Haha Finlands Framtid:D

Här lägger vi upp bilder & filmer, dock EJ eftersnack!
Kategoriregler
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
TheFinnishFlash

Jaa de här e ganska skoj vet inte om killen inte årkar eller om han inte vill va i militären <!--emo&:D-->Bild<!--endemo-->

<a href='http://www.quick2load.com/view_video.ph ... 14ac400b58' target='_blank'>Film</a>

Och den här andra är ju en finsk polisjakt. <a href='http://www.sportbilen.se/index.php?page ... php?id=338' target='_blank'>Polisjakt</a>
Niclas Bäckström

Tackar till mina sponsorer
Repaint.fi
Alpine.fi
ITPOWER.fi
Och så även min motiv lackare. johnny-design.com/

Gå gärna in och rösta på. <a href="http://www.garaget.org/?car=74007" target="_blank">http://www.garaget.org/?car=74007</a>
GzO

Fan, kanske man borde flytta... <!--emo&:hmm:-->Bild<!--endemo-->
--= Jonas Sjöstrand =--

<span style='color:gray'>[i]"Do not lower windows at speeds in excess of 120 M.P.H"[/i] - empi</span>
Hondaholic

Haha..som tur va de frågan om repövning..Annars borde man ju bli
orolig <!--emo&:biglaugh2:-->Bild<!--endemo-->
Mitsubishi Lancer EVO 5 GSR
Mitsubishi Eclipse GS-T
TheFinnishFlash

Jaa man får ju nog säga att ska såna försvara vårt land kan vi iställe ge bort de <!--emo&:D-->Bild<!--endemo-->
Niclas Bäckström

Repaint.fi
Alpine.fi
ITPOWER.fi

Gå gärna in och rösta på. <a href="http://www.garaget.org/?car=74007" target="_blank">http://www.garaget.org/?car=74007</a>
BuuMi
Namn: David Boman

HAHAH! <!--emo&:D-->Bild<!--endemo--> fy fan va bra den andra filmen var <!--emo&:D-->Bild<!--endemo--> <!--emo&:biglaugh2:-->Bild<!--endemo-->
David Boman
Åland / Finland
+358407246444

Civic EG K20 -92
Volvo V70R AWD -98 (vinterpulka)
Kawasaki KXF 250 -05
Mika_CTR

d va fina tider i finska armén=).. men tuffa:p
<!--fonto:Comic Sans MS--><span style="font-family:Comic Sans MS"><!--/fonto--><!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Civic Type-R -05<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc-->, <!--sizeo:1--><span style="font-size:8pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#708090--><span style="color:#708090"><!--/coloro-->Cosmic Grey Pearl<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--sizec--></span><!--/sizec-->
<!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--fonto:Franklin Gothic Medium--><span style="font-family:Franklin Gothic Medium"><!--/fonto--><!--coloro:#0000FF--><span style="color:#0000FF"><!--/coloro-->Mikael Andersson<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--sizec--></span><!--/sizec-->, <!--fonto:Century Gothic--><span style="font-family:Century Gothic"><!--/fonto-->I en annan del av <!--fontc--></span><!--/fontc--><!--fonto:Arial Narrow--><span style="font-family:Arial Narrow"><!--/fonto-->Köping<!--fontc--></span><!--/fontc-->
Användarvisningsbild
Xchai
Bil: Crx vt 32psi
Namn: Wanchai Kampha Gustafsson

Hahahah..han knäcker en sengångare.

Jag undra vad kamera snubben säger <!--emo&:hmm:-->Bild<!--endemo-->

nån som vill översätta lite <!--emo&:D-->Bild<!--endemo-->
Tack till
XLR8Performance
Jane @ Queen of tools
PPF

Tunnis aka Glad
Simon,mm
BuuMi
Namn: David Boman

<!--QuoteBegin-Xchai+9 Feb 2007, 09:59:21--><div class='quotetop'>QUOTE(Xchai 4 9 Feb 2007, 09:59:21)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Hahahah..han knäcker en sengångare.

