Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
Vad köpte du sist till dej själv
Kategoriregler
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
-
PatrikGBG
- Bil: FN2/CW2
- Namn: Patrik Andersson
Johan: fördelar e väl få:) design,kvalitetskänslan e enorm om man jämför mot Nokia o SE.den har allt man behöver som hobbyanvändare...
nackdelar,touchskärmen e seriöst jobbig att använda, man lär sig men den är inte bra helt enkelt,mkt lätt o trycka fel samt att man jämt trycker utan o vilja de...
medelmåtta nöjd än så länge, men man köper väl enbart för design ändå?
nackdelar,touchskärmen e seriöst jobbig att använda, man lär sig men den är inte bra helt enkelt,mkt lätt o trycka fel samt att man jämt trycker utan o vilja de...
Patrik Andersson #928
Accord -09 executive Premium White, Civic Type R -09 Milano Red och Accord -80 Bläääck metallic
Urgammal
Accord -09 executive Premium White, Civic Type R -09 Milano Red och Accord -80 Bläääck metallic
Urgammal
ja touch på mobil är ingen hitt tyvärr.. blev fly tokig på min LG prada
Elvis
Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-
Driving :Honda civic type R CW FN2
-
M Scotte
- Namn: Martin Scotte
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 36 times
- Kontakt:
Helt rätt patrik, design är faktiskt det enda jag väljer efter när jag köper. Allt annat är sekundärt. Om den har 15 miljoner pixlar eller en mp3funktion kvittar totalt, använder varken eller i telefonen. De får gärna skala bort allt sådant och leverera en ultralätt svinsnygg skapelse i alu/titan, kolfiber eller klar plast till mig.PatrikGBG skrev:Johan: fördelar e väl få:) design,kvalitetskänslan e enorm om man jämför mot Nokia o SE.den har allt man behöver som hobbyanvändare...
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
- Martin_M

