Fan asså, jag blev bara så sugen... checka fettprocenten idag, har alltså gått upp 9 kg sen nyår och hållite en fettprocent på 5% [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]
Ps. Ecci har tråkigt
Träningstråden
- Dani
- Bil: Civic Type-R FK2, CRV 2.2D
- Namn: Daniel Gabriel
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 10 times
- Kontakt:
Jag har ökat 3kg i vikt....i bara dikken, sen förra veckan.
Nämen jag väger stabila 76KG nu in da nude istället för väldigt ostabila 63kg som förut.
PS! Jag har ännu tråkigare plus att jag är dum i huvet.
Nämen jag väger stabila 76KG nu in da nude istället för väldigt ostabila 63kg som förut.
PS! Jag har ännu tråkigare plus att jag är dum i huvet.
Senast redigerad av Dani den 22 augusti 2005, 18:41, redigerad totalt 1 gånger.
Daniel Gabriel / HPC Väst - Medlem #538
*Speedy Gonzales On The Run*
Honda Civic Type-R GT FK2 2015
Honda CRV 2.2D 2014
Honda CRV 2.2D 2014
ohh jag som försöker sluta tänka på de.. har gått ner 8 jävla kilo sen december månad. hur mycke jag än försökte så lyckades jag inte hålla..(tog slut me tjejen=ingen matlust) shit happens. har lyckats få tillbaka 3-4 kilo men det är inte lika mycke tryck i kroppen nu märker jag. har även blivit klenare på gymet.. men de e fortfarande varmt och svårt o gå upp i vikt så..
men totalt har jag väl gått upp 30 kilo sen jag börja träna antal år sen
men totalt har jag väl gått upp 30 kilo sen jag börja träna antal år sen
TRÖTT PÅ FRAMHJULSDRIFT!!!!!!
-
EcciBaka
- Bil: Civic Aerodeck 1,8vti -00
- Namn: Alexander Rothberg
- Kontakt:
Jag vägde 62 kg runt nyår... nu väger jag rätt stabilt runt 70. är den typen som inte blir större. ser i princip likadan ut som jag gjorde vid nyår iallafall. Men kan säga att det har vart tufft för mej att gå upp i vikt. mycket mycket mycket mat... och sen... är jag PULVERMANNEN!
Sen jag började träna har jag väl gått upp en 16-17 kg.
ja jag vet, jag är übermager. bänkar iaf mer än min vikt [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]
Tappade lite vikt i början av sommarn jag med, 4 kg för att va exakt, samma här tjejproblem, skillnaden var ju då att jag hade en psykiskt störd tjej som vägra sticka...
Sen jag började träna har jag väl gått upp en 16-17 kg.
ja jag vet, jag är übermager. bänkar iaf mer än min vikt [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]
Tappade lite vikt i början av sommarn jag med, 4 kg för att va exakt, samma här tjejproblem, skillnaden var ju då att jag hade en psykiskt störd tjej som vägra sticka...
------------------------
"Fighting in forums is like competing in the special olympics,
eaven if you win, you are still retarded..."
------------------------
------------------------
- Dani
- Kontakt:
Vem bänkar inte mer än sin egen vikt?
Honda CRV 2.2D 2014
Honda CRV 2.2D 2014
-
EcciBaka
- Kontakt:
Eko [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]
------------------------
------------------------
------------------------
fan börja jobba nu i fredes,
så blev jag sjuk + 12 timamrspass i helgen,
har gått ner ngt kilo redan
vägde 80kg förra fredagen, fint som fan, mycket fläsk på en nu=)
men ska försöka gå ner ett par kilo innan jag börjar träna hårt igen.
ngn som har bra tips på gå ner en del o bli lite mer deffad?
har börjat gå en massa o försöker äta mindre oxå, men det e så svårt.
