jag för intresset för honda vidare på mitt nya jobb
idag kom uffe på besök. iklädd keps och jacka från honda.
har en ny honda jazz och hade en type r innan dess.
kör även en motorcykel modell honda.
har en hund som heter, honda.
han gick i pension förra året och kollade läget lite bara.
efter ett besök på a6 kan jag konstatera att jag får vänta lite till på att hoppa 7år framåt i utvecklingen av mobiltelefoner. men ca 35 dagar är inte mycket av 7år
jag kör vidare med samsung
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
Jag hatar fälglås muttrar...........tidigare ägare var dessutom jätterädd om dom fula 15" så tre fälgar har dubbla låsmuttrar.....men inga nyklar till dom:( har testat slå på hylsor och svetsa på muttar och bultar utan att få bort skiten.........FAAAN!
Nedin skrev:Jag hatar fälglås muttrar...........tidigare ägare var dessutom jätterädd om dom fula 15" så tre fälgar har dubbla låsmuttrar.....men inga nyklar till dom:( har testat slå på hylsor och svetsa på muttar och bultar utan att få bort skiten.........FAAAN!
borra och en sk "grispick"?
fick du inte med några nycklar när du köpte den?
Nedin skrev:Jag hatar fälglås muttrar...........tidigare ägare var dessutom jätterädd om dom fula 15" så tre fälgar har dubbla låsmuttrar.....men inga nyklar till dom:( har testat slå på hylsor och svetsa på muttar och bultar utan att få bort skiten.........FAAAN!
borra och en sk "grispick"?
fick du inte med några nycklar när du köpte den?
jag vann över bultarna köpte koniska felgängade hylsor på biltema som var gjorda för att ta bort låsbultar..........om "hanen" heter grispitt , så borde detta vara "suggmuff" eller nåt?!
Nibbe: Najs, ed7orna går att köra bra snålt med. Jag snittade aldrig över 0.7 med nån av mina trots en del gasande. Lite skillnad mot min ej9 som aldrig snittar under 0.75...
Har för övrigt gått runt hela Södermalm ikväll, känns fucking great att ha flyttat tillbaka till Sveriges trevligaste stadsdel:)
hej. mitt namn är ivan.. booooooooooooooooooooooooooring..
jag parkerade min knarr, bland de andra knarr harrar rarrarna...
när jag kom ut på flygrakan va det öppna spjäll och full sula. Det blir det när man köra, med fötterna i.
Fredrik Heijel | 0702 - 986 355 | Fixxe Engineering AB
Toyota RAV4 Gazoo Racing -24
Suzuki Swift Sport -14
Speaking without thinking, is like shooting without aiming
Renshi skrev:e4ans sämsta påfart?
tror wissen känner igen den
den är i norsholm närheten av norrköping.
vaddå sämsta? den kommer man ju lätt upp i 180km/h på innan motorvägen börjar.
de sämsta på e4:an ligger i nyköping. deras på och avfarter hur korta som helst och med 180graders böjar.. rätt många som åker av där ^^
det stämmer
jag tycker att en chikan innan e4an inte är optimalt, särskilt på vintern.
har dock själv inga problem med att komma upp i hastighet med någon av bilarna