Sen får man FORTFARANDE Garanti hos sponsorerna. Det får man inte hos privatsäljare. Det kan vara mycket viktigt då sakerna inte är billiga man brukar köpa.
Varför inte lägga ner skitsnacket nu istället? Menar bara för ni inte får möjligheten längre att GRATIS marknasföra er får ni ju hitta ett annat sätt eller bli ett företag med fasta priset och rabattsystem istället.
Ni behöver ju inte regga er hos Bolagsverket (Innan var det PRV) utan bara regga er hos skatteverket.
Sen får ni ju ha länk till er sida i signaturen. Det tycker jag är mer än tillräckligt. Vill man tjäna pengar får man vara beredd på att offra lite också.
Var nöjda för fan..
Styrelsen gör inget mer än rätt.
Styrelsen meddelar
-
Mattias
- Bil: Optima
- Namn: M Silverglantz
- Kontakt:
Inte det det handlar om längre iaf från Trixxies sida, han anser att vi medlemmar blir överkörda av styrelsen och framför allt Scotte.
Trixxie, kommer du ihåg mina Spoongrejer du skulle fixa till mig när du köpte bilen?
Blev inte riiiktigt som det skulle elr hur, och tog dessutom jvulska lång tid innan allt var hemma, mkt sånt man slipper elr åtminstone kan åtgärda hyffsat enkelt genom en riktig firma.
Nu hade det säkert gått att ordna via dig oxå men hur mkt lust har man att vänta på RÄTT grejer när man inte har en blekaste aning om hur lång tid det kan ta.
Ville bara peka på ett exempel på hur det kan gå när man handlar via Ebay elr låter någon annan göra det åt sig.
Inte hela världen för min del i just det fallet och jag låter fortfarande Trixxie plocka hem lite grejer till mig då och då och han är en bra kille samt vän, han har bara hakat upp sig ledningens alla nya regler och beslut.
Lite trotsåldersvarning på det hela kan tyckas men alla reagerar vi olika.
Trixxie, kommer du ihåg mina Spoongrejer du skulle fixa till mig när du köpte bilen?
Blev inte riiiktigt som det skulle elr hur, och tog dessutom jvulska lång tid innan allt var hemma, mkt sånt man slipper elr åtminstone kan åtgärda hyffsat enkelt genom en riktig firma.
Nu hade det säkert gått att ordna via dig oxå men hur mkt lust har man att vänta på RÄTT grejer när man inte har en blekaste aning om hur lång tid det kan ta.
Ville bara peka på ett exempel på hur det kan gå när man handlar via Ebay elr låter någon annan göra det åt sig.
Inte hela världen för min del i just det fallet och jag låter fortfarande Trixxie plocka hem lite grejer till mig då och då och han är en bra kille samt vän, han har bara hakat upp sig ledningens alla nya regler och beslut.
Lite trotsåldersvarning på det hela kan tyckas men alla reagerar vi olika.
Civic Type R -04, Civic S -83, Civic -99, Accord Type R -00, 3xCivic VTi -92, Del Sol -92, Prelude -90, Integra Type R -98, 2xCRX VT -90/91, CRX -88
-
TriXiE77
- Bil: Bilbytarkungen
- Namn: Mikael Fröjdfeldt
Scotte.. oki.. bara kul att veta vart de kom ifrån.
Magnus_L.. lägg ner attityden.. de var en fråga... oki?
smacke.. jag läser inte allt på forumet.. sorry... om alla ska va sånna wesserbissrar som vanligt.. vart är länken då? va va va? eller jag kanske ska använda söööökfunktionen.. som jag vet vad jag ska söka på när jag inte vet vad jag letar efter... inte lätt å veta vad man inte vet. oki?
Stiivn.. tror de är 2 gången du skriver samma sak.. om de inte var nån annan.. de är skitsamma.. jag skriver IGEN.. garanti up my ass.. jag vet många företag som inte tar på sig sånt.. hänvisar till allt möjligt så står man där ändå med skägget i brevlådan. Jag däremot värnar om mina kunder eftersom jag lever på mitt ryckte. Törs nästan garantera att dem som handlat/handlar av mig skulle få bättre service vid ett fel eller ifall något inte är som tänkt. Bara för jag inte har i en paragraf någonstans gömt på en hemsida betyder de inte att jag inte tar hand om mina kunder.
