Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
Styrelsen meddelar
-
TriXiE77
- Bil: Bilbytarkungen
- Namn: Mikael Fröjdfeldt
Dani.. vet inte vem som talar.. men de där låter som nån som har stora feta skygglappar på.. sorry... du har bestämt dig och kan inte lyssna på att dem som valt dig inte tycker som du.
073-9034221
Medlemnr: 595
The "trixiewatch" - no of hondas owned: 80
The "malcolmbattle" - EF:16 EG:21 Delsol:9 EK:9 EP:7
- Bil: Civic Type-R FK2, CRV 2.2D
- Namn: Daniel Gabriel
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 10 times
- Kontakt:
<!--QuoteBegin-TriXiE77+8 Oct 2005, 00:08:06--><div class='quotetop'>QUOTE(TriXiE77 @ 8 Oct 2005, 00:08:06)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Dani.. vet inte vem som talar.. men de där låter som nån som har stora feta skygglappar på.. sorry... du har bestämt dig och kan inte lyssna på att dem som valt dig inte tycker som du.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=198014"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Ironi? Försöker liva upp det lite, sen är jag väl medveten om vad ni säger, jag tycker bara att jag har rätt, och gör jag det så inte fan lär jag försöka bevisa mig själv fel, då håller jag hårt på min version.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=198014"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Ironi? Försöker liva upp det lite, sen är jag väl medveten om vad ni säger, jag tycker bara att jag har rätt, och gör jag det så inte fan lär jag försöka bevisa mig själv fel, då håller jag hårt på min version.
Daniel Gabriel / HPC Väst - Medlem #538
*Speedy Gonzales On The Run*
Honda Civic Type-R GT FK2 2015
Honda CRV 2.2D 2014
Honda CRV 2.2D 2014
-
Branten
- Bil: CTR EP3
- Namn: Erik Brantås
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 2 times
OK, grabbar.. ALLVARLIGT talat.... "problemen" är som följer:
1. "privatimportörerna" orkar varken fixa egen hemsida o sälja ...
SVAR: - borde inte det vara en ok deal för er ändå, ni får ju länka? iom att det är ni själva som tjänar på det? kostar ju inget att ha en hemsida... tycker det är bra att ni finns personligen, och jag kommer ju inte sluta kolla på era annonser bara för att dom inte ligger under säljes forumet...
2. medlemmar som tror att de rör sig om 100-tals annonser...
SVAR: - ge er.. läs en gång till och se att det är bara om ni tar in grejer på regular basis och säljer i vinstintresse som det rör er. INGA PROBLEM m.a.o.
3. gnäll på styrelsen...
SVAR: - styrelsen gör det vi har valt dom till, ta beslut åt oss medlemmar. gillar ni inte beslutet rösta på årsmötet på en annan styrelse. ni gör det ju i riksdagsvalet, så varför inte här om ni nu känner starkt i frågor som rör er...?
mina fem cent... BRA JOBBAT STYRELSEN.. stödjer er helt.
Edit: radbyte..
1. "privatimportörerna" orkar varken fixa egen hemsida o sälja ...
SVAR: - borde inte det vara en ok deal för er ändå, ni får ju länka? iom att det är ni själva som tjänar på det? kostar ju inget att ha en hemsida... tycker det är bra att ni finns personligen, och jag kommer ju inte sluta kolla på era annonser bara för att dom inte ligger under säljes forumet...
2. medlemmar som tror att de rör sig om 100-tals annonser...
SVAR: - ge er.. läs en gång till och se att det är bara om ni tar in grejer på regular basis och säljer i vinstintresse som det rör er. INGA PROBLEM m.a.o.
3. gnäll på styrelsen...
SVAR: - styrelsen gör det vi har valt dom till, ta beslut åt oss medlemmar. gillar ni inte beslutet rösta på årsmötet på en annan styrelse. ni gör det ju i riksdagsvalet, så varför inte här om ni nu känner starkt i frågor som rör er...?
mina fem cent... BRA JOBBAT STYRELSEN.. stödjer er helt.
Edit: radbyte..
Senast redigerad av Branten den 8 oktober 2005, 00:26, redigerad totalt 1 gånger.
Medlem första gången 2001. Aldrig lyckats skaka av mig Hondaintresset.
