För runt 5gången förlorar jag en sak på posten
Japp. Nu har jag fått en avi ifrån posten som jag har haft i 2 veckor. Men paketet finns inte mer. Eller dom hittar inte det. Nu väntar jag på ersättning, men jag är så jävla trött på dom. Det är femte gången i år jag har blivit av med saker ifrån USA. Men det händer bara när sakerna anländer till posten.
Anställer posten bara tjuvar eller?
Så jävla trött på detta faaaaan, lär ju dröja 2-3 veckor innan man får sin jävla ersättning också!
Så om någon ser ett nytt kromad grenrör för D16 motor ifrån Megan Racing är det bara att hojta till. Inte för jag har så mycket att gå efter men man kan ta hans namn och höra med posten om han jobbar där eller någon av hans vänner så kan man hjälpa dom på traven kanske och bli av med slöddret!
Tack, för att jag fick skriva av mig lite. [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... anting.gif[/img]
Anställer posten bara tjuvar eller?
Så jävla trött på detta faaaaan, lär ju dröja 2-3 veckor innan man får sin jävla ersättning också!
Så om någon ser ett nytt kromad grenrör för D16 motor ifrån Megan Racing är det bara att hojta till. Inte för jag har så mycket att gå efter men man kan ta hans namn och höra med posten om han jobbar där eller någon av hans vänner så kan man hjälpa dom på traven kanske och bli av med slöddret!
Tack, för att jag fick skriva av mig lite. [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... anting.gif[/img]
Stefan Karlsson
Ja posten är rent ut sagt bedrövliga med sin hantering av post. fyfan säger jag bara!
Jag har också råkat ut för att saker "Försvinner" på posten utan några spår, samt att de slutade skicka ut räkningar till mig under en period av 3 månader? Äh ush säger jag bara!
Jag har också råkat ut för att saker "Försvinner" på posten utan några spår, samt att de slutade skicka ut räkningar till mig under en period av 3 månader? Äh ush säger jag bara!
Robin Salomonsson
[b]Honda civic vti -92[/b]
Uddevalla
[b]Honda civic vti -92[/b]
Uddevalla
Jag anser också att POSTEN suger! Blev av med en platt skärm till datorn för några månader sedan. Det var dock inte första gången något försvunnit och förmodligen inte sista heller! Skickade en sak en gång som skulle lösas ut men den försvann direkt. F-n det kan väl inte vara så svårt att övervaka byggnaderna med lite kameror här och där? Sen tar man packet som snor och hugger av en hand och låser in dem!
Ni som jobbar på/inom Posten och gör ett bra arbete och kan skilja på mitt och ditt ska inte ta åt sig!
Tyvärr så får alla lida för vad några rötägg gör.
Ni som jobbar på/inom Posten och gör ett bra arbete och kan skilja på mitt och ditt ska inte ta åt sig!
Tyvärr så får alla lida för vad några rötägg gör.
ANDERS NORDSTRÖM, LUND #653
HONDA GOLD WING GL 1500 SE 1998
Såld:
HONDA PRELUDE 2.3 4WS 1992 (snyft)
HONDA GOLD WING GL 1500 SE 1998
Såld:
HONDA PRELUDE 2.3 4WS 1992 (snyft)
-
Eisenhut

- Bil: Honda Integra
- Namn: Marcus Eisenhut
- Been thanked: 4 times
Hoppsan, där gled man in på ett bananskal, vågar man säga att man jobbar på Poståkeriet? [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img].
Men jag förstår ju att det är som det är, Posten är inte direkt noga när det gäller att anställa, på min arbetsintervju så gick vi bara runt och presenterade mig för folk, och när jag lämnade fram mitt CV så sa min chef bara "ja, den kan ju vara kul att läsa någon gång".
Så jag säger bara att det är inte konstigt att det slinker in en och annan idiot som inte kan hålla fingrarna i styr.
Men jag förstår ju att det är som det är, Posten är inte direkt noga när det gäller att anställa, på min arbetsintervju så gick vi bara runt och presenterade mig för folk, och när jag lämnade fram mitt CV så sa min chef bara "ja, den kan ju vara kul att läsa någon gång".
Så jag säger bara att det är inte konstigt att det slinker in en och annan idiot som inte kan hålla fingrarna i styr.
Mvh/Marcus Eisenhut
Kör:
Honda Jazz -03
Honda Integra Si JRSC -94
Honda CR-V -17
Kört:
Mercedes-Benz C220d -17
Mercedes-Benz C220d -16
Civic Tourer 1.8 Lifestyle -14
Civic 1.8 sport ADAS -15
Civic Tourer 1.6d -15
Civic 1.8 sport -06