Mördade S2k:s
Kategoriregler
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
-
Andreas79
- Bil: Honda Accord Coupé V6 3.0
- Namn: Andreas Jönsson
- Been thanked: 1 time
no comments <!--emo&:blink:-->
<!--endemo-->
Senast redigerad av Andreas79 den 4 augusti 2006, 23:04, redigerad totalt 1 gånger.
www.FotografAndreas.se
^ Foto från bilträffar ©Andreas Jönsson
Medlem i Hondaklubben #909 简体中文版
E-post: info@fotografandreas.se | Mobil: 0708 - 76 17 44
^ Foto från bilträffar ©Andreas Jönsson
Medlem i Hondaklubben #909 简体中文版
E-post: info@fotografandreas.se | Mobil: 0708 - 76 17 44
Vadå? .. fattar inte vad du menar..
Ser ingen S2k på dom bilderna <!--emo&:D-->
<!--endemo--> bara några gula plastbitar <!--emo&:boxing:-->
<!--endemo-->
Ser ingen S2k på dom bilderna <!--emo&:D-->
Fredrik Björklund
Lexus IS 250 Sport
Jazz GD (SÅLD)
Accord Tourer 2.4 (SÅLD)
Civic EG (SÅLD)
Legend Coupé (SÅLD)
Lexus IS 250 Sport
Jazz GD (SÅLD)
Accord Tourer 2.4 (SÅLD)
Civic EG (SÅLD)
Legend Coupé (SÅLD)
-
Eisenhut

- Bil: Honda Integra
- Namn: Marcus Eisenhut
- Been thanked: 4 times
Det är mest färgerna som är katastrof.
En mörkare grå och dom hade sett OK ut.
En mörkare grå och dom hade sett OK ut.
Mvh/Marcus Eisenhut
Kör:
Honda Jazz -03
Honda Integra Si JRSC -94
Honda CR-V -17
Kört:
Mercedes-Benz C220d -17
Mercedes-Benz C220d -16
Civic Tourer 1.8 Lifestyle -14
Civic 1.8 sport ADAS -15
Civic Tourer 1.6d -15
Civic 1.8 sport -06
Delsol VTi -93
Kör:
Honda Jazz -03
Honda Integra Si JRSC -94
Honda CR-V -17
Kört:
Mercedes-Benz C220d -17
Mercedes-Benz C220d -16
Civic Tourer 1.8 Lifestyle -14
Civic 1.8 sport ADAS -15
Civic Tourer 1.6d -15
Civic 1.8 sport -06
Delsol VTi -93
Nej fy f-n. Den första är inte lika illa som den andra, men jäklar va fult det var med luftintagen till bromsarna. Den andra är ju katastrof. Har ju förstört all former som gör en s2k snygg.
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->070-64 64 377<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#000080--><span style="color:#000080"><!--/coloro-->"F*n va charmig jag är!"
"Har du skydd? -Nej, men jag har kontroll!"
-Sagt under Midsommar i Dalarna 2007 <!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#000080--><span style="color:#000080"><!--/coloro-->"F*n va charmig jag är!"
"Har du skydd? -Nej, men jag har kontroll!"
-Sagt under Midsommar i Dalarna 2007 <!--colorc--></span><!--/colorc-->
Den här är fan värst! <!--emo&:puke:-->
<!--endemo-->
Hur kan man sätta celica lampor på en s2k! Och sen ett försök på en ful Merceders SLR "näsa" <!--emo&:wallbash:-->
<!--endemo-->
Kan ju inte säga att jag gillar den andra plasten som är på den heller <!--emo&:whip:-->
<!--endemo-->
<a href='http://imageshack.us' target='_blank'>
</a>
</a>
Hur kan man sätta celica lampor på en s2k! Och sen ett försök på en ful Merceders SLR "näsa" <!--emo&:wallbash:-->
Kan ju inte säga att jag gillar den andra plasten som är på den heller <!--emo&:whip:-->
</a><a href='http://imageshack.us' target='_blank'>
</a><span style='color:black'>Fredrik Janén Hammarberg</span>
<span style='color:black'>Honda Civic Type</span> <span style='color:red'>R</span><span style='color:black'>-05</span> <span style='color:red'>Milano Red</span>
<span style='color:black'>[b]AEM[/b] Cold Air Intake RSX Type</span>
<span style='color:black'>[b]DC Sports[/b] catback</span>
<span style='color:black'>Honda Civic Type</span> <span style='color:red'>R</span><span style='color:black'>-05</span> <span style='color:red'>Milano Red</span>
<span style='color:black'>[b]AEM[/b] Cold Air Intake RSX Type</span>
<span style='color:black'>[b]DC Sports[/b] catback</span>
-
StiFt
- Bil: VW Golf MK2 GTI 16V
- Namn: Mattias Lindblad
- Kontakt:
Sånna här trådar gör mig riktigt förbannad!
