerad av Åberg den 2 maj 2012, 08:30, redigerad totalt 18 gång.
Team222
HPC IRC CREW, SWEDEN
HPC IRC CREW, SWEDEN
- David Lundin
- Namn: David Lundin
Är bakljusen no-no på besiktning eller går de igenom? Skick?
Har kanske en polare som kan vara intresserad...
Har kanske en polare som kan vara intresserad...
Det beror nog lite på besiktningsman, men det finns nog risk för att bli nekad. Osäker faktiskt. Jag tuffade runt över ett år utan att bli stoppad eller dylikt, haft poliser precis bakom mig vid ett flertal tillfällen men aldrig blivit stoppad för det. Men enligt "pappret" så får ju bilen inte vara förändrad på något sätt och vis, därav min osäkerhet.
De ligger i källaren nu men jag ska försöka ordna fram en bild så småningom, måste bara hitta källarnyckeln
De ligger i källaren nu men jag ska försöka ordna fram en bild så småningom, måste bara hitta källarnyckeln
Team222
HPC IRC CREW, SWEDEN
HPC IRC CREW, SWEDEN
Har tyvärr ingen bättre bild men så här ser Beaks* + Skunk2-grejerna ut! Ganska aggressiv look bakifrån med denna lilla mod, eller hur? 

Det ser kanske lite knasigt ut med färgerna och så dock, men kameran i min iPhone är ganska kass i dåligt ljus.
Ser mycket bättre ut IRL!

Det ser kanske lite knasigt ut med färgerna och så dock, men kameran i min iPhone är ganska kass i dåligt ljus.
Team222
HPC IRC CREW, SWEDEN
HPC IRC CREW, SWEDEN
- David Lundin
- Namn: David Lundin
Skitsvårt att få en idé av hur bakljusen ser ut, en riktig bild utan effekter i dagsljus vore fint 
Ah, där sitter originallyktorna på! Det var beaks och skunk-grejerna jag ville visa
Här sitter bakljusen på:

Som du ser så ser det inte särskilt "olagligt" ut, men man vet ju aldrig som sagt.. Jag tror inte det är några problem, men jag kan inte garantera något.
Här sitter bakljusen på:

Som du ser så ser det inte särskilt "olagligt" ut, men man vet ju aldrig som sagt.. Jag tror inte det är några problem, men jag kan inte garantera något.
Team222
HPC IRC CREW, SWEDEN
HPC IRC CREW, SWEDEN
Upp! Paketpriser kan diskuteras via PM eller mail 
Team222
HPC IRC CREW, SWEDEN
HPC IRC CREW, SWEDEN
Lite prylar sålda.
Snart är våren här, kom och köp
Snart är våren här, kom och köp
Team222
HPC IRC CREW, SWEDEN
HPC IRC CREW, SWEDEN
Nix, det såldes innan jag hann skriva annons. Jag hör av mig om jag får reda på om någon säljer ett dock! Men coilovers måste du ju ha, och lite bling..? 
Team222
HPC IRC CREW, SWEDEN
HPC IRC CREW, SWEDEN
Shit va synd... 
Det är väldigt svårt att få tag på. Ne inga coilis för mig hehe tack ändå
Men hör gärna av dig om det är nån som vill sälja BC IV
Det är väldigt svårt att få tag på. Ne inga coilis för mig hehe tack ändå
Men hör gärna av dig om det är nån som vill sälja BC IV
Kör:
Civic Sport+ 1.5T -18 "FK7"
Gamla bilar:
CTR -04 "EP3"
Civic EX -95 "EH9"
Mobil: 070-452 98 00
Civic Sport+ 1.5T -18 "FK7"
Gamla bilar:
CTR -04 "EP3"
Civic EX -95 "EH9"
Mobil: 070-452 98 00
Upp för nya prylar till salu!
Team222
HPC IRC CREW, SWEDEN
HPC IRC CREW, SWEDEN
Coilovers sålda!
Team222
HPC IRC CREW, SWEDEN
HPC IRC CREW, SWEDEN
Däcken sålda!
Team222
HPC IRC CREW, SWEDEN
HPC IRC CREW, SWEDEN
BBS Formula 18" är inte till salu längre pga ändrade planer!
Team222
HPC IRC CREW, SWEDEN
HPC IRC CREW, SWEDEN
Baslåda såld!
Team222
HPC IRC CREW, SWEDEN
HPC IRC CREW, SWEDEN