- Bil: del Sol K24
- Namn: Martin Mogren
- Has thanked: 63 times
- Been thanked: 22 times
- Kontakt:
Gå in på:VTI_Johan skrev:jansten!
Var köpte du ditt kitt!? Är själv ute efter ett bra nybörjar kitt till sommaren!
<a href="http://www.froggy.se/" target="_blank">http://www.froggy.se/</a>
Där köpte jag mitt kitt, okej kanske långt ifrån "nybörjarkitt" men de har mycket saker där.
Du får köpa min båt också medans du håller på
Bil:
Honda del Sol -95
Honda CR-V 1.6D -16
Honda del Sol -95
Honda CR-V 1.6D -16
Köpte det från Suomenvesiurheilutukku.fi, det är en bekant till mig som importerar wakeboards ochVTI_Johan skrev:jansten!
Var köpte du ditt kitt!? Är själv ute efter ett bra nybörjar kitt till sommaren!
säljer dom vidare till butiker här i Finland. Så jag fick det ganska förmånligt.
Helt skön bräda att börja med när man är nybörjare. Har endast åkt 2 dagar ännu men fan så
roligt det är.
ps. Gjorde min första faceplant idag.
Senast redigerad av jansten den 1 juni 2008, 16:07, redigerad totalt 1 gånger.
[b]-=Janne Stenroos=-[/b]
[b]-=Finland=-[/b]
[b]-=Honda Accord 2,3 EX=-[/b]
[b]-=Finland=-[/b]
[b]-=Honda Accord 2,3 EX=-[/b]
-
PatrikGBG
ytterst fin klocka Jonny!
BTW så blir jag mer o mer nöjd med mobilen...känns bra!
och Elvis, jämför ALDRIG en Prada med denna...ALDRIG!hehe
den e extremt mkt bättre...ojoj
BTW så blir jag mer o mer nöjd med mobilen...känns bra!
och Elvis, jämför ALDRIG en Prada med denna...ALDRIG!hehe
den e extremt mkt bättre...ojoj
Patrik Andersson #928
Urgammal
Urgammal
hehe kan ja tänka mig.. jag vet inte hur mågna gånger ja svurit o nästan hottat mobil jäveln i väggen o marken , speciellt när man är fuller.. oh ma gad
Elvis
Helt rätt patrik, design är faktiskt det enda jag väljer efter när jag köper. Allt annat är sekundärt. Om den har 15 miljoner pixlar eller en mp3funktion kvittar totalt, använder varken eller i telefonen. De får gärna skala bort allt sådant och leverera en ultralätt svinsnygg skapelse i alu/titan, kolfiber eller klar plast till mig.M Scotte skrev:<!--quoteo(post=487478:date=31 May 2008, 22:20:04:name=PatrikGBG)--><div class='quotetop'>QUOTE(PatrikGBG 4 31 May 2008, 22:20:04) <a href="index.php?act=findpost&pid=487478"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec-->Johan: fördelar e väl få:) design,kvalitetskänslan e enorm om man jämför mot Nokia o SE.den har allt man behöver som hobbyanvändare...
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
<a href="http://www.vertu.com/" target="_blank">http://www.vertu.com/</a>
Själv anser jag att LG & Samsung är jätteroliga någon dag tills man inser att användargränsnitten får en att vilja ta självmord...
miljoner funktioner, bäst processor, mest av allt... men användbarhet utvecklad av en femåring.
Medlem 427
-
M Scotte
- Namn: Martin Scotte
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 36 times
- Kontakt:
Det fungerar utmärkt för mig att navigera i samsung eller Lg, men jag tänker kanske mer infantilt.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
snarare tvärtom då jag tycker de är svårare att navigera iM Scotte skrev:Det fungerar utmärkt för mig att navigera i samsung eller Lg, men jag tänker kanske mer infantilt.
här är en mobil till med stil i åtanke : <a href="http://www.e24.se/mankvinna/begar/pryla ... 425021.e24" target="_blank">http://www.e24.se/mankvinna/begar/pryla ... 021.e24</a>
Medlem 427
-
PatrikGBG
då e porsches både snyggare o billigare.
runt 5000:- e vettigt för en bra mobil i dagsläget anser jag!
ps. samsungen e vettigare o navigera i än nån annan jag tidigare haft
runt 5000:- e vettigt för en bra mobil i dagsläget anser jag!
ps. samsungen e vettigare o navigera i än nån annan jag tidigare haft
Patrik Andersson #928
Urgammal
Urgammal
Blev äntligen en ny dator. Hoppas man blir nöjd nu bara. Klistrar in texten från annonsen.
Modell: LG E500-VAPE9V
"Intel Pentium Core 2 Duo processor T5550, 4GB ramminne och 320GB hårddisk. 15,4 widescreenskärm, webkamera och minneskortläsare.
LG E500 har en 15,4" stor widescreenskärm. Med 4GB ramminne och 320GB hårddisk passar datorn till alla tillfällen. Surfa, arbeta eller spela på datorn när du vill. Du kan också spara ner all din film, musik och bilder på den stora hårddisken1
LG E500 har ett fullstort tangentbord vilket innebär att den har en sifferdel som försäkrar dig den bästa ergonomin. Den är även utrustad med 1,3 megapixel webkamera, 4 i 1 minneskortläsare och Super Multi DVD-brännare. Levereras med Windows Vista Home Premium. "
Någon som har några åsikter om denna modell? Så man vet om man gjort ett hyffsat köp ivarjefall. Verkar vara rätt trevlig det lilla jag hann med igår. Ca 10K kostade den. Prisvärt eller inte?
Modell: LG E500-VAPE9V
"Intel Pentium Core 2 Duo processor T5550, 4GB ramminne och 320GB hårddisk. 15,4 widescreenskärm, webkamera och minneskortläsare.
LG E500 har en 15,4" stor widescreenskärm. Med 4GB ramminne och 320GB hårddisk passar datorn till alla tillfällen. Surfa, arbeta eller spela på datorn när du vill. Du kan också spara ner all din film, musik och bilder på den stora hårddisken1
LG E500 har ett fullstort tangentbord vilket innebär att den har en sifferdel som försäkrar dig den bästa ergonomin. Den är även utrustad med 1,3 megapixel webkamera, 4 i 1 minneskortläsare och Super Multi DVD-brännare. Levereras med Windows Vista Home Premium. "
Någon som har några åsikter om denna modell? Så man vet om man gjort ett hyffsat köp ivarjefall. Verkar vara rätt trevlig det lilla jag hann med igår. Ca 10K kostade den. Prisvärt eller inte?
Senast redigerad av boltis den 3 juni 2008, 11:20, redigerad totalt 1 gånger.
Saab 9-5 Kombi 2.3t -2003
Vector + Pilotpaket
http://www.boltis.se
Vector + Pilotpaket
- Hattori Honda

