Bilbytarkungar
-
Malkolm
- Bil: TEN second car!
- Namn: Malkolm Roth
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 23 times
Det känns som att vi har många bilbytarkungar här på forumet, och de verkar inte förstå varför folk inte vill köpa bilar av dem. Men så är det, folk gillar inte att köpa bilar av nåon som bara gör bilaffärer för att tjäna pengar på det.
Nu va det sagt.
Nu va det sagt.
va fan spelar det för roll när du får bilen för bättre pris än va dom normalt ligger på?
ta tex aidins vt som ligger ut nu.
knappt 10k
jag skiter i om han gett 50kr eller fått den gratis, bilen är vel för fan värd pengar ändån??
tycker du 10k är dyrt för en fungerande crx vt??
normal pris ligger vell ca på 30k för en sån bil, skabbig typ 20k
Du menar alltså att du stör dig på folk som tjänar pengar??
mycket bra mentalitet...
Samme me volk hjulen jag la ut.
5000kr för ett par 15" volk te37or i otroligt bra skick, är det dyrt?
jag gav 1500kr för dom, men va fan spelar det för roll återigen??
ska jag sälja dom för 1300kr till hpc dårar bara för dom tycker jag e ett jävla svin som försöker tjäna snabba pengar?
Folk va jävligt snabba me o kommentera, ohh ja det e dom han köpt på rejsa bla bla bla, dom köpte för 2k för ett tag sen osv.
många som ska lägga sig i anmärka för o förstöra.
o priset va hur jävla bra som helst ändån, ni hittar inte billiagre uppsättning inom riketsgränser iallafall o knappt inom eu heller för den delen, jag vet för jag kollar marknaden ofta.
Dessa hjulen såldes snabbt utomlands, hade 5 intresserade direkt som ville jag skulle skicka dom.
dom åkte till sist till portugal för 5500kr ca.
gjorde jag fel, borde jag sålt dom till ngn sniken hpcare för några hundrigar mindre än va jag gav?
förklara för mig malkolm, varför tycker du inte om folk som försöker tjäna pengar?
jag förstår om folk är förbannade på människor som blåser andra, inte berättar fel osv.
våra bilbytarkungar vi har här brukar vell va rätt ärliga va jag erfarat så va fan e problemet?
ta tex aidins vt som ligger ut nu.
knappt 10k
jag skiter i om han gett 50kr eller fått den gratis, bilen är vel för fan värd pengar ändån??
tycker du 10k är dyrt för en fungerande crx vt??
normal pris ligger vell ca på 30k för en sån bil, skabbig typ 20k
Du menar alltså att du stör dig på folk som tjänar pengar??
mycket bra mentalitet...
Samme me volk hjulen jag la ut.
5000kr för ett par 15" volk te37or i otroligt bra skick, är det dyrt?
jag gav 1500kr för dom, men va fan spelar det för roll återigen??
ska jag sälja dom för 1300kr till hpc dårar bara för dom tycker jag e ett jävla svin som försöker tjäna snabba pengar?
Folk va jävligt snabba me o kommentera, ohh ja det e dom han köpt på rejsa bla bla bla, dom köpte för 2k för ett tag sen osv.
många som ska lägga sig i anmärka för o förstöra.
o priset va hur jävla bra som helst ändån, ni hittar inte billiagre uppsättning inom riketsgränser iallafall o knappt inom eu heller för den delen, jag vet för jag kollar marknaden ofta.
Dessa hjulen såldes snabbt utomlands, hade 5 intresserade direkt som ville jag skulle skicka dom.
dom åkte till sist till portugal för 5500kr ca.
gjorde jag fel, borde jag sålt dom till ngn sniken hpcare för några hundrigar mindre än va jag gav?
förklara för mig malkolm, varför tycker du inte om folk som försöker tjäna pengar?
jag förstår om folk är förbannade på människor som blåser andra, inte berättar fel osv.
våra bilbytarkungar vi har här brukar vell va rätt ärliga va jag erfarat så va fan e problemet?
