<!--QuoteBegin-stiivN+10 Aug 2006, 20:52:57--><div class='quotetop'>QUOTE(stiivN 4 10 Aug 2006, 20:52:57)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-StiFt+10 Aug 2006, 12:31:08--><div class='quotetop'>QUOTE(StiFt 4 10 Aug 2006, 12:31:08)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-stiivN+8 Aug 2006, 14:42:55--><div class='quotetop'>QUOTE(stiivN 4 8 Aug 2006, 14:42:55)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Jag tycker i alla fall att dom har förstört bilarna genom att styla dom så. Eftersom ingen i klubben äger dessa bilarna, behåller jag inte mina åsikter för mig själv utan uttalar mig gärna öppet. Eventuellt för att förhindra att någon här inne våldtar sina S2k likadant som dessa har gjort. Vi har inte många S2k i Sverige så snälla, behåll dem i god skick genom att inte styla dem like this. Eller om ni nu ska, se då till att behålla dom hela livet så vi slipper se dom på blocket <!--emo&:D-->

<!--endemo-->
[right][snapback]315462[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Hur fan kan du säga så! <!--emo&

-->

<!--endemo--> Om inte alla tycker som dig är dom idioter då?
Skicket blir ju inte sämre snarare tvärt om.
Tråkigt sugen jag blev på att gå till banken och låna lite pengar och bygga som fan bara för att reta dig!
[right][snapback]316159[/snapback][/right]
Tänk så här då. Har dom rätt att förstöra bilarna så mycket ? Tänk om dom kränker Honda pga av det dom har gjort.
När fan sa jag att dom var idioter?
Gå gärna till banken och gör en S2000 så för att reta mig. Det är nog du som rets när du väl har lagt ut all spackel på bilen och sen ska försöka sälja <!--emo&:P-->

<!--endemo-->
Jag tycker i alla fall dom är avskyvärda. Och dom kör ju för att synas, då ska dom tåla kritiken också.
Smaken är delad som sagt och du valde mittrännan..
[right][snapback]316298[/snapback][/right]
WTF?? <!--emo&:boxing:-->

<!--endemo--> <!--emo&:boxing:-->

<!--endemo-->
Vafan har du för rätt att trycka ner på deras byggen? om man vänder på frågan.
Jag skulle vilja se dig bygga nått liknande och få det lika bra gjort.
Visst sissta bilden där är inte min smak mitten bilden tycker jag är rätt grym..
Kränker Honda?? comeone.. Våga va dig själv o skit i va folk tycker. då är man stark som person man ska va udda inte som alla andra och gilla det man gör själv. Fuck the rest säger ja..
Sånna grejjer som du gör "trycker" ner på deras bilar kan du ju stoppa upp i **** på dig själv och hålla det för dig själv ingen vill höra eller bryr sig om vad du tycker om det. Finns gränser.
Inte rätt dag för mig att skriva sånt här Fått skit o tagit skit hela dan. Men Wtf who cares <!--emo&:ranting:-->

<!--endemo-->
<!--emo&:gives:-->

<!--endemo--> <!--emo&:saythat:-->

<!--endemo-->
More Than A Hero. A Legend
[b]Fotograf[/b]. <span style='color:blue'>www.Westaroze.se</span> | www.vsc.nu
Vill du ha bilen fotad? Pma mig jag finns i Västerås.
<span style='color:red'>Fotar åt: SMF.VSC.ALS</span>
Vsc.Crew
Glenn Ivars