Samtal med Rosenholtz idag...
<!--QuoteBegin-stiivN+10 May 2006, 12:23:14--><div class='quotetop'>QUOTE(stiivN 4 10 May 2006, 12:23:14)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Jaha, men kan du inte bara kolla på hyllan om ni har ett tanklock inne? Samma för Alla civic/Del Sol 92-95 sa jag. Njaa, så funkar det inte här. Vi har ett system. [right][snapback]281916[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
"går strömmen så kan vi inget, gör inget utan ligger bara och kvider" <!--emo&:whistling:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/whistling.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo-->
"går strömmen så kan vi inget, gör inget utan ligger bara och kvider" <!--emo&:whistling:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/whistling.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo-->
[b]<!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->Civic Type-Röd<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/b]
[b]<!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->マーティン-<!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--sizec--></span><!--/sizec-->[/b]
[b]<!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->マーティン-<!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--sizec--></span><!--/sizec-->[/b]
<!--QuoteBegin-stiivN+10 May 2006, 10:13:12--><div class='quotetop'>QUOTE(stiivN @ 10 May 2006, 10:13:12)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Jag vill däremot att Rosenholtz köper upp verkstadsdelen i Helsingborg hos strandells.
[right][snapback]281849[/snapback][/right]
Nåt fel på den?
/J
Edit: Såg ditt andra inläg, sorry...
Nåt fel på den?
/J
Edit: Såg ditt andra inläg, sorry...
Senast redigerad av Särås den 10 maj 2006, 18:34, redigerad totalt 1 gånger.
mvh Jimmy Särås
<!--coloro:Orange--><span style="color:Orange"><!--/coloro-->[b]Chapter 1 in the bible of Racing.[/b]
Ayrton Senna da Silva was the new Jesus.
Pepole will talk forever about him and they will always remeber Him as the Mesias of Racing and Racing spirit.
Mayby in 1500 years it will be a own religion and bible about Racing and Ayrton Senna!
So why shuld i wait in 1500 yers to idolize and pray for him when i could start today?
I will always remember the sprit that Ayrton Senna show us all for Racing,
for what He have done for me and for the Racing in the world!
Thank you Ayrton Senna!
[b]He is my Jesus![/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:Orange--><span style="color:Orange"><!--/coloro-->[b]Chapter 1 in the bible of Racing.[/b]
Ayrton Senna da Silva was the new Jesus.
Pepole will talk forever about him and they will always remeber Him as the Mesias of Racing and Racing spirit.
Mayby in 1500 years it will be a own religion and bible about Racing and Ayrton Senna!
So why shuld i wait in 1500 yers to idolize and pray for him when i could start today?
I will always remember the sprit that Ayrton Senna show us all for Racing,
for what He have done for me and for the Racing in the world!
Thank you Ayrton Senna!
[b]He is my Jesus![/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--QuoteBegin-Särås+10 May 2006, 18:32:43--><div class='quotetop'>QUOTE(Särås @ 10 May 2006, 18:32:43)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-stiivN+10 May 2006, 10:13:12--><div class='quotetop'>QUOTE(stiivN @ 10 May 2006, 10:13:12)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Jag vill däremot att Rosenholtz köper upp verkstadsdelen i Helsingborg hos strandells.
Nåt fel på den?
/J
[right][snapback]282045[/snapback][/right]
Ja verkligen. Kolla inlägget jag skrev efter det så märker du.
Nåt fel på den?
/J
[right][snapback]282045[/snapback][/right]
Ja verkligen. Kolla inlägget jag skrev efter det så märker du.
Stefan Karlsson
Håller med, tummen upp för de!
Mvh Paul
http://www.garaget.org/MrPK/
VerktygsGrossen.nu - sveriges största butik med bilverktyg m.m.
HQLights.se - japanska MTec billampor
SHOP01media.com - mods till spelkonsoller
http://www.garaget.org/MrPK/
VerktygsGrossen.nu - sveriges största butik med bilverktyg m.m.
HQLights.se - japanska MTec billampor
SHOP01media.com - mods till spelkonsoller
-
Silver_Icon
Tjaa, lika bra att fortsätta med hyllningen till Rosenholtz.
Var där för första gången angående emblem och SRS lampan som lyser.
