Vinterbeteende..

För Topics som ej är motorrelaterade
EcciBaka
Bil: Civic Aerodeck 1,8vti -00
Namn: Alexander Rothberg
Kontakt:

Nån mer som går i ide på vintern? Usch vad jag hatar den här årstiden

-Man blir sjuk helatiden
-Sover sjukt mycket 15-16 timmar om jag e ledig
-Kallt
-Halt
-Mörkt

What is there to love? usch...
------------------------
"Fighting in forums is like competing in the special olympics,
eaven if you win, you are still retarded..."
------------------------
JG
Kontakt:

jag vill sövas ner och bli uppväckt i mars typ...

jag hatar detta så extremt....tur att det bara brukar röra sig om 1månad här iaf.
hade tagit mitt liv om det hade varit längre <!--emo&:ranting:-->Bild<!--endemo-->
Johan Grönberg

Överladdning är bara en kompensation för flödesmisstag
EcciBaka
Kontakt:

o så är man dum o flyttar norrut sen igen. Aj kan täll ja! det blir ett varmt land efter det.
------------------------
------------------------
Användarvisningsbild
smacke
Bil: NSX
Namn: MarcusMaehlum
Kontakt:

avafan ?!? skaffa rätthjulsdrift å ut å bresladda me dig.. <!--emo&;)-->Bild<!--endemo--> <!--emo&:P-->Bild<!--endemo-->
SMacke #364
RCAnka
Kontakt:

breisladd
titta när folk ramlar omkull
taxibilar som kör in i varann ( i frikkin love it )
man svettas inte
halt är inte bara en nackdel <!--emo&:)-->Bild<!--endemo-->
Honda FN2 CW -10
Honda FK2 -07 -INBYTT-
Honda EG6 -92 -SÅLD-
Honda EE8 -91 -STULEN-
Daniel Hölbling, Bålsta
Användarvisningsbild
eko
Bil: ITR DC2
Namn: Ekrem Coskun

vaknar, kallt, ska till jobbet det är fortfarande mörkt.. skrapa rutorna o värma bilen, frysa sönder,

komma till jobb, plocka arbetsorder, hämta en bil.. skrapa rutor och gå igenom processen en gång till och köra in i storverkstan o skälja av bilen från frost och snö, köra ut och köra in i bilskadeverkstan, lokalen blir kall under tiden porten e öppen, hissa upp bilen de droppar de droppar.. snoret rinner, tarmarna spökar kanske diarre?

man torkar näsan så mycke så man får skavsår på näsan..

ut med bilen köra till lack i detta jävla vädret, åka tillbaka o hämta ny bil.. samma process.. skrapa tvätta osv..

PANIK ännu fler bilar som e bokade för många fler krockar nu.. stress!

vill bara hem.. lägga mig under täcket o kolla film.. de enda som känns rätt.. kolla på tv.. eller träna men vem orkar sticka ut o handla mat eller köra o träna.. tv e det som gäller.. eller data.. osocial äcklig årstid deppiga människor..

JAG HATAR VINTERN FÖR JAG HAR INGEN VÄGHÅLLNING ELLER EN ROLIG BIL O KÖRA MED!!

ps:enda som e bra är fler myskvällar och tjejen håller i en lite hårdare när de e kallt .. <!--emo&:wub:-->Bild<!--endemo-->
Senast redigerad av eko den 23 januari 2007, 19:54, redigerad totalt 1 gånger.
TRÖTT PÅ FRAMHJULSDRIFT!!!!!!
Flygare
Kontakt:

Vintersucks..

Därför man borde åka på semester till varmare ställen som malkolm .. 3,5 vecka i thailand..
<a href="http://www.garaget.org/?car=30319" target="_blank">CRX VT-<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--> <!--coloro:#708090--><span style="color:#708090"><!--/coloro-->2022cc<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>

<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--><!--fonto:Impact--><span style="font-family:Impact"><!--/fonto--><!--fonto:Arial Black--><span style="font-family:Arial Black"><!--/fonto--><!--coloro:#708090--><span style="color:#708090"><!--/coloro-->B20 N/A IS THE SHIT! SÅÅÅÅLD<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro-->"Friends don't let friends roll on rotas"<!--colorc--></span><!--/colorc-->

<!--fonto:Impact--><span style="font-family:Impact"><!--/fonto--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--><!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->D<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->T<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->M<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--colorc--></span><!--/colorc--> S<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->q<!--colorc--></span><!--/colorc-->u<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->a<!--colorc--></span><!--/colorc-->d<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc-->
Användarvisningsbild
Dani
Bil: Civic Type-R FK2, CRV 2.2D
Namn: Daniel Gabriel
Has thanked: 7 times
Been thanked: 10 times
Kontakt:

Mer växthuseffekt till folket!!!!!!!!!!