käkar man dåligt en dag så tappar du ju riktigt mycket, man orkar knappt ngt på träningen heller o det e ju inte så skoj=(
fan har fått gå ner i vikter oxå på träningen pga känenr att det börjar bli lite skador här o där,
körde 95kg i bänk men fick gå ner på 80kg nu, riktigt fattigt!
eko du kör vell på 150 nu?=)
så blev jag sjuk + 12 timamrspass i helgen,
har gått ner ngt kilo redan
vägde 80kg förra fredagen, fint som fan, mycket fläsk på en nu=)
men ska försöka gå ner ett par kilo innan jag börjar träna hårt igen.
ngn som har bra tips på gå ner en del o bli lite mer deffad?
har börjat gå en massa o försöker äta mindre oxå, men det e så svårt.
käkar man dåligt en dag så tappar du ju riktigt mycket, man orkar knappt ngt på träningen heller o det e ju inte så skoj=(
fan har fått gå ner i vikter oxå på träningen pga känenr att det börjar bli lite skador här o där,
körde 95kg i bänk men fick gå ner på 80kg nu, riktigt fattigt!
eko du kör vell på 150 nu?=)
Michael Grönberg
Helsingborg
R32 Gtr -94 2011 ska det gå fort
skylift r32 gtr -90 10,97 212km/h 2008
Helsingborg
ecci mobba inte mig [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]
mg: samma här vallåkra kvällarna blev långa som resulterade mindre timmar sömn = gått ner 3 kilo haha.. skadat.. det är givetvis vätksa, samt att man gick så mycke på vallåkra när det var så varmt..
imorgon väger jag lika mycke som innan vallåkra så de lungt =)
150 nä inte direkt.. dit lär jag kanske komma om 5 år eller nått [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... #>/sad.gif[/img]
börja träna ordentligt för exakt 1 månad sen nu och har lyckats få tillbaka lite av styrkan så de känns bra, ligger bara o tränar på 100 jämnt på bänk nu o de funkar fint, snebänk 90 än så länge, men jag skulle tro att jag är i min form om några månader mot höstkanten så blir nog bättre.
mg: samma här vallåkra kvällarna blev långa som resulterade mindre timmar sömn = gått ner 3 kilo haha.. skadat.. det är givetvis vätksa, samt att man gick så mycke på vallåkra när det var så varmt..
imorgon väger jag lika mycke som innan vallåkra så de lungt =)
150 nä inte direkt.. dit lär jag kanske komma om 5 år eller nått [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... #>/sad.gif[/img]
börja träna ordentligt för exakt 1 månad sen nu och har lyckats få tillbaka lite av styrkan så de känns bra, ligger bara o tränar på 100 jämnt på bänk nu o de funkar fint, snebänk 90 än så länge, men jag skulle tro att jag är i min form om några månader mot höstkanten så blir nog bättre.
Senast redigerad av eko den 22 augusti 2005, 19:21, redigerad totalt 1 gånger.
-
EcciBaka
- Kontakt:
M-G: varför gå ner i vikt innan du börjar träna? bra o ha lite rechuchher somm man säjjer.
Maten är ju helt klart viktigast, och framförallt att man äter ofta. jag äter ofta och mycket sen efter frukkust, middag och kvällsmat klämmer jag i mej pulver med. ska börja med rena proteiner att ta innan jag går o lägger mej nu o se om det ger nåt resultat. tror nätterna är rätt stora bovar i mina viktökningsförsök.
Maten är ju helt klart viktigast, och framförallt att man äter ofta. jag äter ofta och mycket sen efter frukkust, middag och kvällsmat klämmer jag i mej pulver med. ska börja med rena proteiner att ta innan jag går o lägger mej nu o se om det ger nåt resultat. tror nätterna är rätt stora bovar i mina viktökningsförsök.
