krog i stockholm
-
Green_Frogg
- Kontakt:
någon som har någon bra att rekomendera?
Christer Wahlqvist
Kumla
Kumla
Pontus in the green house, Fredsgatan 12, Grill, Operakällarn, Grand Hotel, Vassa Eggen, Edsbacka Krog (iofs i sollentuna)... finns massor men som Clabbe skrev, vad är du ute efter?
"Happiness is not getting what you want but wanting what you got"
Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
Kör:
I Stockholm behöver du bara känna till 1 ställe som inte ens är en krog... Solna Kolgrill! Sen är du nöjd resten av ditt liv [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/wink.gif[/img]
[b]Björn Bekkouche[/b][i], Stockholm #1251[/i]
[i]Kör:[/i]
- [b]Honda VT750 <!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Black Widow<!--colorc--></span><!--/colorc--> -02[/b]
- [b]Ford Focus Flexifuel -08[/b]
[i]Tidigare fordon:[/i]
- Suzuki GS500E -81
- VW Polo -93
- Toyota Starlet -88
- VW Polo -92
- VW Golf GL MK1 -83
- VW Golf GTi 2,0L MK1 -84
- Nissan Micra K10 -88 [i](R.I.P.)[/i]
- Honda [b]CRX[/b] SOHC 1,6i -88
- Peugeot 206 XR -99
- Opel Kadett 1.6 -87
[i]Kör:[/i]
- [b]Honda VT750 <!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Black Widow<!--colorc--></span><!--/colorc--> -02[/b]
- [b]Ford Focus Flexifuel -08[/b]
[i]Tidigare fordon:[/i]
- Suzuki GS500E -81
- VW Polo -93
- Toyota Starlet -88
- VW Polo -92
- VW Golf GL MK1 -83
- VW Golf GTi 2,0L MK1 -84
- Nissan Micra K10 -88 [i](R.I.P.)[/i]
- Honda [b]CRX[/b] SOHC 1,6i -88
- Peugeot 206 XR -99
- Opel Kadett 1.6 -87
-
MagnusL
- Bil: Accord 99
- Namn: Magnus Lovgren
Vill man äta schysst Thai för en billig peng så är Sabai Sabai ett hett tips.. och JA, jag vet att alla tycker att Koh Phangan är bättre, men det skiter jag i. [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]
2008 wrx sti
2008 wrx sti
-
EcciBaka
- Bil: Civic Aerodeck 1,8vti -00
- Namn: Alexander Rothberg
- Kontakt:
green frog: Bunny, det är ett häftigt ställe det :S
------------------------
"Fighting in forums is like competing in the special olympics,
eaven if you win, you are still retarded..."
------------------------
------------------------
<!--QuoteBegin-MagnusL+13 Feb 2006, 11:24:24--><div class='quotetop'>QUOTE(MagnusL 4 13 Feb 2006, 11:24:24)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Vill man äta schysst Thai för en billig peng så är Sabai Sabai ett hett tips.. och JA, jag vet att alla tycker att Koh Phangan är bättre, men det skiter jag i. [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=243390"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Koh Phangang är inte bättre... men skulle hellre välja Phi Phi Islands.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=243390"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Kör:
Kör:
-
MagnusL
- Bil: Accord 99
- Namn: Magnus Lovgren
<!--QuoteBegin-Krister+13 Feb 2006, 11:41:19--><div class='quotetop'>QUOTE(Krister 4 13 Feb 2006, 11:41:19)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-MagnusL+13 Feb 2006, 11:24:24--><div class='quotetop'>QUOTE(MagnusL 4 13 Feb 2006, 11:24:24)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Vill man äta schysst Thai för en billig peng så är Sabai Sabai ett hett tips.. och JA, jag vet att alla tycker att Koh Phangan är bättre, men det skiter jag i. [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=243399"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Ja, det är schysst.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=243399"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
Ja, det är schysst.