Sjukt trevliga killar och bättre service går inte att få tag på.
De finns verkligen där för dig och gör allt för att fixa det bästa till bra pris.
Tänk om alla företag var så här bra!
<!--emo&:worthy:-->
<!--endemo--> Rosenholtz / Krister & Co
Hälsningar Hasse
De finns verkligen där för dig och gör allt för att fixa det bästa till bra pris.
Hälsningar Hasse
Hans Joelsson
<!--QuoteBegin-Silver_Icon+22 Aug 2006, 11:09:02--><div class='quotetop'>QUOTE(Silver_Icon 4 22 Aug 2006, 11:09:02)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Tjaa, lika bra att fortsätta med hyllningen till Rosenholtz.
<!--endemo--> Rosenholtz / Krister & Co
Hälsningar Hasse
[right][snapback]320085[/snapback][/right]
Hrmm.. forumet kräver att du har fullständigt namn i signature. Det kan du fixa genom kontrollpanelen.
Hälsningar Hasse
[right][snapback]320085[/snapback][/right]
Hrmm.. forumet kräver att du har fullständigt namn i signature. Det kan du fixa genom kontrollpanelen.
Stefan Karlsson
-
Silver_Icon
Oj, sorry, missade det <!--emo&:)-->
<!--endemo--> Va inte meningen.
Nu är det fixat.
Tack att du sa det.
MvH
Hasse
Nu är det fixat.
Tack att du sa det.
MvH
Hasse
Hans Joelsson
-
Forenademotor.se
- Kontakt:
Även om det snackas mycket skit om oss på Förenade Motor av somliga
så är alla HPC medlemmar välkommna till oss med frågor / köp av delar m.m.
Håller på att förhandla med Posten så vi kan få vettiga kostnader på postförskott och paket så att vi kan sända er de delar somvi så gärna sälger till er med klubbrabatt.
Har själv jobbat som Mekaniker / resrvdelsman Kundmotagare & försäljning på Honda/ Franssons bil i Lomma sedan -95 men efter som han inte är Honda återförsälgare längre så började jag på Förenade Motor AB för snart 2 år sedan. Där jobbar jag som verkstadschef och har varit där i två år nu. Jag jobbar hela tiden för att förbättra våra rutiner & servicen ut till er kunder.
För er som ej vet så har vårat företag förändrat en hel del ...
Ny Pesonal, renoverade & tillbyggda lokaler, nytt lager och ny verkstad m.m allt för att bli bättre.
Har ni synpunkter så hör mer än gärna av er personligen till mig per
Mail, PM, Telefon, eller fax.
peter.israelsson@forenademotor.se
040-6072705
040-2100904 fax
Gillar ej skit snack på någon tråd är det något ni har synpunkter på så framför de till mig direkt i stället så ja/ vi kan bli bättre !!
Ps; samarbetar med Martin Skotte om några event under hösten / våren
där alla HPC MEDLEMMAR ÄR VÄLKOMMNA
Väl mött
MVH Peter Israelsson <!--emo&:thumbup:-->
<!--endemo-->
så är alla HPC medlemmar välkommna till oss med frågor / köp av delar m.m.
Håller på att förhandla med Posten så vi kan få vettiga kostnader på postförskott och paket så att vi kan sända er de delar somvi så gärna sälger till er med klubbrabatt.
Har själv jobbat som Mekaniker / resrvdelsman Kundmotagare & försäljning på Honda/ Franssons bil i Lomma sedan -95 men efter som han inte är Honda återförsälgare längre så började jag på Förenade Motor AB för snart 2 år sedan. Där jobbar jag som verkstadschef och har varit där i två år nu. Jag jobbar hela tiden för att förbättra våra rutiner & servicen ut till er kunder.
För er som ej vet så har vårat företag förändrat en hel del ...
Ny Pesonal, renoverade & tillbyggda lokaler, nytt lager och ny verkstad m.m allt för att bli bättre.
Har ni synpunkter så hör mer än gärna av er personligen till mig per
Mail, PM, Telefon, eller fax.
peter.israelsson@forenademotor.se
040-6072705
040-2100904 fax
Gillar ej skit snack på någon tråd är det något ni har synpunkter på så framför de till mig direkt i stället så ja/ vi kan bli bättre !!
