Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
Mobiltelefon vilken ska man ha?
-
Andreas79
- Bil: Honda Accord Coupé V6 3.0
- Namn: Andreas Jönsson
<!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo--> <!--QuoteBegin-Regge+19 Jun 2006, 15:32:03--><div class='quotetop'>QUOTE(Regge 4 19 Jun 2006, 15:32:03)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Andreas79+19 Jun 2006, 16:30:38--><div class='quotetop'>QUOTE(Andreas79 4 19 Jun 2006, 16:30:38)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Regge+19 Jun 2006, 15:06:28--><div class='quotetop'>QUOTE(Regge 4 19 Jun 2006, 15:06:28)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Sådär, har haft min SE K750i i 1 år nu. Skitet är fallfärdigt, aldrig någonsin varit med om sådant här SKIT!
Yoysticken är helt kaputt, hela mobilen bara knarrar av dålig kvalitet. Tror ju skitet ska falla isönder mellan fingrarna. Buggar, hänger sig hela tiden etc.
NU ÄR JAG TRÖTT. Behöver en ny tror jag <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
Jag köper alltid den nyaste mobilen som kommit ut på marknaden, är det någon het lur på ingång till Sverige? Eller någon annan ni rekomenderar!
[right][snapback]299303[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Som sagt allt går att uppdatera också.. min W810i med styrplatta
fungerar mycket bättre än joysticken på min gamla K700i klar
skillnad, jag har använt min W810i mycket nu sedan jag köpte den nyligen
och inga som helst problem+funkar klockrent för mig iallafall <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
[right][snapback]299312[/snapback][/right]
Det känns som det är samma telefon som K750i? Eller har jag fel? 2 megapixel kamera i W810i? Inte mycket som hänt på 1 år då..
[right][snapback]299313[/snapback][/right]
EDGE fungerar skitbra, mycket snabb överföring jämfört med GPRS
helt klart, jag märker stor skillnad på det.. de är väldigt lika ja telefonerna,
men jag är absolut inte det minsta missnöjd med min W810i iallafall,
de är mycket lika telefonerna, MEN - styrplattan e f-n så mycket bättre
Jag trivs med min mobil <!--emo&:wub:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wub.gif[/img]<!--endemo--> iallafall.
Sen är det gött med mängder av fräcka teman man kan hämta
gratis på nätet och program o spel (bara att kolla efter olika forum
på nätet) ... till w810i (och självklart andra mobiler med) - har en
kanonbra länk =)
Yoysticken är helt kaputt, hela mobilen bara knarrar av dålig kvalitet. Tror ju skitet ska falla isönder mellan fingrarna. Buggar, hänger sig hela tiden etc.
NU ÄR JAG TRÖTT. Behöver en ny tror jag <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
Jag köper alltid den nyaste mobilen som kommit ut på marknaden, är det någon het lur på ingång till Sverige? Eller någon annan ni rekomenderar!
[right][snapback]299303[/snapback][/right]
Som sagt allt går att uppdatera också.. min W810i med styrplatta
fungerar mycket bättre än joysticken på min gamla K700i klar
skillnad, jag har använt min W810i mycket nu sedan jag köpte den nyligen
och inga som helst problem+funkar klockrent för mig iallafall <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
[right][snapback]299312[/snapback][/right]
Det känns som det är samma telefon som K750i? Eller har jag fel? 2 megapixel kamera i W810i? Inte mycket som hänt på 1 år då..
[right][snapback]299313[/snapback][/right]
EDGE fungerar skitbra, mycket snabb överföring jämfört med GPRS
helt klart, jag märker stor skillnad på det.. de är väldigt lika ja telefonerna,
men jag är absolut inte det minsta missnöjd med min W810i iallafall,
de är mycket lika telefonerna, MEN - styrplattan e f-n så mycket bättre
Jag trivs med min mobil <!--emo&:wub:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wub.gif[/img]<!--endemo--> iallafall.