Carlan.. jag är inte sponsor.. testa mina priser och jämför.. hittar du någon som är billigare så säg till! [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img] dessutom.. handla 2 eller fler prylar så ger jag dig ett bra pris.. du är varmt välkommen!
Ingen som ser träden för all skog?
Magnus_L.. lägg ner attityden.. de var en fråga... oki?
smacke.. jag läser inte allt på forumet.. sorry... om alla ska va sånna wesserbissrar som vanligt.. vart är länken då? va va va? eller jag kanske ska använda söööökfunktionen.. som jag vet vad jag ska söka på när jag inte vet vad jag letar efter... inte lätt å veta vad man inte vet. oki?
Stiivn.. tror de är 2 gången du skriver samma sak.. om de inte var nån annan.. de är skitsamma.. jag skriver IGEN.. garanti up my ass.. jag vet många företag som inte tar på sig sånt.. hänvisar till allt möjligt så står man där ändå med skägget i brevlådan. Jag däremot värnar om mina kunder eftersom jag lever på mitt ryckte. Törs nästan garantera att dem som handlat/handlar av mig skulle få bättre service vid ett fel eller ifall något inte är som tänkt. Bara för jag inte har i en paragraf någonstans gömt på en hemsida betyder de inte att jag inte tar hand om mina kunder.
Carlan.. jag är inte sponsor.. testa mina priser och jämför.. hittar du någon som är billigare så säg till! [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img] dessutom.. handla 2 eller fler prylar så ger jag dig ett bra pris.. du är varmt välkommen!
Ingen som ser träden för all skog?
073-9034221
Medlemnr: 595
The "trixiewatch" - no of hondas owned: 80
The "malcolmbattle" - EF:16 EG:21 Delsol:9 EK:9 EP:7
Mattias.. och hur ofta väntade du och svor du inte över grejjer som du beställt hos tex speedworks? vet mååååååååååååååånga som beställde där och som fått vänta. Men de är skitsamma. De kan alltid strula vid leverans. Oavsett vem som köper hem. Jag som person eller speedworks som firma. Sjunker båten så sjunker den. Oavsett vad de står för adresat på paketet. Get my going. Puss på dig pojken!
073-9034221
- Namn: Martin Scotte
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 36 times
- Kontakt:
Mycket roligare att ändra ordspråk än att följa dem som finns.
Därför blir det skogen för alla träden, brevet i skägglådan etc.
Därför blir det skogen för alla träden, brevet i skägglådan etc.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
-
Mattias
- Bil: Optima
- Namn: M Silverglantz
- Kontakt:
Hos Speedworks handlade jag bara grejer på hyllan i princip, det var ju strulpelle NR1 som drev företaget.. i botten dessutom [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... tongue.gif[/img]
Skillnaden brukar vara att när man handlar via företag så behöver man "bara" vänta, du är nog den enda privatimportaren jag anlitat som lägger ut pengar annars brukar man få ligga ute med sina egna pengar OCH vänta på att grejerna dyker upp.
Jag pekar inte på dig personligen utan fenomenet privatimport i stort!
Skillnaden brukar vara att när man handlar via företag så behöver man "bara" vänta, du är nog den enda privatimportaren jag anlitat som lägger ut pengar annars brukar man få ligga ute med sina egna pengar OCH vänta på att grejerna dyker upp.
Jag pekar inte på dig personligen utan fenomenet privatimport i stort!
Civic Type R -04, Civic S -83, Civic -99, Accord Type R -00, 3xCivic VTi -92, Del Sol -92, Prelude -90, Integra Type R -98, 2xCRX VT -90/91, CRX -88
-
EcciBaka
- Bil: Civic Aerodeck 1,8vti -00
- Namn: Alexander Rothberg
- Kontakt:
Trixie: Inte för att va negativ eller så. men angående din signatur. gu så barnsligt.
Jaja... styrelsen har gjort så rätt de kan enligt konstens alla regler. De har tryckt undan en form av försäljning som är olaglig. eftersom en seriös klubb gör på det sättet.