------------------------
------------------------
------------------------
för jag börjar få så jävla mycket fett, o man ser ut som ett mongo testo om man har mycket fett o muskler under=)
så lika bra o sluta innan man väger 100 pannor o har en ölabuk=)
ska försöka bränna allt fett o sen börja pumpa igen o äta rätt då istället,
vill mest ha snygga muskler istället, jobbigt när inga kläder sitter som det ska,
den ena storleken e för stor o hänger för långt ner, den mindre storleken går knappt på o när man sträcker ut armarna knakar det i sömmarna, hahahha=)
hatar o prova kläder
så lika bra o sluta innan man väger 100 pannor o har en ölabuk=)
ska försöka bränna allt fett o sen börja pumpa igen o äta rätt då istället,
vill mest ha snygga muskler istället, jobbigt när inga kläder sitter som det ska,
den ena storleken e för stor o hänger för långt ner, den mindre storleken går knappt på o när man sträcker ut armarna knakar det i sömmarna, hahahha=)
hatar o prova kläder
Michael Grönberg
Helsingborg
Helsingborg
Hur fän går man upp i vikt alltså...det är bissart!! jag kan inte o jag är också pulvermanen...men va fan hjälper det! Kanske skiter ut allt pulver på direkten?? [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... nnoyed.gif[/img]
--Peter Rosengren--
Linköping
Nr 373
Crx 90 Ed9
Linköping
Nr 373
Crx 90 Ed9
- Dani
- Kontakt:
För mig som har grymt svårt att gå upp i vikt så funkar följande:
1. Träna
2. Ät som en besatt, ofta och SVINMKT
3. Proteinpulver om man vill, funkar även utan för mig men det går snabbare med pulver.
1. Träna
2. Ät som en besatt, ofta och SVINMKT
3. Proteinpulver om man vill, funkar även utan för mig men det går snabbare med pulver.
Honda CRV 2.2D 2014
Honda CRV 2.2D 2014
-
EcciBaka
- Kontakt:
gren: Asså jag väger ca 70 kg, lite under för tillfället. jag är 186 lång. o jag har kämpat som FAN för att komma till denna vikt, tro mej jag vet hur det är att inte kunna gå upp i vikt..
mitt recept, som funkat på mej: Stadig frukost proteindryck med proteiner och kolhydrater fifty fifty VARJE DAG, mellanmål, STOR lunch, mellanmål, STOR middag, proteindryck med proteiner och kolhydrater fifty fifty före hårdträning, proteindryck med proteiner och kolhydrater fifty fifty, stadig kvällsmat med mycket proteiner innan jag går och lägger mej. skall nu som sagt pröva med rena vassleproteiner innan bedtime för att förhindra att muskulaturen förfaller under natten.
tro mej när jag började äta sådär så mådde jag illa konstant av att jag var mätt, men det gick över på nåra dagar. nu har jag slackat av med maten igen, men det ska ändras bara jag får en vettig lön så jag har råd att käka de mängderna igen.
mitt recept, som funkat på mej: Stadig frukost proteindryck med proteiner och kolhydrater fifty fifty VARJE DAG, mellanmål, STOR lunch, mellanmål, STOR middag, proteindryck med proteiner och kolhydrater fifty fifty före hårdträning, proteindryck med proteiner och kolhydrater fifty fifty, stadig kvällsmat med mycket proteiner innan jag går och lägger mej. skall nu som sagt pröva med rena vassleproteiner innan bedtime för att förhindra att muskulaturen förfaller under natten.
tro mej när jag började äta sådär så mådde jag illa konstant av att jag var mätt, men det gick över på nåra dagar. nu har jag slackat av med maten igen, men det ska ändras bara jag får en vettig lön så jag har råd att käka de mängderna igen.
------------------------
------------------------
------------------------
Ni som vill gå upp vikt rekommenderar jag att kika på möjligheten att ta olivolja varannan dag.
½ dl, kan blandas med ½ dl vatten men smakar fan ändå [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... tongue.gif[/img]
Håller du en regelbunden träning och en bra kosthållning så kommer du märka resultat snabbare än VTEC....funkade iaf bra för mig. DU gör det på egen risk!