2008 wrx sti
2008 wrx sti
är du riktigt brutalt hunrig så kör en mongolian barbeque på random ställe [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... tongue.gif[/img]
Honda FN2 CW -10
Honda FK2 -07 -INBYTT-
Honda EG6 -92 -SÅLD-
Honda EE8 -91 -STULEN-
Daniel Hölbling, Bålsta
Honda FK2 -07 -INBYTT-
Honda EG6 -92 -SÅLD-
Honda EE8 -91 -STULEN-
Daniel Hölbling, Bålsta
<!--QuoteBegin-RCAnka+13 Feb 2006, 16:47:21--><div class='quotetop'>QUOTE(RCAnka 4 13 Feb 2006, 16:47:21)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->är du riktigt brutalt hunrig så kör en mongolian barbeque på random ställe [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... tongue.gif[/img]
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=243501"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Med tillhörande magpumpning då...
Eller nej, riktigt så illa är det inte men tycker personligen det är ganska snuskigt när maten ligger framme på det där viset.
Finns i runda slängor 3000 restauranger i stockholm... så det beror helt på plånbok och smak. Kinakäk skall det tydligen vara "En gul o en ful" som gäller, ligger vid Sofia på söder... är det italienskt så skulle jag rekommendera Capri på nybrogatan... finlir så är jag svag för Pontus in the green house eller Edsbacka krog... thai så Phi Phi utan tvekan... biff, hmmmm, Grill skulle jag nog säga... Mäster Anders är alltid nice... Texas Longhorn är riktigt nice det med... Pikant på odenplan är trevligt till bra pris...
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=243501"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Med tillhörande magpumpning då...
Eller nej, riktigt så illa är det inte men tycker personligen det är ganska snuskigt när maten ligger framme på det där viset.
Finns i runda slängor 3000 restauranger i stockholm... så det beror helt på plånbok och smak. Kinakäk skall det tydligen vara "En gul o en ful" som gäller, ligger vid Sofia på söder... är det italienskt så skulle jag rekommendera Capri på nybrogatan... finlir så är jag svag för Pontus in the green house eller Edsbacka krog... thai så Phi Phi utan tvekan... biff, hmmmm, Grill skulle jag nog säga... Mäster Anders är alltid nice... Texas Longhorn är riktigt nice det med... Pikant på odenplan är trevligt till bra pris...
Kör:
Kör:
-
Green_Frogg
- Kontakt:
mmm solna kolgrill e bra brukar svänga för bi där när jag jobbar i närheten.
bunny vad e de och var ligger de?
e ute efter ett riktigt party ställe ska dit me 7 polare från örebro.
och en sak till Opera källaren skulle jag aldrig äta en matbit på. be och få kolla på deras kök och ni skulle inte heller göra de. likadant med sturekompaniet.
bunny vad e de och var ligger de?
e ute efter ett riktigt party ställe ska dit me 7 polare från örebro.
och en sak till Opera källaren skulle jag aldrig äta en matbit på. be och få kolla på deras kök och ni skulle inte heller göra de. likadant med sturekompaniet.
Senast redigerad av Green_Frogg den 16 februari 2006, 20:30, redigerad totalt 1 gånger.
Christer Wahlqvist
Kumla
Kumla
Crille vilken av dom krogar o resturanger som vi har varit o jobbat på skulle man vilja äta på [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /wacko.gif[/img] inte är det många iaf
O du bör väll veta vilka ställen det finns som jobbar där [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
Hur går det med bilen föresten ? får lägga upp lite bilder snart tycker jag.
O du bör väll veta vilka ställen det finns som jobbar där [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
Hur går det med bilen föresten ? får lägga upp lite bilder snart tycker jag.
[b]Snart Blir det en Del Sol vti[/b]
Åker FORD (just nu iaf)
>> Conny Wahlqvist <<
Bor i en skokartong/Under en stubbe /Skyberga/Hardemo/Kumla/Närke/Sverige/Norden/Europa/Världen !!