Känner igen i princip allt som Eko skriver, man fryser och tar på sig kläder...mekar så att svetten rinner och får ta av några lager kläder...för att frysa så att man måste klä på sig...ORKA!!!

Eko: Visste inte att du skaffat ny tjej efter att Stiivn åkte till Japan, e inte han avis?
Daniel Gabriel / HPC Väst - Medlem #538
*Speedy Gonzales On The Run*
Honda Civic Type-R GT FK2 2015
Honda CRV 2.2D 2014
Andreas79
Bil: Honda Accord Coupé V6 3.0
Namn: Andreas Jönsson

Det märks att det e vinter för folk på forumet stör sig mer än någonsin
på det mesta man skriver (inte bara vad jag skriver men för lilla minsta vad folk skriver) <!--emo&:boxing:-->Bild<!--endemo--> Folk e extra känsliga på forumet iallafall... längtar till våren och sommaren!

Hata vintern !

Längtar till Gran Canaria 1 vecka i Februari ska bli riktigt gött Sol & Bad <!--emo&:)-->Bild<!--endemo-->
Senast redigerad av Andreas79 den 23 januari 2007, 22:21, redigerad totalt 1 gånger.
www.FotografAndreas.se
^ Foto från bilträffar ©Andreas Jönsson
Medlem i Hondaklubben #909 简体中文版
E-post: info@fotografandreas.se | Mobil: 0708 - 76 17 44
Clabbe
Bil: RD9
Namn: Клабе Бюрстром
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

<!--QuoteBegin-EcciBaka+23 Jan 2007, 19:06:53--><div class='quotetop'>QUOTE(EcciBaka 4 23 Jan 2007, 19:06:53)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->o så är man dum o flyttar norrut sen igen.
[right][snapback]368450[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

<!--emo&:whistling:-->Bild<!--endemo-->
Благодаря мутра!
stiivN
Namn: Stefan Karlsson

<!--QuoteBegin-Dani+23 Jan 2007, 22:24:36--><div class='quotetop'>QUOTE(Dani 4 23 Jan 2007, 22:24:36)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Mer växthuseffekt till folket!!!!!!!!!!

Känner igen i princip allt som Eko skriver, man fryser och tar på sig kläder...mekar så att svetten rinner och får ta av några lager kläder...för att frysa så att man måste klä på sig...ORKA!!!

Eko: Visste inte att du skaffat ny tjej efter att Stiivn åkte till Japan, e inte han avis?
[right][snapback]368525[/snapback][/right]

Jag är tillbaks i Sverige nu. Kommer vara här ett tag innan jag drar igen <!--emo&:whistling:-->Bild<!--endemo-->
Stefan Karlsson
Flygare
Kontakt:

<!--QuoteBegin-Andreas79+23 Jan 2007, 23:19:22--><div class='quotetop'>QUOTE(Andreas79 4 23 Jan 2007, 23:19:22)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Det märks att det e vinter för folk på forumet stör sig mer än någonsin
på det mesta man skriver (inte bara vad jag skriver men för lilla minsta vad folk skriver)  <!--emo&:boxing:-->Bild<!--endemo-->  Folk e extra känsliga på forumet iallafall... längtar till våren och sommaren!

Hata vintern !

Längtar till Gran Canaria 1 vecka i Februari ska bli riktigt gött Sol & Bad  <!--emo&:)-->Bild<!--endemo-->
[right][snapback]368556[/snapback][/right]

Är det bara jag som tror att det inte har med vintern att göra.. ?? <!--emo&:boxing:-->Bild<!--endemo-->
<a href="http://www.garaget.org/?car=30319" target="_blank">CRX VT-<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--> <!--coloro:#708090--><span style="color:#708090"><!--/coloro-->2022cc<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>

<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--><!--fonto:Impact--><span style="font-family:Impact"><!--/fonto--><!--fonto:Arial Black--><span style="font-family:Arial Black"><!--/fonto--><!--coloro:#708090--><span style="color:#708090"><!--/coloro-->B20 N/A IS THE SHIT! SÅÅÅÅLD<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro-->"Friends don't let friends roll on rotas"<!--colorc--></span><!--/colorc-->