Ps; samarbetar med Martin Skotte om några event under hösten / våren
där alla HPC MEDLEMMAR ÄR VÄLKOMMNA
Väl mött
MVH Peter Israelsson <!--emo&:thumbup:-->
<!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Peter Israelsson<!--sizec--></span><!--/sizec-->
Klågerup ( skåne)
<!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Södervidinge.se<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--sizec--></span><!--/sizec-->
ERC <a href="http://www.sodervidinge.se/" target="_blank">Visit My Website</a>
SS 1,24,69
Klågerup ( skåne)
<!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Södervidinge.se<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--sizec--></span><!--/sizec-->
ERC <a href="http://www.sodervidinge.se/" target="_blank">Visit My Website</a>
SS 1,24,69
-
tantgron
- Bil: EP3 K24
- Namn: Rikard Jarvinen
- Kontakt:
Var in till Christer för första gången och kan inte säga annat än:
Rosenholtz is teh SHIT! <!--emo&:)-->
<!--endemo-->
Hämtade lite beställda grejer och fick samtigt med sig en JDM krängningshämmare hem. Inte svårt att spotanshoppa i det garaget! <!--emo&:D-->
<!--endemo-->
Superb service och mycket know-how, jag återkommer garanterat.
Rosenholtz is teh SHIT! <!--emo&:)-->
Hämtade lite beställda grejer och fick samtigt med sig en JDM krängningshämmare hem. Inte svårt att spotanshoppa i det garaget! <!--emo&:D-->
Superb service och mycket know-how, jag återkommer garanterat.
<a href="http://www.motorportalen.net/?car=18" target="_blank">Want to slide into something warm and japanese?</a>
[i]Rikard "tantgron" Järvinen, CTR -03, medlemsnr 1559, [/i] <a href="http://img220.imageshack.us/img220/8941/bild0369dn.jpg" target="_blank">w00t?</a> <a href="http://www.urbandictionary.com/define.php?term=w00t" target="_blank">w00t!</a>
[i]Rikard "tantgron" Järvinen, CTR -03, medlemsnr 1559, [/i] <a href="http://img220.imageshack.us/img220/8941/bild0369dn.jpg" target="_blank">w00t?</a> <a href="http://www.urbandictionary.com/define.php?term=w00t" target="_blank">w00t!</a>
Rosenholtz e fan guld värda.... det blir att köra 65mil upp från malmö för serva s2000n innan avställning... det är det värt.
Tänk om alla hondaställen haft en rosenholtz... då tror jag honda hade varit ledande bilmärke i sverige också =)
Tänk om alla hondaställen haft en rosenholtz... då tror jag honda hade varit ledande bilmärke i sverige också =)
Daniel Skevarp
Honda Accord -2009
Honda S2000 - 2005
Honda CR-V Black Edition - 2014
Toyota Auris - 2007 (tantens)
Honda Accord -2009
Honda S2000 - 2005
Honda CR-V Black Edition - 2014
Toyota Auris - 2007 (tantens)
Ska väll oxå instämma i min dyrkan!
Har ju turen å bo nära dom och varenda gång har det varit helt sjukt vilken service man får!
D e ju kul oxå att Rosenholtz är Honda ÅF med tanke på hur serviceinriktat Japan är! Morsan e från Japan så har vart där ett gäng ggr och det är sant tycker jag att dom har klanderfri service på många ställen i Japan... men måste ju säga att Rosenholtz piskar dom oxå!:) Honda-Japan borde va stolta över en sådan ÅF!!
Vette fan om ja träffat på ngt företag inom servicebranschen oavsett land:) som givit så grymm service.
Bl.a. så lyckades jag fastna i västervik(typ). p.g.a bilen inte starta.
Mailade då Rosenholtz efter lite felsökande på bilen samt här på forumet och frågade vad ny tändmodul kosta, fem minuter senare ringde Christer upp mig och bad mig testa en del saker innan ja köpte nya delar. Tror ja snacka me honom typ 10 ggr på 2 dar:) han försökte tillome å hitta delar på skroten åt mig:) då snackar vi service!! Va typ räddningen för en glad amatör!
