Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
Piercingar & tatueringar..
Kategoriregler
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
- c0k3
- Bil: Honda Jazz-04
- Namn: Marcus Claesson
<!--QuoteBegin--><div class='quotetop'>QUOTE</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->En helg i sthlm med mej o clabbe i filmformat
<a href='http://video.google.com/videoplay?docid ... 3460703393' target='_blank'>http://video.google.com/videoplay?docid ... 0703393</a>
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Det där fattar ja inte, helt sjukt ju, självmordsbenägna och djupt deprimerade folk skadar sig själva på det där viset.... nä ja tycker det är helt uppåt väggarna.
Det finns hälsosammare rekreationer.
<a href='http://video.google.com/videoplay?docid ... 3460703393' target='_blank'>http://video.google.com/videoplay?docid ... 0703393</a>
Det där fattar ja inte, helt sjukt ju, självmordsbenägna och djupt deprimerade folk skadar sig själva på det där viset.... nä ja tycker det är helt uppåt väggarna.
- NippleN
- Bil: Civic EE9
- Namn: Lukas Gullberg
ehhh va fasiken.. detta är hondaklubben's forum, ja har inte sett en endaste honda logo eller där de står HONDA på en enda kropp.. illa grabbar.. <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo-->
Lukas Gullberg
0732-022675
Civic EE9R -91
Civic EK3 -96
Civic SL5 -83
0732-022675
Civic EE9R -91
Civic EK3 -96
Civic SL5 -83
- smacke
- Bil: NSX
- Namn: MarcusMaehlum
- Kontakt:
<!--QuoteBegin-NippleN+11 May 2006, 22:56:42--><div class='quotetop'>QUOTE(NippleN 4 11 May 2006, 22:56:42)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->ehhh va fasiken.. detta är hondaklubben's forum, ja har inte sett en endaste honda logo eller där de står HONDA på en enda kropp.. illa grabbar.. <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo-->
[right][snapback]282607[/snapback][/right]
vi spara de till dig.. <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo-->
ja har iaf rakat in ett stort dj*vla H bak i skallen inför Mantorpskörningen förra eller om de va förrförra året... <!--emo&:punk:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/punk.gif[/img]<!--endemo-->
[right][snapback]282607[/snapback][/right]
vi spara de till dig.. <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo-->
ja har iaf rakat in ett stort dj*vla H bak i skallen inför Mantorpskörningen förra eller om de va förrförra året... <!--emo&:punk:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/punk.gif[/img]<!--endemo-->
SMacke #364
-
EcciBaka
- Bil: Civic Aerodeck 1,8vti -00
- Namn: Alexander Rothberg
- Kontakt:
clabbe: e jag djupt deprimerad eller självmordsbenägen? (apimitationer på taket räknas inte)
------------------------
"Fighting in forums is like competing in the special olympics,
eaven if you win, you are still retarded..."
------------------------
------------------------
- Regge
- Bil: Honda S2000
- Namn: Erik Regnell
- Been thanked: 1 time
<!--QuoteBegin-c0k3+11 May 2006, 18:47:29--><div class='quotetop'>QUOTE(c0k3 @ 11 May 2006, 18:47:29)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin--><div class='quotetop'>QUOTE</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->En helg i sthlm med mej o clabbe i filmformat
[right][snapback]282494[/snapback][/right]
Kan inget annat än att hålla med.. fan sjukaste jag sett, helvette
[right][snapback]282494[/snapback][/right]
Kan inget annat än att hålla med.. fan sjukaste jag sett, helvette
KÖR:
Honda EP3 -05
Volvo V60 -20
KÖRT innan:
-Mazda Miata NB -98
-Golf GTi Clubsport-S -17
-Honda Jazz -09
-Honda S2000 -05
-Honda CRX VT -90
-Skoda Octavia RS -16
-BMW M3 E30 -87
-Civic VT-R -91
-Civic VT-R -91
-CRX VT-R -90
-Accord 2,2 -94
Honda EP3 -05
Volvo V60 -20
KÖRT innan:
-Mazda Miata NB -98
-Honda Jazz -09
-Honda S2000 -05
-Honda CRX VT -90
-Skoda Octavia RS -16
-BMW M3 E30 -87
-Civic VT-R -91
-Civic VT-R -91
-CRX VT-R -90
-Accord 2,2 -94
-
EcciBaka
- Kontakt:
haha, förresten, hälsosammare rekreationer som vad?
Rida på hästar, grym skaderisk
Klättra i berg, säger sig självt
Åka vattenscooter, glöm inte dödmansgreppet
Köra bil, aj den ville vi inte höra va
dricka alkohol o.s.v.
okay, jag kan väl medge att spela schack eller kort, är mer hälsosamt. men inse att PP varken är farligt eller hygieniskt dåligt så länge man använder nålar som är oanvända, läs ur oöppnade förpackningar samt låter nån som har nån aning om vad de gör, göra det, o det är inte speciellt krångliga saker om man vet nåt om människans kropp.
