Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
samsung d500
-
bakos
- Bil: Honda Prelude 2.3 -92 4ws
- Namn: David Bakos
funderar på att skaffa mig en samsung d500. är det någon här som har den som kan säga om det är nått att ha. tycker designen är cool och priset är rätt,
<a href="http://welectronics.com/gsm/Samsung/Sam ... 20open.jpg" target="_blank">http://welectronics.com/gsm/Samsung/Sam ... pen.jpg</a>
2900:- ny på elgiganten. prisvärt? eller?
<a href="http://welectronics.com/gsm/Samsung/Sam ... 20open.jpg" target="_blank">http://welectronics.com/gsm/Samsung/Sam ... pen.jpg</a>
2900:- ny på elgiganten. prisvärt? eller?
Prelude -92 4ws svart
Prelude -92 röd
Prelude -92 röd
Den verkar helgrym o snygg som satan.
Har funderingar över att köpa en sån i present till en tjej kompis.
2900 kr är fan bra pris! Syrran jobbar på Audio & Video och kundpriset ligger runt 4500 kr, och hon har bara 500 kr i personalrabatt (!!!)
2900 kr är fan bra pris! Syrran jobbar på Audio & Video och kundpriset ligger runt 4500 kr, och hon har bara 500 kr i personalrabatt (!!!)
[b]Björn Bekkouche[/b][i], Stockholm #1251[/i]
[i]Kör:[/i]
- [b]Honda VT750 <!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Black Widow<!--colorc--></span><!--/colorc--> -02[/b]
- [b]Ford Focus Flexifuel -08[/b]
[i]Tidigare fordon:[/i]
- Suzuki GS500E -81
- VW Polo -93
- Toyota Starlet -88
- VW Polo -92
- VW Golf GL MK1 -83
- VW Golf GTi 2,0L MK1 -84
- Nissan Micra K10 -88 [i](R.I.P.)[/i]
- Honda [b]CRX[/b] SOHC 1,6i -88
- Peugeot 206 XR -99
- Opel Kadett 1.6 -87
- [b]Honda VT750 <!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Black Widow<!--colorc--></span><!--/colorc--> -02[/b]
- Suzuki GS500E -81
- VW Polo -93
- Toyota Starlet -88
- VW Polo -92
- VW Golf GL MK1 -83
- Peugeot 206 XR -99
- Opel Kadett 1.6 -87
Nackdelen med den, och dem flesta andra samsung, är att man inte kan ha vibrator OCH ringsignal samtidigt. Går bara på ett fåtal melodier. Ungefär 3 av dem har jag för mig. Det är det "problemet" som gjort att jag gått ifrån samsung.
D500 är riktigt trevlig i övrigt. (en polare som har en sån) Skulle dock aldrig köpa en själv. Satsa hellre på en SEk750i för samma pengar.
D500 är riktigt trevlig i övrigt. (en polare som har en sån) Skulle dock aldrig köpa en själv. Satsa hellre på en SEk750i för samma pengar.
-
bakos
<!--QuoteBegin-AcKyL+16 Nov 2005, 18:00:28--><div class='quotetop'>QUOTE(AcKyL 4 16 Nov 2005, 18:00:28)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Den verkar helgrym o snygg som satan.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=211988"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
är du säker att det inte är den lite nyare d600 som dom har. typ 2mpixel kamera m.m. men iofs kollar man på pricerunner så är tydligen 500an billigast i landet hos elgiganten.
c.barrow: har kollat lite på sek mobiler. men tycker det känns lite tråkigt att varenda kotte går runt med samma mobil. D500 är lite mer ovanlig. lite tråkit det där med vibratorfunktionen, men jag överlever nog [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... lleyes.gif[/img]
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=211988"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
är du säker att det inte är den lite nyare d600 som dom har. typ 2mpixel kamera m.m. men iofs kollar man på pricerunner så är tydligen 500an billigast i landet hos elgiganten.