Rosenholtz= <!--emo&:wub:-->
<!--endemo--> <!--emo&:)-->
<!--endemo-->
Har ju turen å bo nära dom och varenda gång har det varit helt sjukt vilken service man får!
D e ju kul oxå att Rosenholtz är Honda ÅF med tanke på hur serviceinriktat Japan är! Morsan e från Japan så har vart där ett gäng ggr och det är sant tycker jag att dom har klanderfri service på många ställen i Japan... men måste ju säga att Rosenholtz piskar dom oxå!:) Honda-Japan borde va stolta över en sådan ÅF!!
Vette fan om ja träffat på ngt företag inom servicebranschen oavsett land:) som givit så grymm service.
Bl.a. så lyckades jag fastna i västervik(typ). p.g.a bilen inte starta.
Mailade då Rosenholtz efter lite felsökande på bilen samt här på forumet och frågade vad ny tändmodul kosta, fem minuter senare ringde Christer upp mig och bad mig testa en del saker innan ja köpte nya delar. Tror ja snacka me honom typ 10 ggr på 2 dar:) han försökte tillome å hitta delar på skroten åt mig:) då snackar vi service!! Va typ räddningen för en glad amatör!
Rosenholtz= <!--emo&:wub:-->
Senast redigerad av peterDS den 18 september 2006, 14:55, redigerad totalt 1 gånger.
Peter Stier
CRX Del Sol VTI-93
CRX Del Sol VTI-93
- Asse
- Bil: Civic VTI EK4
- Namn: Erik Lindgren
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 6 times
Dags att lyfta den här tråden då jag såg att et kommit upp en tråd som var negativ mot Rosenholtz <!--emo&:shock1:-->
<!--endemo--> . Måste varit en fläck på solen.
Beställde per telefon i måndags, hade grejjorna i lådan idag.
Snabb, enkel och trevlig service <!--emo&:thumbup:-->
<!--endemo-->
Däremot kan jag råda er CTR-ägare att vara rädda om dammskydden till bromsoken, för rep-satsen var dyr, 550:- inkl rabatt.
Beställde per telefon i måndags, hade grejjorna i lådan idag.
Snabb, enkel och trevlig service <!--emo&:thumbup:-->
Däremot kan jag råda er CTR-ägare att vara rädda om dammskydden till bromsoken, för rep-satsen var dyr, 550:- inkl rabatt.
"Isn't it nice when things just work?"
Honda Civic VTI -00
Honda CR-V -13
Honda Civic VTI -00
Honda CR-V -13
- Fixxe

- Bil: Suzuki/Toyota
- Namn: Fredrik Heijel
- Has thanked: 64 times
- Been thanked: 93 times
jag hittade en fläck till <!--emo&:oops:-->
<!--endemo-->
jag fick påminna chirster om att han glömde skicka ut fakturan!! OMG!! <!--emo&:shock1:-->
<!--endemo--> <!--emo&:prop:-->
<!--endemo-->
hehe
jag fick påminna chirster om att han glömde skicka ut fakturan!! OMG!! <!--emo&:shock1:-->
hehe
Fredrik Heijel | 0702 - 986 355 | Fixxe Engineering AB
Toyota RAV4 Gazoo Racing -24
Suzuki Swift Sport -14
Speaking without thinking, is like shooting without aiming
Suzuki Swift Sport -14
- *PAPPOUS*
- Bil: Civic EK20
- Namn: Christian Kutsudakis
<!--QuoteBegin-Fixxe+3 Nov 2006, 14:33:59--><div class='quotetop'>QUOTE(Fixxe 4 3 Nov 2006, 14:33:59)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->jag hittade en fläck till <!--emo&:oops:-->
<!--endemo-->
<!--endemo--> <!--emo&:prop:-->
<!--endemo-->
hehe
[right][snapback]345199[/snapback][/right]
Det har jag oxå fått göra <!--emo&:)-->
<!--endemo-->
hehe
[right][snapback]345199[/snapback][/right]
Det har jag oxå fått göra <!--emo&:)-->
Honda Civic EK4 -00
N/A is the shit!
All motor K20
"knock ::knock: whos there? your rods muthafuckaaa"
N/A is the shit!
All motor K20
"knock ::knock: whos there? your rods muthafuckaaa"
-
RoadRunner
- Namn: Johan Tullare
Hämtade min bil där igår efter 8000-milaservice och jag instämmer, vilken service!