Michael Grönberg
Helsingborg
R32 Gtr -94 2011 ska det gå fort
skylift r32 gtr -90 10,97 212km/h 2008
Helsingborg
R32 Gtr -94 2011 ska det gå fort
skylift r32 gtr -90 10,97 212km/h 2008
- David Lundin
- Namn: David Lundin
Ta inte allt så personligt är mitt tips 
Jag skyller på internet, hade man stått i en grupp och snackat så hade man bara skrattat om man fått en sån kommentar...
Sälj dina grejor med vinst för fan, vill ingen här ha dem så har det nog inte att göra med att du köpt dem billigare nån annanstans, utan att intresset helt enkelt saknas. Finns det utländska intressenter som vill betala så på't bara!
Jag skyller på internet, hade man stått i en grupp och snackat så hade man bara skrattat om man fått en sån kommentar...
Sälj dina grejor med vinst för fan, vill ingen här ha dem så har det nog inte att göra med att du köpt dem billigare nån annanstans, utan att intresset helt enkelt saknas. Finns det utländska intressenter som vill betala så på't bara!
Senast redigerad av David Lundin den 5 december 2008, 23:03, redigerad totalt 1 gånger.
M-G jag håller med dig totalt! Jag tyckte du gjorde helrätt att sälja dina fälgar utomlands, jag sålde min vti till utlandet och det gick smidigt och enkelt. Detta är sista gången jag annonserar på HPC alla ska vara så jävla avundsjuka för att de själva inte hinner före och köper bilen.
Ta den svarta Vti´n jag sålde till Nitram! Jag berättade ALLT jag visste om bilen, jag föreslog till och med att vi skulle åka till min pappas bensinmack och lyfta bilen osv! Jag hade utan tvekan betalat bensin pengarna ner till göteborg om han på plats sagt att bilen inte var som han tänkt sig osv men vågar grabben säga någonting på plats? NEJ
Han sätter sig bakom datorn efter 6-7 månader och säger att jag lurat honom. Tvingade jag honom köpa bilen? NEJ! Han och hans pappa tittade på bilen medans jag gick in och åt mat med min familj. Han ringde på efter en stund prutade och köpte bilen. Han gjorde ett eget val och nu sitter adio och nitram mm och smutskastar mig via nätet.
Jag studerar och tjänar lite extra pengar på att köpa och sälja lite bilar, när blev det ett brott? jag väljer att annonsera mina hondor i första hand på klubben för att ge medlemmarna en förtur eller vad man ska kalla det. Av alla mina hondor tror jag endast en har gått till någon i klubben och det är min svarta vti.
Malkom : Jag har ingenting imot dig personligen men jag har hört en hel del saker om vad du gör om vi ska säga så. Kasta inte sten i glashus! Jag tänker inte säga vad jag vet om dig här men vi kan ta det på PM!
Ta den svarta Vti´n jag sålde till Nitram! Jag berättade ALLT jag visste om bilen, jag föreslog till och med att vi skulle åka till min pappas bensinmack och lyfta bilen osv! Jag hade utan tvekan betalat bensin pengarna ner till göteborg om han på plats sagt att bilen inte var som han tänkt sig osv men vågar grabben säga någonting på plats? NEJ
Han sätter sig bakom datorn efter 6-7 månader och säger att jag lurat honom. Tvingade jag honom köpa bilen? NEJ! Han och hans pappa tittade på bilen medans jag gick in och åt mat med min familj. Han ringde på efter en stund prutade och köpte bilen. Han gjorde ett eget val och nu sitter adio och nitram mm och smutskastar mig via nätet.
Jag studerar och tjänar lite extra pengar på att köpa och sälja lite bilar, när blev det ett brott? jag väljer att annonsera mina hondor i första hand på klubben för att ge medlemmarna en förtur eller vad man ska kalla det. Av alla mina hondor tror jag endast en har gått till någon i klubben och det är min svarta vti.