Märk ord bäst ni vill... allt är inte svart eller vitt, vi kommer alltid hålla oss på det gråa området mitt i mellan, men vi vill gärna ligga så nära vitt som möjligt.
Linus: Fan va tråkigt forumet blev nu va? Nu när privatimportörerna måste ha en hemsida på det sättet.
Jaja... styrelsen har gjort så rätt de kan enligt konstens alla regler. De har tryckt undan en form av försäljning som är olaglig. eftersom en seriös klubb gör på det sättet.
Märk ord bäst ni vill... allt är inte svart eller vitt, vi kommer alltid hålla oss på det gråa området mitt i mellan, men vi vill gärna ligga så nära vitt som möjligt.
Linus: Fan va tråkigt forumet blev nu va? Nu när privatimportörerna måste ha en hemsida på det sättet.
------------------------
"Fighting in forums is like competing in the special olympics,
eaven if you win, you are still retarded..."
------------------------
------------------------
-
Andreas Lundgren
- Bil: Honda TSX
- Namn: Andreas Lundgren
<!--QuoteBegin-EcciBaka+11 Oct 2005, 22:52:28--><div class='quotetop'>QUOTE(EcciBaka @ 11 Oct 2005, 22:52:28)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Trixie: Inte för att va negativ eller så. men angående din signatur. gu så barnsligt.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=199634"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Så rätt så! [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... humbup.gif[/img]
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=199634"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Så rätt så! [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... humbup.gif[/img]
Andreas Adde Lundgren
HPC-member #943
Kör:
Honda TSX Executive 2.4i iVTEC Aut -07
Tidigare:
Honda Accord VTEC 2.0i ES -2000
Honda Civic EP3 Type-R -2005
Honda Civic EK3 1.5 vtec-e -1998
Honda CRX VT -1991
Honda Civic ED7 1.6i -1989
Peugeot 205 GTi -1989
HPC-member #943
Kör:
Honda TSX Executive 2.4i iVTEC Aut -07
Tidigare:
Honda Accord VTEC 2.0i ES -2000
Honda Civic EP3 Type-R -2005
Honda Civic EK3 1.5 vtec-e -1998
Honda CRX VT -1991
Honda Civic ED7 1.6i -1989
Peugeot 205 GTi -1989
Företag måste ge garanti, säg vilka som inte ger. Säg vilka som skiter i det som du säger? Varför driver du inte det vidare? ARN är till för det, dom har även jurister som hjälper dig.
Bra att du ger väl med service. Kanske är nästa steg att även erbjuda dom en garanti? Inget snack garanti utan riktigt garanti om något skulle hända med deras VAFC eller grenrör eller vad dom nu har köpt utav dig. Och så att du kan skicka tillbaks det och få det åtgärdad?
Jag har inte sagt att privatimportörer är världens svarta får. Utan bara att ni får rätta er efter alla andra. Tillåter inte styrelsen er här om ni inte ställer upp på samma krav som "riktiga" företag gör, så är det inte mycket mer att göra än att bita i sura äpplet.
Anledningen till jag skrev det 2 gånger är för att ni som klagar skriver ju samma sak typ 10 gånger.
Bra att du ger väl med service. Kanske är nästa steg att även erbjuda dom en garanti? Inget snack garanti utan riktigt garanti om något skulle hända med deras VAFC eller grenrör eller vad dom nu har köpt utav dig. Och så att du kan skicka tillbaks det och få det åtgärdad?
Jag har inte sagt att privatimportörer är världens svarta får. Utan bara att ni får rätta er efter alla andra. Tillåter inte styrelsen er här om ni inte ställer upp på samma krav som "riktiga" företag gör, så är det inte mycket mer att göra än att bita i sura äpplet.
Anledningen till jag skrev det 2 gånger är för att ni som klagar skriver ju samma sak typ 10 gånger.
Stefan Karlsson
- Chrille79
- Bil: CH1
- Namn: Christian Roskjaer
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 20 times
<!--QuoteBegin-stiivN+11 Oct 2005, 23:58:08--><div class='quotetop'>QUOTE(stiivN @ 11 Oct 2005, 23:58:08)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Anledningen till jag skrev det 2 gånger är för att ni som klagar skriver ju samma sak typ 10 gånger.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=199638"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Kunde inte sagt det bättre själv.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=199638"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Kunde inte sagt det bättre själv.