Det är inte eran bil och eran smak!
[b]VW Golf GTI 16v -88[/b]
[b]BMW 520i Touring e34 -96[/b]
[i]BMW 525i e34 -91 (Såld 2010)[/i]
[i]BMW 525ia k e34 -89 (Skrotad 2010)[/i]
[i]BMW 525i e34 -92 (Skrotad 2010)[/i]
[i]Peugeot Expert 2,0 HDI -04 (Såld 2009)[/i]
[i]Honda CRX VTEC -90 (Såld 2008)[/i]
<!--QuoteBegin-StiFt+5 Aug 2006, 11:17:32--><div class='quotetop'>QUOTE(StiFt 4 5 Aug 2006, 11:17:32)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Sånna här trådar gör mig riktigt förbannad!
[right][snapback]314469[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
nä det har du rätt i, det är ingen smak alls <!--emo&:blink:-->
<!--endemo-->
Edit: Fast jag förstår vad du menar <!--emo&:)-->
<!--endemo-->
[right][snapback]314469[/snapback][/right]
nä det har du rätt i, det är ingen smak alls <!--emo&:blink:-->
Edit: Fast jag förstår vad du menar <!--emo&:)-->
Senast redigerad av david-o den 5 augusti 2006, 11:23, redigerad totalt 1 gånger.
<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->Civic HB Esi 93<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Baden - CH
Baden - CH
- gnagis
- Bil: Civic X
- Namn: Daniel Svensson
- Been thanked: 6 times
- Kontakt:
håller med stift.. som vanligt för mycket nerklankning på folk som försöker få lite eget även om inte alla gillar det.. alla gillar inte allt.. det gäller ALLA bilar stylade som ostylade så att klanka ner på något som säkert tagit 100tals timmar tycker jag är lite trist attityd
[b]Daniel "gnagis" Svensson[/b]
[i]Member since:[/i][b]2002[/b]
[i]Member since:[/i][b]2002[/b]
-
www.artist.nu
- Kontakt:
Den gula skulle dom gjort med lite mer bett i, så här kanske! <!--emo&:D-->
<!--endemo-->
Mattias Glad, den mäktiga konstnären.
Svart Del Sol VTI -92
Växjö, Araby
Svart Del Sol VTI -92
Växjö, Araby
-
Mattias
- Bil: Optima
- Namn: M Silverglantz
- Kontakt:
Skippa ögonlocken och lägg igen skärmarna på den gula så hade den varit riktigt najs för att vara en stylad S2k.
Dem andra sen såg ju bara för jvliga ut dock!
Dem andra sen såg ju bara för jvliga ut dock!