Försök undvika pulver av diverse slag. De flesta/populära kostillskotten som tas, gainers, protein etc. kan man med hjälp av varor ifrån närmsta större mataffär blanda ihopa själv, visst, inte till pulverform, inte heller lika enkelt som att skaka shakern, man har ju ingen direkt lust till att mixa ihopa en massa efter varje pass, men med viss planering funkar det, du kan få ett likvärdigt näringtillskott med hjälp av rätt produkter och framförallt, det är bra mkt naturligare!!
½ dl, kan blandas med ½ dl vatten men smakar fan ändå [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... tongue.gif[/img]
Håller du en regelbunden träning och en bra kosthållning så kommer du märka resultat snabbare än VTEC....funkade iaf bra för mig. DU gör det på egen risk!
Försök undvika pulver av diverse slag. De flesta/populära kostillskotten som tas, gainers, protein etc. kan man med hjälp av varor ifrån närmsta större mataffär blanda ihopa själv, visst, inte till pulverform, inte heller lika enkelt som att skaka shakern, man har ju ingen direkt lust till att mixa ihopa en massa efter varje pass, men med viss planering funkar det, du kan få ett likvärdigt näringtillskott med hjälp av rätt produkter och framförallt, det är bra mkt naturligare!!
Senast redigerad av Kwan den 22 augusti 2005, 23:32, redigerad totalt 1 gånger.
"Livet är inte mer planerat än harens som skuttar över vägen."
Golf III --> brukis. Jag kör <!--coloro:#8B0000--><span style="color:#8B0000"><!--/coloro-->HONDA<!--colorc--></span><!--/colorc--> innerst inne.
Golf III --> brukis. Jag kör <!--coloro:#8B0000--><span style="color:#8B0000"><!--/coloro-->HONDA<!--colorc--></span><!--/colorc--> innerst inne.
Eh... [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... #>/hmm.gif[/img] Varför denna strävan att gå upp i vikt? Trodde man skulle hålla nere på vikten som glad förare?? [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /blink.gif[/img]
Jag väger typ trettio kilo. [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]
Jag väger typ trettio kilo. [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]
[b][i]<span style='font-family:Impact'><span style='color:orange'>Danilo Forrenzi</span></span>[/i][/b]
[b]<span style='color:red'>Honda crx 1.6i 16v 1987</span>[/b]
[b]<span style='color:red'>Honda crx 1.6i 16v 1987</span>[/b]
För att vara Kung måste man vara Tung! [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/wink.gif[/img]
Är naturenslagar som sätter in, de stora och starka överlever de små och svaga. Eller så vill alla bara bli "nästa" Vin Diesel...
Är naturenslagar som sätter in, de stora och starka överlever de små och svaga. Eller så vill alla bara bli "nästa" Vin Diesel...