Vi har pratat om en växelspaksdamask till min CTR, en sån där i läder med röda sömmar som finns till vissa modeller på JDM... och han har letat i nästan två veckor nu... han satt till o med hemma på kvällen i förrgår och letade på internet... nu verkar det tyvärr vara så att den inte finns till CTR... men snacka om engagemang och intresse av att göra kunderna nöjda! <!--emo&:)-->
<!--endemo-->
Och så frågade jag vad kjolen bak kostar för att nån tidigare ägare sågat i den förmodl för att de hade större utblås än vad se sitter på den nu... då han får fram ett pris på 2700 så tycker han det är för dyrt och börjar leta efter Mugenprylar som jag ska välja istället... tycker det är "coolt" att man rekommenderar saker som man inte tjänar en krona på... men han vet ju att vi kommer tillbaka eftersom vi är så nöjda... <!--emo&:D-->
<!--endemo-->
Bra jobbat Christer o Rosenholtz! <!--emo&:thumbup:-->
<!--endemo-->
Vi har pratat om en växelspaksdamask till min CTR, en sån där i läder med röda sömmar som finns till vissa modeller på JDM... och han har letat i nästan två veckor nu... han satt till o med hemma på kvällen i förrgår och letade på internet... nu verkar det tyvärr vara så att den inte finns till CTR... men snacka om engagemang och intresse av att göra kunderna nöjda! <!--emo&:)-->
Och så frågade jag vad kjolen bak kostar för att nån tidigare ägare sågat i den förmodl för att de hade större utblås än vad se sitter på den nu... då han får fram ett pris på 2700 så tycker han det är för dyrt och börjar leta efter Mugenprylar som jag ska välja istället... tycker det är "coolt" att man rekommenderar saker som man inte tjänar en krona på... men han vet ju att vi kommer tillbaka eftersom vi är så nöjda... <!--emo&:D-->
Bra jobbat Christer o Rosenholtz! <!--emo&:thumbup:-->
Senast redigerad av RoadRunner den 4 november 2006, 11:12, redigerad totalt 1 gånger.
Civic Type R #19028
A E M | N e u s p e e d | B u d d y C l u b | S p o o n | D C S p o r t s | J ' s R a c i n g | R e c a r o | S p a r c o | I n g a l l s
A E M | N e u s p e e d | B u d d y C l u b | S p o o n | D C S p o r t s | J ' s R a c i n g | R e c a r o | S p a r c o | I n g a l l s
- fonzeka
- Bil: S2000
- Namn: Anders Westlund
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 58 times
Läderdamasker med röda stygn till CTR finns på ebay, här tex: <a href='http://cgi.ebay.co.uk/HONDA-CIVIC-TYPE- ... dZViewItem' target='_blank'>blipp</a>
Men jag vet inte om det ser så mycket bättre ut än org.
Men jag vet inte om det ser så mycket bättre ut än org.
-
Silver_Icon
En liten fråga, servar Rosenholtz andra märken också ? <!--emo&:)-->
<!--endemo-->
Min bror kör en peugeot gti, och ska göra en 6000 milar service.
Och han undrade om jag visste någon bra verkstad <!--emo&:D-->
<!--endemo--> Sa ju självklart Rosenholtz då men eftersom det är honda specialister så är det ju lite konstigt kanske <!--emo&:D-->
<!--endemo-->
Men man kan ju alltid fråga <!--emo&;)-->
<!--endemo-->
Min bror kör en peugeot gti, och ska göra en 6000 milar service.
Och han undrade om jag visste någon bra verkstad <!--emo&:D-->
Men man kan ju alltid fråga <!--emo&;)-->
Hans Joelsson
Lite OT: men ni som bor på västkusten tycker jag ska vända er till Bröderna Zackrisson Motor AB
Gesällvägen 4
455 35 Munkedal
0524-122 33
De har massor av kunskap eftersom de har kört racebilar i ca 30år om jag förstått allt rätt.
Riktigt bra bemötande och alltid väldigt tillmötesgående.
jag rekommenderar dem varmt!
Gesällvägen 4
455 35 Munkedal
0524-122 33
De har massor av kunskap eftersom de har kört racebilar i ca 30år om jag förstått allt rätt.