Kör: EP3 K24 -05, Porsche Boxster S -05
Hondahistorik:
CRX -88
CRX -89
Civic EG6 -92
Hondahistorik:
CRX -88
CRX -89
Civic EG6 -92
-
Jay-c
- Bil: Civic EJ9 -96
- Namn: Johannes Carlsson
tycker faktiskt att det är en sund regel, säljesdelen är väl till för dom som vill få en slant för sina gamla saker istället för att slänga bort dem, och för dom som vill ha en styling eller trimdel till ett bra pris men som inte vill ge det som nya grejor kostar.
det som privatimportörerna sysslar med är vinstbedrivande verksamhet, vilket iaf jag betraktar som företagsverksamhet: regga ett företag för f*n om ni ska hålla på! åsså får ni annonsera som sponsorer...
tycker det är en helt annan historia om man t.ex. fyller en kontainer och delar på frakten...
själv så skulle jag mycket väl kunna köpa grejor av en privatimportör för att få bättre priser än en del firmor kan erbjuda.
det som privatimportörerna sysslar med är vinstbedrivande verksamhet, vilket iaf jag betraktar som företagsverksamhet: regga ett företag för f*n om ni ska hålla på! åsså får ni annonsera som sponsorer...
tycker det är en helt annan historia om man t.ex. fyller en kontainer och delar på frakten...
själv så skulle jag mycket väl kunna köpa grejor av en privatimportör för att få bättre priser än en del firmor kan erbjuda.
kör:
SL1000 Falco, KTM 525, 91 Corvette & en grön 96 Civic 1,4is Sedan
Allt är till salu, det är bara en fråga om rätt pris..
201m: 10.08 116.5 km/h CRX VT
Aktivare sponsorer någon? Har i ärlighetens namn inte märkt av någon sponsor som är aktiv och annonserar förutom kanske Infra på forumet. Hur kan man klaga på att S.K. ebay försäljare konkurerar ut sitt företag när man själv inte är aktiv som säljare på forumet eller runt om kring. Annonserna i delen företags annonser är lätträknade.
Tycker det är lite väl mycket hårklyverier just nu , även om jag personligen inte skulle köpa något mer vitalt till motorn av okänt märke. Men det är väll upp till mig som individ att bestämma om jag vill ha OBX kamaxalar för halva priset som äter sönder mina "rocker-arms" på 200mil, så länge försäljaren inte ger sken av det är "the shit" utan säger som det är?
Men å andra sidan hur svårt kan det vara för Ebay importörerna att starta en enskild firma lägga på lite på priset , ge 10% i medlemsrabbat och sköta allt över bordet. Och kanske även se till att inte kränga saker som är skadliga för motorn, en D16 klarar inte 9000varv tex...
Tycker det är lite väl mycket hårklyverier just nu , även om jag personligen inte skulle köpa något mer vitalt till motorn av okänt märke. Men det är väll upp till mig som individ att bestämma om jag vill ha OBX kamaxalar för halva priset som äter sönder mina "rocker-arms" på 200mil, så länge försäljaren inte ger sken av det är "the shit" utan säger som det är?
Men å andra sidan hur svårt kan det vara för Ebay importörerna att starta en enskild firma lägga på lite på priset , ge 10% i medlemsrabbat och sköta allt över bordet. Och kanske även se till att inte kränga saker som är skadliga för motorn, en D16 klarar inte 9000varv tex...
Senast redigerad av Lynxen den 8 oktober 2005, 00:30, redigerad totalt 1 gånger.
Per Björe-Dahl, Göteborg
"The concept of shoehorning a massive V8 into an extremely heavy bodyshell with the structural rigidity of a potato is to act as a catalyst for global warming."
"The concept of shoehorning a massive V8 into an extremely heavy bodyshell with the structural rigidity of a potato is to act as a catalyst for global warming."
-
TriXiE77
Dani.. glöm inte smilisarna om du är ironisk.. tycker tråden är ytterst allvarlig då iaf jag ifrågasätter styrelsens handlande.. skämta bort de tycker jag är ganska dumt.
Branten.. läs mitt inlägg ovan.. en länk säger INGENTING.. om jag inte får skriva vad som väntar när man klickar.. allvarligt.. hur många klickar?
3. så du menar på fullt allvar att man mellan de är dags att välja styrlese så ska man inte kunna vara på styrelsen och få dom i en annan riktning? seriöst? du måste skämta...