Gammal räv...
- smacke
- Bil: NSX
- Namn: MarcusMaehlum
- Kontakt:
Trixie: Det kan bero på att bara de som är med i elmiagruppen kommer åt den forumdelen.. [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
samma med årsfilmsredaktionens forumdel....
Sedan kan jag kanske läcka info om att det diskuteras om man skall skicka nästa årsfilm till olika sponsorer eller företag som vi kan tänka oss ha som sponsorer med förslag om att de får vara med på DVDn med företagsnamn och logga...
Detta tillsammans med ett attraktivare säljesforum gör att vi kan ev öka gränsen för vad som krävs av sponsorer...
Kan vi genom att ha deras namn m.m på DVD + att vi tar bort "ebayförsäljningen" öka gränsen till 15-20% rabbat så är det väll värt det för våra medlemmar ???
Och det är kanske 3-5 personer som drabbas av den nya regeln och vi har ett 20-30 tal sponsorer så är det inte så konstigt att se vilka vi som klubb bör prioritera.. eller ??
Som du kanske förstår så kan vi inte gå till dom idag och försöka komma med några krav då säljdelen ser ut som den gör...
Och snacket att "de får väll sänka sina priser" håller ju inte så långt...
Skulle ett företag sänka sina priser så att de kunde konkurera med dig så skulle de ju göra en "Speedworks" inom en månad eller två...
Over and out... nu skall jag sova....
samma med årsfilmsredaktionens forumdel....
Sedan kan jag kanske läcka info om att det diskuteras om man skall skicka nästa årsfilm till olika sponsorer eller företag som vi kan tänka oss ha som sponsorer med förslag om att de får vara med på DVDn med företagsnamn och logga...
Detta tillsammans med ett attraktivare säljesforum gör att vi kan ev öka gränsen för vad som krävs av sponsorer...
Kan vi genom att ha deras namn m.m på DVD + att vi tar bort "ebayförsäljningen" öka gränsen till 15-20% rabbat så är det väll värt det för våra medlemmar ???
Och det är kanske 3-5 personer som drabbas av den nya regeln och vi har ett 20-30 tal sponsorer så är det inte så konstigt att se vilka vi som klubb bör prioritera.. eller ??
Som du kanske förstår så kan vi inte gå till dom idag och försöka komma med några krav då säljdelen ser ut som den gör...
Och snacket att "de får väll sänka sina priser" håller ju inte så långt...
Skulle ett företag sänka sina priser så att de kunde konkurera med dig så skulle de ju göra en "Speedworks" inom en månad eller två...
Over and out... nu skall jag sova....
Senast redigerad av smacke den 12 oktober 2005, 00:12, redigerad totalt 1 gånger.
SMacke #364
- LinusE
- Bil: Civic Type R
- Namn: Linus Eriksson
- Been thanked: 3 times
<!--QuoteBegin-EcciBaka+11 Oct 2005, 23:52:28--><div class='quotetop'>QUOTE(EcciBaka @ 11 Oct 2005, 23:52:28)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Linus: Fan va tråkigt forumet blev nu va? Nu när privatimportörerna måste ha en hemsida på det sättet.
handlar inte om de.
där är så många små saker.
tror du seriöst att jag skulle tycka att forumet
blir tråkigt bara för de med annonserna ...
sunt förnuft snälla. [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... humbup.gif[/img]
handlar inte om de.
där är så många små saker.
tror du seriöst att jag skulle tycka att forumet
blir tråkigt bara för de med annonserna ...
sunt förnuft snälla. [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... humbup.gif[/img]
Linus Eriksson
#828 Skåne/Löberöd
---------------------------------
#828 Skåne/Löberöd
-
TriXiE77
smacke.. som jag skrev förut... om och om igen.. dom där procenten i rabatt.. dom kan jag LÄTT förhandla till mig själv på vilket företag som hellst.. då dom tar sånna grymma överpriser. Är de värt några få procent för en massa rövslicker mot företagen.. NOOOOOOOOOPE!