Riktigt bra bemötande och alltid väldigt tillmötesgående.
jag rekommenderar dem varmt!
Ingemar Olsson
Mazda RX-8 -05
Nissan Micra 1,2 -04
Tidigare bilar:
Civic Type-R -04
Traktor S40N 2.4i -04
Traktor S60 2.4T -02
Alfa Romeo 75 2.0TS -89
Traktor S80 2.4i -00
Mazda RX-8 -05
Nissan Micra 1,2 -04
Tidigare bilar:
Civic Type-R -04
Traktor S40N 2.4i -04
Traktor S60 2.4T -02
Alfa Romeo 75 2.0TS -89
Traktor S80 2.4i -00
- Fixxe

är du från munkedal Ingemar?
Suzuki Swift Sport -14
Suzuki Swift Sport -14
-
sladdandebarnet
Kan inte annat än hålla med alla i denna tråden.
Tänkte ge min "nya" gumma lite kärlek med nya stift,fördelare,rotor,kablar,olja och ja ni vet allt det där.
Mekar dit skiten och glad som man är så startar jag bilen och bakdäcken kommer utanför garaget...... sen dör hon <!--emo&:blink2:-->
<!--endemo-->
Jag ringer min vän som kan lite om bilar (känner mig som en 14åring som mekar med moppen) och han säger att jag ska ringa till rosenholts.
Ska tillägga att detta är på en lördag.
Mindre glad så får jag låta helgen gå och ta tag i problemet på måndag.
På söndagen så RINGER christer upp på min mobil. <!--emo&:wub:-->
<!--endemo-->
Hur sjukt bra är inte det då?
Han trodde det var tändmodulen och en sån fanns hemma så glad som man är så åker man dit och handlar. Mekar dit den men ingen lycka.
Ringer dit dagen efter och pratar med Christer igen och han säger åt mig att komma in med allt som heter fördelare.
Vilken annan verkstad skulle säga det?
Skickar dit tjejen med prylarna och en tändspole senare så funkar hon kanon igen.
Kommer handla allt som ska till en Honda från dessa guldgossar.
/Fredde
Tänkte ge min "nya" gumma lite kärlek med nya stift,fördelare,rotor,kablar,olja och ja ni vet allt det där.
Mekar dit skiten och glad som man är så startar jag bilen och bakdäcken kommer utanför garaget...... sen dör hon <!--emo&:blink2:-->
Jag ringer min vän som kan lite om bilar (känner mig som en 14åring som mekar med moppen) och han säger att jag ska ringa till rosenholts.
Ska tillägga att detta är på en lördag.
Mindre glad så får jag låta helgen gå och ta tag i problemet på måndag.
På söndagen så RINGER christer upp på min mobil. <!--emo&:wub:-->
Hur sjukt bra är inte det då?
Han trodde det var tändmodulen och en sån fanns hemma så glad som man är så åker man dit och handlar. Mekar dit den men ingen lycka.
Ringer dit dagen efter och pratar med Christer igen och han säger åt mig att komma in med allt som heter fördelare.
Vilken annan verkstad skulle säga det?
Skickar dit tjejen med prylarna och en tändspole senare så funkar hon kanon igen.
Kommer handla allt som ska till en Honda från dessa guldgossar.
/Fredde
Fredrik Grunte
-
Mattias
- Bil: Optima
- Namn: M Silverglantz
- Kontakt:
Ännu en solskenshistoria från verkstaden som gör allt för sina kunder.
Jag har slutat skriva här om all hjälp man får i tid och otid för tråden skulle bli dubbelt så lång då!
Jag har slutat skriva här om all hjälp man får i tid och otid för tråden skulle bli dubbelt så lång då!
Civic Type R -04, Civic S -83, Civic -99, Accord Type R -00, 3xCivic VTi -92, Del Sol -92, Prelude -90, Integra Type R -98, 2xCRX VT -90/91, CRX -88
<!--QuoteBegin-Fixxe+12 Nov 2006, 20:34:23--><div class='quotetop'>QUOTE(Fixxe @ 12 Nov 2006, 20:34:23)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->är du från munkedal Ingemar?