Jay-c.. nånstans måste jag ju få tala om att jag finns? företag eller ej...
Branten.. läs mitt inlägg ovan.. en länk säger INGENTING.. om jag inte får skriva vad som väntar när man klickar.. allvarligt.. hur många klickar?
3. så du menar på fullt allvar att man mellan de är dags att välja styrlese så ska man inte kunna vara på styrelsen och få dom i en annan riktning? seriöst? du måste skämta...
Jay-c.. nånstans måste jag ju få tala om att jag finns? företag eller ej...
073-9034221
<!--QuoteBegin-Lynxen+8 Oct 2005, 00:26:58--><div class='quotetop'>QUOTE(Lynxen @ 8 Oct 2005, 00:26:58)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Aktivare sponsorer någon? Har i ärlighetens namn inte märkt av någon sponsor som är aktiv och annonserar förutom kanske Infra på forumet. Hur kan man klaga på att S.K. ebay försäljare konkurerar ut sitt företag när man själv inte är aktiv som säljare på forumet eller runt om kring. Annonserna i delen företags annonser är lätträknade.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=198023"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
våra sponsorer har ju inte getts någon chans till det innan kanske därför?
Jo oj jag glömde att dom fick posta i en forumsdel där 100st varit och läst sen 2004 som inte ens ligger under säljes.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=198023"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Jo oj jag glömde att dom fick posta i en forumsdel där 100st varit och läst sen 2004 som inte ens ligger under säljes.
Daniel Skevarp
Honda Accord -2009
Honda S2000 - 2005
Honda CR-V Black Edition - 2014
Toyota Auris - 2007 (tantens)
Honda Accord -2009
Honda S2000 - 2005
-
hondapower
- Been thanked: 3 times
förstår helt och hållet Föreningens val i detta ämne med att värna om sina sponsorer och framför allt höja sitt ansikte utåt.
MEN vad ja inte förstår är att denna förening som växt så kolosalt dom senaste åren och som har fått massvis med sponsrings förfrågningar inte samtidigt ser till sina medlemars bästa.
att man inte kanske börjar sålla lite bland sponsoerna för att få in nya sådana som man samtidigt ställer högre krav på.
har läst lite trådar där det stått en del om den vanliga 10% rabatten,"man kanske skulle höja den till 15% nu när många företag börjat få upp ögonen för oss".
dom som importerar och dyl ställs som konkurenter mot nuvarande sponsorer,varför ställer vi inte högre krav på nuvarande eller nya sponsorer om högre rabatt?
vi vill ju fortfarande ge medlemarna så mycket som möjligt.
jag tolkar det även som dom klassiska grupp köpen i princip blir omöjliga nu just för att den saken kommer skapa en viss konkurans mot ev sponsor.
om det bara handlade om 1-3st sponsorer,varför togs det inte kontakt med andra företag som visat sitt intresse tidigare och tog situationen för dem och sa som det var,plats finns ledig om du kan ge bättre än nu varande sponsor.
oavset man är företag,förening,privat person så skapar man en efterfrågan som man själv vill bibehålla och höja hela tiden.
på så sätt så sätter man press på nuvarande sponsorer och ser vad dom är villiga till..vill dom inte ge mer till en förening som kan visa denna exelenta statestik med nya medlemar så bollar man över frågan till ev ny sponsor och hör vad denne vill erbjuda.
visst,sverige har ett sjuhelsikes skatte sys.men dom gånger möjligheten ges om bättre pris med samma kvalite och garanti alltid lika uppskattad.
så,driv på nuvarande sponsorer istället och på det sättet gör ett ansikte utåt att vi på HPC ökar våran medlems statestik kopiöst och kan på så sätt även ha en viss konkurens bland våra sponsorer.
ser inte att HPC´s sponsorer livnärar sig på klubbens medlemar (nån enstaka kanske gör det) så detta sälj stopp på klubbens forum känns inte acceptabelt i mina ögon.
