Nya Civic Type-R 2015

Här lägger vi upp bilder & filmer, dock EJ eftersnack!
Kategoriregler
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
Användarvisningsbild
Andreas_typeR
Inlägg: 555
Blev medlem: 25 oktober 2014, 23:08
Bil: Civic Type R FK8
Namn: Andreas Eliasson
Ort: Falkenberg
Has thanked: 3 times
Been thanked: 3 times

Inte övertygad över varken NSX eller Type R.... NSX vad har de gjort med bakdelen?!?! Ser för jävlig ut. Type R från sidan ser ut som en .... Prius... :( Men inredningen!! DRÄGGEL! :D

Kanske inte ska säga för mycket, jävligt dåligt ljus och filmat? + vad var de för jävla kille som snacka? Sjukt jobbig haha
Senast redigerad av Andreas_typeR den 2 mars 2015, 20:04, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
turbobulten
Inlägg: 1348
Blev medlem: 19 juni 2011, 19:24
Bil: EP3
Namn: Sebastian "Basse" Forssman
Ort: Stockholm
Has thanked: 3 times

Trist, mycket trist.
Civic Type R Rotrex - 04
CR-V Lifestyle - 15
Accord Tourer Type S - 08 Såld
Eg LSi 93 - Såld
----
http://www.garaget.org/?car=320962" onclick="window.open(this.href);return false; <- Garaget
viewtopic.php?f=29&t=69677" onclick="window.open(this.href);return false; <- Hondaklubben projekttråd
liamo
Inlägg: 608
Blev medlem: 9 juli 2012, 20:56
Bil: Golf TSI 2016
Namn: A Regestam
Ort: Alingsås

Nsx:en ser tokbrutal ut...

Type R däremot...hur tänkte dom där? Min Crx har läckrare former bakifrån!
A. Regestam
0703636373
Användarvisningsbild
wahlsten
Inlägg: 482
Blev medlem: 16 maj 2006, 23:07
Bil: FK2
Namn: Kalle Wahlsten
Ort: Omnejd med Gävle

Det där hade vi sett tidigare... inga uppgifter?

Spec?
Pris?
Tid runt ringen som dom tjatat om i åratal?
kallewahlsten@hotmail.com
Tel: 070-6602343

Honda Civic Type R -15

Tidigare Bilar:

Mercedes-Benz C 63 AMG -09
Honda Accord Type S -08
Honda S2000 "Spoon" -01
Honda S2000 -00
Användarvisningsbild
Koffe89
HPC Medlem
Inlägg: 270
Blev medlem: 31 januari 2011, 02:29
Namn: Kristoffer Fredriksson
Ort: Hällabäck
Been thanked: 1 time

Vad besviken man blev på Type R. Varför kunde de inte gå som i konceptet med lyktorna fram och bakljuset....... Ser ut som de bara ville göra den billigare....

NSX ser ut som en Aston Martin bak....
Honda CRX Vtec - 90
Honda Civic Aerodeck -00
Honda Civic MB6 VTi -97
Volvo 740 GLT 16v -88
RunRookieRun
HPC Medlem
Inlägg: 90
Blev medlem: 19 april 2013, 21:03
Bil: Civic EK4
Namn: Fredrik Davidsen
Ort: Landskrona
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Om man skal tro alla andra her kommar jag til att bli rett så unik om någon år.

Jag gillade den :P
Användarvisningsbild
Sam1r
Inlägg: 468
Blev medlem: 22 juni 2010, 10:59
Bil: Type r ep3
Namn: Samir Durmic
Ort: Halmstad

vilken sida kollar ni nya type r en på ?
honda
Användarvisningsbild
JDM-Junior
Inlägg: 925
Blev medlem: 23 januari 2009, 16:25
Bil: CW EP3
Namn: Aldin Kuric
Ort: Ängelholm

RunRookieRun skrev:Om man skal tro alla andra her kommar jag til att bli rett så unik om någon år.