Till salu : MIG SJÄLV
Åker FORD (just nu iaf)
>> Conny Wahlqvist <<
Bor i en skokartong/Under en stubbe /Skyberga/Hardemo/Kumla/Närke/Sverige/Norden/Europa/Världen !!
Till salu : MIG SJÄLV
Det finns stort utbud i Stockholm. Vill du bara ha en basic pubhamburgare så rekommenderar jag Peppar vid S:t Eriksplan. Den är helt ok.
Brukar inte beställa pubhamburgare på andra ställen för de smakar inte lika bra. Det Pickwick I Malmö serverade mig förra sommaren passade bäst i en hundskål. Det märks att folk är kräsnare i Stockholm.
Brukar inte beställa pubhamburgare på andra ställen för de smakar inte lika bra. Det Pickwick I Malmö serverade mig förra sommaren passade bäst i en hundskål. Det märks att folk är kräsnare i Stockholm.
Christopher Sjöstedt
[b]<span style='color:red'>Ingen Honda för stunden</span>[/b]
[b]<span style='color:red'>Ingen Honda för stunden</span>[/b]
- Regge
- Bil: Honda S2000
- Namn: Erik Regnell
- Been thanked: 1 time
<!--QuoteBegin-Beck+16 Feb 2006, 23:39:49--><div class='quotetop'>QUOTE(Beck 4 16 Feb 2006, 23:39:49)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Det finns stort utbud i Stockholm. Vill du bara ha en basic pubhamburgare så rekommenderar jag Peppar vid S:t Eriksplan. Den är helt ok.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=245066"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Du behöver ju inte dra alla krogar i malmö över en kam?!
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=245066"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Du behöver ju inte dra alla krogar i malmö över en kam?!
KÖR:
Honda EP3 -05
Volvo V60 -20
KÖRT innan:
-Mazda Miata NB -98
-Golf GTi Clubsport-S -17
-Honda Jazz -09
-Honda S2000 -05
-Honda CRX VT -90
-Skoda Octavia RS -16
-BMW M3 E30 -87
-Civic VT-R -91
-Civic VT-R -91
-CRX VT-R -90
-Accord 2,2 -94
Honda EP3 -05
Volvo V60 -20
KÖRT innan:
-Mazda Miata NB -98
-Golf GTi Clubsport-S -17
-Honda Jazz -09
-Honda S2000 -05
-Honda CRX VT -90
-Skoda Octavia RS -16
-BMW M3 E30 -87
-Civic VT-R -91
-Civic VT-R -91
-CRX VT-R -90
-Accord 2,2 -94
Jag rek. SSU-baren Crazy Horse [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... tongue.gif[/img]
Stefan Karlsson
- Steffo

- Bil: Pilot EX-L 2016
- Namn: Stefan Blixt
- Has thanked: 26 times
- Been thanked: 10 times
<!--QuoteBegin-stiivN+17 Feb 2006, 07:23:57--><div class='quotetop'>QUOTE(stiivN 4 17 Feb 2006, 07:23:57)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Jag rek. SSU-baren Crazy Horse [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... tongue.gif[/img]
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=245106"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
'
HAHAHAHAH
Crazy Horse är ett kapitel för sig... Det ligger vid Stureplan, men sunkigare hak får man leta efter. Första gången jag var där så stod det brudar (gäster och inte strippor) och torrjuckade mot pelare och bardisk! Jag hade aldrig sett något liknande tidigare (jag är från Katrineholmstrakten från början) ens hemma!
*Edit: Jag medverkade tidigare i ett mästerskap i tangenbordsfeltryckningar
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=245106"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
'
HAHAHAHAH
Crazy Horse är ett kapitel för sig... Det ligger vid Stureplan, men sunkigare hak får man leta efter. Första gången jag var där så stod det brudar (gäster och inte strippor) och torrjuckade mot pelare och bardisk! Jag hade aldrig sett något liknande tidigare (jag är från Katrineholmstrakten från början) ens hemma!