- Bil: Civic 40th anniv. ed., 2012
- Namn: Andreas Engstrom
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 2 times
Fick tag på en gammal italiensk räsercykel som ska konverteras till Fixed Gear. Alltså direktmatning från bakhjul till pedaler, inget frihjul, inga växlar.
Än så länge har jag bara kapat styret och plockat bort lite av bromsdelarna.
Bromshandtaget på bilden kommer nog inte vara kvar och det blir vit linda istället.
Sedan ska ett bakhjul med fixerat nav på och då är det bara att blåsa på!

Bromshandtaget på bilden kommer nog inte vara kvar och det blir vit linda istället.

Stocktown, Farsta
Civic 40th anniv. ed., 2012
Pflanzgarten stole my virginity
Du borde cykla mer!
Civic 40th anniv. ed., 2012
Pflanzgarten stole my virginity
Du borde cykla mer!
- Dani
- Bil: Civic Type-R FK2, CRV 2.2D
- Namn: Daniel Gabriel
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 10 times
- Kontakt:
Shit vad mäktigt, älskar att se tävlingarna på Eurosport, så jävla ballt hur de orkar trampa så fort konstant.Hattori Honda skrev:Fick tag på en gammal italiensk räsercykel som ska konverteras till Fixed Gear. Alltså direktmatning från bakhjul till pedaler, inget frihjul, inga växlar.
Sedan ska ett bakhjul med fixerat nav på och då är det bara att blåsa på!![]()
Daniel Gabriel / HPC Väst - Medlem #538
*Speedy Gonzales On The Run*
Honda Civic Type-R GT FK2 2015
Honda CRV 2.2D 2014
*Speedy Gonzales On The Run*
Honda Civic Type-R GT FK2 2015
Honda CRV 2.2D 2014
- Nibbe
- Bil: EG5, EJ9
- Namn: Niklas Walkin
- Has thanked: 10 times
Går snabbast att lära sig skidda och skippa utan broms från början märkte jag, lite farligare baraHattori Honda skrev:Fick tag på en gammal italiensk räsercykel som ska konverteras till Fixed Gear. Alltså direktmatning från bakhjul till pedaler, inget frihjul, inga växlar.
Lycka till med bygget.
-
moggesthlm
- Been thanked: 6 times
En fläkt till vardagsrummet för varma sommardagar...