Sen är det gött med mängder av fräcka teman man kan hämta
gratis på nätet och program o spel (bara att kolla efter olika forum
på nätet) ... till w810i (och självklart andra mobiler med) - har en
kanonbra länk =)
Senast redigerad av Andreas79 den 19 juni 2006, 16:39, redigerad totalt 1 gånger.
www.FotografAndreas.se
^ Foto från bilträffar ©Andreas Jönsson
Medlem i Hondaklubben #909 简体中文版
E-post: info@fotografandreas.se | Mobil: 0708 - 76 17 44
Kört ett par dagar med W810i:n nu och lite synpunkter, har iofs inte så många senare mobiler att jämföra med...
+ EDGE, trodde att det inte spelade nån större roll, men det gjorde det visst. Öppnar för vissa 3g tjänster på telia som mobiltv. Funkar bra.
+Kameran
+goa knappar
+SNABB i interfacet
-Går ej att köra laddare och handsfree samtidigt med ericssons nya kontakt, wtf??
-3,5mm proppen sitter i en dongle, hade mycket hellre sett den på telefonen.
Överlag nöjd med mitt köp
+ EDGE, trodde att det inte spelade nån större roll, men det gjorde det visst. Öppnar för vissa 3g tjänster på telia som mobiltv. Funkar bra.
+Kameran
+goa knappar
+SNABB i interfacet
-Går ej att köra laddare och handsfree samtidigt med ericssons nya kontakt, wtf??
Per Björe-Dahl, Göteborg
"The concept of shoehorning a massive V8 into an extremely heavy bodyshell with the structural rigidity of a potato is to act as a catalyst for global warming."
"The concept of shoehorning a massive V8 into an extremely heavy bodyshell with the structural rigidity of a potato is to act as a catalyst for global warming."
-
Andreas79
<!--QuoteBegin-Lynxen+19 Jun 2006, 15:41:53--><div class='quotetop'>QUOTE(Lynxen 4 19 Jun 2006, 15:41:53)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Kört ett par dagar med W810i:n nu och lite synpunkter, har iofs inte så många senare mobiler att jämföra med...
+Kameran
+goa knappar
+SNABB i interfacet
[right][snapback]299320[/snapback][/right]
Instämmer Trevligt att höra fler är nöjda med sin W810i <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo-->
Jag skriver fan grymt snabbt då jag skickar sms, därför
goa knappar som du skrivit också... helt klart otroligt snabb
jämfört med andra SE-mobiler. Är impad av kameran också...
men framförallt, när man verkligen behöver använda sig
utav wap o.s.v så är det en kanontelefon för att inte vara 3G ändå..
vilket jag e imponerad av också.
+Kameran
+goa knappar
+SNABB i interfacet
Instämmer Trevligt att höra fler är nöjda med sin W810i <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo-->
Jag skriver fan grymt snabbt då jag skickar sms, därför
goa knappar som du skrivit också... helt klart otroligt snabb
jämfört med andra SE-mobiler. Är impad av kameran också...
men framförallt, när man verkligen behöver använda sig
utav wap o.s.v så är det en kanontelefon för att inte vara 3G ändå..
vilket jag e imponerad av också.
Senast redigerad av Andreas79 den 19 juni 2006, 16:47, redigerad totalt 1 gånger.
www.FotografAndreas.se
<!--QuoteBegin-Lynxen+19 Jun 2006, 16:41:53--><div class='quotetop'>QUOTE(Lynxen @ 19 Jun 2006, 16:41:53)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Kört ett par dagar med W810i:n nu och lite synpunkter, har iofs inte så många senare mobiler att jämföra med...
+Kameran
+goa knappar
+SNABB i interfacet
Håller med om den nya kontakten ! Men det ska visst finnas en dockningstation där du kör allt med till bilen. Om det är där du vill använda funktionen.
+Kameran
+goa knappar
+SNABB i interfacet
Håller med om den nya kontakten ! Men det ska visst finnas en dockningstation där du kör allt med till bilen. Om det är där du vill använda funktionen.