c.barrow: har kollat lite på sek mobiler. men tycker det känns lite tråkigt att varenda kotte går runt med samma mobil. D500 är lite mer ovanlig. lite tråkit det där med vibratorfunktionen, men jag överlever nog [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... lleyes.gif[/img]
Prelude -92 4ws svart
Prelude -92 röd
Prelude -92 röd
<!--QuoteBegin-C.Barrow+16 Nov 2005, 18:25:25--><div class='quotetop'>QUOTE(C.Barrow 4 16 Nov 2005, 18:25:25)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Nackdelen med den, och dem flesta andra samsung, är att man inte kan ha vibrator OCH ringsignal samtidigt. Går bara på ett fåtal melodier. Ungefär 3 av dem har jag för mig. Det är det "problemet" som gjort att jag gått ifrån samsung.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=211996"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Jag är en sån som börjat testa nytt märke varje gång jag köper ny telefon. Men det där med vibratorn och ringsignal samtidigt blir jag så jävla förbannad på!! Har gått på alla märken jag testat hittills, så jävla svårt lär det ju inte vara att ha det på samtidigt [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... anting.gif[/img]
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=211996"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Jag är en sån som börjat testa nytt märke varje gång jag köper ny telefon. Men det där med vibratorn och ringsignal samtidigt blir jag så jävla förbannad på!! Har gått på alla märken jag testat hittills, så jävla svårt lär det ju inte vara att ha det på samtidigt [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... anting.gif[/img]
<!--coloro:#0000FF--><span style="color:#0000FF"><!--/coloro-->[b]Martin Leander - official Bärjon of HPC
Toyota MR2 -93
Borlänge[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Toyota MR2 -93
Borlänge[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
-
Jimmy
- Bil: Civic EG
- Namn: Jimmy Eriksson
- Been thanked: 1 time
- Kontakt:
köp en k750i istället jag har åxå kollat på d500an men ja köpte 750in
www.JJizzle.com = Styggaste bloggen
www.garaget.org/jimmy_JDM
www.RubNScrape.com
Mordiiax - "ingen vits att försöka leka rik med orignalsaker när man ändå avslöjat att man är fattig genom att åka honda"
www.garaget.org/jimmy_JDM
www.RubNScrape.com
Mordiiax - "ingen vits att försöka leka rik med orignalsaker när man ändå avslöjat att man är fattig genom att åka honda"
Jag hade en Samsung D500. Riktigt trevlig mobil, designen är ju den bästa jag sätt hittils på en mobil. Snuskigt snygg.
Det var dock ett par småsaker i menyerna som var irriterande, man kunde inte gå tillbaka ett steg utan hela tiden till startmenyn. Irriterande när man skrev SMS och gick för att fylla i numret och sen vill gå tillbaka och ändra meddelandet. Nått sånt skit var det.
Men jag skulle lätt köpa en sådan telefon igen. 95mb inbyggt minne är nice också, mp3spelaren är inte riktigt nått att hänga i granen och man jämnför med min nya W800 som är helt otrolig. Ljudet är bättre än i min iPod. Helt sjukt.
Men för 2900 är det prisvärt ... tror jag paiade närmade 5000 för min. Men så var det ju samma dag som den släpptes också..
Det var dock ett par småsaker i menyerna som var irriterande, man kunde inte gå tillbaka ett steg utan hela tiden till startmenyn. Irriterande när man skrev SMS och gick för att fylla i numret och sen vill gå tillbaka och ändra meddelandet. Nått sånt skit var det.
Men jag skulle lätt köpa en sådan telefon igen. 95mb inbyggt minne är nice också, mp3spelaren är inte riktigt nått att hänga i granen och man jämnför med min nya W800 som är helt otrolig. Ljudet är bättre än i min iPod. Helt sjukt.
Men för 2900 är det prisvärt ... tror jag paiade närmade 5000 för min. Men så var det ju samma dag som den släpptes också..