Sen är de fortfarande inte de som de här handlar om:
- Styrelsen kör över sina medlemar (scotte i spetsen). (INSE!)
- Moderatorer och styrelse tillämpar häxjakt
- Moderatorer och styrelse är inte konsekventa
- Moderatorer och styrelse har egna ekonomiska intressen i beslut som fattas
De här är ett forum. Inget annat. Makten ni tror ni besitter i form av styrelsemedlem och moderator har stigit några grymt åt huvudet.
Kom ner på jorden igen.
Lägg ner moralpredikan eller sluta gå mot röd gubbe
Låt varje medlem avgöra med eget samvete
Använd tillrättavisningar inte förbud
Gör inge större ingrepp utan att rådfråga
Motivera borttagning av trådar
Tyvärr är de ingen moderator hittils som INTE tar saker man skriver personligt. Ta till er av kritiken och gör något åt de. Har haft diskussioner på msn eller pm med både smacke, dani och scotte.
Tänk att de kan vara så svårt att svara rakt, ärligt och utan undanflykter. Vet inte om de försök sätta något rekord i spydighet?
Jag är VERKLIGEN tokless på inställning hos er styrelse/moderatorer.
Sen är de fortfarande inte de som de här handlar om:
- Styrelsen kör över sina medlemar (scotte i spetsen). (INSE!)
- Moderatorer och styrelse tillämpar häxjakt
- Moderatorer och styrelse är inte konsekventa
- Moderatorer och styrelse har egna ekonomiska intressen i beslut som fattas
De här är ett forum. Inget annat. Makten ni tror ni besitter i form av styrelsemedlem och moderator har stigit några grymt åt huvudet.
Kom ner på jorden igen.
Lägg ner moralpredikan eller sluta gå mot röd gubbe
Låt varje medlem avgöra med eget samvete
Använd tillrättavisningar inte förbud
Gör inge större ingrepp utan att rådfråga
Motivera borttagning av trådar
Tyvärr är de ingen moderator hittils som INTE tar saker man skriver personligt. Ta till er av kritiken och gör något åt de. Har haft diskussioner på msn eller pm med både smacke, dani och scotte.
Tänk att de kan vara så svårt att svara rakt, ärligt och utan undanflykter. Vet inte om de försök sätta något rekord i spydighet?
Jag är VERKLIGEN tokless på inställning hos er styrelse/moderatorer.
073-9034221
- Kontakt:
Jag tycker du ska göra det som verkar vara det enda rätta från din sida då du är så less på oss, och det är att gå ur klubben och plocka med dig alla dina vänner.
Som du skriver i din signatur(som vi givetvis låter vara kvar) så är du trött på våra översittarfasoner, och då tycker jag du ska utnyttja din rätt att säga upp ditt medlemskap. Om vi nu kör över medlemmarna, borde inte fler göra sin röst hörd? Just nu är det du, och ett fåtal till som hävdar detta.
Som du skriver i din signatur(som vi givetvis låter vara kvar) så är du trött på våra översittarfasoner, och då tycker jag du ska utnyttja din rätt att säga upp ditt medlemskap. Om vi nu kör över medlemmarna, borde inte fler göra sin röst hörd? Just nu är det du, och ett fåtal till som hävdar detta.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
- Dani
- Bil: Civic Type-R FK2, CRV 2.2D
- Namn: Daniel Gabriel
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 10 times
- Kontakt:
Fast när ska du fatta att jag inte visste vem som tagit bort din annons? Nu vet jag det efter att ha frågat men det visste jag inte igår när du började kalla folk för lögnare osv.
Du behöver inte gå ut och kalla alla för skit när EN person är "skyldig" så att säga.
Du behöver inte gå ut och kalla alla för skit när EN person är "skyldig" så att säga.
Daniel Gabriel / HPC Väst - Medlem #538
*Speedy Gonzales On The Run*
Honda Civic Type-R GT FK2 2015
Honda CRV 2.2D 2014
Honda CRV 2.2D 2014
-
EcciBaka
- Bil: Civic Aerodeck 1,8vti -00
- Namn: Alexander Rothberg
- Kontakt:
linus: ironi för jag kan också märka ord [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... tongue.gif[/img]
Trixie: Umm, så styrelsen kör över mej, hm, vad är du i för position att ta ett sånt beslut i min plats? Eller i nån annans plats för den delen? Lägg ner för i helvete. De enda som har en beslutande position här är styrelsen. och jag känner mej inte alls överkörd av dem, jag tycker tvärtom att det var ett bra beslut. Tänk hur bra det skulle vara om alla tyckte samma sak. Men nu gör alla inte det.