Stefan Karlsson
-
Andreas79
<!--QuoteBegin-stiivN+19 Jun 2006, 15:46:40--><div class='quotetop'>QUOTE(stiivN 4 19 Jun 2006, 15:46:40)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Lynxen+19 Jun 2006, 16:41:53--><div class='quotetop'>QUOTE(Lynxen 4 19 Jun 2006, 16:41:53)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Kört ett par dagar med W810i:n nu och lite synpunkter, har iofs inte så många senare mobiler att jämföra med...
+Kameran
+goa knappar
+SNABB i interfacet
[right][snapback]299322[/snapback][/right]
Japp har också hört något om det <!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo-->
+Kameran
+goa knappar
+SNABB i interfacet
[right][snapback]299322[/snapback][/right]
Japp har också hört något om det <!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo-->
www.FotografAndreas.se
Andreas är du säljare åt SE? <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
Per Björe-Dahl, Göteborg
-
Andreas79
<!--QuoteBegin-Lynxen+19 Jun 2006, 15:50:19--><div class='quotetop'>QUOTE(Lynxen 4 19 Jun 2006, 15:50:19)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Andreas är du säljare åt SE? <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
[right][snapback]299325[/snapback][/right]
Ja hemlig spion & säljare för SE... nej seriöst:
Haha <!--emo&:wohow:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wohow.gif[/img]<!--endemo--> nope.. men däremot har man ju
läst på en jevla massa forum o på nätet om diverse
grejer som rör just w810i... jag e en sån person som
gillar att ta reda på saker om en produkt innan jag
köper den <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
[right][snapback]299325[/snapback][/right]
Ja hemlig spion & säljare för SE... nej seriöst:
Haha <!--emo&:wohow:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wohow.gif[/img]<!--endemo--> nope.. men däremot har man ju
läst på en jevla massa forum o på nätet om diverse
grejer som rör just w810i... jag e en sån person som
gillar att ta reda på saker om en produkt innan jag
köper den <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
Senast redigerad av Andreas79 den 19 juni 2006, 16:51, redigerad totalt 1 gånger.
www.FotografAndreas.se
-
Andreas79
<!--QuoteBegin-stiivN+19 Jun 2006, 15:52:09--><div class='quotetop'>QUOTE(stiivN 4 19 Jun 2006, 15:52:09)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Sen suger mina hörlurar jag fick med telefonen. Känns ju jobbigt för att man inte kan köra med vanliga hörlurar. Vet någon om man kan köpa en kontakt så man kan ha vanliga hörlurkontakt ?
[right][snapback]299327[/snapback][/right]

Kopplar man ur ena delen av det headsetet så kan man väl koppla
in vilka hörlurar som helst vad jag förstått ? ser ut som vanligt
hörlursuttag / plugg..

hörlursuttag / plugg..
Senast redigerad av Andreas79 den 19 juni 2006, 16:55, redigerad totalt 1 gånger.
www.FotografAndreas.se
-
Andreas79
<!--QuoteBegin-Lynxen+19 Jun 2006, 15:41:53--><div class='quotetop'>QUOTE(Lynxen 4 19 Jun 2006, 15:41:53)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Kört ett par dagar med W810i:n nu och lite synpunkter, har iofs inte så många senare mobiler att jämföra med...
+Kameran
+goa knappar
+SNABB i interfacet
Avancerad handsfree för bil HCA-60
Är det sån här du tänker på - till bilen typ? (exempelvis..)
Med denna bilhandsfreen: Placera bara telefonen i hållaren
så kan du ringa, & ladda telefonen samtidigt...
+Kameran
+goa knappar
+SNABB i interfacet
Senast redigerad av Andreas79 den 19 juni 2006, 17:02, redigerad totalt 1 gånger.
www.FotografAndreas.se
<!--QuoteBegin-Andreas79+19 Jun 2006, 16:54:35--><div class='quotetop'>QUOTE(Andreas79 4 19 Jun 2006, 16:54:35)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-stiivN+19 Jun 2006, 15:52:09--><div class='quotetop'>QUOTE(stiivN 4 19 Jun 2006, 15:52:09)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Sen suger mina hörlurar jag fick med telefonen. Känns ju jobbigt för att man inte kan köra med vanliga hörlurar. Vet någon om man kan köpa en kontakt så man kan ha vanliga hörlurkontakt ?