Jag gillade den :P
Då är vi två polarn! Pax för NH-0. :wink:

Inget otippat att HPC lever på 90-talet.
JDM - all day, every day
Användarvisningsbild
turbobulten
Inlägg: 1348
Blev medlem: 19 juni 2011, 19:24
Bil: EP3
Namn: Sebastian "Basse" Forssman
Ort: Stockholm
Has thanked: 3 times

306 bhp, 400nm

Vad händer.. Varför håller dom sig inte till konceptet.
Kanske kommer på facelift
Civic Type R Rotrex - 04
CR-V Lifestyle - 15
Accord Tourer Type S - 08 Såld
Eg LSi 93 - Såld
----
http://www.garaget.org/?car=320962" onclick="window.open(this.href);return false; <- Garaget
viewtopic.php?f=29&t=69677" onclick="window.open(this.href);return false; <- Hondaklubben projekttråd
Korre
Inlägg: 506
Blev medlem: 15 juli 2009, 00:58
Bil: CR-V
Namn: Kourosh.E
Ort: Stockholm

för min del får det bli Focus RS tror jag faktiskt, trodde aldrig jag ens skulle nämna "Ford" i samband med "min nästa bil" men den är helt enkelt bättre på alla plan.
Kourosh Entezari
0707407391
kourosh89@hotmail.com
S2000 ap1 såld
Integra type-r dc2 såld
Civic type-r ep3 såld
DelSol vti såld
crx såld
M Scotte
Inlägg: 7998
Blev medlem: 26 juli 2004, 12:30
Namn: Martin Scotte
Ort: Vellinge
Has thanked: 4 times
Been thanked: 36 times
Kontakt:

Tråkigt att ni inte gillade bilen, men att konceptet skulle nå vägarna var aldrig troligt. Homologering hade inte släppt igenom vingen/ljusen. Fokusera på prestandan och resurserna, ingen kommer bli besviken på det kontra pris.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
Användarvisningsbild
Daugaard
Moderator
Inlägg: 3728
Blev medlem: 8 september 2010, 11:57
Bil: Prelude BA4 4ws "Si"
Namn: Emil Daugaard
Ort: Tyresö (Sthlm)
Has thanked: 110 times
Been thanked: 277 times

Missade revealen för att jag nattade barn.
Kan nån länka bilder på Type-R:en?
Emil Daugaard, Stockholm 070-53 41 431
Trackstar/7-sitsbrukis
BA4/RW2
Användarvisningsbild
Mordiiax
Inlägg: 4014
Blev medlem: 5 augusti 2005, 11:28
Bil: Civic -15
Namn: Johan Mähler
Ort: Sundsvall
Has thanked: 4 times
Been thanked: 30 times
Kontakt:

Dumt att pusha extremt hårt just på till exempel vingen om det är något som aldrig ens funnits på kartan att det skulle bli av. "The other side of Honda"? Vad menas med det egentligen då? Jag ville ha djävulshorn.
Väldigt besviken. Förväntade mig inget mer än vad spionbilderna visade, men hoppades verkligen.
Mycket hype, ingen leverans.

Bilder och lite data:
http://www.evo.co.uk/honda/civic-type-r ... 57-seconds
Honda Civic Tourer -15
Tidigare Honda: Civicar, CRX, CTR, CR-V, S2000 & Accorder.
HPC IRC CREW
Keawon
Inlägg: 173
Blev medlem: 29 november 2009, 23:53
Bil: Honda Jazz -12
Namn: Jimmy Johansson
Ort: Göteborg

Vad hände med bredningen bak samt gälarna?
De kunde haft kvar utseendet och formen på vingen men gjort om belysningen?
0704054052

Kör:
Honda e
Jazz -12
Civic EG -92 (Såld)
Malkolm
Inlägg: 5303
Blev medlem: 28 juli 2004, 15:49
Bil: TEN second car!
Namn: Malkolm Roth
Ort: Västerås
Has thanked: 31 times
Been thanked: 23 times

Vart ska jag börja, hmmm. Låt mig starta med alla er "non-belivers" där ute. Det verkar vara många av er som inte tror på typeRen, som inte gillar den, som inte tycker att den är snygg.

2.0l med turbo, har ni kört en honda med turbo nån gång? Nu har jag bara kört beensinmotorer med eftermonterade turbos, och kan bara säga -My god! Hondas ljuva motorer, varvvillighet och ljud och sen en massa turboeffekt! Närmare Nirvana inom motorer går inte att finna!
Nu är detta säkert en mildare upplevelse, men Honda vet hur man bygger motorer, och det har de behållt även nu med en turbo på den. De vet hur mycket du o jag gillar motorerna!
Förresten ni som gillar NA, är ni säkra på det? Eller är det så att ni gillar Hondamotorer (som hittils har varit NA
) eller är det så att ni inte gillar tråkiga tyska,svenska o andra skitmotorer som tillverkarna har slängt på en turbo för att överhuvudtaget ska få nån effekt?
Jjag menar självklart gillar man NA när man kört en b18 eller k20 och sen kört nån saab som är värdelös.