Trixie: Umm, så styrelsen kör över mej, hm, vad är du i för position att ta ett sånt beslut i min plats? Eller i nån annans plats för den delen? Lägg ner för i helvete. De enda som har en beslutande position här är styrelsen. och jag känner mej inte alls överkörd av dem, jag tycker tvärtom att det var ett bra beslut. Tänk hur bra det skulle vara om alla tyckte samma sak. Men nu gör alla inte det.
------------------------
------------------------
------------------------
Självklart kan inte HPC stödja olagliga aktiviteter. Sen utöver det så gäller det att följa forumets regler. Gör man inte det så får man räkna med att ens inlägg raderas eller tas bort.
Tycker också att om någon går in och ändrar eller raderar att man borde få en förklaring varför, så att man inte gör samma fel/misstag igen.
Tycker också att om någon går in och ändrar eller raderar att man borde få en förklaring varför, så att man inte gör samma fel/misstag igen.
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->070-64 64 377<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#000080--><span style="color:#000080"><!--/coloro-->"F*n va charmig jag är!"
"Har du skydd? -Nej, men jag har kontroll!"
-Sagt under Midsommar i Dalarna 2007 <!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#000080--><span style="color:#000080"><!--/coloro-->"F*n va charmig jag är!"
"Har du skydd? -Nej, men jag har kontroll!"
-Sagt under Midsommar i Dalarna 2007 <!--colorc--></span><!--/colorc-->
-
sk8micke
- Bil: prelude bb6
- Namn: Micke svensson
- Been thanked: 1 time
får väl skriva lite här oxå
OK att ni (styrelsen) inte vill ha svarta annonser om man säger så men samtidigt så vill man inte betala det bubbla priset för en produkt bara för att man får garanti å sånt som om ja köper t.ex ett par blinkers från en svart säljare för 300kr utan garanti eller me garanti för 700kr så e ju inte valet så svårt! [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/whip.gif[/img] okej att ni vill va trogna mot sponsorerna men som sagt alla har inte pengar att handla för av dom! även om man har 10% för d har man nästan överallt om man bara kan snacka lite [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/wink.gif[/img] jaja fick sagt lite iallafall
OK att ni (styrelsen) inte vill ha svarta annonser om man säger så men samtidigt så vill man inte betala det bubbla priset för en produkt bara för att man får garanti å sånt som om ja köper t.ex ett par blinkers från en svart säljare för 300kr utan garanti eller me garanti för 700kr så e ju inte valet så svårt! [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/whip.gif[/img] okej att ni vill va trogna mot sponsorerna men som sagt alla har inte pengar att handla för av dom! även om man har 10% för d har man nästan överallt om man bara kan snacka lite [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/wink.gif[/img] jaja fick sagt lite iallafall
Kör: Prelude bb6 stance/track/vip style
www.garaget.org/sk8micke
kört: typ dom flesta hondor 87-02 :lol:
www.garaget.org/sk8micke
-
M Scotte
- Kontakt:
Tycker att Trixie ska stolpa upp på vilka vis vi kör över medlemmarna?
Speciellt hur jag gör det, och på vilket vis. Vår makt har stigit oss till huvudet? En enkel klyscha att häva ur sig i ett trängt läge. Exakt vilka sponsorer som finns med i Ledningen drar nytta av vårt nya regelverk?
Jag har inte ens en länk till vårt företag i min signatur, då jag inte tycker det passar sig.
Är riktigt trött på dina småaktiga fasoner, Trixie, se helheten nu istället.
På vilka vis har vi infört ett förbud mot försäljning?
Speciellt hur jag gör det, och på vilket vis. Vår makt har stigit oss till huvudet? En enkel klyscha att häva ur sig i ett trängt läge. Exakt vilka sponsorer som finns med i Ledningen drar nytta av vårt nya regelverk?