*Edit: Jag medverkade tidigare i ett mästerskap i tangenbordsfeltryckningar
Senast redigerad av Steffo den 17 februari 2006, 08:19, redigerad totalt 1 gånger.
Stockholm
Honda Pilot EX-L AWD 2016
Honda Pilot EX-L AWD 2016
Vill man ha riktigt bra mat så rekommenderar jag La Famiglia på Alströmergatan vid Fridhemsplan.
Gammaldags italiensk mat med grymt bra priser och mycket mat på talriken! Finns även mer traditionella rätter med man går dit för det italienska.
Inget ställe man sitter och käkar och förkrökar på iaf.
Gammaldags italiensk mat med grymt bra priser och mycket mat på talriken! Finns även mer traditionella rätter med man går dit för det italienska.
Mathias Berg
# 1545
[b]Civic Type <!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--> Orginal EP3[/b]
<!--coloro:#0000FF--><span style="color:#0000FF"><!--/coloro-->"Klart man vill ligga med Scotte, han e ju för fan ordförande!"
- Regge / HPC Festen Malmö 2006<!--colorc--></span><!--/colorc-->
# 1545
[b]Civic Type <!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--> Orginal EP3[/b]
<!--coloro:#0000FF--><span style="color:#0000FF"><!--/coloro-->"Klart man vill ligga med Scotte, han e ju för fan ordförande!"
<!--QuoteBegin-Bergan+17 Feb 2006, 08:06:12--><div class='quotetop'>QUOTE(Bergan @ 17 Feb 2006, 08:06:12)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Vill man ha riktigt bra mat så rekommenderar jag La Famiglia på Alströmergatan vid Fridhemsplan.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=245113"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Hehe, pinsamt måste jag erkänna att jag aldrig varit där men bor 50m därifrån...
Som kuriosa kan ju nämnas att Frank Sinatra käkade där när han var här i stockholm...
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=245113"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Hehe, pinsamt måste jag erkänna att jag aldrig varit där men bor 50m därifrån...
Som kuriosa kan ju nämnas att Frank Sinatra käkade där när han var här i stockholm...
Kör:
Kör:
<!--QuoteBegin-Krister+17 Feb 2006, 08:25:43--><div class='quotetop'>QUOTE(Krister 4 17 Feb 2006, 08:25:43)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Bergan+17 Feb 2006, 08:06:12--><div class='quotetop'>QUOTE(Bergan 4 17 Feb 2006, 08:06:12)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Vill man ha riktigt bra mat så rekommenderar jag La Famiglia på Alströmergatan vid Fridhemsplan.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=245115"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
Det har tydligen varit ett hak där många kändisar käkat. Dom har rätt mycket tidningartiklar och sånt uppe där det skrivs om sådant, rätt kul faktiskt!
Krister > Tycker du borde prova på det haket faktiskt. Huvudrätterna går ofta på under 100:- och man blir inte besviken!
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=245115"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
Det har tydligen varit ett hak där många kändisar käkat. Dom har rätt mycket tidningartiklar och sånt uppe där det skrivs om sådant, rätt kul faktiskt!
Krister > Tycker du borde prova på det haket faktiskt. Huvudrätterna går ofta på under 100:- och man blir inte besviken!
Mathias Berg
# 1545
# 1545
-
EcciBaka
- Bil: Civic Aerodeck 1,8vti -00
- Namn: Alexander Rothberg
- Kontakt:
steffo: far till bunny så har du sunkigare, folk pippade i hörnen, o sto man stilla för länge kände man hur man började sjunka ner o fastna i mattan!
------------------------
------------------------
------------------------
-
Green_Frogg
- Kontakt:
ne får nog bli kafét i kungsan de har ja hört mycke bra om någon som varit där?
Christer Wahlqvist
Kumla
Kumla