Lite sugen att köpa till min integra, men vet inte vart jag ska köpa ifrån... Verkar inte att få tag på oem, så
är osäker på passform och prisbild. Hur var era att montera och köpa?
*Regionsansvarig Stockholm*
Richard Hammerin
0708-711 779
Hammerin skrev:Lite sugen att köpa till min integra, men vet inte vart jag ska köpa ifrån... Verkar inte att få tag på oem, så
är osäker på passform och prisbild. Hur var era att montera och köpa?
Tjenare,
Ja snygg med vindavvisare
Kanske du kan leta efter vad är artnr och sen fråga på honda återförsäljning kanske de kan ta hem åt dig?
Satte Polska Heko (dom vanligast förekommande) på frugans förra Saab 9-5 och nuvarande Corolla och skulle inte rekommendera dom ärligt talat.
Dom släpper på mitten där dubbelhäftande tejpen finns trots ordentlig rengöring innan montering och så får man vindbrus och läcker in vid tvätt med högtryck.
Civic Andréas skrev:Redigt snyggt med Vinddavisare, köpte mig en Civic Sport 2010 igår och skulle bara höra om någon vet vad Original kostar hos Rosenholtz ?
Accord tourer gick på 1790kr.. tror ungefär samma pris
Civic Andréas skrev:Redigt snyggt med Vinddavisare, köpte mig en Civic Sport 2010 igår och skulle bara höra om någon vet vad Original kostar hos Rosenholtz ?
Accord tourer gick på 1790kr.. tror ungefär samma pris
Ok tack för infon
Honda Civic MK8 1.8 i-VTEC - 06
Honda CRX Del Sol ESi- 96