Jag har inte ens en länk till vårt företag i min signatur, då jag inte tycker det passar sig.
Är riktigt trött på dina småaktiga fasoner, Trixie, se helheten nu istället.
På vilka vis har vi infört ett förbud mot försäljning?
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
-
krollan
- Bil: del sol vti-t
- Namn: Kristofer Andersson
Jag förstår inte tjaffset bakom hela denna STORA tråden och framför allt inte beskyllningarna av styrelsen för häxjakt på ett par personer?????
Läget är som så påtalat många ggr.
VI medlemmar har valt styrelsen DVS vi har gett dem förtroendet att fatta beslut för alla medlemmar.
DERAS uppgift är att ta och fatta beslut som är rätta för klubben.
Det är bara att gilla läget eller att förespråka en ny styrelse eller gå ur klubben.
Jag personligen tycker att de har gjort ett rätt beslut och stöttar dem till fullo med mitt förtroende.
Läget är som så påtalat många ggr.
VI medlemmar har valt styrelsen DVS vi har gett dem förtroendet att fatta beslut för alla medlemmar.
DERAS uppgift är att ta och fatta beslut som är rätta för klubben.
Det är bara att gilla läget eller att förespråka en ny styrelse eller gå ur klubben.
Jag personligen tycker att de har gjort ett rätt beslut och stöttar dem till fullo med mitt förtroende.
Kristofer Andersson
medlemnr. 557
Man ska ha testat allt utom folkdans och sin syster.
medlemnr. 557
Man ska ha testat allt utom folkdans och sin syster.
Tjaffset bakom hela denna stora tråden bottnar nog i att beslutet tog lite väl oväntat och presenterades på ett ganska abrupt sätt.
Tycker styrelsen borde tänkt sig för lite mer på den biten men i grund och botten har dem tagit ett beslut som förmodligen kommer driva klubben framåt i rätt riktning.
Oavsett om man tycker om beslutet eller ej så tycker jag det borde vara slutdiskuterat nu för tjaffset handlar inte längre om beslutet utan om sättet det togs på så lås tråden och släpp bomben lite varsammare nästa gång tycker jag.
Tycker styrelsen borde tänkt sig för lite mer på den biten men i grund och botten har dem tagit ett beslut som förmodligen kommer driva klubben framåt i rätt riktning.
Oavsett om man tycker om beslutet eller ej så tycker jag det borde vara slutdiskuterat nu för tjaffset handlar inte längre om beslutet utan om sättet det togs på så lås tråden och släpp bomben lite varsammare nästa gång tycker jag.
<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->Civic HB Esi 93<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Baden - CH
Baden - CH
-
sk8micke
- Bil: prelude bb6
- Namn: Micke svensson
- Been thanked: 1 time
<!--QuoteBegin-david-o+12 Oct 2005, 11:40:41--><div class='quotetop'>QUOTE(david-o @ 12 Oct 2005, 11:40:41)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Tjaffset bakom hela denna stora tråden bottnar nog i att beslutet tog lite väl oväntat och presenterades på ett ganska abrupt sätt.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=199759"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
WORD [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/whip.gif[/img] [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/whip.gif[/img]
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=199759"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
WORD [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/whip.gif[/img] [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/whip.gif[/img]
Kör: Prelude bb6 stance/track/vip style
www.garaget.org/sk8micke
www.garaget.org/sk8micke
-
TheFinnishFlash
okej jag har nu läst detta också lite och kommer fram till både att styrelsen har mycket rätt i sin sak och så finns de ju också ett fel de är ju att fast man får rabatt på nått så kan ju ändå priset vara mycke högre att den rabatt man får slås ut av priset. Men jag kan ju inte göra annat än att stå bakom ert beslut fast jag inte kanske är 100% till de men de är ju ert beslut och hoppas sånt här inte behöver få splitring i hondaklubben för tycker detta är den bästa klubb som man varit med i så något extra tjat vill nu jag att denna klubb skall klara sej utan..:)men får man sälja begangnade saker här då??