Malkom : Jag har ingenting imot dig personligen men jag har hört en hel del saker om vad du gör om vi ska säga så. Kasta inte sten i glashus! Jag tänker inte säga vad jag vet om dig här men vi kan ta det på PM!
malkolm666 skrev:Det känns som att vi har många bilbytarkungar här på forumet, och de verkar inte förstå varför folk inte vill köpa bilar av dem. Men så är det, folk gillar inte att köpa bilar av nåon som bara gör bilaffärer för att tjäna pengar på det.
Nu va det sagt.
Malkom ingen tvingar en person köpa nåt. Man har val i livet.
I princip så har varje medlem en bil, blir inte lätt att sälja en bil till en person som redan har en bil
Malkom jag förstår ditt tanke sätt;)
NU: CTR Turbo
Bmw m3 3,2
Lancer Evo 2
Impreza sti 2003
Dc2 K20/k24
Crx Vt b18c Mfl..
Mvh Junior Shahin
Bmw m3 3,2
Lancer Evo 2
Impreza sti 2003
Dc2 K20/k24
Crx Vt b18c Mfl..
Mvh Junior Shahin
Jag är student jag får 2300 kr av CSN jag har en bostadsrätt som med hyra/lån kostar mig 7000 kr månaden sen ska jag ha pengar att leva för! Jag blev nyligen varslad på volvo lastvagnar osv. Jag byter bil ofta och peppar peppar så tjänar jag en liten slant på det och det gör så att jag kan fortsätta leva. Nu vet ni bakgrunden i alla fall och jag tänker inte försvara mig mer.
Detta var som sagt sista gången jag annonserar på HPC nästa gång blir det blocket som vanligt. Kan någon svara på vad som är fel att sälja bil i syfte att tjäna pengar? är det den svenska avundjukan helt enkelt kanske?
Mvh aidin
Detta var som sagt sista gången jag annonserar på HPC nästa gång blir det blocket som vanligt. Kan någon svara på vad som är fel att sälja bil i syfte att tjäna pengar? är det den svenska avundjukan helt enkelt kanske?
Mvh aidin
-
sk8micke
- Bil: prelude bb6
- Namn: Micke svensson
- Been thanked: 1 time
tycker inte att d e så skamligt att köpa å sälja bilar för å tjäna pengar(bilhandlare?) dock tycker ja d ser lite skumt ut me å köpa en bil sen sälja den 1 timme senare för d dubbla.utan att göra nått alls,har faktiskt oxå köpt e bill billigt å sålt dyrt köpte en civic coupe genom klubben för 1500kr å sålde den sen för 7k men då hade ja ändå lagt ner tid på å riktia lite å leta delar m.m :worthy: men som sagt d e inte lätt å sälja nått här på klubben när folk vet va man gett för sakerna.men sen å andra sidan så e det inte lätt å sälja nått här om d inte e skam pris på sakerna :whatever:
Kör: Prelude bb6 stance/track/vip style
www.garaget.org/sk8micke
kört: typ dom flesta hondor 87-02 :lol:
www.garaget.org/sk8micke
kört: typ dom flesta hondor 87-02 :lol:
Om en bil köps och sedan läggs till försäljning snart därefter blir jag aktsam som spekulant. Har ägaren hittat fundamentala fel på bilen? Vill han tjäna pengar genom att köpa billigt och sälja dyrt? I så fall så kan jag som köpare också köpa billigt, med lite is i magen. Uppenbarligen begär säljaren ett överpris om han köpt den billigare. Det lär dyka upp fler lika billiga.
Senast redigerad av Tobbera den 6 december 2008, 13:12, redigerad totalt 1 gånger.
Honda XL350 -84
Mercedes SLK 200 -06
Toyota MR2 2.0i -93
Mercedes SLK 200 -06
Toyota MR2 2.0i -93
Tror folk ser lite fel på detta?
Bilsäljarmarknaden är definitivt inte säljarens marknad, det är köparens marknad.
Är en vara överprisad blir den helt enkelt inte såld. Ingen köper ett tuggummi för 20 000:- så då kan säljaren stå där och vara ball.