Civic Type R -04, Civic S -83, Civic -99, Accord Type R -00, 3xCivic VTi -92, Del Sol -92, Prelude -90, Integra Type R -98, 2xCRX VT -90/91, CRX -88
-
hondapower
- Been thanked: 3 times
som redan nämnts,varför gnäller/klagar man på en skapelse som någon annan byggt bara för att 1 individ i mängden inte tycker den är snygg!
ett faktum i dagens bil byggar värld är att en bil som inte sticker ut ur mängden inte heller skapar nått på en utställning!
finns det direkt nån här inne på klubben som tex älskat det som "Mr fun" skapat nu dom senaste åren med sina bilar?
nej inte direkt,tror inte att det är så många..men likt fan så har han vunnit Peaples choise många ggr i rad nu!!!
så vad ska man kanske dra för slutsatts av det?
att ju mer vulgärt och crazy man bygger desto större chans till priser och vinster kanske!!
ett faktum i dagens bil byggar värld är att en bil som inte sticker ut ur mängden inte heller skapar nått på en utställning!
finns det direkt nån här inne på klubben som tex älskat det som "Mr fun" skapat nu dom senaste åren med sina bilar?
nej inte direkt,tror inte att det är så många..men likt fan så har han vunnit Peaples choise många ggr i rad nu!!!
så vad ska man kanske dra för slutsatts av det?
att ju mer vulgärt och crazy man bygger desto större chans till priser och vinster kanske!!
Jag tycker i alla fall att dom har förstört bilarna genom att styla dom så. Eftersom ingen i klubben äger dessa bilarna, behåller jag inte mina åsikter för mig själv utan uttalar mig gärna öppet. Eventuellt för att förhindra att någon här inne våldtar sina S2k likadant som dessa har gjort. Vi har inte många S2k i Sverige så snälla, behåll dem i god skick genom att inte styla dem like this. Eller om ni nu ska, se då till att behålla dom hela livet så vi slipper se dom på blocket <!--emo&:D-->
<!--endemo-->
Stefan Karlsson
<!--QuoteBegin-stiivN+8 Aug 2006, 14:42:55--><div class='quotetop'>QUOTE(stiivN 4 8 Aug 2006, 14:42:55)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Jag tycker i alla fall att dom har förstört bilarna genom att styla dom så. Eftersom ingen i klubben äger dessa bilarna, behåller jag inte mina åsikter för mig själv utan uttalar mig gärna öppet. Eventuellt för att förhindra att någon här inne våldtar sina S2k likadant som dessa har gjort. Vi har inte många S2k i Sverige så snälla, behåll dem i god skick genom att inte styla dem like this. Eller om ni nu ska, se då till att behålla dom hela livet så vi slipper se dom på blocket <!--emo&:D-->
<!--endemo-->
[right][snapback]315462[/snapback][/right]
du glömde och här på klubben <!--emo&:D-->
<!--endemo-->
du glömde och här på klubben <!--emo&:D-->
Elvis
Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-
Driving :Honda civic type R CW FN2
Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-
Driving :Honda civic type R CW FN2
-
StiFt
- Bil: VW Golf MK2 GTI 16V
- Namn: Mattias Lindblad
- Kontakt:
<!--QuoteBegin-stiivN+8 Aug 2006, 14:42:55--><div class='quotetop'>QUOTE(stiivN 4 8 Aug 2006, 14:42:55)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Jag tycker i alla fall att dom har förstört bilarna genom att styla dom så. Eftersom ingen i klubben äger dessa bilarna, behåller jag inte mina åsikter för mig själv utan uttalar mig gärna öppet. Eventuellt för att förhindra att någon här inne våldtar sina S2k likadant som dessa har gjort. Vi har inte många S2k i Sverige så snälla, behåll dem i god skick genom att inte styla dem like this. Eller om ni nu ska, se då till att behålla dom hela livet så vi slipper se dom på blocket <!--emo&:D-->
<!--endemo-->
Hur fan kan du säga så! <!--emo&
-->
<!--endemo--> Om inte alla tycker som dig är dom idioter då?
Skicket blir ju inte sämre snarare tvärt om.
Tråkigt sugen jag blev på att gå till banken och låna lite pengar och bygga som fan bara för att reta dig!
Tråkigt sugen jag blev på att gå till banken och låna lite pengar och bygga som fan bara för att reta dig!