MEN vad ja inte förstår är att denna förening som växt så kolosalt dom senaste åren och som har fått massvis med sponsrings förfrågningar inte samtidigt ser till sina medlemars bästa.
att man inte kanske börjar sålla lite bland sponsoerna för att få in nya sådana som man samtidigt ställer högre krav på.
har läst lite trådar där det stått en del om den vanliga 10% rabatten,"man kanske skulle höja den till 15% nu när många företag börjat få upp ögonen för oss".
dom som importerar och dyl ställs som konkurenter mot nuvarande sponsorer,varför ställer vi inte högre krav på nuvarande eller nya sponsorer om högre rabatt?
vi vill ju fortfarande ge medlemarna så mycket som möjligt.
jag tolkar det även som dom klassiska grupp köpen i princip blir omöjliga nu just för att den saken kommer skapa en viss konkurans mot ev sponsor.
om det bara handlade om 1-3st sponsorer,varför togs det inte kontakt med andra företag som visat sitt intresse tidigare och tog situationen för dem och sa som det var,plats finns ledig om du kan ge bättre än nu varande sponsor.
oavset man är företag,förening,privat person så skapar man en efterfrågan som man själv vill bibehålla och höja hela tiden.
på så sätt så sätter man press på nuvarande sponsorer och ser vad dom är villiga till..vill dom inte ge mer till en förening som kan visa denna exelenta statestik med nya medlemar så bollar man över frågan till ev ny sponsor och hör vad denne vill erbjuda.
visst,sverige har ett sjuhelsikes skatte sys.men dom gånger möjligheten ges om bättre pris med samma kvalite och garanti alltid lika uppskattad.
så,driv på nuvarande sponsorer istället och på det sättet gör ett ansikte utåt att vi på HPC ökar våran medlems statestik kopiöst och kan på så sätt även ha en viss konkurens bland våra sponsorer.
ser inte att HPC´s sponsorer livnärar sig på klubbens medlemar (nån enstaka kanske gör det) så detta sälj stopp på klubbens forum känns inte acceptabelt i mina ögon.
<!--QuoteBegin-infra+8 Oct 2005, 00:31:40--><div class='quotetop'>QUOTE(infra @ 8 Oct 2005, 00:31:40)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Lynxen+8 Oct 2005, 00:26:58--><div class='quotetop'>QUOTE(Lynxen @ 8 Oct 2005, 00:26:58)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Aktivare sponsorer någon? Har i ärlighetens namn inte märkt av någon sponsor som är aktiv och annonserar förutom kanske Infra på forumet.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=198028"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Tanken slog dig inte att det kanske bara är 100 pers som har läst där pga att det knappt finns några annonser att läsa?
Sen vad är det som hindrar dem från att klicka på "New Topic" --> Skriva Jada Jada --> Trycka Post. Klart!
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=198028"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
Tanken slog dig inte att det kanske bara är 100 pers som har läst där pga att det knappt finns några annonser att läsa?
Sen vad är det som hindrar dem från att klicka på "New Topic" --> Skriva Jada Jada --> Trycka Post. Klart!
Per Björe-Dahl, Göteborg
-
TriXiE77
infra.... Vad jag ser har du en annons på säljes mannen.. alla vet att de är du som bitchat om att de är så synd om dig å ditt företag.. men ingen vågar säga något för dom är rädda att bli ovän med någon...
073-9034221
<!--QuoteBegin-TriXiE77+7 Oct 2005, 23:29:18--><div class='quotetop'>QUOTE(TriXiE77 @ 7 Oct 2005, 23:29:18)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Branten.. läs mitt inlägg ovan.. en länk säger INGENTING.. om jag inte får skriva vad som väntar när man klickar.. allvarligt.. hur många klickar?<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Du kan ju fortfarande namnge länken hur du vill... "Min Ebay-import" -Jag klickar [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]
<!--QuoteBegin-TriXiE77+7 Oct 2005, 23:29:18--><div class='quotetop'>QUOTE(TriXiE77 @ 7 Oct 2005, 23:29:18)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->3. så du menar på fullt allvar att man mellan de är dags att välja styrlese så ska man inte kunna vara på styrelsen och få dom i en annan riktning? seriöst? du måste skämta...<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Självklart, men att i princip kräva att de ska ta tillbaka beslut, och får det att låta som att alla bör ifrågasätta dom pga sina högst personliga intressen i frågan, DET tycker jag att man kan ta lite diskretare vid sidan om med de man är missnöjd med. Kritik ska självklart vara ok att lägga fram! Dock kanske man får finna sig i tråkiga beslut ibland också.. Jag jublar direkt inte åt varken biltullar eller höjda bensinpriser... Men jag kastar inte tårtor på Persson & Co för det, jag röstar när jag har chansen och skriver på protestlistor.
