Jag tog tid på riktigt för första gången också, det funkade sisådär med appen jag använde. Och minnet tog slut också så sista körpasset kom inte med
Men upp med bilder ni som tog

Så felkoden dök upp sen eller !? Du tittade ju under dagen men såg inget på datorn då, dök den upp sen igen eller var det bara en spökis när jag stod och tittade !?Asse skrev: Bilen funkade oxå bra förutoma den skickar felkod för VTC phase gap lite då och då, åker nog på att byta kamkedja...
Mycket fint spårval!pasen skrev:...film...
Ha ha ha, ja när det var dags för rakan så tänkte jag äh va fan jag står på litebenci skrev:Vilken av dessa två var sinnes-snabb rakt fram?
Och vad är gjort med den?
Hann ifatt en i depåkurvan och trodde att det var bara att glida om den vid utgången,
ända tills den tryckte på gasen.

Tackar. Ja det är den kurvan jag hade lite problem med känner jag. Och jag safear nog en del i kurvorna än så länge, måste få upp farten där men det är nån mental spärr. Framförallt när man hör skrapet i hjulhusen och man vet att kurbsen kan spräcka min stackars fälg igen, vilket den gjorde! Tredje gången, så den har gjort sitt för min del nu.benci skrev: Mycket fint spårval!![]()
Det är bara depåkurvan som du kunde ta lite annorlunda, kolla på Krafts spårval där.
Jag tar det som två kurvor för att få en bra utgång och kunna gå på gas tidigt.
Och så du måste öka tempot lite.![]()
Nästa gång be Kraft köra din bil och du sitter bredvid.
Då ser du hur mycket mer du vågar ladda i kurvorna.