Men tänk inte så nu! Öppna era sinnen och ta in denna nya era, nya utveckling, nya tekniken. Detta är framtiden!

Snygg? Jämfört med konceptbilen så förstår jag er att ni tycker att denna är tamare och saknar vissa detaljer, men hur många av oss har inte hart en EP3:a?! Fulare sportbil får man leta efter! Varför gillar vi den? Jo för den går riktigt bra, vass väghållning och är hur kul som helst att köra!

Vi tar det en gång till (man lär sig mer genom repetion!). Turbo och 2.0l, 2.0l och turbo. Låt mig gissa på runt 300hk, tycker du en ep3, FN2 eller en DC2 går bra? Nu får vi 100hk till!!!!! På troligen ungefär samma vikt! Och vad innebär det? Jo! Den blir 100hästkrafter snabbbbbbbare!

Och vad sa Honda om väghållning o prestandan? SNABBASTE BILEN I VÄRLDEN PÅ BANA!

Fan, skit i hur den ser ut på utsidan, kolla insidan, och försök att med öppna sinnen föreställa er en ny motor som honda har tillverkat för att sitta i en Type R bil för att få alla TypeR-fanatiker där ute att bli nöjda. -just det, en otrolig motor! En otrolig körupplevelse, en otroligt snabb bil!

Vänta lite, varför gillar vi typeRer så mycket?! Just det, för att dem är snabba med härlig känsla. Glöm inte det mina vänner.
Användarvisningsbild
Mordiiax
Inlägg: 4014
Blev medlem: 5 augusti 2005, 11:28
Bil: Civic -15
Namn: Johan Mähler
Ort: Sundsvall
Has thanked: 4 times
Been thanked: 30 times
Kontakt:

Trist att man till 98% med Honda alltid måste ha överseende med utseendet för den bra insidan.
Dåligt utförd marknadsföring om man får folk att bli missnöjd när bilen visas. Oavsett hur bra den kommer gå så går det inte att komma ifrån den initiala känslan att man blivit snuvad på konfekten.
Honda Civic Tourer -15
Tidigare Honda: Civicar, CRX, CTR, CR-V, S2000 & Accorder.
HPC IRC CREW
Användarvisningsbild
Daugaard
Moderator
Inlägg: 3728
Blev medlem: 8 september 2010, 11:57
Bil: Prelude BA4 4ws "Si"
Namn: Emil Daugaard
Ort: Tyresö (Sthlm)
Has thanked: 110 times
Been thanked: 277 times

Mordiiax skrev:Dumt att pusha extremt hårt just på till exempel vingen om det är något som aldrig ens funnits på kartan att det skulle bli av. "The other side of Honda"? Vad menas med det egentligen då? Jag ville ha djävulshorn.
Väldigt besviken. Förväntade mig inget mer än vad spionbilderna visade, men hoppades verkligen.
Mycket hype, ingen leverans.

Bilder och lite data:
http://www.evo.co.uk/honda/civic-type-r ... 57-seconds
+1 snacka om att man blev förd bakom ljuset med det konceptet!

Konceptet = 100% win
Releasen = not so much...

Prestanda är självklart viktigt men man köper bilar med ögonen. Sjukt tråkigt att Honda hypat sönder bilen och släppt ett koncept som inte ens är i närheten av release-bilen.

Det gör ont i hjärtat att bli så här besviken. Hoppas att Mugen kan rätta till detta för Honda kan då i alla fall inte det.

Edit:
Malkolm skrev:Vart ska jag börja, hmmm. Låt mig starta med alla er "non-belivers" där ute. Det verkar vara många av er som inte tror på typeRen, som inte gillar den, som inte tycker att den är snygg.