[b]Björn Bekkouche[/b][i], Stockholm #1251[/i]
[i]Kör:[/i]
- [b]Honda VT750 <!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Black Widow<!--colorc--></span><!--/colorc--> -02[/b]
- [b]Ford Focus Flexifuel -08[/b]
[i]Tidigare fordon:[/i]
- Suzuki GS500E -81
- VW Polo -93
- Toyota Starlet -88
- VW Polo -92
- VW Golf GL MK1 -83
- VW Golf GTi 2,0L MK1 -84
- Nissan Micra K10 -88 [i](R.I.P.)[/i]
- Honda [b]CRX[/b] SOHC 1,6i -88
- Peugeot 206 XR -99
- Opel Kadett 1.6 -87
[i]Kör:[/i]
- [b]Honda VT750 <!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Black Widow<!--colorc--></span><!--/colorc--> -02[/b]
- [b]Ford Focus Flexifuel -08[/b]
[i]Tidigare fordon:[/i]
- Suzuki GS500E -81
- VW Polo -93
- Toyota Starlet -88
- VW Polo -92
- VW Golf GL MK1 -83
- VW Golf GTi 2,0L MK1 -84
- Nissan Micra K10 -88 [i](R.I.P.)[/i]
- Honda [b]CRX[/b] SOHC 1,6i -88
- Peugeot 206 XR -99
- Opel Kadett 1.6 -87
i vintras vägde jag 112 kg, har tränat mycket innan o således åt jag som en häst, jag slutade med träningen av olika anledningar, men jag gjorde misstaget som så många andra att jag fortsatte ätandet likadnt, vilket slutade med att jag tappade muskelmassa men blev bara fetare o fetare [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img] när jg tränade vägde jag ca 95kg o efter bara nåt år vägde jag 112, gick nu i våras ner till 98kg, men sen hade jag semster och annat och det sabbade en del (gick upp 2kg), men ska ta mig i kragen igen o gå ner iaf 10kg till o kanske börja träna lite på amatörnivå så man håller igång i af, pallar inte lägga ner det krutet som jag gjorde förr med träning 5 dagar i veckan och leva kring kostcirkeln med en massa pulver etc
-
EcciBaka
- Kontakt:
Kwan: Mycket av pulverintaget beror på koncentration och innehåll. För att äta samma mängd proteiner/kolhydrater i form av vanlig mat, är bland det billigaste kycklingbröst, det blir däremot SVINDYRT och du måste äta mycket mycket mera än vad du klarar av. middagar skall INTE ersättas av pulverdrycker, de ska kompletteras, jag äter mej alltid mätt före jag tar en proteindrink för att vara säker på att jag får i mej ordentligt med vanlig mat. Och för att sen äta mera mat för att motsvara pulvret, tja, det är en omöjlighet. Dessutom kan jag säga att du har mycket svårt att hitta vassleproteiner, som är en restprodukt vid mjölktillverkning (vad jag förstått) i någonting annat, det förekommer inte generellt sett i matvaruaffärer.
Pulver, vitaminer, mineraler, omega 3 syror är vad jag kompletterar mina matvanor med. kompletterar.
Pulver, vitaminer, mineraler, omega 3 syror är vad jag kompletterar mina matvanor med. kompletterar.
------------------------
------------------------
------------------------
jag har varit i turkiet för ca 1 vecka sen . va där 2 veckor.. har gott ner 6,2kilo på 3 veckor.. och d va pga magsjuka.. fortfarande kass... men så fort jag e bra kommer träningen igång igen ... 3 gånger i veckan...
[b]SAAB 9-3 Cab Nordic Individual[/b]
[b]Tidigare bilar: Svart Civic type <!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--> 2003
Cosmic gray Civic Type <!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--> 2004[/b]
[b]Tidigare bilar: Svart Civic type <!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--> 2003
Cosmic gray Civic Type <!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--> 2004[/b]
vill ni gå up i vikt, käka pizza varje dag o träna som en galning,
funkar inte det så e ni spättor o ska inte gå upp i vikt!=)
du går upp i vikt men inte på ett snygg sätt dock, hehe ska man få snygg kropp o gå upp i vikt blir det genast mycket svårare,=)
fan jag måste börja min bantarträning nu ju, fast så blir man sjuk istället, riktigt suggigt.
men nästa vecka då jävlar ska det brännas fett,
ingen som har ett grymt bra deffningsschema?
hur man ska käka röra sig träna etc.
jag hade tänkt ut o springa/gå 3 dagar i veckan minst, sen träna styrka 3 dagar typ, med lätta vikter istället för testo vikterna=), sen försöka sluta käka pizza/utemat hela tiden
det jobbiga e att jag inte vill tapa mycket muskelmassa o se ut som en riktig spätta!=)
eko du kan sånt här kom nu med tips till mig!
