tänkte höra lite me er hur slö e en honda civic 1,3i?? å va kan en sån dricka??
ska hämta en sån på månda blir min första civic
tips å råd om de va som e bra å dåligt me civic e en 93:a me som gått 21.000mil..
hoppas på bra svar:P
mvh/marcus
Featherweight skrev:hmm.. jag tycker inte äns att den ser bra ut i skicket? e de för att den e svart som du vill ha den? jag mena, den ser matt ut, smårostig, gått 21000 mil, 1.3motor, knappt nån utrustning. varför vill du ha just den liksom, finns ju många andra/bättre för 15000.
Andreas79 skrev:Köp hellre 1.5 LSI än 1.3
Så jevla slö e inte 1.5 LSI ändå ...
Men du kan även fynda billigt en Civic 96:a som du skrev exempelvis,
de har sjunkit mycket i pris.. den karossen.. hade dock valt hatchback 3 dörrars
framför en sån som den röda 5 dörrars, trevligare utseende med på dem.. går
att hitta billigt.. men 3 dörrars är dyrare än 5 dörrars..
okej trodde 1,5 v-tec var den största modellen å lyxigastesk8micke skrev:om d nu en en 1.5vtec så är det en vei å då har den ingen utrustning heller :boxing:
den har 90hk iaf å drar 0,44 landsvägFeatherweight skrev:nu ska vi inte va så negativa, den där e nog bra mycke bättre än 1.3an med 21000 mil på nacken..
visst den har ingen taklucka och kanske fönstervevar, men de viktigaste som c-lås och servo har den ju.
har egentligen inte riktigt förstått vad skillnaden e mellan lsi och vei motormässigt, eller jag vet ju att vei har v-tec, men vilken effekt har det? någon som har lust att förklara?
titta efter rost på baklucka och bakskärmar, kolla servicar & besikningspapper. och däck. ta reda på mycket nu innan du åker så de inte blir några tråkiga överraskningar på plats.
förresten.. har du 19.500 nu helt plötsligt;)?
lycka till!
den röda 5 dörras vet ja e en vtec e men den blåa 3dörras vet ja inte va de e..stiivN skrev:Sen är det VTEC-E och inte VTEC. Det är stor skillnad på de sakerna. Så lyssna inte på dom som bara skriver VTEC.