[right][snapback]347911[/snapback][/right]
Några mil ifrån bor jag.
Hur så?
[right][snapback]347911[/snapback][/right]
Några mil ifrån bor jag.
Hur så?
Ingemar Olsson
Mazda RX-8 -05
Nissan Micra 1,2 -04
Tidigare bilar:
Civic Type-R -04
Traktor S40N 2.4i -04
Traktor S60 2.4T -02
Alfa Romeo 75 2.0TS -89
Traktor S80 2.4i -00
Mazda RX-8 -05
Nissan Micra 1,2 -04
Tidigare bilar:
Civic Type-R -04
Traktor S40N 2.4i -04
Traktor S60 2.4T -02
Alfa Romeo 75 2.0TS -89
Traktor S80 2.4i -00
- Fixxe

ne bara undra, har släkt där <!--emo&:)-->
<!--endemo-->
Suzuki Swift Sport -14
Suzuki Swift Sport -14
-
Andreas79
- Bil: Honda Accord Coupé V6 3.0
- Namn: Andreas Jönsson
Mailade till Christer på Rosenholtz häromdagen och
vilket bemötande man får! Och han / de på Rosenholtz är bara fantastiska,
frågade allmäna saker om de kunde få tag på till min bil och han kollade
det snabbt och både ringer upp mig på min mobiltelefon + mailar mig tillbaka..
Det är vad jag kallar snabb och bra service. Tack Rosenholtz för hjälpen!
Tummen upp ! <!--emo&:thumbup:-->
<!--endemo-->
vilket bemötande man får! Och han / de på Rosenholtz är bara fantastiska,
frågade allmäna saker om de kunde få tag på till min bil och han kollade
det snabbt och både ringer upp mig på min mobiltelefon + mailar mig tillbaka..
Det är vad jag kallar snabb och bra service. Tack Rosenholtz för hjälpen!
Tummen upp ! <!--emo&:thumbup:-->
Senast redigerad av Andreas79 den 27 november 2006, 09:39, redigerad totalt 1 gånger.
www.FotografAndreas.se
^ Foto från bilträffar ©Andreas Jönsson
Medlem i Hondaklubben #909 简体中文版
E-post: info@fotografandreas.se | Mobil: 0708 - 76 17 44
^ Foto från bilträffar ©Andreas Jönsson
Medlem i Hondaklubben #909 简体中文版
E-post: info@fotografandreas.se | Mobil: 0708 - 76 17 44
<!--QuoteBegin-Fixxe+26 Nov 2006, 22:27:34--><div class='quotetop'>QUOTE(Fixxe 4 26 Nov 2006, 22:27:34)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->ne bara undra, har släkt där <!--emo&:)-->
<!--endemo-->
[right][snapback]352002[/snapback][/right]
Pjuh trodde en stund att jag gjort något dumt igen... <!--emo&:oops:-->
<!--endemo-->
[right][snapback]352002[/snapback][/right]
Pjuh trodde en stund att jag gjort något dumt igen... <!--emo&:oops:-->
Ingemar Olsson
Mazda RX-8 -05
Nissan Micra 1,2 -04
Tidigare bilar:
Civic Type-R -04
Traktor S40N 2.4i -04
Traktor S60 2.4T -02
Alfa Romeo 75 2.0TS -89
Traktor S80 2.4i -00
Mazda RX-8 -05
Nissan Micra 1,2 -04
Tidigare bilar:
Civic Type-R -04
Traktor S40N 2.4i -04
Traktor S60 2.4T -02
Alfa Romeo 75 2.0TS -89
Traktor S80 2.4i -00
-
and1
- Bil: Civic VT
- Namn: Cuong Nguyen
- Been thanked: 1 time
dags att uppdatera tråden 
Vill först o främst tackar Christer
, vilken service man får!!
ringde nyss o frågade efter stänkskydd till min delsol. Han hittade 10st sats (fram o bak) som finns i Europa
kostar ca 950:- med frakt o HPC rabbat
....nu e det bara att beställa för snart finns det inte mera :wallbash:
Vill först o främst tackar Christer
ringde nyss o frågade efter stänkskydd till min delsol. Han hittade 10st sats (fram o bak) som finns i Europa
Honda ATS-06
Honda Civic -92
Honda Civic -92