Om folk hatar alla som köper billigt och säljer vidare för vinst utan att fysiskt förbättra varan borde alla återförsäljare kölhalas? De enda som skulle vara tillåtna att sälja grejer är fabrikerna själva? Inser ni hur många led det är i vilken vara som helst som når hyllorna i dagens samhälle där varje led ska tjäna sin lilla slant?
Bilsäljarmarknaden är definitivt inte säljarens marknad, det är köparens marknad.
Är en vara överprisad blir den helt enkelt inte såld. Ingen köper ett tuggummi för 20 000:- så då kan säljaren stå där och vara ball.
Om folk hatar alla som köper billigt och säljer vidare för vinst utan att fysiskt förbättra varan borde alla återförsäljare kölhalas? De enda som skulle vara tillåtna att sälja grejer är fabrikerna själva? Inser ni hur många led det är i vilken vara som helst som når hyllorna i dagens samhälle där varje led ska tjäna sin lilla slant?
[i]<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->[b]Happiness is not around the corner,
It is the corner.[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/i]
Magnus Bergström
Suzuki sv650s - Svarta faran
-------------------------------
Mazda MX-5 - [b]FR Fun![/b] *retired*
Prelude -93 *Såld*
It is the corner.[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/i]
Magnus Bergström
Suzuki sv650s - Svarta faran
-------------------------------
Mazda MX-5 - [b]FR Fun![/b] *retired*
Prelude -93 *Såld*
Håller med!Gladen skrev:Finns ju många besserwissrar i klubben också...
Förstår inte att folk verkligen tror att om du köper billigt ska du sälja billigt oxå! det var bland det roligaste jag hört! Herregud hur tänker folk igentligen här på HPC?
Jag, trixie77, Lars P och några andra är nog bland de få här på klubben som faktiskt köper bil och inte bara snackar skit i andras trådar.
mvh aidin
- Thomas
- Bil: Civic VT
- Namn: Thomas Pettersson
Det är typ samma sak som att importera delar och sälja dem dyrare i sverige.
Jag ser inget fel med det eller sälja bilar dyrare än vad man köper dem för.
Jag ser inget fel med det eller sälja bilar dyrare än vad man köper dem för.
Civic VT championship white (såld)
Nu: HR-V
Nu: HR-V
exakt.. det var inte du som pm:a folk så fort dom skrev var man kunde kolla efter koppling eller vad som... som sagt kasta inte sten i glashus...Aidin skrev:M-G jag håller med dig totalt! Jag tyckte du gjorde helrätt att sälja dina fälgar utomlands, jag sålde min vti till utlandet och det gick smidigt och enkelt. Detta är sista .............................
för de andra tycker jag personligen att folk ska skita fullständigt i att om jag tjänar en slant eller ej, så länge jag inte säljer en del som är defekt eller att jag dolt något på produkten /delen som jag inte vill att köparen ska känna till.
I rest my case
Elvis
Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-
Driving :Honda civic type R CW FN2
Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-
Driving :Honda civic type R CW FN2
Det finns ju ett sätt att fixa detta på, förr fick man enbart sälja ett visst antal bilar privat per år per person. Jag har inte hört att det har ändrats så varför inte sätta en begränsning på hur många bilar man får annonsera ut per år per person här. I vissa fall börjar det likna massförsäljning vilket vi redan har en regel mot.
Ska man sedan följa lagen så ska förtjänsten beskattas efter en viss summa.
Erik Rådström
SPONSORER
AKR-Performance
Pelganders Motorslip
Backup Partner
SPONSORER
AKR-Performance
Pelganders Motorslip
Backup Partner
-
Koco
- Bil: Honda Civic VT
- Namn: Serif Koco
- Kontakt:
adio skrev:Det finns ju ett sätt att fixa detta på, förr fick man enbart sälja ett visst antal bilar privat per år per person. Jag har inte hört att det har ändrats så varför inte sätta en begränsning på hur många bilar man får annonsera ut per år per person här. I vissa fall börjar det likna massförsäljning vilket vi redan har en regel mot.
haha ska man betala skatt till hondaklubben om man gör pengar på bilarna man säljer nu oxo? Ne, låt staten ta hand om straffskattningen på alla pengar man tjänar.