// Johan Strömqvist
ÖSK/Linköping
ÖSK/Linköping
<!--QuoteBegin-C.Barrow+16 Nov 2005, 18:25:25--><div class='quotetop'>QUOTE(C.Barrow 4 16 Nov 2005, 18:25:25)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Nackdelen med den, och dem flesta andra samsung, är att man inte kan ha vibrator OCH ringsignal samtidigt. Går bara på ett fåtal melodier. Ungefär 3 av dem har jag för mig. Det är det "problemet" som gjort att jag gått ifrån samsung.
Har för mig att jag hade både vibrator och ringsignal.
// Johan Strömqvist
ÖSK/Linköping
ÖSK/Linköping
<!--QuoteBegin-bakos+16 Nov 2005, 17:43:56--><div class='quotetop'>QUOTE(bakos 4 16 Nov 2005, 17:43:56)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-AcKyL+16 Nov 2005, 18:00:28--><div class='quotetop'>QUOTE(AcKyL 4 16 Nov 2005, 18:00:28)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Den verkar helgrym o snygg som satan.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=212005"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
ganska säker på att syrran sa D500, men kanske missförstod henne...
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=212005"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
ganska säker på att syrran sa D500, men kanske missförstod henne...
[b]Björn Bekkouche[/b][i], Stockholm #1251[/i]
- Suzuki GS500E -81
- VW Polo -93
- Toyota Starlet -88
- VW Polo -92
- VW Golf GL MK1 -83
- Peugeot 206 XR -99
- Opel Kadett 1.6 -87
- Suzuki GS500E -81
- VW Polo -93
- Toyota Starlet -88
- VW Polo -92
- VW Golf GL MK1 -83
- Peugeot 206 XR -99
- Opel Kadett 1.6 -87
jag tyckte den var grymt plastig.. köpte e730 eller nått sånt hette den istället
Daniel Skevarp
Honda Accord -2009
Honda S2000 - 2005
Honda CR-V Black Edition - 2014
Toyota Auris - 2007 (tantens)
Honda Accord -2009
Honda S2000 - 2005
Honda CR-V Black Edition - 2014
Toyota Auris - 2007 (tantens)
sata pa en d 600 istallet! forutom att den har 2 megapixlar sa har den extern minne. dom inbyggda 90 mb racker inte langt. + att d 600 e lite tunnare om jag inte minns fel
Michael "Mike" Yip
tar hem det mesta fran japan och hong kong.
pm:a vid???
sms:a pa +85261332163
kor runt en dc5.
tar hem det mesta fran japan och hong kong.
pm:a vid???
sms:a pa +85261332163
kor runt en dc5.
-
bakos
<!--QuoteBegin-asiavti+17 Nov 2005, 05:22:51--><div class='quotetop'>QUOTE(asiavti 4 17 Nov 2005, 05:22:51)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->sata pa en d 600 istallet! forutom att den har 2 megapixlar sa har den extern minne. dom inbyggda 90 mb racker inte langt. + att d 600 e lite tunnare om jag inte minns fel
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=212165"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
mm. vill ha den. men känns som pengarna inte riktigt räcker
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=212165"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
mm. vill ha den. men känns som pengarna inte riktigt räcker
Prelude -92 4ws svart
Prelude -92 röd
Prelude -92 röd
<!--QuoteBegin-esset+16 Nov 2005, 20:40:01--><div class='quotetop'>QUOTE(esset 4 16 Nov 2005, 20:40:01)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-C.Barrow+16 Nov 2005, 18:25:25--><div class='quotetop'>QUOTE(C.Barrow 4 16 Nov 2005, 18:25:25)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Nackdelen med den, och dem flesta andra samsung, är att man inte kan ha vibrator OCH ringsignal samtidigt. Går bara på ett fåtal melodier. Ungefär 3 av dem har jag för mig. Det är det "problemet" som gjort att jag gått ifrån samsung.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=212067"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
Man kan ha både vibrator OCH ringsignal samtidigt bara på ett par av dem förinstallerade melodierna. Antagligen så vill man ju ha en Mp3låt som ringsignal (iaf jag) och då går inte det. Man kan välja följande alternativ: Bara vibrator, bara ringsignal samt att den vibrerar en stund först och sen spelas ringsignalen. När ringsignalen väl kommer igång så är det dags för den som ringer att lägga på...