=)
funkar inte det så e ni spättor o ska inte gå upp i vikt!=)
du går upp i vikt men inte på ett snygg sätt dock, hehe ska man få snygg kropp o gå upp i vikt blir det genast mycket svårare,=)
fan jag måste börja min bantarträning nu ju, fast så blir man sjuk istället, riktigt suggigt.
men nästa vecka då jävlar ska det brännas fett,
ingen som har ett grymt bra deffningsschema?
hur man ska käka röra sig träna etc.
jag hade tänkt ut o springa/gå 3 dagar i veckan minst, sen träna styrka 3 dagar typ, med lätta vikter istället för testo vikterna=), sen försöka sluta käka pizza/utemat hela tiden
det jobbiga e att jag inte vill tapa mycket muskelmassa o se ut som en riktig spätta!=)
eko du kan sånt här kom nu med tips till mig!
=)
Michael Grönberg
Helsingborg
Helsingborg
Efter en sommar med statoilbaguetter, pizza, kebab, hamburgare och en jäääävla massa alkohol så är det även dags för mig att bli lite seriös nu. Väger mindre än innan sommaren men tycker ändå det syns.. Man får mage av öl, så är det bara.
Hem med frukt och grönsaker, kyckling, nutrilett och bort med att ha chips o.s.v hemma. Apelsinjos istället för alkohol [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... humbup.gif[/img]
Börjar troligen träna igen idag så bara att hoppas att ett par kilon rasar och sen dyker upp igen i form av muskler.
Synd man ska börja jobba på en pizzeria nu.. tillräckligt långt bort för att behöva sova där och alltså blir det enklast att äta där (och billigast).. Bara att satsa på långa långa promenader.
Fett kommer aldrig gå att punktförbränna så det är bara att gå ner i vikt samtidigt som man bygger muskler.
Hem med frukt och grönsaker, kyckling, nutrilett och bort med att ha chips o.s.v hemma. Apelsinjos istället för alkohol [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... humbup.gif[/img]
Börjar troligen träna igen idag så bara att hoppas att ett par kilon rasar och sen dyker upp igen i form av muskler.
Synd man ska börja jobba på en pizzeria nu.. tillräckligt långt bort för att behöva sova där och alltså blir det enklast att äta där (och billigast).. Bara att satsa på långa långa promenader.
Fett kommer aldrig gå att punktförbränna så det är bara att gå ner i vikt samtidigt som man bygger muskler.
Lina Axblom, Trollhättan
Honda Civic GL -91
Honda Civic GL -91
Styrketränar 4ggr i veckan i 40min
när jag började vägde jag 52kg (är bara 166cm)
bänkpressade 40kg när jag maxade...
Numera efter 6månader och 2 månaders festande och vilande ifrån tränandet så väger jag 62kg, när jag kör bänkpress så tränar jag med 65kg.
Så jag är på godväg till mitt mål att bli strandraggare 2006, hahaha
när jag började vägde jag 52kg (är bara 166cm)
bänkpressade 40kg när jag maxade...
Numera efter 6månader och 2 månaders festande och vilande ifrån tränandet så väger jag 62kg, när jag kör bänkpress så tränar jag med 65kg.
Så jag är på godväg till mitt mål att bli strandraggare 2006, hahaha
James Oliver Könsberg - Malmö
skönt att läsa att det inte bara jag som kämpar för att öka vikten.
dani: du glömde det viktigaste av allt nästan.. sömnen!
har märkt det när jag inte sover 8-9 timmar per natt så lyckas jag inte gå upp, sover jag för lite så blir jag sliten orkar inte träna o allt är skit helt enkelt.. ända sen jag börja jobba förra sommaren så har jag dragit ner sömnen till 6-7 timmar per natt.. och detta räcker inte om man vill växa och jobbar heltid träna och samt träffa tjejer OCH ha tid över till bilen. känner att tiden heller inte räcker men man får priotera,
får väl se mina träningspolare har inte haft det som jag år 2005 så dom har ökat sina kilo och dratt iväg från mig med hästlängder, jag vet att jag itne kommer ikapp dom så länge dom är aktiva men jag får nöja mig med "Flugviktaren" i gänget..