2.0l med turbo, har ni kört en honda med turbo nån gång? Nu har jag bara kört beensinmotorer med eftermonterade turbos, och kan bara säga -My god! Hondas ljuva motorer, varvvillighet och ljud och sen en massa turboeffekt! Närmare Nirvana inom motorer går inte att finna!
Nu är detta säkert en mildare upplevelse, men Honda vet hur man bygger motorer, och det har de behållt även nu med en turbo på den. De vet hur mycket du o jag gillar motorerna!
Förresten ni som gillar NA, är ni säkra på det? Eller är det så att ni gillar Hondamotorer (som hittils har varit NA
) eller är det så att ni inte gillar tråkiga tyska,svenska o andra skitmotorer som tillverkarna har slängt på en turbo för att överhuvudtaget ska få nån effekt?
Jjag menar självklart gillar man NA när man kört en b18 eller k20 och sen kört nån saab som är värdelös.

Men tänk inte så nu! Öppna era sinnen och ta in denna nya era, nya utveckling, nya tekniken. Detta är framtiden!

Snygg? Jämfört med konceptbilen så förstår jag er att ni tycker att denna är tamare och saknar vissa detaljer, men hur många av oss har inte hart en EP3:a?! Fulare sportbil får man leta efter! Varför gillar vi den? Jo för den går riktigt bra, vass väghållning och är hur kul som helst att köra!

Vi tar det en gång till (man lär sig mer genom repetion!). Turbo och 2.0l, 2.0l och turbo. Låt mig gissa på runt 300hk, tycker du en ep3, FN2 eller en DC2 går bra? Nu får vi 100hk till!!!!! På troligen ungefär samma vikt! Och vad innebär det? Jo! Den blir 100hästkrafter snabbbbbbbare!

Och vad sa Honda om väghållning o prestandan? SNABBASTE BILEN I VÄRLDEN PÅ BANA!

Fan, skit i hur den ser ut på utsidan, kolla insidan, och försök att med öppna sinnen föreställa er en ny motor som honda har tillverkat för att sitta i en Type R bil för att få alla TypeR-fanatiker där ute att bli nöjda. -just det, en otrolig motor! En otrolig körupplevelse, en otroligt snabb bil!

Vänta lite, varför gillar vi typeRer så mycket?! Just det, för att dem är snabba med härlig känsla. Glöm inte det mina vänner.
Prestandan ÄR grym jag drömmer om att ha något så sjukt fett som denna bil men varför släpper man ett koncept som är så sjukt långt ifrån release-bil?
Emil Daugaard, Stockholm 070-53 41 431
Trackstar/7-sitsbrukis
BA4/RW2
Användarvisningsbild
Xchai
Inlägg: 1633
Blev medlem: 25 juli 2004, 10:02
Bil: Crx vt 32psi
Namn: Wanchai Kampha Gustafsson
Ort: Borlänge/Vallentuna/Västerås

Så ful va den väll inte..visst skulle varit bättre om den kom ut som consept.

300+ och 400nm borde går rätt bra. Hade jag haft råd skulle jag köpt den.
Nu får man väll vänta tills andra köper den så man kanske ha råd att äga en sån om några år.
Tack till
XLR8Performance
Jane @ Queen of tools
PPF

Tunnis aka Glad
Simon,mm
Användarvisningsbild
Andreas_typeR
Inlägg: 555
Blev medlem: 25 oktober 2014, 23:08
Bil: Civic Type R FK8
Namn: Andreas Eliasson
Ort: Falkenberg
Has thanked: 3 times
Been thanked: 3 times

Haha okok Malkolm, du har nog rätt ;) Väntar bara tills man får händerna på en och kan provköra ordentligt.
Förra sommaren hade jag en Focus RS med 420Hk/560Nm, gick som fan rätt fram men kändes lite klumpig och för mycket effekt för att få ner det i marken. Därför jag gick tillbaka till Type R som känns nättare och ger den goa go-kart känslan i kurvorna. Denna nya kanske kan ge det bästa av 2 världar. Men som sagt återstår att se efter en go provtur!
Korre
Inlägg: 506
Blev medlem: 15 juli 2009, 00:58
Bil: CR-V
Namn: Kourosh.E
Ort: Stockholm

Jag förstår verkligen hur du tänker och känner Malkolm, jag började vänja mig vid tanken om en turbomatad honda motor visst. Det var då jag såg hur den såg ut och den hype som Honda lyckades bygga upp runt bilen, vilket jag tyckte att den förtjänade om den hade sett ut som konceptet gjorde. Men MEN MEN MEN MEN MEN man får inte bygga upp sån hype runt nåt som man vet inte kommer att existera.
Honda kan inte ta bort allting som vi hondafanatiker förälskat oss i under alla dessa år och förvänta sig att vi blint ska tro på att vi blir nöjda ändå.