Jag är varken djupt deprimerad eller självmordsbenägen, tvärtom, jag älskar mitt liv, sure har man det motigt ibland, det har alla. jag har haft en period i mitt liv som jag var djupt deprimerad, jag var 15 år då och stack nålar i mej och skar mej själv. jag var en sån mörk elak blackmetallare. DET var ohälsosamt eftersom jag inte använde rena saker, skadade mej på måfå o.s.v. och iomed att jag upplevt båda saker, så kan jag säga att det är en väldigt stor skillnad på depression och playpiercing.
det är fan så man BLIR deprimerad så trångsynta människor är.
vill ni jag ska leta upp nåt så sjukt att detta falnar i jämförelse så går det att ordna med.
geez, rädsla.
dricka alkohol o.s.v.
okay, jag kan väl medge att spela schack eller kort, är mer hälsosamt. men inse att PP varken är farligt eller hygieniskt dåligt så länge man använder nålar som är oanvända, läs ur oöppnade förpackningar samt låter nån som har nån aning om vad de gör, göra det, o det är inte speciellt krångliga saker om man vet nåt om människans kropp.
Jag är varken djupt deprimerad eller självmordsbenägen, tvärtom, jag älskar mitt liv, sure har man det motigt ibland, det har alla. jag har haft en period i mitt liv som jag var djupt deprimerad, jag var 15 år då och stack nålar i mej och skar mej själv. jag var en sån mörk elak blackmetallare. DET var ohälsosamt eftersom jag inte använde rena saker, skadade mej på måfå o.s.v. och iomed att jag upplevt båda saker, så kan jag säga att det är en väldigt stor skillnad på depression och playpiercing.
vill ni jag ska leta upp nåt så sjukt att detta falnar i jämförelse så går det att ordna med.
geez, rädsla.
------------------------
------------------------
------------------------
- Regge
Jag ser det som man skadar sig själv när man gör sånt. Visst kan man skada sig när man kör bil, men man gör ju det inte medvetet kanske precis.
KÖR:
Honda EP3 -05
Volvo V60 -20
KÖRT innan:
-Mazda Miata NB -98
-Honda Jazz -09
-Honda S2000 -05
-Honda CRX VT -90
-Skoda Octavia RS -16
-BMW M3 E30 -87
-Civic VT-R -91
-Civic VT-R -91
-CRX VT-R -90
-Accord 2,2 -94
Honda EP3 -05
Volvo V60 -20
KÖRT innan:
-Mazda Miata NB -98
-Honda Jazz -09
-Honda S2000 -05
-Honda CRX VT -90
-Skoda Octavia RS -16
-BMW M3 E30 -87
-Civic VT-R -91
-Civic VT-R -91
-CRX VT-R -90
-Accord 2,2 -94
- c0k3
<!--QuoteBegin--><div class='quotetop'>QUOTE</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->haha, förresten, hälsosammare rekreationer som vad?
dricka alkohol o.s.v.
geez, rädsla.<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Alltså EcciBaka, ja har inget emot dig på någe sätt, tror inte att du är självmordsbenägen lr deprimerad, finner bara själva tanken på att skada sig själv som ett nöje är helt absurd.
Det jag menade var att svårt deprimerade människor skadar sig själva för att de mår dåligt, varför ska man då som en välmående människa skada sig själv på samma sätt.
Och det är skillnad på att skada sig själv frivilligt och att råka ut för en olycka på en hästrygg lr med bilen, det är ju ofrivilligt.
dricka alkohol o.s.v.
geez, rädsla.<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Alltså EcciBaka, ja har inget emot dig på någe sätt, tror inte att du är självmordsbenägen lr deprimerad, finner bara själva tanken på att skada sig själv som ett nöje är helt absurd.
Det jag menade var att svårt deprimerade människor skadar sig själva för att de mår dåligt, varför ska man då som en välmående människa skada sig själv på samma sätt.
Och det är skillnad på att skada sig själv frivilligt och att råka ut för en olycka på en hästrygg lr med bilen, det är ju ofrivilligt.