dani: du glömde det viktigaste av allt nästan.. sömnen!
har märkt det när jag inte sover 8-9 timmar per natt så lyckas jag inte gå upp, sover jag för lite så blir jag sliten orkar inte träna o allt är skit helt enkelt.. ända sen jag börja jobba förra sommaren så har jag dragit ner sömnen till 6-7 timmar per natt.. och detta räcker inte om man vill växa och jobbar heltid träna och samt träffa tjejer OCH ha tid över till bilen. känner att tiden heller inte räcker men man får priotera,
får väl se mina träningspolare har inte haft det som jag år 2005 så dom har ökat sina kilo och dratt iväg från mig med hästlängder, jag vet att jag itne kommer ikapp dom så länge dom är aktiva men jag får nöja mig med "Flugviktaren" i gänget..
<!--QuoteBegin-Dani+22 Aug 2005, 17:58:02--><div class='quotetop'>QUOTE(Dani @ 22 Aug 2005, 17:58:02)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Vem bänkar inte mer än sin egen vikt?
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=179361"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Jag tog 30kg mer än min vikt i juni [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
Nu tar ja nog bara 20kg mer vad det nu beror på [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/oops.gif[/img]
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=179361"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Jag tog 30kg mer än min vikt i juni [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
Nu tar ja nog bara 20kg mer vad det nu beror på [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/oops.gif[/img]
<span style='color:purple'>[b]//Kristofer Göthe[/b]</span>
<span style='color:blue'>[b]Honda Civic VTI -00[/b]</span>
[b]<span style='color:purple'>Suzuki GSX-R 750 -01</span>[/b]
<span style='color:blue'>[b]Honda Civic VTI -00[/b]</span>
[b]<span style='color:purple'>Suzuki GSX-R 750 -01</span>[/b]
- Dani
- Kontakt:
Eko: Givet, sömn och vila är fan så viktigt, jag höll uppe i 2 veckor och körde idag igen, körde med ca 10KG mer i bänk än innan uppehållet, weeeeee [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]
Honda CRV 2.2D 2014
Honda CRV 2.2D 2014
-
EcciBaka
- Kontakt:
Jo sömn är viktigt, men för såna som mej så kräver det att jag klämmer i mej nåt långsamt för att inte gå ner i vikt i sömnen, iomed att jag har en fettprocent på endast 5% så bryter jag ned muskler i sömnen om jag inte får i mej långsamma proteiner.
M-G: har prövat den metoden, funkar inte för mej hehe...
Kristoffer: max har jag tatt 35 kg mer än vad jag väger, då vägde jag 35. sen slackade jag av i min träning så nu tar jag väl... 5-10 kg mer än vad jag väger. fast jag väger 5 kg mer och är overall starkare än då... skumt. iof var jag uppumpad efter att ha gått en rejäl omgång på säcken, adrenalin som fan, samt att en kvinnlig kompis stod och tittade på mej då. enda gången jag pressat upp 100 kg. sen hade jag ont... som fan... nu tar jag då om man inte räknat ut det ren, ca 75-80 kg nåt. har inte testat, kör vanliga set på 60-65 kg iaf.
Har jävligt explosiva muskler klarar jävligt mycket för min kroppshydda men bara ett kort tag. klarar inte lägre vikter nån längre stund heller.
Nu har jag vart o handlat proteiner för 540 kr. Blev en påse FAST HT-R; sjukt snabba kolhydrater och proteiner, intas av kroppen på en 10-20 minuter. Dyrt som fan med. 800 gram för 300 kr. sen en påse.. FAST PROMIX, med mycket långsamma proteiner och nästan inga kolhydrater alls, att intas till natten då. ska se hurdant resultat det ger. Ska testa variera min träning ORDENTLIGT nu, det enda fasta schemat jag har är tisdagar o torsdagar då jag simmar, men annars försöker jag passa in en dag gymträning och sen bodypump. boxercise, pilates och en massa annat jox jag kan komma över. skulle ta upp boxning om det fanns nån vettig klubb här på holmen, men det får nog vänta till nästa höst.