hörlursuttag / plugg..
[right][snapback]299329[/snapback][/right]
Alla har inte en sådan. Jag har en hel sladd ifrån kontakt till hörlurarna.

hörlursuttag / plugg..
[right][snapback]299329[/snapback][/right]
Stefan Karlsson
-
Andreas79
[right][snapback]299342[/snapback][/right]
[/quote]
Jaha.. okej.. jag fick just en sån till min iallafall, hur bra som helst <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
[right][snapback]299342[/snapback][/right]
[/quote]
Jaha.. okej.. jag fick just en sån till min iallafall, hur bra som helst <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
Senast redigerad av Andreas79 den 19 juni 2006, 17:41, redigerad totalt 1 gånger.
www.FotografAndreas.se
- gnagis
- Bil: Civic X
- Namn: Daniel Svensson
- Been thanked: 6 times
- Kontakt:
<!--QuoteBegin-Diablo+13 Jun 2006, 22:34:08--><div class='quotetop'>QUOTE(Diablo @ 13 Jun 2006, 22:34:08)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->hmm såg intressant ut! finns det något gratisprogram som fixar dedär tro?
[right][snapback]297363[/snapback][/right]
finns mängder av program som gör samma sak som är gratis...
<a href='http://www.google.com/custom?domains=fr ... 1%3B&hl=en' target='_blank'>http://www.google.com/custom?domains=fr ... B&hl=en</a>
[right][snapback]297363[/snapback][/right]
finns mängder av program som gör samma sak som är gratis...
<a href='http://www.google.com/custom?domains=fr ... 1%3B&hl=en' target='_blank'>http://www.google.com/custom?domains=fr ... B&hl=en</a>
[b]Daniel "gnagis" Svensson[/b]
[i]Member since:[/i][b]2002[/b]
[i]Member since:[/i][b]2002[/b]
-
PatrikGBG
- Bil: FN2/CW2
- Namn: Patrik Andersson
hahha nä Regge du FÅR inte va missnöjd..den e bäst! de e ju en SE...
du upplever skiten precis som jag...skramliga o gammal teknik o design...en volvo!
junk!
du upplever skiten precis som jag...skramliga o gammal teknik o design...en volvo!
junk!
Patrik Andersson #928
Accord -09 executive Premium White, Civic Type R -09 Milano Red och Accord -80 Bläääck metallic
Urgammal
Accord -09 executive Premium White, Civic Type R -09 Milano Red och Accord -80 Bläääck metallic
Urgammal
-
Mattias
- Bil: Optima
- Namn: M Silverglantz
- Kontakt:
Men köp en Samsung D600E säger jag jue.
Bättre än både Nokia och SE.
Bättre än både Nokia och SE.
Civic Type R -04, Civic S -83, Civic -99, Accord Type R -00, 3xCivic VTi -92, Del Sol -92, Prelude -90, Integra Type R -98, 2xCRX VT -90/91, CRX -88
-
PatrikGBG
- Bil: FN2/CW2
- Namn: Patrik Andersson
Charly, sony e ju iofs ganska fina grejjer, men inte fan dessa mobbar...
ja e riktigt jävla sur på folk som klankar ner på Nokia när de själva använder SE, de e ju skamligt...
jag ska fan starta en Anti SonyEricsson tråd..bara för att jag kan!
ja e riktigt jävla sur på folk som klankar ner på Nokia när de själva använder SE, de e ju skamligt...
jag ska fan starta en Anti SonyEricsson tråd..bara för att jag kan!
Patrik Andersson #928
Urgammal
Urgammal
Har haft många Nokia därför klankar jag ner på dom. Jag gillade Nokia när dom hade sina 6110, 8210 och dom äldre. Men efter tyckte jag bara det gick nerför för Nokia så jag bytte märke till SE och nu är jag nöjd i alla fall. Mjukvaran har säkert blivit bättre nu med tiden, men dom äldre som 6610 och runt åren där den kom ut var ett skämt med otroligt många buggar.