Jag är ingenjör med inriktning inom tillverkning/produktion så jag förstår verkligen varför de inte valde den gamla vingen osv (detta skrev jag på club jdm dagen första bilderna kom ut) men då ska man för fan inte bygga hypen runt dessa detaljer som vi har lärt oss att älska bilen över.

Det var inte tanken om turbomotor som gjorde mig förväntansfull, jag litade helt enkelt på att jag inte skulle bli besviken
Det var inte tanken om att man inte kunde varva som vanligt längre, jag fick acceptera detta
Det var inte tanken att den va 5D ( cheap ass MF som väljer 5d bara för att hålla ner priset), jag fick acceptera detta för att jag förstår att pengar styr allt de gör
Det var inte tanken om att den va den starkaste bilen, jag visste att andra tillverkare skulle ha starkare bilar
Det var inte tanken om att den skulle vara lika billig som en Honda brukar va, jag accepterade att den skulle kosta mer
Det var inte tanken om att den var bakhjulsdriven, jag har alltid accepterat detta förutom när jag hade min S2000


DET VAR TANKEN OM ATT DEN VA SÅÅÅÅÅ JÄVLA SNYGG, den såg ut att kosta så mycket mer än 300kkr. Den såg ut som en ny era av Type-R

Men inte ens det kunde de leverera, så varför hypa nåt som du inte tänker leverera.
Senast redigerad av Korre den 2 mars 2015, 20:52, redigerad totalt 2 gång.
Kourosh Entezari
0707407391
kourosh89@hotmail.com
S2000 ap1 såld
Integra type-r dc2 såld
Civic type-r ep3 såld
DelSol vti såld
crx såld
Användarvisningsbild
Aker
Inlägg: 160
Blev medlem: 25 augusti 2004, 14:59
Bil: Honda NSX 3.0
Namn: Fredrik Aker
Ort: Strängnäs
Kontakt:

Håller med Johan även ja, vad hände?!?
Frontar med grymt utseende när man aldrig såg att det skulle gå igenom..tyckte verkligen dom påvisade att dom inte bara kan bygga prestanda i original utförande utan även denna gång sticka ut hakan där den ska vara, jag hade planer på att byta min ATS-12 mot en CTR men nu vet jag ärligt inte.
Sen måste jag även säga att när jag såg den så kallade skärmbreddaren på bakpartiet så skämdes ja... det kändes som att dom inte hade fått till den efter kraven så det blev något påklistrat.
Får vänta och se den live men tyvärr blev det inte en positiv känsla utseendemässigt ikväll :(
Honda is the shit....not the actual shit but the essencs in shit!
Användarvisningsbild
gnagis
Inlägg: 947
Blev medlem: 25 juli 2004, 00:29
Bil: Civic X
Namn: Daniel Svensson
Ort: Karlstad
Been thanked: 6 times
Kontakt:

Bilder på den kan man se vart?
[b]Daniel "gnagis" Svensson[/b]
[i]Member since:[/i][b]2002[/b]
SAUD
Inlägg: 305
Blev medlem: 13 augusti 2004, 19:45
Bil: CTR-2016
Namn: Saud Omerovic
Ort: Halmstad

Jag personligen tycker att den ser betydligt bättre ut än Ep3, Fn2. Visst man är lite besviken att den inte ser ut som koncept bilen men va fan äntligen får man en motor med över 300hk som jag behöver inte vara besviken över. Varje gång jag har kört på Nurburgring jag har önskat att min FN2 hade åtminstone 30-40hk mer, nu får jag 100hk mer och då är det upp till mig att visa om jag kan sätta nya Bmw m4 på plats och en hel del Porschar. Jag kommer att köpa den utan tvekan, hade jag inte ägt Honda då hade jag övervägt att köra Porsche men jag älskar Honda och jag ska ge nya Type R chansen...
Saud Omerovic
___________________
Civic Type R - 2016
Civic 1.6 - 2014
Användarvisningsbild
Daugaard
Moderator
Inlägg: 3728
Blev medlem: 8 september 2010, 11:57
Bil: Prelude BA4 4ws "Si"
Namn: Emil Daugaard
Ort: Tyresö (Sthlm)
Has thanked: 110 times
Been thanked: 277 times