[b]VW Golf GTI 16v -88[/b]
<!--QuoteBegin-StiFt+10 Aug 2006, 12:31:08--><div class='quotetop'>QUOTE(StiFt 4 10 Aug 2006, 12:31:08)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-stiivN+8 Aug 2006, 14:42:55--><div class='quotetop'>QUOTE(stiivN 4 8 Aug 2006, 14:42:55)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Jag tycker i alla fall att dom har förstört bilarna genom att styla dom så. Eftersom ingen i klubben äger dessa bilarna, behåller jag inte mina åsikter för mig själv utan uttalar mig gärna öppet. Eventuellt för att förhindra att någon här inne våldtar sina S2k likadant som dessa har gjort. Vi har inte många S2k i Sverige så snälla, behåll dem i god skick genom att inte styla dem like this. Eller om ni nu ska, se då till att behålla dom hela livet så vi slipper se dom på blocket <!--emo&:D-->
<!--endemo-->
-->
[right][snapback]316159[/snapback][/right]
Tänk så här då. Har dom rätt att förstöra bilarna så mycket ? Tänk om dom kränker Honda pga av det dom har gjort.
När fan sa jag att dom var idioter?
Gå gärna till banken och gör en S2000 så för att reta mig. Det är nog du som rets när du väl har lagt ut all spackel på bilen och sen ska försöka sälja <!--emo&:P-->
<!--endemo-->
Jag tycker i alla fall dom är avskyvärda. Och dom kör ju för att synas, då ska dom tåla kritiken också.
Smaken är delad som sagt och du valde mittrännan..
Tänk så här då. Har dom rätt att förstöra bilarna så mycket ? Tänk om dom kränker Honda pga av det dom har gjort.
Gå gärna till banken och gör en S2000 så för att reta mig. Det är nog du som rets när du väl har lagt ut all spackel på bilen och sen ska försöka sälja <!--emo&:P-->
Jag tycker i alla fall dom är avskyvärda. Och dom kör ju för att synas, då ska dom tåla kritiken också.
Stefan Karlsson
finns inget att säga allt är redan sagt om bilarna.
och StiFt vem är du som säger till stiivN att han inte får tycka som han vill, gillar han den inte så gör han inte det punkt slut. han säger sin åsikt rakt ut till skilland från många andra som går alla kringilikrogvägar för att säga vad de tycker, ett dåligt svensson beteende. vad du än säger så kommer du inte att få honom till att ändra sig så gillar du den säg de klanka inte ner på vad folk tycker själv. man ska behandla folk som man själv vill bli behandlad brukar de heta.
och StiFt vem är du som säger till stiivN att han inte får tycka som han vill, gillar han den inte så gör han inte det punkt slut. han säger sin åsikt rakt ut till skilland från många andra som går alla kringilikrogvägar för att säga vad de tycker, ett dåligt svensson beteende. vad du än säger så kommer du inte att få honom till att ändra sig så gillar du den säg de klanka inte ner på vad folk tycker själv. man ska behandla folk som man själv vill bli behandlad brukar de heta.
Emanuel Larsson
<!--QuoteBegin-stiivN+10 Aug 2006, 20:52:57--><div class='quotetop'>QUOTE(stiivN 4 10 Aug 2006, 20:52:57)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-StiFt+10 Aug 2006, 12:31:08--><div class='quotetop'>QUOTE(StiFt 4 10 Aug 2006, 12:31:08)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-stiivN+8 Aug 2006, 14:42:55--><div class='quotetop'>QUOTE(stiivN 4 8 Aug 2006, 14:42:55)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Jag tycker i alla fall att dom har förstört bilarna genom att styla dom så. Eftersom ingen i klubben äger dessa bilarna, behåller jag inte mina åsikter för mig själv utan uttalar mig gärna öppet. Eventuellt för att förhindra att någon här inne våldtar sina S2k likadant som dessa har gjort. Vi har inte många S2k i Sverige så snälla, behåll dem i god skick genom att inte styla dem like this. Eller om ni nu ska, se då till att behålla dom hela livet så vi slipper se dom på blocket <!--emo&:D-->
<!--endemo-->
-->
<!--endemo-->
[right][snapback]316298[/snapback][/right]
WTF?? <!--emo&:boxing:-->
<!--endemo--> <!--emo&:boxing:-->
<!--endemo-->
Vafan har du för rätt att trycka ner på deras byggen? om man vänder på frågan.