<!--fonto:Impact--><span style="font-family:Impact"><!--/fonto--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--><!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->D<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->T<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->M<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--colorc--></span><!--/colorc--> S<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->q<!--colorc--></span><!--/colorc-->u<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->a<!--colorc--></span><!--/colorc-->d<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc-->
Användarvisningsbild
Regge
Bil: Honda S2000
Namn: Erik Regnell

<!--QuoteBegin-Danistyle+23 Jan 2007, 22:27:41--><div class='quotetop'>QUOTE(Danistyle 4 23 Jan 2007, 22:27:41)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Andreas79+23 Jan 2007, 23:19:22--><div class='quotetop'>QUOTE(Andreas79 4 23 Jan 2007, 23:19:22)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Det märks att det e vinter för folk på forumet stör sig mer än någonsin
på det mesta man skriver (inte bara vad jag skriver men för lilla minsta vad folk skriver)  <!--emo&:boxing:-->Bild<!--endemo-->  Folk e extra känsliga på forumet iallafall... längtar till våren och sommaren!

Hata vintern !

Längtar till Gran Canaria 1 vecka i Februari ska bli riktigt gött Sol & Bad  <!--emo&:)-->Bild<!--endemo-->
[right][snapback]368556[/snapback][/right]

Är det bara jag som tror att det inte har med vintern att göra.. ?? <!--emo&:boxing:-->Bild<!--endemo-->
[right][snapback]368563[/snapback][/right]

<!--emo&:whistling:-->Bild<!--endemo-->
KÖR:
Honda EP3 -05
Volvo V60 -20

KÖRT innan:
-Mazda Miata NB -98
-Golf GTi Clubsport-S -17
-Honda Jazz -09
-Honda S2000 -05
-Honda CRX VT -90
-Skoda Octavia RS -16
-BMW M3 E30 -87
-Civic VT-R -91
-Civic VT-R -91
-CRX VT-R -90
-Accord 2,2 -94
Elvis_EG2
Namn: Elvis

<!--QuoteBegin--><div class='quotetop'>QUOTE</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--> <!--emo&:whistling:-->Bild<!--endemo-->
[right][snapback]368569[/snapback][/right]

<!--emo&:boff:-->Bild<!--endemo-->

edit: sry smacke <!--emo&:omfg:-->Bild<!--endemo-->
Senast redigerad av Elvis_EG2 den 23 januari 2007, 22:53, redigerad totalt 1 gånger.
Elvis

Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-

Driving :Honda civic type R CW FN2
Användarvisningsbild
smacke
Bil: NSX
Namn: MarcusMaehlum
Kontakt:

fan, 5 svar på raken me quotes... <!--emo&:wacko:-->Bild<!--endemo-->

har ni sett denna knappen ?? Bild
SMacke #364
Användarvisningsbild
Peter_1976
Bil: Honda Civic 2.0 GL (FD2)
Namn: Peter Sköld

daniel: det var nog bara du själv som förstod det "skämtet".
om man stör sig på någon eller några så kan kan ju faktiskt säga det direkt till den/ dom. hänga upp sig på sånna bagateller som det gör <!--emo&:wallbash:-->Bild<!--endemo-->
det är som nåt dagis här, jag trodde alla här hade körkortsåldern inne.
Senast redigerad av Peter_1976 den 23 januari 2007, 23:08, redigerad totalt 1 gånger.
Peter Sköld, Lund
Honda Civic FD2 -07
http://www.garaget.org/?car=198809
Flygare
Kontakt:

Peter:

Min bedömning är grundad på mer än en sak och på flera personer.

Dessutom var det skrev jag med glimten i ögat vilket kanske framggår av smajlisen..

Du behöver inte fälla ut taggarna chilla...

EcciBaka
Kontakt:

clabbe: jag kommer efter jul om det barkar <!--emo&;)-->Bild<!--endemo-->
------------------------
------------------------
Clabbe
Bil: RD9
Namn: Клабе Бюрстром
Has thanked: 1 time

Ha... yeah right... <!--emo&:whatever:-->Bild<!--endemo-->
Благодаря мутра!
EcciBaka
Kontakt:

ja före jul blir det inte <!--emo&:P-->Bild<!--endemo--> ska fira jul hemma på traditionellt vis i år <!--emo&:P-->Bild<!--endemo-->
------------------------
------------------------
Frebba_

orkar inte editera <!--emo&:(-->Bild<!--endemo-->

JO NU ORKADE JAG ! <!--emo&:D-->Bild<!--endemo--> <!--emo&:biglaugh2:-->Bild<!--endemo-->
Senast redigerad av Frebba_ den 24 januari 2007, 01:18, redigerad totalt 1 gånger.
Honda Civic Vtec

Fredrik Arthursson

Mitt i Skåne =) (=
Hondaholic

Håller med er..det skulle få bli sommar..FOOORT!!
Själv studerar jag inne i veckorna så mina kvällar
går till att sitta inne och glo på TV,hänga me kompisarna
gå på hockeymatch, träna osv..