Självklart har också SE många buggar som alla andra telefoner har. Men själva mjukvaran känns så mycket bättre än Nokia telefoner. Dock hade Nokia bättre batteritid känns det som. Men med SE telefonen kan man uppdatera telefonen genom sin dator. Gjorde jag direkt på min 750i och nu har jag inga problem med den.
Och ja jag har haft en jävla massa. Då min farsa också får ny telefon till sitt företag väldigt ofta så brukar jag byta med honom och testa mig en hel del fram.
Ett märke jag väldans mycket stör mig på är Samsung. Snygga anser jag. Men usch, som att inte kunna ha vibrator samtidigt som vilken signal som helst. Och att man inte kan välja vilken signal man vill ha på alarmklockan. Batteritiden är fortfarande ett skämt också, verka som dom inte satsar på batteritid som Nokia och SE gör.
Sådana saker kan få mig att tycka skit om märket då dom senast jag hade en Samsungtelefon (D500) till hands. Hoppas att dom äntligen har fixat sådana småsaker eller gör det i framtiden för jag är säkerligen inte den enda som stör mig på sådant.
Jag tycker att man ska in på ett ställe, prova sig fram och köp det man vill ha. Det är som en bil, finns ju bara inte ett märke och folk har olika krav.
Och ja, jag kommer verkligen inte ha SE hela tiden för jag är prylbög och gillar att byta. Men just nu är jag så pass nöjd med min 750i så jag lär stanna med den, i alla fall tills oktober då den då är ett år gammal <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
Självklart har också SE många buggar som alla andra telefoner har. Men själva mjukvaran känns så mycket bättre än Nokia telefoner. Dock hade Nokia bättre batteritid känns det som. Men med SE telefonen kan man uppdatera telefonen genom sin dator. Gjorde jag direkt på min 750i och nu har jag inga problem med den.
Och ja jag har haft en jävla massa. Då min farsa också får ny telefon till sitt företag väldigt ofta så brukar jag byta med honom och testa mig en hel del fram.
Ett märke jag väldans mycket stör mig på är Samsung. Snygga anser jag. Men usch, som att inte kunna ha vibrator samtidigt som vilken signal som helst. Och att man inte kan välja vilken signal man vill ha på alarmklockan. Batteritiden är fortfarande ett skämt också, verka som dom inte satsar på batteritid som Nokia och SE gör.
Sådana saker kan få mig att tycka skit om märket då dom senast jag hade en Samsungtelefon (D500) till hands. Hoppas att dom äntligen har fixat sådana småsaker eller gör det i framtiden för jag är säkerligen inte den enda som stör mig på sådant.
Jag tycker att man ska in på ett ställe, prova sig fram och köp det man vill ha. Det är som en bil, finns ju bara inte ett märke och folk har olika krav.
Och ja, jag kommer verkligen inte ha SE hela tiden för jag är prylbög och gillar att byta. Men just nu är jag så pass nöjd med min 750i så jag lär stanna med den, i alla fall tills oktober då den då är ett år gammal <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
Stefan Karlsson
Mellan SE och Nokia så tvekar jag inte! men så har jag nog haft extremt otur med alla mina Nokiamodeller! krånglande displayer å glappa batterier så att telefonen dog när jag skulle svara å sånt skoj! börjar dock vara ett par år sedan så jag hoppas att dom skärpt sig!
Men jag ångrar mig inte en sekund sen jag skaffade en Qtek, betydligt fler möjligheter med deras telefoner än någon annan jag provat! sen kanske man inte behöver det visst!
Nästa nalle ska däremot ha inbyggd GPS, men det fanns inte när jag skulle köpa vad jag vet! grymt smidigt med tomtom när man ska till någon okänd adress! <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
Men jag ångrar mig inte en sekund sen jag skaffade en Qtek, betydligt fler möjligheter med deras telefoner än någon annan jag provat! sen kanske man inte behöver det visst!
