Fälgar till svart ctr -08
Tja!
Det är säkert någon som frågat tidigare men jag hittar ingenting, så jag slänger upp en ny tråd.
Det är så att jag försökt hitta fälgar till min svarta CTR då, men jag vet inte riktigt vad som skulle va nice när det sitter på bilen.
Någon som har förslag? Eller kanske till och med har några bilder på något fräsht och lite annorlunda?
Jag har verkligen inte öga för sånt =)
Peace!
Det är säkert någon som frågat tidigare men jag hittar ingenting, så jag slänger upp en ny tråd.
Det är så att jag försökt hitta fälgar till min svarta CTR då, men jag vet inte riktigt vad som skulle va nice när det sitter på bilen.
Någon som har förslag? Eller kanske till och med har några bilder på något fräsht och lite annorlunda?
Jag har verkligen inte öga för sånt =)
Peace!
Civic Type-R -08
Civic Type-R -08 (Krockad =( )
Volvo S40 -99 -såld
Civic Type-R -08 (Krockad =( )
Volvo S40 -99 -såld
dom röstar ja för med!
Daniel Lindblom
-
beathacker
ingen som har bilder på nån med 20" på ?
Linus Holmgren
-
M Scotte
- Namn: Martin Scotte
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 36 times
- Kontakt:
19" med coilovers hade vi på våran bil på jobb vid ett demotillfälle, och det anser jag vara absoluta gränsen för storlek, det ser överdrivet ut och linjerna i bilen blir helt förstörda. Ska man ha större än org behöver bilen sänkas något enormt för att behålla linjerna i bilen. Med 19" sänkte jag bilen runt 30mm, med 20" får du nog sikta in dog på 50mm eller däromkring.
Senast redigerad av M Scotte den 26 oktober 2008, 08:52, redigerad totalt 1 gånger.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
Som jämförelse:
20" Utan sänkning

20" med sänkning

Om man nu nödvändigtvis vill ha så gigantiska fälgar tycker jag personligen att den utseendemässigt gjorde sig bäst i osänkt form.
20" Utan sänkning

20" med sänkning

Om man nu nödvändigtvis vill ha så gigantiska fälgar tycker jag personligen att den utseendemässigt gjorde sig bäst i osänkt form.
<!--coloro:blue--><span style="color:blue"><!--/coloro-->R32<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro--> - tills vidare<!--colorc--></span><!--/colorc-->
www.toloweb.se
www.toloweb.se
-
beathacker
den sänkte med 20" *dregel* smaken är som baken ,,
en sån här sats som denna coiloversatsen <a href="http://www.blocket.se/vi/18158378.htm?ca=23_2_s" target="_blank">http://www.blocket.se/vi/18158378.htm?ca=23_2_s</a> är det typ bolt on eller är man tvungen att vara raket forskare för att få på en sån sats ... där kan man ju få höjd o hårdhet som man vill eller ?
en sån här sats som denna coiloversatsen <a href="http://www.blocket.se/vi/18158378.htm?ca=23_2_s" target="_blank">http://www.blocket.se/vi/18158378.htm?ca=23_2_s</a> är det typ bolt on eller är man tvungen att vara raket forskare för att få på en sån sats ... där kan man ju få höjd o hårdhet som man vill eller ?
Linus Holmgren
-
Andreas79
- Bil: Honda Accord Coupé V6 3.0
- Namn: Andreas Jönsson
Personligen tyckte jag 20" såg överdrivet stort ut och förstår hela utseendet på bilen,
även 19" såg för stort ut enligt min smak iallafall.. men däremot ett par 18" om det
finns som fälgen Tomason TN hade varit klockrent, för de fälgarna var grymt snygga :thumbup:
även 19" såg för stort ut enligt min smak iallafall.. men däremot ett par 18" om det
finns som fälgen Tomason TN hade varit klockrent, för de fälgarna var grymt snygga :thumbup:
www.FotografAndreas.se
^ Foto från bilträffar ©Andreas Jönsson
Medlem i Hondaklubben #909 简体中文版
E-post: info@fotografandreas.se | Mobil: 0708 - 76 17 44
^ Foto från bilträffar ©Andreas Jönsson
Medlem i Hondaklubben #909 简体中文版
E-post: info@fotografandreas.se | Mobil: 0708 - 76 17 44
Detta är nog 18" av Tomason TN1:Andreas79 skrev:Personligen tyckte jag 20" såg överdrivet stort ut och förstår hela utseendet på bilen,