M-G: har prövat den metoden, funkar inte för mej hehe...
Kristoffer: max har jag tatt 35 kg mer än vad jag väger, då vägde jag 35. sen slackade jag av i min träning så nu tar jag väl... 5-10 kg mer än vad jag väger. fast jag väger 5 kg mer och är overall starkare än då... skumt. iof var jag uppumpad efter att ha gått en rejäl omgång på säcken, adrenalin som fan, samt att en kvinnlig kompis stod och tittade på mej då. enda gången jag pressat upp 100 kg. sen hade jag ont... som fan... nu tar jag då om man inte räknat ut det ren, ca 75-80 kg nåt. har inte testat, kör vanliga set på 60-65 kg iaf.
Har jävligt explosiva muskler klarar jävligt mycket för min kroppshydda men bara ett kort tag. klarar inte lägre vikter nån längre stund heller.
Nu har jag vart o handlat proteiner för 540 kr. Blev en påse FAST HT-R; sjukt snabba kolhydrater och proteiner, intas av kroppen på en 10-20 minuter. Dyrt som fan med. 800 gram för 300 kr. sen en påse.. FAST PROMIX, med mycket långsamma proteiner och nästan inga kolhydrater alls, att intas till natten då. ska se hurdant resultat det ger. Ska testa variera min träning ORDENTLIGT nu, det enda fasta schemat jag har är tisdagar o torsdagar då jag simmar, men annars försöker jag passa in en dag gymträning och sen bodypump. boxercise, pilates och en massa annat jox jag kan komma över. skulle ta upp boxning om det fanns nån vettig klubb här på holmen, men det får nog vänta till nästa höst.
------------------------
------------------------
------------------------
FAn Ecci 5% bra jobbat.
Har aldrig lyckats komma ner under 8%
Som mest har jag tagit 53kg mer än min kropsvikt i bänk(120kg).
Jobbade på ett gym när jag var yngre. Målet var att ta medalj i JSM i bänkpress då. Sen tröt motivationen, inge kul att vara bred upptil och två glasspinnar till ben.
Har aldrig lyckats komma ner under 8%
Som mest har jag tagit 53kg mer än min kropsvikt i bänk(120kg).
Jobbade på ett gym när jag var yngre. Målet var att ta medalj i JSM i bänkpress då. Sen tröt motivationen, inge kul att vara bred upptil och två glasspinnar till ben.
[b]<span style='color:red'>Henrik Reidemar</span>[/b]
<span style='color:red'>Uppland/Enköping
Medlems n.r 895
Civic ESI Sedan -94
[i]N/A trimmad 168hk[/i]
</span>
<span style='color:red'>Uppland/Enköping
Medlems n.r 895
Civic ESI Sedan -94
[i]N/A trimmad 168hk[/i]
</span>
henka.. som mig då [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img] flamingo ben [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img] haha
-
EcciBaka
- Kontakt:
Henka: bra jobbat vet jag väl inte, hade 7,2 procent, sen fick jag semester, latade mej, dvs simmade bara lite då o då o körde gocart, efter semestern hade jag förlorat 2,2 procen hehe.
Jag e ninja, jag e flamingo hela jag så sluta klaga hehe.
Om nån som läst tråden blir sugen på att börja me proteiner, köp för fan inte jordgubbssmak förrän du smakat det! smakar vedervärdigt enligt 90% av de som jag frågat.
Jag e ninja, jag e flamingo hela jag så sluta klaga hehe.
Om nån som läst tråden blir sugen på att börja me proteiner, köp för fan inte jordgubbssmak förrän du smakat det! smakar vedervärdigt enligt 90% av de som jag frågat.
------------------------
------------------------
------------------------