puss på de gubben, va inte så arg... "det kommer ordna sig, det gör det alltid... " -Timbuktu
Du kan ju fortfarande namnge länken hur du vill... "Min Ebay-import" -Jag klickar [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]
<!--QuoteBegin-TriXiE77+7 Oct 2005, 23:29:18--><div class='quotetop'>QUOTE(TriXiE77 @ 7 Oct 2005, 23:29:18)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->3. så du menar på fullt allvar att man mellan de är dags att välja styrlese så ska man inte kunna vara på styrelsen och få dom i en annan riktning? seriöst? du måste skämta...<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Självklart, men att i princip kräva att de ska ta tillbaka beslut, och får det att låta som att alla bör ifrågasätta dom pga sina högst personliga intressen i frågan, DET tycker jag att man kan ta lite diskretare vid sidan om med de man är missnöjd med. Kritik ska självklart vara ok att lägga fram! Dock kanske man får finna sig i tråkiga beslut ibland också.. Jag jublar direkt inte åt varken biltullar eller höjda bensinpriser... Men jag kastar inte tårtor på Persson & Co för det, jag röstar när jag har chansen och skriver på protestlistor.
puss på de gubben, va inte så arg... "det kommer ordna sig, det gör det alltid... " -Timbuktu
Hondahistorik:
CRX -88
CRX -89
Civic EG6 -92
Hondahistorik:
CRX -88
CRX -89
Civic EG6 -92
<!--QuoteBegin-Lynxen+8 Oct 2005, 00:35:08--><div class='quotetop'>QUOTE(Lynxen @ 8 Oct 2005, 00:35:08)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-infra+8 Oct 2005, 00:31:40--><div class='quotetop'>QUOTE(infra @ 8 Oct 2005, 00:31:40)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Lynxen+8 Oct 2005, 00:26:58--><div class='quotetop'>QUOTE(Lynxen @ 8 Oct 2005, 00:26:58)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Aktivare sponsorer någon? Har i ärlighetens namn inte märkt av någon sponsor som är aktiv och annonserar förutom kanske Infra på forumet.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=198032"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
Just det jag skrev ovan... dom ser att det är 300 pers som läst i topicen.. vem orkar lägga ner tid när dom vet att vem som helst som sätter en topicen under säljes får 300 besök på en dag...
Vi kanske inte bara ska kräva massa från sponsorerna utan kanske erbjuda dom något för det dom gör så kanske det blir mer attraktivt och det leder till fler sponsorer och större konkurrans
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=198032"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
Just det jag skrev ovan... dom ser att det är 300 pers som läst i topicen.. vem orkar lägga ner tid när dom vet att vem som helst som sätter en topicen under säljes får 300 besök på en dag...
Vi kanske inte bara ska kräva massa från sponsorerna utan kanske erbjuda dom något för det dom gör så kanske det blir mer attraktivt och det leder till fler sponsorer och större konkurrans
Daniel Skevarp
Honda Accord -2009
Honda S2000 - 2005
Honda Accord -2009
Honda S2000 - 2005
-
Branten
lägg in företags annonser som stickys i säljesforumen, då e de garanterade att folk ser annonserna... bara en tanke. kram på er där ute
Hondahistorik:
CRX -88
CRX -89
Civic EG6 -92
Hondahistorik:
CRX -88
CRX -89
Civic EG6 -92
- Dani
- Kontakt:
Det kommer fixa sig till sluuuuuuuuuuuuut [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]
Honda CRV 2.2D 2014
Honda CRV 2.2D 2014
-
MagnusL
- Bil: Accord 99
- Namn: Magnus Lovgren
"stirra ner, stirra ner" [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/band.gif[/img]
2008 wrx sti
2008 wrx sti
-
TriXiE77
Branten... de är så typiskt svenskt.. jag sitter inte å knyter näven i fickan.. jag har inga probs att stå för vad jag säger.. och jag hoppas och tror inte att scotte o co hatar mig när jag träffar dom nästa gång. När jag tycker nått är fel.. då säger jag de. Tycker för få säger va dom tycker. Att tysta ner och bara se glada å trevliga ut på ytan.. sen gå omkring å vara förbannad på nån löser ju ingenting. Ut me de istället. De snackas en jäkla massa skit om mig bland annat till höger och vänster. Inte förrens jag påtalar detta och mer eller mindre tvingar fram de blir de diskussion. Om de som tyckte saker tog de direkt istället skulle inte behövt gå så jäkla långt!