Niclas Bäckström
Tackar till mina sponsorer
Repaint.fi
Alpine.fi
ITPOWER.fi
Och så även min motiv lackare. johnny-design.com/
Gå gärna in och rösta på. <a href="http://www.garaget.org/?car=74007" target="_blank">http://www.garaget.org/?car=74007</a>
Repaint.fi
Alpine.fi
ITPOWER.fi
Gå gärna in och rösta på. <a href="http://www.garaget.org/?car=74007" target="_blank">http://www.garaget.org/?car=74007</a>
- Dani
- Bil: Civic Type-R FK2, CRV 2.2D
- Namn: Daniel Gabriel
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 10 times
- Kontakt:
Visst får du det.
Daniel Gabriel / HPC Väst - Medlem #538
Honda CRV 2.2D 2014
Honda CRV 2.2D 2014
-
TheFinnishFlash
men då har man ju hittat ett kryphål man kan ju sälja allt som begangnat då så får man ju sälja va man vill fast de är nytt eller??
Niclas Bäckström
Repaint.fi
Alpine.fi
ITPOWER.fi
Repaint.fi
Alpine.fi
ITPOWER.fi
- LinusE
- Bil: Civic Type R
- Namn: Linus Eriksson
- Been thanked: 3 times
<!--QuoteBegin-EcciBaka+12 Oct 2005, 10:53:24--><div class='quotetop'>QUOTE(EcciBaka @ 12 Oct 2005, 10:53:24)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->linus: ironi för jag kan också märka ord [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... tongue.gif[/img]
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=199726"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
aha.
missa de helt. läst ditt medelande i stressat lägge kl 6.30 i
morse så huvet mitt hängde väll inte med helt [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img] [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... #>/sun.gif[/img]
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=199726"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
aha.
missa de helt. läst ditt medelande i stressat lägge kl 6.30 i
morse så huvet mitt hängde väll inte med helt [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img] [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... #>/sun.gif[/img]
Linus Eriksson
#828 Skåne/Löberöd
#828 Skåne/Löberöd
-
TheFinnishFlash
<!--QuoteBegin-Nett@n+12 Oct 2005, 15:49:52--><div class='quotetop'>QUOTE(Nett@n @ 12 Oct 2005, 15:49:52)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Det är väl bara att starta ett eget företag om man är missnöjd med reglerna!!! Svårare än så är det inte. Många skulle då inse vilket hästjobb det är.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=199867"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
nej blanda inte in hästar här nu också hästa och killar går ju inte ihop [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/prop.gif[/img]
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=199867"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
nej blanda inte in hästar här nu också hästa och killar går ju inte ihop [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/prop.gif[/img]
Niclas Bäckström
Repaint.fi
Alpine.fi
ITPOWER.fi
Repaint.fi
Alpine.fi
ITPOWER.fi
<a href="http://www.hondaklubben.com/forum/index ... opic=19595" target="_blank">http://www.hondaklubben.com/forum/index ... c=19595</a>
Vart tog rättvisan och konkuransen vägen?
Vart tog rättvisan och konkuransen vägen?
[i]<span style='color:black'>Jonas Eriksson</span>[/i] Medlem #<span style='font-size:14pt;line-height:100%'><span style='color:red'>1416</span></span>
<span style='color:black'>fast</span><span style='font-size:13pt;line-height:100%'><span style='color:red'>R</span></span><span style='color:black'>cars</span><span style='color:white'>Hybrid Civic-94</span>
<span style='color:black'>fast</span><span style='font-size:13pt;line-height:100%'><span style='color:red'>R</span></span><span style='color:black'>cars</span><span style='color:white'>Hybrid Civic-94</span>
<!--QuoteBegin-TheFinnishFlash+12 Oct 2005, 16:06:57--><div class='quotetop'>QUOTE(TheFinnishFlash @ 12 Oct 2005, 16:06:57)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Nett@n+12 Oct 2005, 15:49:52--><div class='quotetop'>QUOTE(Nett@n @ 12 Oct 2005, 15:49:52)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Det är väl bara att starta ett eget företag om man är missnöjd med reglerna!!! Svårare än så är det inte. Många skulle då inse vilket hästjobb det är.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=199871"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Jorå...titta bara på ordet HÄSTKRAFTER!
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=199871"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Jorå...titta bara på ordet HÄSTKRAFTER!
Jeanette Wallberg Sundgren