Nästa nalle ska däremot ha inbyggd GPS, men det fanns inte när jag skulle köpa vad jag vet! grymt smidigt med tomtom när man ska till någon okänd adress! <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
<!--QuoteBegin-Andreas79+19 Jun 2006, 16:58:55--><div class='quotetop'>QUOTE(Andreas79 4 19 Jun 2006, 16:58:55)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Lynxen+19 Jun 2006, 15:41:53--><div class='quotetop'>QUOTE(Lynxen 4 19 Jun 2006, 15:41:53)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->
[right][snapback]299334[/snapback][/right]
SAMTIDIGT? Wow, coolt att man kan göra en sådan enkel grej till tillval <!--emo&:thumbup:-->
<!--endemo-->
förstår inte hur jag klarat mig alla år utan ett sådant tillbehör.
En skitsak igentligen, men korkat.
[right][snapback]299334[/snapback][/right]
SAMTIDIGT? Wow, coolt att man kan göra en sådan enkel grej till tillval <!--emo&:thumbup:-->
förstår inte hur jag klarat mig alla år utan ett sådant tillbehör.
En skitsak igentligen, men korkat.
Per Björe-Dahl, Göteborg
Tjaa... mina erfarenheter säger mig att jag skall hålla mig ifrån Nokia... helt utdaterat menysystem (kanske blivit bättre på den senaste kollektionen), kass blåtandshantering, usel mjukvara till datorn, slö som få så fort man behåller några SMS/foton i telefonen. Jag har en 6230i med senaste mjukvaran installerad.
Aldrig haft så störiga problem med de SE lurar jag haft. Sen är det inte mycket som kan slå FMA till SE lurarna... MMMMMMM
Aldrig haft så störiga problem med de SE lurar jag haft. Sen är det inte mycket som kan slå FMA till SE lurarna... MMMMMMM
"Happiness is not getting what you want but wanting what you got"
Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
Jag är inne på mobilbyte nu, kommer nog köpa en i dagarna för jag orkar inte vänta till juli/augusti då K800an "kanske" kommer.
Nå
W800 eller W810, det skiljer 200:- mellan telefonerna för min del, nyare är bättre eller ?
Vad jag förstått så är det ingen "spak" på 810an och den funkade riktigt sunkigt på båda K700i och K750i.
Vad tycker folket ?
Nå
W800 eller W810, det skiljer 200:- mellan telefonerna för min del, nyare är bättre eller ?
Vad jag förstått så är det ingen "spak" på 810an och den funkade riktigt sunkigt på båda K700i och K750i.
Vad tycker folket ?
[b]<span style='color:black'>Peter Berglund</span>[/b]
1987 Rallycorsa[/b]
<span style='font-size:8pt;line-height:100%'>[b]Best ET:[/b] 12,31 @ 183 km/h 1100kg 280hk Civic VTI Turbo
[b]Best ET:[/b] 14.60 @ 151 km/h 1100kg 160hk Civic VTI
[b]Best ET:[/b] 14.18 @ 160 km/h 1020kg 150hk Crx Vtec
[b]Tidigare bilar[/b]
Mitsubishi EVO 3 RS-1995
Honda Civic VTI-1992
Honda CRX ED9-1989
Toyota Corolla-1988
Honda CRX Vtec-1990
Opel Kadett GSI-1985
Ford Sierra 2.0-1987</span>
[b]Sponsorer[/b] [b]<a href='http://www.hiflex.se/' target='_blank'>HIFLEX</a>[/b] [b]<a href='http://www.importparts.com' target='_blank'>IMPORTPARTS</a>[/b]
1987 Rallycorsa[/b]
<span style='font-size:8pt;line-height:100%'>[b]Best ET:[/b] 12,31 @ 183 km/h 1100kg 280hk Civic VTI Turbo
[b]Tidigare bilar[/b]
Mitsubishi EVO 3 RS-1995
Honda Civic VTI-1992
Honda CRX ED9-1989
Toyota Corolla-1988
Honda CRX Vtec-1990
Opel Kadett GSI-1985
[b]Sponsorer[/b] [b]<a href='http://www.hiflex.se/' target='_blank'>HIFLEX</a>[/b] [b]<a href='http://www.importparts.com' target='_blank'>IMPORTPARTS</a>[/b]
-
Andreas79
<!--QuoteBegin-Berra+20 Jun 2006, 08:03:40--><div class='quotetop'>QUOTE(Berra 4 20 Jun 2006, 08:03:40)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Jag är inne på mobilbyte nu, kommer nog köpa en i dagarna för jag orkar inte vänta till juli/augusti då K800an "kanske" kommer.
