INFO:
RÖD
ca 3100mil (servades i sommras vid 2700 ca...har jag för mig)
AC
CD
Xenon
Välservad
Ej vinterkörd, förutom den här vintern...(vilket ÄN inte har varit ngn vinter <!--emo&:whatever:-->
Har 2 uppsättningar 17" orginal CTR fälgar. En med Sommar däck där framdäcken är slut, bakdäcken är kanon. En uppsättning är med vinter däck där framdäcken även där är rätt dåliga, bakdäcken är som nya.
Alltså 8st CTR fälgar med däck...
Sen finns det en uppsättning 18" OZ racing fälgar, grafitgråa Ultra leggera fälgar med Hankookdäck (Rullat ca 200mil= nya däck) Två av fälgarna är lite kantstötta tyvärr. Nypriset på dessa är 26000:-
Har även en HR sänkningsats liggandes (ny i kartong+kvitto)som inte är monterad än.
Bilen är i absolut toppskick, aldrig varit trimmad eller skruvad med. Det är en tjej som ägt den innan mig, och när hon ägde den var den alltid förvarad i värmegarage, aldrig vinterkörd som sagt.
Nybilsgaranti tills Aug. 07
Ang priset, så kan jag tänka mig att sälja den utan 18", sänkningsatsen, kan även behålla en uppsättning org fälgar om du inte vill ha med allt. Alltså PRIS beroende på vad du vill ha med! (OBS OBS! säljer inga prylar separat innan bilen är såld)
Jag var inne på en bilfirma i Borås och de bjöd 150k för bilen i inbyte om jag slängde på två nya framdäck till sommarfälgarna, samt skickade med vinterfälgarna. Detta var utan 18" och s.sats alltså.
Men nu ska jag köpa bil privat istället så därför blev inte inbyte intressant, så alla bud över 150k är välkomna, sen får du bestämma vad du vill ha med.
Har inga bilder på bilen i dagsläget, men en Röd CTR är inte så svårt att hitta på nätet...
Maila helst! på adressen c_janne@hotmail.com skriv gärna med mob nr så kan jag ringa upp dig när tid finns. OCH jag är inte intresserad av massa tokprutare och däcksparkare, eller liknande. Blir det en smärtfri och relativt snabb affär så blir priset där efter också. Detta är en CTR i så nära nyskick du kan komma, och bilen i sig behöver nog ingen närmre presentation....
MVH/Janne