Jag skulle vilja se dig bygga nått liknande och få det lika bra gjort.
Visst sissta bilden där är inte min smak mitten bilden tycker jag är rätt grym..
Kränker Honda?? comeone.. Våga va dig själv o skit i va folk tycker. då är man stark som person man ska va udda inte som alla andra och gilla det man gör själv. Fuck the rest säger ja..
Sånna grejjer som du gör "trycker" ner på deras bilar kan du ju stoppa upp i **** på dig själv och hålla det för dig själv ingen vill höra eller bryr sig om vad du tycker om det. Finns gränser.
Inte rätt dag för mig att skriva sånt här Fått skit o tagit skit hela dan. Men Wtf who cares <!--emo&:ranting:-->
<!--endemo-->
<!--emo&:gives:-->
<!--endemo--> <!--emo&:saythat:-->
<!--endemo-->
[right][snapback]316298[/snapback][/right]
WTF?? <!--emo&:boxing:-->
Vafan har du för rätt att trycka ner på deras byggen? om man vänder på frågan.
Jag skulle vilja se dig bygga nått liknande och få det lika bra gjort.
Visst sissta bilden där är inte min smak mitten bilden tycker jag är rätt grym..
Kränker Honda?? comeone.. Våga va dig själv o skit i va folk tycker. då är man stark som person man ska va udda inte som alla andra och gilla det man gör själv. Fuck the rest säger ja..
Sånna grejjer som du gör "trycker" ner på deras bilar kan du ju stoppa upp i **** på dig själv och hålla det för dig själv ingen vill höra eller bryr sig om vad du tycker om det. Finns gränser.
Inte rätt dag för mig att skriva sånt här Fått skit o tagit skit hela dan. Men Wtf who cares <!--emo&:ranting:-->
<!--emo&:gives:-->
Senast redigerad av Griffin den 11 augusti 2006, 03:31, redigerad totalt 1 gånger.
More Than A Hero. A Legend
[b]Fotograf[/b]. <span style='color:blue'>www.Westaroze.se</span> | www.vsc.nu
Vill du ha bilen fotad? Pma mig jag finns i Västerås.
<span style='color:red'>Fotar åt: SMF.VSC.ALS</span>
Vsc.Crew
Glenn Ivars
[b]Fotograf[/b]. <span style='color:blue'>www.Westaroze.se</span> | www.vsc.nu
Vill du ha bilen fotad? Pma mig jag finns i Västerås.
<span style='color:red'>Fotar åt: SMF.VSC.ALS</span>
Vsc.Crew
Glenn Ivars
Haha !
Jag känner mig nästan mäktig. Ni påstår att mina ord är så förtryckande att jag skulle kunna få dom begå självmord ? Det är ju nästan så ni säger.
Men ja, det tåls att säga igen. Jag tycker och kommer alltid tycka dom två första byggen som visades på denna topicen är APFULA ! Att man måste antingen vara skelögd eller inte riktigt veta vart man ska med hela bygget.
Självklart hade jag varit lite mer "snäll" i mina ord om det varit någon i klubben.
Min nästa bil kan likabra bli en S2000, och eftersom det är inte överflödigt med dom så blir man förbannad när folk förstör en bil på detta sättet. Värsta av allt är säkerligen att dom vill ha dubbelt upp vad en S2000 kostar för dom har lagt ner så mycket arbete på bilen. <!--emo&:omfg:-->
<!--endemo-->
Förstår inte vad ni gråter om? Det är ju inte era bilar, eller era kompisar.
<!--emo&:glaapa:-->
<!--endemo-->
Jag känner mig nästan mäktig. Ni påstår att mina ord är så förtryckande att jag skulle kunna få dom begå självmord ? Det är ju nästan så ni säger.
Men ja, det tåls att säga igen. Jag tycker och kommer alltid tycka dom två första byggen som visades på denna topicen är APFULA ! Att man måste antingen vara skelögd eller inte riktigt veta vart man ska med hela bygget.