073-9034221
- Namn: Martin Scotte
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 36 times
- Kontakt:
Precis som Branten visar så kan länken se ut som man vill.
Ex:
http://www.härfinnsdetbilligasakertilld ... eventuellt.
Ex:
http://www.härfinnsdetbilligasakertilld ... eventuellt.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
<!--QuoteBegin-TriXiE77+8 Oct 2005, 00:35:24--><div class='quotetop'>QUOTE(TriXiE77 @ 8 Oct 2005, 00:35:24)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->infra.... Vad jag ser har du en annons på säljes mannen.. alla vet att de är du som bitchat om att de är så synd om dig å ditt företag.. men ingen vågar säga något för dom är rädda att bli ovän med någon...
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=198033"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Nej det är väl klart ingen säger emot gud?
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=198033"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Daniel Skevarp
Honda Accord -2009
Honda S2000 - 2005
Honda Accord -2009
Honda S2000 - 2005
-
TriXiE77
Infra.. hade du inte en annons på säljes eller? Tyvärr är de som jag säger mannen... om folk inte var så förbannat trångsynta ibland så kanske fler skulle våga säga vad dom tycker. Har du något att säga till mig kan du ju säga de istället.
073-9034221
ja e kvarts-norsk o säger vad jag tycker... tror inte jag har "sugercoatat" några av mina åsikter.. möjligtvis dom om dani´s rumpa, men inget annat. sov gott nu pojkar.. det e en dag imorgon också. gonatt [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
Hondahistorik:
CRX -88
CRX -89
Civic EG6 -92
Hondahistorik:
CRX -88
CRX -89
Civic EG6 -92
- Chrille79
- Bil: CH1
- Namn: Christian Roskjaer
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 20 times
<!--QuoteBegin-infra+8 Oct 2005, 00:40:50--><div class='quotetop'>QUOTE(infra @ 8 Oct 2005, 00:40:50)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-TriXiE77+8 Oct 2005, 00:35:24--><div class='quotetop'>QUOTE(TriXiE77 @ 8 Oct 2005, 00:35:24)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->infra.... Vad jag ser har du en annons på säljes mannen.. alla vet att de är du som bitchat om att de är så synd om dig å ditt företag.. men ingen vågar säga något för dom är rädda att bli ovän med någon...
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=198041"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
hahahahaha [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... worthy.gif[/img]
Du é rätt ful mannan [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... #>/sun.gif[/img]
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=198041"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
hahahahaha [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... worthy.gif[/img]
Du é rätt ful mannan [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... #>/sun.gif[/img]
Gammal räv...
nu är det iof inte jag som suttit en hel kväll och bölat på ett forum.
Ja, jag har en annons och det är ju precis så det ska vara.
Ja, jag har en annons och det är ju precis så det ska vara.
Daniel Skevarp
Honda Accord -2009
Honda S2000 - 2005
Honda Accord -2009
Honda S2000 - 2005
<!--QuoteBegin-infra+8 Oct 2005, 00:38:29--><div class='quotetop'>QUOTE(infra @ 8 Oct 2005, 00:38:29)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Lynxen+8 Oct 2005, 00:35:08--><div class='quotetop'>QUOTE(Lynxen @ 8 Oct 2005, 00:35:08)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-infra+8 Oct 2005, 00:31:40--><div class='quotetop'>QUOTE(infra @ 8 Oct 2005, 00:31:40)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Lynxen+8 Oct 2005, 00:26:58--><div class='quotetop'>QUOTE(Lynxen @ 8 Oct 2005, 00:26:58)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Aktivare sponsorer någon? Har i ärlighetens namn inte märkt av någon sponsor som är aktiv och annonserar förutom kanske Infra på forumet.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=198035"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
Just för att avdelningen inte är aktiv, jag tycker det inte är så inspirerande att läsa samma annonser om och om igen. Sen är företagsforum delen låst endast till betalande medlemmar, vilket nog är den största anledningen till så få views. Vad är det för mening att inte kräva av sponsorerna, vad har man sponsorer till? Men visst vi kan ju börja sponsra dem. De har ett eget dedikerat annonsforum räcker inte det?