//Morgan Blom, Stockholm
Kör:
Honda Civic 1.5 Sedan -88
Honda Civic 1.6i 16v K20 swap -89
Honda Legend 3.5 -97
Honda Integra Type - R -99
Honda Accord V6 Hybrid - 07
Honda Civic Tourer -14
Kör:
Honda Legend 3.5 -97
Honda Civic Tourer -14
-
moggesthlm
- Been thanked: 6 times
Nä bara fläkt, men den blåser kallluft :prop:Krister skrev:Mogge: Är det bara fläkt eller kyler den också?
Från tillverkarens spec:
Hi-Tech Tower fan
• Snygg tornfläkt i silver.
• 91 cm hög.
• Oscillerande 90, 180 eller 360 grader.
• 8 hastigheter.
• Kan ställas in på timer för användning 1-12 timmar framåt.
• Fjärrkontroll.
• Ionisering.
//Morgan Blom, Stockholm
Kör:
Honda Legend 3.5 -97
Honda Civic Tourer -14
Kör:
Honda Legend 3.5 -97
Honda Civic Tourer -14
Fläkt alstrar i sig värme och vispar bara runt befintlig varm luft... så en fläkt är tyvärr en ganska onödig sak då den rent tekniskt bara gör luften varmare. Såvida man inte öppnar frysen och ställer fläkten framför, men det känns lite väl fel.
"Happiness is not getting what you want but wanting what you got"
Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
luft i rörelse upplevs svalare pga att den blåsa bort det varma "ytskikt" som alstras av kroppen... samma teori som att blåsa på någon i en bastu fast där har man ett "kallt ytskikt". så en fläkt är absolut inte onödig... sen kan man ju ställa den vid fönstret på kvällen och blåsa in kall skön uteluft.
och skulle man ställa den framför frysen skulle det bara bli ännu varmare eftersom man inte har över 100% i verkningsgrad på en frys kompressor (snarare 70-80% skulle jag tippa) och därför kommer frysen generera ännu mer värme i rummet.
och skulle man ställa den framför frysen skulle det bara bli ännu varmare eftersom man inte har över 100% i verkningsgrad på en frys kompressor (snarare 70-80% skulle jag tippa) och därför kommer frysen generera ännu mer värme i rummet.
Senast redigerad av Kristian den 3 juni 2008, 23:20, redigerad totalt 1 gånger.
Kristian, Hondalös.
Fick en hel del skattepengar, så jag kände för att unna mig själv en ny kamera.
En Sony A200 kit blev det.

Har inte hunnit med så mycket då en tjej kom över för myspys, men imorgon ska det fotas! Jag tar gärna tips på nätet vart man kan läsa lite om hur man fotar på högre nivå, gärna djupa förklaringar osv. Har redan börjat med manualen men vill läsa vidare

Har inte hunnit med så mycket då en tjej kom över för myspys, men imorgon ska det fotas! Jag tar gärna tips på nätet vart man kan läsa lite om hur man fotar på högre nivå, gärna djupa förklaringar osv. Har redan börjat med manualen men vill läsa vidare
Stefan Karlsson
-
Andreas79
- Bil: Honda Accord Coupé V6 3.0
- Namn: Andreas Jönsson
stiivN skrev:Fick en hel del skattepengar, så jag kände för att unna mig själv en ny kamera.
http://www.fotosidan.se (registrera dig där) - där finns grymt mycket information i forumet och
även frågor du kan ställa till andra som fotograferar, finns även mängder av foton som folk
fotograferat på den sidan också där du kan söka i massor av olika kategorier.
Det är den absolut bästa fotosidan jag vet och det finns även medlemskap, kostar inte så mycket
att bli medlem, så du får tillgång till guider m.m :thumbup:
Garaget.org -> finns även fototips här: <a href="http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=40611" target="_blank">http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=40611</a>
Mer info: Din systemkamera - Lär dig hantera den rätt: <a href="http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=86350" target="_blank">http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=86350</a>
Lycka till !
Senast redigerad av Andreas79 den 4 juni 2008, 08:38, redigerad totalt 1 gånger.
www.FotografAndreas.se
^ Foto från bilträffar ©Andreas Jönsson
Medlem i Hondaklubben #909 简体中文版
E-post: info@fotografandreas.se | Mobil: 0708 - 76 17 44
^ Foto från bilträffar ©Andreas Jönsson
Medlem i Hondaklubben #909 简体中文版
E-post: info@fotografandreas.se | Mobil: 0708 - 76 17 44
stiivN skrev:Har inte hunnit med så mycket då en tjej kom över för myspys, men imorgon ska det fotas!
Desto större anledning att prova nya kameran
Saab 9-5 Kombi 2.3t -2003
Vector + Pilotpaket
Vector + Pilotpaket