<!--QuoteBegin-FonziE+10 Oct 2006, 19:58:35--><div class='quotetop'>QUOTE(FonziE 4 10 Oct 2006, 19:58:35)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-mike_delsol+10 Oct 2006, 15:20:46--><div class='quotetop'>QUOTE(mike_delsol 4 10 Oct 2006, 15:20:46)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Andreas79+11 Sep 2006, 01:32:18--><div class='quotetop'>QUOTE(Andreas79 4 11 Sep 2006, 01:32:18)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Mattias+8 Sep 2006, 20:51:11--><div class='quotetop'>QUOTE(Mattias 4 8 Sep 2006, 20:51:11)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Oh, denna tråden måste jag komma ihåg!
Har inga nya bilder men så här såg det ut innan jag bytte baselemntet iaf:
Numera sitter det en annan 12a där med dubbla talspolar.
Nya dörrsidor byggs för fulla muggar, hoppas att dem är klara nästa helg.
Systemet består av, Håll i er nu <!--emo&;)-->

<!--endemo-->
Pioneer P77a
MDS 6.5" framsystem
MDS 4-kanals steg
MDS 12" bas
Allt bara för att nästan alla säger att MDS är skit som inte låter bra.
De som säger det har inte suttit i min bil <!--emo&:)-->

<!--endemo-->
[right][snapback]325839[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Helt rätt!
MDS är inte skit, kör själv med detta märke och är kanonnöjd,
haft det i flera år.. fungerar fin-fint och supernöjd med ljudet! <!--emo&:thumbup:-->

<!--endemo-->
Tycker för många säger att det är skit men det e det inte...
[right][snapback]326392[/snapback][/right]
Helt rätt.. Mycket bra grejer faktiskt <!--emo&:)-->

<!--endemo--> en bild på polarens ljudbygge och min garderob <!--emo&:P-->

<!--endemo--> det ska in i bilen i vinter <!--emo&:D-->

<!--endemo-->
[right][snapback]337029[/snapback][/right]
varför 2*10" basar i en delsol? räcker med 2kit 6,5" och diskanter fram. det är en liten kupé i delsolen.
[right][snapback]337131[/snapback][/right]
Show Fonzie.. Show <!--emo&:D-->

<!--endemo--> Men nu har jag en 10" och tycker det låter mycket bättre med den än utan.. om man har ställt in den lite då så att man hör lite annat än bara bas <!--emo&:)-->

<!--endemo-->
<!--fonto:Comic Sans MS--><span style="font-family:Comic Sans MS"><!--/fonto--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->[b]Mikael Karlsson[/b]<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc-->
<!--coloro:#0000FF--><span style="color:#0000FF"><!--/coloro--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Honda Del Sol VTi -95 "Nikki"<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc-->
Love my Honda
You think this is fast? Wait until the vtec kicks in!
<a href="http://www.garaget.org/?car=25063" target="_blank">Min baby @ Garaget</a>