På veckosluten brukar jag vara i garaget till sena
natten(typ 3-4) varje fredag och lördag <!--emo&:D-->Bild<!--endemo-->
Finns säkert folk som undrar om jag är knäpp men
va gör man ute denhär tiden på året???mörkt, kallt
och halt och framför allt, brudarna har försvunnit
som ett fis i ett öken <!--emo&:blink:-->Bild<!--endemo-->

Tror jag skulle sitta i dårhuset nu om jag inte hade
en bil att meka me nu på vintern <!--emo&:D-->Bild<!--endemo-->

Förresten, ska du flytt tillbaks till Suomi Ecci? <!--emo&:D-->Bild<!--endemo-->
Senast redigerad av Hondaholic den 24 januari 2007, 02:12, redigerad totalt 1 gånger.
Mitsubishi Lancer EVO 5 GSR
Mitsubishi Eclipse GS-T
EcciBaka
Kontakt:

hondaholic: få nu inte för dej nåt men ja, jag flyttar till helsingfors, men bara för de finska flickorna <!--emo&:P-->Bild<!--endemo--> ska hålla mej skriven i sverige om det går o handla mej en bil att rulla i.
------------------------
------------------------
Krister

Aaaah, vintern är nice... hunden hoppar och leker som aldrig förr, tanten kryper in tätt för hon fryser, själv behöver man inte bli övervarm... och sen det där mysiga mörkret på mornarna. Nu är det bara att hoppas på att det blir som förra vintern att snön ligger kvar till april.

Till er som verkligen hatar vintern, fel land boyz/girlz. Själv får det mig att se fram emot sommaren ännu mer... <!--emo&:D-->Bild<!--endemo-->
"Happiness is not getting what you want but wanting what you got"

Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
Hondaholic

Ecci: Finska flickorna jaa... dom e ju bara för skööna <!--emo&:D-->Bild<!--endemo-->
E utbudet så dåligt i GBG eller? <!--emo&;)-->Bild<!--endemo-->
Mitsubishi Lancer EVO 5 GSR
Mitsubishi Eclipse GS-T
EcciBaka
Kontakt:

hondaholic: Skulle jag väl inte påstå, men blir man snärjd så blir man <!--emo&:P-->Bild<!--endemo-->
------------------------
------------------------
Ilajn

Gillar vintern...och då menar jag riktig vinter här uppe i norrbotten <!--emo&:)-->Bild<!--endemo-->
Mörkt, molnfritt, stjärnklart och norrsken. Något av det vackraste som finns.
Ljust på dagarna eftersom det är snö precis överallt. Hunden hoppar runt som en idiot i snöhögarna. Och hemma på gården har vi besök av 5 renar som hunden mer än gärna jagar runt <!--emo&:P-->Bild<!--endemo-->
Man kan köra på ställ överallt, helmysigt.
Underbart att sova på vintern för man vaknar inte av att det är 35 grader i rummet...
Och när det knarrar under skorna när man går ute, underbart ljud.
Ljudet av skotrar och den ljuva doften av avgaser som dom lämnar efter sig <!--emo&:D-->Bild<!--endemo-->

Längtar självklart också till sommaren men njuter av vintern när den är här.
<span style='color:purple'>Honda</span> is THE shit :)
Honda Civic Coupé -94
Elin Eriksson
EcciBaka
Kontakt:

ilajn: sen har ni bjärvar o varulvar och isbjörnar o vargar som äter upp er om ni går utanför dörren, går ni vilse på väg ut till postlådan så kan ni hälsa hem om ni inte hittar till någon av era övernattningsstugor mellan postlådan och ytterdörren. Ni kan bara dricka hembränt för det är det enda som inte fryser till is, o finnar tränger längre o längre in i era trakter. Fy fan för norrland asså <!--emo&:P-->Bild<!--endemo-->
------------------------
------------------------
Användarvisningsbild
bulaan
Bil: Accord CL7 -03
Namn: Linus Bylund

hahahaha ja du har fattat det rätt! =D
Linus Bylund
RobbanT

Det är så illa att sätta sig i bilen och bli tvungen att dra på vanten på högerhand för att inte den ska frysa ihjäl dom sekunderna det tar att växla på morgonen. Nej låt det blir vår/sommar, och torra vägar!!!
www.sodervidinge.se
Skriv svar