Nå
Vad tycker folket ?
[right][snapback]299626[/snapback][/right]
Valde w810i framför w800i eftersom w810i har styrplatta,
men w800i har joystick.. dessutom är w810i svart, så jag
valde det istället... men framförallt har den sm sagt EDGE
med (snabbare överföring)
Styrplattan (ej joystick/spak alltså) på w810i fungerar betydligt
bättre än min gamla K700i med spak... helt klart ett lyft tycker jag.
Håller med om att det var sunkigt på k700i och k750i när det gäller
just spaken.. hade jag varit dig hade jag gått till en mobilbutik och
testat w810 för att se vad du själv tycker om den också. <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo-->
Nå
Vad tycker folket ?
[right][snapback]299626[/snapback][/right]
Valde w810i framför w800i eftersom w810i har styrplatta,
men w800i har joystick.. dessutom är w810i svart, så jag
valde det istället... men framförallt har den sm sagt EDGE
med (snabbare överföring)
Styrplattan (ej joystick/spak alltså) på w810i fungerar betydligt
bättre än min gamla K700i med spak... helt klart ett lyft tycker jag.
Håller med om att det var sunkigt på k700i och k750i när det gäller
just spaken.. hade jag varit dig hade jag gått till en mobilbutik och
testat w810 för att se vad du själv tycker om den också. <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo-->
Senast redigerad av Andreas79 den 20 juni 2006, 10:23, redigerad totalt 1 gånger.
www.FotografAndreas.se
- Asse
- Bil: Civic VTI EK4
- Namn: Erik Lindgren
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 6 times
<!--QuoteBegin-gnagis+20 Jun 2006, 09:43:48--><div class='quotetop'>QUOTE(gnagis 4 20 Jun 2006, 09:43:48)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->eller en Qtek 8310 kanske ? <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo-->
[right][snapback]299643[/snapback][/right]
Håller med. Har ägt min 8310 ett par månader nu.
+ grym skärm! Slår allt, funkar kolla på film, surfa, läsa böcker osv
+ multitask, går att ha många program igång samtidigt och växla mellan dom utan problem
+ möjligheterna att installara dom program och funktioner man själv vill ha på en telefon
+ Bra handsfree-mp3 spelare
+ Wlan
+ bra kalender och synkmöjligheter med datorn
- skärmen kan va lite skännslig för stötar osv, då den är så stor = dyrt att laga, jag vet <!--emo&:annoyed:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/annoyed.gif[/img]<!--endemo-->
- ingen knapp för att stänga program, utan dom ligger kvar i bakgrunden, men det finns väl som sagt program för att lösa det
- känns som styrspaken börjar bli lite seg
- telefonen har hängt sig några gånger (men det är ju windows så det kanske man får räkna med)
Batteritiden är varken bra eller dålig.
[right][snapback]299643[/snapback][/right]
Håller med. Har ägt min 8310 ett par månader nu.
+ grym skärm! Slår allt, funkar kolla på film, surfa, läsa böcker osv
+ multitask, går att ha många program igång samtidigt och växla mellan dom utan problem
+ möjligheterna att installara dom program och funktioner man själv vill ha på en telefon
+ Bra handsfree-mp3 spelare
+ Wlan
+ bra kalender och synkmöjligheter med datorn
- skärmen kan va lite skännslig för stötar osv, då den är så stor = dyrt att laga, jag vet <!--emo&:annoyed:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/annoyed.gif[/img]<!--endemo-->
- ingen knapp för att stänga program, utan dom ligger kvar i bakgrunden, men det finns väl som sagt program för att lösa det
- känns som styrspaken börjar bli lite seg
- telefonen har hängt sig några gånger (men det är ju windows så det kanske man får räkna med)
Batteritiden är varken bra eller dålig.