Jag undra vad kamera snubben säger  <!--emo&:hmm:-->Bild<!--endemo-->

nån som vill översätta lite  <!--emo&:D-->Bild<!--endemo-->
[right][snapback]373752[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
jag kan översätta det som han sa mest <!--emo&:D-->Bild<!--endemo-->

sa*an,sa*an,sa*an,sa*an,helve*e,helve*e,helve*e,jä*lar,jä*lar,jä*lar,jä*lar

typ det ända jag förstod iaf
Senast redigerad av BuuMi den 9 februari 2007, 08:02, redigerad totalt 1 gånger.
David Boman
Åland / Finland
+358407246444

Civic EG K20 -92
Volvo V70R AWD -98 (vinterpulka)
Kawasaki KXF 250 -05
civicej2
Kontakt:

första filmen..tja..patetiskt..lika så andra filmen..man kör inte undan när snutarna har sett reg. skylten!!! <!--emo&:wallbash:-->Bild<!--endemo--> dessutom med en slö MC <!--emo&:prop:-->Bild<!--endemo-->
TheFinnishFlash

Jaa och så tycker jag nog de är ganska dåligt av polisen att jaga denna kille. Då dom redan sett reg. skylten. För de ha ju kunnat finnas barn på vägen så de kunnat ha gått jätte illa. Om inte nu cyckeln va stulen då är de ju en annan sak
Niclas Bäckström

Repaint.fi
Alpine.fi
ITPOWER.fi

EcciBaka
Bil: Civic Aerodeck 1,8vti -00
Namn: Alexander Rothberg
Kontakt:

1. Där ser man hur bra allmän värnplikt är, håhhå, e glad att jag slipper, skulle vara en usel rekryt.

2. Troligtivs var hojen stulen om man kör på det sättet. rätt av snuten, folk ska inte tro att de kan komma undan bara för att de råkar ha nåt som är snabbare rakt fram. Hade han inte kört sådär så hade inte snuten behövt jaga honom. hoppas han slog sig som fan.
------------------------
"Fighting in forums is like competing in the special olympics,
eaven if you win, you are still retarded..."
------------------------
Gladen

Haha vadå repmånad! <!--emo&:biglaugh2:-->Bild<!--endemo-->
076 799 25 11
ALIVE.SE
Bahnwaffe
ei9440
Bil: Honda Accord
Namn: Patrik Espelund

<!--QuoteBegin-EcciBaka+9 Feb 2007, 15:33:14--><div class='quotetop'>QUOTE(EcciBaka 4 9 Feb 2007, 15:33:14)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->1. Där ser man hur bra allmän värnplikt är, håhhå, e glad att jag slipper, skulle vara en usel rekryt.

2. Troligtivs var hojen stulen om man kör på det sättet. rätt av snuten, folk ska inte tro att de kan komma undan bara för att de råkar ha nåt som är snabbare rakt fram. Hade han inte kört sådär så hade inte snuten behövt jaga honom. hoppas han slog sig som fan.
[right][snapback]373864[/snapback][/right]
Rätt av snuten??
Hur fan kan de köra i 120 mitt i ett villaområde, kan ju för fan ha sprungit ut en liten unge när som helst...tycker inte det är värt att offra liv för att sätta dit en fortkörare <!--emo&:ranting:-->Bild<!--endemo-->
Kör: Golf GTI-35 Edition
Tidigare bilar:
Honda Accord Type-S-08
CTR-05,,,AEM-Invidia-Rota-Mugen...
Honda CTR-04...AEM CAI,Buddy Club Spec IV....
Audi a4 1.8Ts-99b
Audi a4 1.8T-97
Honda Civic Esi-94

Heja Gnaget SM-Guld 2009!
EcciBaka
Bil: Civic Aerodeck 1,8vti -00
Namn: Alexander Rothberg
Kontakt:

ei: så de skulle ha låtit honom åka? i mina ögon var det helt hojjförarens fel. jag hoppas fortfarande han slog sig fördärvad.
------------------------
"Fighting in forums is like competing in the special olympics,
eaven if you win, you are still retarded..."
------------------------
Eisenhut
HPC Medlem
Bil: Honda Integra
Namn: Marcus Eisenhut
Been thanked: 4 times

Är det bara jag som inte förstår det roliga i den första filmen? Jag vet att den finska värnplikten är betydligt värre än den svenska, och när jag gjorde lumpen var det ingen dans på rosor i alla fall...