Förstår faktiskt inte varför samsung envisas med att göra så [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /wacko.gif[/img]
Alla andra märken jag provat så kan man ha båda samtidigt.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=212067"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
Man kan ha både vibrator OCH ringsignal samtidigt bara på ett par av dem förinstallerade melodierna. Antagligen så vill man ju ha en Mp3låt som ringsignal (iaf jag) och då går inte det. Man kan välja följande alternativ: Bara vibrator, bara ringsignal samt att den vibrerar en stund först och sen spelas ringsignalen. När ringsignalen väl kommer igång så är det dags för den som ringer att lägga på...
Förstår faktiskt inte varför samsung envisas med att göra så [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /wacko.gif[/img]
<!--QuoteBegin-C.Barrow+17 Nov 2005, 13:13:19--><div class='quotetop'>QUOTE(C.Barrow 4 17 Nov 2005, 13:13:19)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-esset+16 Nov 2005, 20:40:01--><div class='quotetop'>QUOTE(esset 4 16 Nov 2005, 20:40:01)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-C.Barrow+16 Nov 2005, 18:25:25--><div class='quotetop'>QUOTE(C.Barrow 4 16 Nov 2005, 18:25:25)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Nackdelen med den, och dem flesta andra samsung, är att man inte kan ha vibrator OCH ringsignal samtidigt. Går bara på ett fåtal melodier. Ungefär 3 av dem har jag för mig. Det är det "problemet" som gjort att jag gått ifrån samsung.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=212234"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
Det var också en av sakerna som gjorde att jag gick ifrån Samsung, så otroligt störande!
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=212234"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
Det var också en av sakerna som gjorde att jag gick ifrån Samsung, så otroligt störande!
Stefan Karlsson
-
bakos
va o köpte mobil igår. fast det blev ingen samsung, det blev en LG S5200, riktigt trevlig mobil. kameran är ju bara på 1.3mp men har en del bra finesser. håller bara på at lära mig allt nu. har lagt över lite mp3.or men man ska även kunna synkronisera telefonens kalender med datorns och massa sånt.
tycker även att den ser bättre ut än samsungarna

jag funderade myckat på d600 också, men en sak jag irriterar mig på dem är att det saknas en liten kant för tummen när man ska skjuta upp/ner luckan, liten sak men väldigt störande tycker jag

jag funderade myckat på d600 också, men en sak jag irriterar mig på dem är att det saknas en liten kant för tummen när man ska skjuta upp/ner luckan, liten sak men väldigt störande tycker jag
Senast redigerad av bakos den 28 december 2005, 16:35, redigerad totalt 1 gånger.
Prelude -92 4ws svart
Prelude -92 röd
Prelude -92 röd
- gnagis
- Bil: Civic X
- Namn: Daniel Svensson
- Been thanked: 6 times
- Kontakt:
aj fan stackare
då gick du ju miste om denna skönhet....

självklart med Windows mobile och TV , FM motagare
och touchscreen samt 416 MHz processor och 2.1mpix kamera
men lite för advanced kanske ?

självklart med Windows mobile och TV , FM motagare
Senast redigerad av gnagis den 28 december 2005, 17:49, redigerad totalt 1 gånger.
[b]Daniel "gnagis" Svensson[/b]
[i]Member since:[/i][b]2002[/b]
[i]Member since:[/i][b]2002[/b]
haha dagens bäsa [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/wink.gif[/img]
för den är juuu så stoooor må jag säga [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
för den är juuu så stoooor må jag säga [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
<span style='color:red'>[i]Over and Out...
[/i]</span>
[/i]</span>