Korre skrev: Det var inte tanken om turbomotor som gjorde mig förväntansfull, jag litade helt enkelt på att jag inte skulle bli besviken
Det var inte tanken om att man inte kunde varva som vanligt längre, jag fick acceptera detta
Det var inte tanken att den va 5D ( cheap ass MF som väljer 5d bara för att hålla ner priset), jag fick acceptera detta för att jag förstår att pengar styr allt de gör
Det var inte tanken om att den va den starkaste bilen, jag visste att andra tillverkare skulle ha starkare bilar
Det var inte tanken om att den skulle vara lika billig som en Honda brukar va, jag accepterade att den skulle kosta mer
Det var inte tanken om att den var bakhjulsdriven, jag har alltid accepterat detta förutom när jag hade min S2000


DET VAR TANKEN OM ATT DEN VA SÅÅÅÅÅ JÄVLA SNYGG, den såg ut att kosta så mycket mer än 300kkr. Den såg ut som en ny era av Type-R

Men inte ens det kunde de leverera, så varför hypa nåt som du inte tänker leverera.
Där slog du huvudet på spiken Kourosh!!
Emil Daugaard, Stockholm 070-53 41 431
Trackstar/7-sitsbrukis
BA4/RW2
Användarvisningsbild
Koffe89
HPC Medlem
Inlägg: 270
Blev medlem: 31 januari 2011, 02:29
Namn: Kristoffer Fredriksson
Ort: Hällabäck
Been thanked: 1 time

Jag har inget emot turbo. Snarare tvärt om. Men just hur stor skillnaden var på release bilen och konceptet som fick en att häpna. Tycker det att den ser ut som Civic från 2014 som de har gjort en liten facelift på och slängt på en spoiler bak på. Invändigt däremot gillar jag skarpt.

Gillar NSX front men baken ser ut som de försöker likna en Aston Martin tyvärr. Och de var något jag hoppades på att de skulle ändra när de visade konceptbilen.

Men vem vet vad man säger efter man väl har fått se en med egna ögon.
Senast redigerad av Koffe89 den 2 mars 2015, 21:07, redigerad totalt 1 gånger.
Honda CRX Vtec - 90
Honda Civic Aerodeck -00
Honda Civic MB6 VTi -97
Volvo 740 GLT 16v -88
lowpass
HPC Medlem
Inlägg: 2430
Blev medlem: 5 februari 2012, 18:06
Bil: EP3
Namn: Agge Alonzo
Has thanked: 32 times
Been thanked: 50 times

Detta gav mig ännu större anledning att hålla hårt i min ep3 :mrgreen:
Användarvisningsbild
Tobba**
Inlägg: 22
Blev medlem: 24 februari 2015, 23:28
Bil: Civic 2013
Namn: Tobias Gustafsson
Ort: Stockholm

Man kan tyvärr inte annat än att vara extremt besviken på denna! Designen utvändigt lockar inte alls tyvärr :(
Användarvisningsbild
Mordiiax
Inlägg: 4014
Blev medlem: 5 augusti 2005, 11:28
Bil: Civic -15
Namn: Johan Mähler
Ort: Sundsvall
Has thanked: 4 times
Been thanked: 30 times
Kontakt:

Som svart, lite snyggare.
Honda Civic Tourer -15
Tidigare Honda: Civicar, CRX, CTR, CR-V, S2000 & Accorder.
HPC IRC CREW
Macbang
Inlägg: 337
Blev medlem: 25 april 2013, 19:38
Bil: CRX -91 VTEC
Namn: Niklas Johansson
Ort: Karlskrona

Tyckte den va snygg bak och fram, men dörrsidorna ser för " platta " ut mot övriga delar på bilen, vilket förstör hela bilden av bilen, men över 300 hk är ju inte dåligt, samt hoppas på bra pris.
Har inte någon stor meka kunskap. Men försöker lära mig så mycket det går.
M Scotte
Inlägg: 7998
Blev medlem: 26 juli 2004, 12:30
Namn: Martin Scotte
Ort: Vellinge
Has thanked: 4 times
Been thanked: 36 times
Kontakt:

När många av er skriver bra pris vad anser ni att den bör kosta i grundversion?
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
Skriv svar