"Isn't it nice when things just work?"
Honda Civic VTI -00
Honda CR-V -13
Honda Civic VTI -00
Honda CR-V -13
Så, det blev en W810 förlängde mitt abonnemang och fick med en Nikon Coolpix S1 också. Fick lägga 200:- totalt.
[b]<span style='color:black'>Peter Berglund</span>[/b]
1987 Rallycorsa[/b]
[b]Tidigare bilar[/b]
Mitsubishi EVO 3 RS-1995
Honda Civic VTI-1992
Honda CRX ED9-1989
Toyota Corolla-1988
Honda CRX Vtec-1990
Opel Kadett GSI-1985
1987 Rallycorsa[/b]
[b]Tidigare bilar[/b]
Mitsubishi EVO 3 RS-1995
Honda Civic VTI-1992
Honda CRX ED9-1989
Toyota Corolla-1988
Honda CRX Vtec-1990
Opel Kadett GSI-1985
k800i har leveransdatum 7 juli.
Jag har beställt en från on-off.. och deras levaranskontor säger stenhårt 7 juli. Men man vet ju att det kan skita sig.
Men jag ser fram emot köpet som fan <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
Jag har beställt en från on-off.. och deras levaranskontor säger stenhårt 7 juli. Men man vet ju att det kan skita sig.
Men jag ser fram emot köpet som fan <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
Fredrick G.
[b]Bmw m3 -03.
Smart fortwo -08.
Piaggio Vespa Primavera -67.[/b]
[b]Bmw m3 -03.
Smart fortwo -08.
Piaggio Vespa Primavera -67.[/b]
<!--QuoteBegin-Berra+20 Jun 2006, 11:59:10--><div class='quotetop'>QUOTE(Berra 4 20 Jun 2006, 11:59:10)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Så, det blev en W810 förlängde mitt abonnemang och fick med en Nikon Coolpix S1 också. Fick lägga 200:- totalt.
[right][snapback]299680[/snapback][/right]
Köpte en W810i oxå <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
[right][snapback]299680[/snapback][/right]
Köpte en W810i oxå <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
- Regge
- Bil: Honda S2000
- Namn: Erik Regnell
- Been thanked: 1 time
<!--QuoteBegin-Fredrick+25 Jun 2006, 17:23:14--><div class='quotetop'>QUOTE(Fredrick 4 25 Jun 2006, 17:23:14)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->k800i har leveransdatum 7 juli.
[right][snapback]301208[/snapback][/right]
Den är jag mycket intresserad av också.
DOCK, har den en förbannad yoystick som jag hatar. Pajjar ju direkt <!--emo&:crybaby:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/crybaby.gif[/img]<!--endemo-->
Jag vill byta mobil bara för att slippa en med yoystick så den pajjar. Dubbemoral.
I Augusti ska Sony Ericsson släppa en 4 megapixel mobil, <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
[right][snapback]301208[/snapback][/right]
Den är jag mycket intresserad av också.
DOCK, har den en förbannad yoystick som jag hatar. Pajjar ju direkt <!--emo&:crybaby:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/crybaby.gif[/img]<!--endemo-->
Jag vill byta mobil bara för att slippa en med yoystick så den pajjar. Dubbemoral.
I Augusti ska Sony Ericsson släppa en 4 megapixel mobil, <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
KÖR:
Honda EP3 -05
Volvo V60 -20
KÖRT innan:
-Mazda Miata NB -98
-Golf GTi Clubsport-S -17
-Honda Jazz -09
-Honda S2000 -05
-Honda CRX VT -90
-Skoda Octavia RS -16
-BMW M3 E30 -87
-Civic VT-R -91