Självklart hade jag varit lite mer "snäll" i mina ord om det varit någon i klubben.
Min nästa bil kan likabra bli en S2000, och eftersom det är inte överflödigt med dom så blir man förbannad när folk förstör en bil på detta sättet. Värsta av allt är säkerligen att dom vill ha dubbelt upp vad en S2000 kostar för dom har lagt ner så mycket arbete på bilen. <!--emo&:omfg:-->
Förstår inte vad ni gråter om? Det är ju inte era bilar, eller era kompisar.
<!--emo&:glaapa:-->
Stefan Karlsson
Tricid: Hur kan du ta StiivN i försvar med att man skall tänka sig för vad man skriver och att man skall behandla andra så som man själv vill bli behandlad??? Är du från vettet pöjk???
StiivN: Man får tycka precis vafan man vill, men man kan uttrycka det på olika sätt. Ditt sätt är det sätt som får folk att sätta i halsen och anse att du är ett rikspucko! Varför inte bara säga lite enklare att du inte gillar designen eller varför ens posta en tråd om bilarna... vad fyller det för syfte för dig mer än att du får visa din vidriga brist på medmänsklighet?
EDIT: Såg nu att det inte var du som postade bilderna... men det gör inte saken bättre ändå... tycker själv att man skall respektera varandras smaker med respekt istället för avsky!
StiivN: Man får tycka precis vafan man vill, men man kan uttrycka det på olika sätt. Ditt sätt är det sätt som får folk att sätta i halsen och anse att du är ett rikspucko! Varför inte bara säga lite enklare att du inte gillar designen eller varför ens posta en tråd om bilarna... vad fyller det för syfte för dig mer än att du får visa din vidriga brist på medmänsklighet?
EDIT: Såg nu att det inte var du som postade bilderna... men det gör inte saken bättre ändå... tycker själv att man skall respektera varandras smaker med respekt istället för avsky!
Senast redigerad av Krister den 11 augusti 2006, 08:33, redigerad totalt 1 gånger.
"Happiness is not getting what you want but wanting what you got"
Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
Kör:
Krister: Haha, ja det kanske vore nått att läsa vad tråden handlar om eller vem som har skapat innan man börja skriva ? <!--emo&:P-->
<!--endemo-->
Jag bryr mig inte vad ni säger eller att ni gråter för att några säger att dom är apfula. Jag står vid mitt ord och tycker innerst inne att dom är apfula. Sen om ni tycker dom är snygga är ju helt okej, det är ju er smak.
Jag bryr mig inte vad ni säger eller att ni gråter för att några säger att dom är apfula. Jag står vid mitt ord och tycker innerst inne att dom är apfula. Sen om ni tycker dom är snygga är ju helt okej, det är ju er smak.
Stefan Karlsson
StiivN: Jag vet mycket väl vad tråden handlar om... jag förkastar inte att du tycker den är ful eller så... jag förkastar sättet att spy galla över något som någon har byggt och förmodligen är ganska stolt över.
"Happiness is not getting what you want but wanting what you got"
Kör:
Kör:
Jag spyr inte galla men som alla andra så ska du överdriva. Är han stolt för sitt bygge så är han stolt. Men jag tycker fortfarande inte att dom är något att ha, och dom gör verkligen tvärtom vad jag skulle ha gjort med en S2k.
Stefan Karlsson
-
Mooseman
- Bil: Civic K20
- Namn: Erik Petersson
Precis, jag vet inte hur många gånger denna diskussionen varit uppe på diverse bilforum. Om man lägger upp sin tokstylade bil på nätet till allmän beskådan så får man ju ta kritiken också. Okej, kanske inte så kul om nån skriver APFUL eller dylikt, men personligen tar jag inte åt mig av sädan kritik, utan avvisar den som osaklig. Värre då om massor med insiktsfulla klagomål kommer upp. Då kommer det ju krypande att man faktiskt missat något. Så med det sagt, även jag anser att bilarna ovan är "APFULA". <!--emo&;)-->
<!--endemo-->
Team Kalmar