Malkolm skrev:Kanske du kan sluta sprida negativitet om mig o mitt företag och istället tänka mer på att börja uppträda proffisionellt.
Vill du mig något så är jag kontaktbar på telefon, pm och mail.
Anno.. Jag måste få svara Malkom men jag ska göra det utan påhopp och vara saklig..
Så länge du felinformerar och rasar motorer för folk eller bygger fel så kommer jag påpeka det. Speciellt när jag ibland får ta rätt på det. Jag är mer intreserad av folks bilar än att sälja grejjer så därför har jag inge problem med att sprida ut det och jag har heller inga problem med att du tycker illa om mig för det, till skillnad från andra som därför är tyst..
De enda negativa jag sprider är sant till skillnad från det du gör med mig därav konfliken från början.
Jag har inget intrsse av att prata med dig. De var många år sedan jag försökte med det. Men jag försöker upplysa folk om de du inte klara av. För att de ska veta vad de får och vad de betalar för för kompetens.
I den här tråden har det då alltså kommit fram att du rekomenderar en tjockare olja till obyggda k-serie motorer än vad jag kör i min racemotor som har upp till 3 dubbla lagerspelen. Samtidigt har det kommit fram till mig hur du dumförklarar mig för att köra den oljan jag valt och att den skulle minsann vara på tok för tjock.
Det är väll inte mer än rätt att man får stå för det man säger.