-
EcciBaka
- Kontakt:
Folk som mår dåligt äter ofta med, varför ska en välmående människa då åka båt?
skillnaden är väldigt stor att skada sig själv, späka sig själv för att undslippa sina psykiska smärtor, och att göra det under kontrollerade former med ren aparatur för att framkalla en hormonkick. Det är således inte smärtan man är ute efter som en deprimerad ofta är, och det jag gjort i pp-väg har inte gjort speciellt ont heller.
men dricka alkohol då i mängder så man blir full, är mycket ohälsosammare och rentutsagt dummare än playpiercing.
o inte blir du allvarligt skadad heller, såren sluts väldigt snabbt och lämnar endast små blåmärken där det har kommit blod.
skillnaden är väldigt stor att skada sig själv, späka sig själv för att undslippa sina psykiska smärtor, och att göra det under kontrollerade former med ren aparatur för att framkalla en hormonkick. Det är således inte smärtan man är ute efter som en deprimerad ofta är, och det jag gjort i pp-väg har inte gjort speciellt ont heller.
men dricka alkohol då i mängder så man blir full, är mycket ohälsosammare och rentutsagt dummare än playpiercing.
o inte blir du allvarligt skadad heller, såren sluts väldigt snabbt och lämnar endast små blåmärken där det har kommit blod.
------------------------
------------------------
------------------------
- c0k3
<!--QuoteBegin--><div class='quotetop'>QUOTE</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->varför ska en välmående människa då åka båt?
hahaha, ja man kan ju åka bil istället,en Honda förslagsvis.
hahaha, ja man kan ju åka bil istället,en Honda förslagsvis.
- Regge
<!--QuoteBegin-Clabbe+12 May 2006, 13:29:03--><div class='quotetop'>QUOTE(Clabbe @ 12 May 2006, 13:29:03)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Oj... jag har både piercat mig och tatuerat mig...
måste må dåligt eftersom jag skadar mig på det sättet..
[right][snapback]282826[/snapback][/right]
Du har en poäng där Clabbe. Men man gör ju kanske för att smycka sin kropp, och det är ju syftet. Syftet med att tatuera sig är ju inte att skada sig etc? Alla har vi olika hobbys, intressen osv. Men det ser ju jävligt brutalt ut i mina ögon tyvärr.
måste må dåligt eftersom jag skadar mig på det sättet..
[right][snapback]282826[/snapback][/right]
Du har en poäng där Clabbe. Men man gör ju kanske för att smycka sin kropp, och det är ju syftet. Syftet med att tatuera sig är ju inte att skada sig etc? Alla har vi olika hobbys, intressen osv. Men det ser ju jävligt brutalt ut i mina ögon tyvärr.
KÖR:
Honda EP3 -05
Volvo V60 -20
KÖRT innan:
-Mazda Miata NB -98
-Honda Jazz -09
-Honda S2000 -05
-Honda CRX VT -90
-Skoda Octavia RS -16
-BMW M3 E30 -87
-Civic VT-R -91
-Civic VT-R -91
-CRX VT-R -90
-Accord 2,2 -94
Honda EP3 -05
Volvo V60 -20
KÖRT innan:
-Mazda Miata NB -98
-Honda Jazz -09
-Honda S2000 -05
-Honda CRX VT -90
-Skoda Octavia RS -16
-BMW M3 E30 -87
-Civic VT-R -91
-Civic VT-R -91
-CRX VT-R -90
-Accord 2,2 -94
<!--QuoteBegin-BEATNIK+11 May 2006, 13:56:12--><div class='quotetop'>QUOTE(BEATNIK @ 11 May 2006, 13:56:12)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->lite tattos
[right][snapback]282352[/snapback][/right]
Nice!
[right][snapback]282352[/snapback][/right]
Nice!
HPC STHLM #
Honda Accord 2.4 Tourer Executive navi -09
Honda Civic 1.8 sport -07
Honda Accord 2.0 Tourer Executive -09
Saab 9-3 1.8t -05
Honda HR-V 4x4 -99
Honda Civic GT 1500 -86
Honda Prelude 2.0 16v -92
Honda Accord 2.4 Tourer Executive navi -09
Honda Civic 1.8 sport -07
Honda Accord 2.0 Tourer Executive -09
Saab 9-3 1.8t -05
Honda HR-V 4x4 -99
Honda Civic GT 1500 -86
Honda Prelude 2.0 16v -92
-
EcciBaka
- Kontakt:
sany: suspension heter det.
------------------------
------------------------
------------------------
<!--QuoteBegin-Sany+13 May 2006, 08:39:55--><div class='quotetop'>QUOTE(Sany @ 13 May 2006, 08:39:55)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->PlayPriercing är ju lite som (glömt vad det heter) när man sätter fast krokar i ryggen och benen och "hänger upp sig" i en sån ställning.
Alla människor har bara olika sätt att få adrenalinkick.
[right][snapback]283157[/snapback][/right]
VAAAAAA?!
du kan ju inte jämnföra att sticka kanyler genom dem översta hudlagrerna(TILL VILKEN NYTTA????????????).. å säga att man får en "adrenalinkick" av det.. med "suspencion" eller sundance som det även kallas...
2 HEEEEEEEEEEEEEEEELT olika saker...
känns som om man jämnför en "gnuggis tat2".. med en riktig...