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=198035"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
Just för att avdelningen inte är aktiv, jag tycker det inte är så inspirerande att läsa samma annonser om och om igen. Sen är företagsforum delen låst endast till betalande medlemmar, vilket nog är den största anledningen till så få views. Vad är det för mening att inte kräva av sponsorerna, vad har man sponsorer till? Men visst vi kan ju börja sponsra dem. De har ett eget dedikerat annonsforum räcker inte det?
Per Björe-Dahl, Göteborg
Jag tror inte du har fattat det där riktigt med att ha en sponsor är ett privilegium inte tvärtom.
Du ska ju vara glad att företag ställer upp och ger oss bra priser och råd.
Du tror att alla som tävlar och bygger bilar etc bara sitter och väntar på att företag ska komma och ge dom saker gratis... inte nog med det utan att vem som helst får bara sitt namn eller skriva vad dom vill på din bil sen utom din sponsor.. han kan få ha en klisterlapp i handsfacket
Du tror att alla som tävlar och bygger bilar etc bara sitter och väntar på att företag ska komma och ge dom saker gratis... inte nog med det utan att vem som helst får bara sitt namn eller skriva vad dom vill på din bil sen utom din sponsor.. han kan få ha en klisterlapp i handsfacket
Daniel Skevarp
Honda Accord -2009
Honda S2000 - 2005
Honda Accord -2009
Honda S2000 - 2005
-
Jay-c
- Bil: Civic EJ9 -96
- Namn: Johannes Carlsson
<!--QuoteBegin-TriXiE77+8 Oct 2005, 00:29:18--><div class='quotetop'>QUOTE(TriXiE77 @ 8 Oct 2005, 00:29:18)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Jay-c.. nånstans måste jag ju få tala om att jag finns? företag eller ej...
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=198026"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
du får ju ha en länk i din sign, det har du inte...
de känns som om du gör allt för att motverka förändring just nu(som svenska folket ungefär...) men visst tappar du publicitet eftersom du inte får annonsera längre och därför mindre pengar under bordet.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=198026"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
du får ju ha en länk i din sign, det har du inte...
de känns som om du gör allt för att motverka förändring just nu(som svenska folket ungefär...) men visst tappar du publicitet eftersom du inte får annonsera längre och därför mindre pengar under bordet.
kör:
<!--QuoteBegin-infra+8 Oct 2005, 00:48:06--><div class='quotetop'>QUOTE(infra @ 8 Oct 2005, 00:48:06)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Jag tror inte du har fattat det där riktigt med att ha en sponsor är ett privilegium inte tvärtom.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=198053"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
ok, då känner du mig bättre än vad jag gör. Grattis
Btw varför tar DU åt dig, du var ju ett exempel på en BRA sponsor som SYNS.
Varför annonserar inte du dina företagsannonser i företagsannons forumet om du nu klagar på att det är så dött? Kan ju bli lite fart i det då...
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=198053"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
ok, då känner du mig bättre än vad jag gör. Grattis
Btw varför tar DU åt dig, du var ju ett exempel på en BRA sponsor som SYNS.
Varför annonserar inte du dina företagsannonser i företagsannons forumet om du nu klagar på att det är så dött? Kan ju bli lite fart i det då...
Per Björe-Dahl, Göteborg
-
TriXiE77
Infra.. de är du som bölat om att du inte får nå sålt.. inte jag!? men du vill väll att medlemmarna ska köpa allt 25-30% dyrare av dig.. och de blir ju betydligt lättare för dig att sälja när mina annonser försvinner.. [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/wink.gif[/img] ingen här som är dum i huvudet.. du driver ju de här för ditt företags bästa... inte i klubbens intresse...
073-9034221
Jay-c... om pengarna är under eller över bordet har du fortfarande inte en anning om.... om du inte läst min deklaration.. [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/wink.gif[/img]
073-9034221
- Kontakt:
Fast vi tog inte beslutet pga Infra.
Honda CRV 2.2D 2014
Honda CRV 2.2D 2014
det är fler änn Infra som har uppmärksammat detta, jag har inte i huvet vlika de va men Infra är långtifrån ensam.
sen att han är den sponsor som är mest aktiv på forumet (pga att han är en aktiv medlem sen tidigare) gör ju att det är han som syns mest i dett sammanhang
sen att han är den sponsor som är mest aktiv på forumet (pga att han är en aktiv medlem sen tidigare) gör ju att det är han som syns mest i dett sammanhang
Kristian, Hondalös.