Denna stackare har säkert inte fått någon sömn eller föda på bra länge, för han ser ju onekligen helt utslagen ut.
Mvh/Marcus Eisenhut

Kör:
Honda Jazz -03
Honda Integra Si JRSC -94
Honda CR-V -17

Kört:
Mercedes-Benz C220d -17
Mercedes-Benz C220d -16
Civic Tourer 1.8 Lifestyle -14
Civic 1.8 sport ADAS -15
Civic Tourer 1.6d -15
Civic 1.8 sport -06
Delsol VTi -93
Eisenhut
HPC Medlem
Bil: Honda Integra
Namn: Marcus Eisenhut
Been thanked: 4 times

Jag tycker också dom borde släppt honom... Ifall dom inte hetsat honom så hade han ju inte gasat i villaområden. Jag menar INTE att han gjorde rätt, men vad är bäst? Låta hojen dra om i 130? på en 90 väg eller hetsa in honom i villaområden där man då utsätter en massa människor för först en hoj i hög hastighet med en bil tätt efter som har fullt upp att jaga hojen?

Nej, jag vet att till och med i vissa delstater i USA så släpper man smitare om det börjar bli för farligt för omgivningen.
Mvh/Marcus Eisenhut

Kör:
Honda Jazz -03
Honda Integra Si JRSC -94
Honda CR-V -17

Kört:
Mercedes-Benz C220d -17
Mercedes-Benz C220d -16
Civic Tourer 1.8 Lifestyle -14
Civic 1.8 sport ADAS -15
Civic Tourer 1.6d -15
Civic 1.8 sport -06
Delsol VTi -93
TheFinnishFlash

<!--QuoteBegin-EcciBaka+10 Feb 2007, 15:19:19--><div class='quotetop'>QUOTE(EcciBaka @ 10 Feb 2007, 15:19:19)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->ei: så de skulle ha låtit honom åka? i mina ögon var det helt hojjförarens fel. jag hoppas fortfarande han slog sig fördärvad.
[right][snapback]374149[/snapback][/right]

Jaa de här är en fråga man kan fundra på. Och de ända jag ser dom sku jaga honom för är att hojen e stulen. För annars är de ju ägaren som får ta bötern om den inte är stulen och då är de ju bara att ta reg. nummern. För så är de ju i finland att de är ägaren som får ta smällen vid fortkörning fast dom inte ser vem som kör.
Niclas Bäckström

Repaint.fi
Alpine.fi
ITPOWER.fi

zabel

Överlevde killen på hojjen då??
Mattias Sabelström
Honda CRX -89
ei9440
Bil: Honda Accord
Namn: Patrik Espelund

<!--QuoteBegin-EcciBaka+10 Feb 2007, 15:19:19--><div class='quotetop'>QUOTE(EcciBaka @ 10 Feb 2007, 15:19:19)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->ei: så de skulle ha låtit honom åka? i mina ögon var det helt hojjförarens fel. jag hoppas fortfarande han slog sig fördärvad.
[right][snapback]374149[/snapback][/right]
Vad hjälper det om någon dör att det är hojförarens "fel"?
Givetvis ska de försöka stoppa honom, men när det går överstyr är det dags att avbryta jakten...
Kör: Golf GTI-35 Edition
Tidigare bilar:
Honda Accord Type-S-08
CTR-05,,,AEM-Invidia-Rota-Mugen...
Honda CTR-04...AEM CAI,Buddy Club Spec IV....
Audi a4 1.8Ts-99b
Audi a4 1.8T-97
Honda Civic Esi-94

Heja Gnaget SM-Guld 2009!
Skriv svar