Alla människor har bara olika sätt att få adrenalinkick.
[right][snapback]283157[/snapback][/right]
VAAAAAA?!
du kan ju inte jämnföra att sticka kanyler genom dem översta hudlagrerna(TILL VILKEN NYTTA????????????).. å säga att man får en "adrenalinkick" av det.. med "suspencion" eller sundance som det även kallas...
2 HEEEEEEEEEEEEEEEELT olika saker...
känns som om man jämnför en "gnuggis tat2".. med en riktig...
Pontius Röstlinger " IL CAPO DA CAPI "
THERE CAN ONLY BE ONE DOG!
<STAFFORDSHIRE BULLTERRIER>
har inte läst va som står men såg nått om att man skadar sig själv om man tatta sig....så då har jag skadat mig både på armarna halsen å på resten av kroppen..d va som fan hahahhahaa <!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo-->
<!--fonto:Arial Black--><span style="font-family:Arial Black"><!--/fonto--><!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Nej bara för man har tryckt på luftfilter och grenrör det ger inte 100 hk !!<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc-->
Papa Mangas
Papa Mangas
-
EcciBaka
- Kontakt:
piz: e du full eller? hehe..
------------------------
------------------------
------------------------
<!--QuoteBegin-EcciBaka+14 May 2006, 12:29:40--><div class='quotetop'>QUOTE(EcciBaka @ 14 May 2006, 12:29:40)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->piz: e du full eller? hehe..
[right][snapback]283608[/snapback][/right]
va?!
[right][snapback]283608[/snapback][/right]
va?!
Pontius Röstlinger " IL CAPO DA CAPI "
- nenilsson
- Bil: Civic VT
- Namn: Emil Nilsson
Funtar på att tatuera mig här i veckan.
Men ska åka till Grekland i början av juli.
Tatueringen ska sitta mellan skuldrorna.
Hinner tatueringen läka, eller måste jag ha den övertäckt när jag är nere i Grekland och solar?
Hinner tatueringen läka, eller måste jag ha den övertäckt när jag är nere i Grekland och solar?
Emil Nilsson
Sthlm
Civic VT
Sthlm
Civic VT
Ska nog inte sola dom första...kommer inte ihåg exakt hur länge men kanske 2-3veckorna!?!?...
<a href="http://www.teamrex-racing.com" target="_blank"><!--sizeo:5--><span style="font-size:18pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->T<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro-->eam<!--colorc--></span><!--/colorc--> <!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro-->ex<!--colorc--></span><!--/colorc-->-<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro-->acing<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--sizec--></span><!--/sizec--></a>
<!--QuoteBegin-Deadhead+14 May 2006, 19:42:42--><div class='quotetop'>QUOTE(Deadhead @ 14 May 2006, 19:42:42)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Funtar på att tatuera mig här i veckan.
[right][snapback]283750[/snapback][/right]
undvik sol och bad i 3 v och e du i solen så täck över den va noga med att smörja den 3 ggr per dag minst
[right][snapback]283750[/snapback][/right]
undvik sol och bad i 3 v och e du i solen så täck över den va noga med att smörja den 3 ggr per dag minst
Senast redigerad av BEATNIK den 14 maj 2006, 21:26, redigerad totalt 1 gånger.
<!--fonto:Arial Black--><span style="font-family:Arial Black"><!--/fonto--><!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Nej bara för man har tryckt på luftfilter och grenrör det ger inte 100 hk !!<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc-->
Papa Mangas
Papa Mangas
-
Clabbe
- Bil: RD9
- Namn: Клабе Бюрстром
- Has thanked: 1 time
Dax att uppdatera...
Schysst med polare som har studio som är skyldig en tjänster <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
Schysst med polare som har studio som är skyldig en tjänster <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
Senast redigerad av Clabbe den 1 juni 2006, 13:14, redigerad totalt 1 gånger.
Благодаря мутра!
-
Anonymous
jag har oxå nån =)
DILLIGAF står de på handleden
DILLIGAF står de på handleden
Senast redigerad av Anonymous den 1 juni 2006, 00:04, redigerad totalt 1 gånger.
-
Zonic_boom
jag har en men ska göra en till så fort jag hittar en drake så kommer den på andra armen eller ska jag ha en stor tiger tass över axlen. har inte riktigt bestämt mig.
hur pass ont gör det när dom kör över ben? har rätt hög smärtgräns.
tigerna har egentillverkat mönster. finns ingen som har samma vad jag vet då jag själv har gjort mönstret.

hur pass ont gör det när dom kör över ben? har rätt hög smärtgräns.
tigerna har egentillverkat mönster. finns ingen som har samma vad jag vet då jag själv har gjort mönstret.

Sonny Nilsson
Honda Accord BC2 Edition
Honda Accord BC2 Edition