Förstår inte heller meningen med den här tråden, det är jue köparen som bestämmer om priset är bra eller inte, inget och gråta över.
det man kan börja gråta över är att alla kastar iväg sina VT's för inge pengar alls.
VW Pickup 97
Honda Civic 96- ek4 VTi
Fastway Honda CRF 250R
Yamaha R1 06-
Honda Civic VT-RR B18c/s80 Såld :( :( :( :( :( :( :'(
KTM 525 aka Supermotard (Såld)
Saab 93ss Aero(Brukis) (Såld)
Honda CBR600 F4i (Såld)
Honda CRF 450R (Såld)
Honda Civic 96- ek4 VTi
Fastway Honda CRF 250R
Yamaha R1 06-
Honda Civic VT-RR B18c/s80 Såld :( :( :( :( :( :( :'(
KTM 525 aka Supermotard (Såld)
Saab 93ss Aero(Brukis) (Såld)
Honda CBR600 F4i (Såld)
Honda CRF 450R (Såld)
-
Featherweight
- Bil: Toyota Corona 1970 (sorry)
- Namn: Fredrik Jonsson
Jo tycker även jag att denna tråden är lite onödig, ser inget fel i att sälja bilar dyrare än vad man själv givit för den, det jag är lite emot är att dessa personer som håller på med detta är så grymt säljkåta och uppar sina annonser aldeles för ofta.. jag vet att man har rätt till att uppa en gång per dag, men jag tycker att det ska vara varannan dag iaf, så mycke annonseras det inte så man behöver vara rädd för att sin annons hamnar alltför långt ner.
Koco: Så länge det bara är riktigt sunkiga VT's som går för småpengar gör det mig inget, sen att de är de ända som går just nu beror ju på att marknaden är stendöd.
Koco: Så länge det bara är riktigt sunkiga VT's som går för småpengar gör det mig inget, sen att de är de ända som går just nu beror ju på att marknaden är stendöd.
Toyota Corona HT Mark II 1970
Prelude VTI -97 (såld)
Civic EJ9 -97 (såld)
CRX VT B18c6 -91 (skrotad)
Honda Civic Lsi -93 (såld)
Nissan Micra -87 (såld)
Prelude VTI -97 (såld)
Civic EJ9 -97 (såld)
CRX VT B18c6 -91 (skrotad)
Honda Civic Lsi -93 (såld)
Nissan Micra -87 (såld)
-
Ejan
- Bil: Ford Fiesta 2010
- Namn: Erik Leander
vad är problemet ?? man får väl köpa och sälja som man vill ? är väl helt upp till mig själv vad jag tar för pris när jag säljer ,,är objekt och pris intressant så köper man eller inte.
------------------------------------------
1999 Honda Integra Type R - 208bhp - SÅLD
Kör numera Ford Fiesta ST´05
1999 Honda Integra Type R - 208bhp - SÅLD
Kör numera Ford Fiesta ST´05
Hela ekvationen är ganska enkel... en person har något att sälja, sätter ut annons och begär ett pris, så länge det finns någon som är beredd att betala det priset så är det rätt pris.
Att grina över det i efterhand är bara barnsligt, naivt och bra jävla korkat.
Den som inte försöker sälja för max vad man kan få är i mina ögon också bra naiv/korkad... för varför skall man som privatperson idka välgörenhet och ge bort prylar man annars får bra betalt för.
Adio: Visste att du var sådan kommunist att du vill sätta begränsningar åt höger o vänster på det viset. Själv ser jag hellre en fri marknad där alla får sälja precis vad de vill till vilket pris som helst, det är köparen som avgör om det är ett bra pris eller inte.
Sen vad gäller lagar och skatt på saker och ting, den som vill får ju roa sig med att skicka anmälningar till skatteverket om man misstänker fuffens, det är helt ok enligt svenska regler... sen om folket här på HPC tycker det är lika ok att sätta dit medmänniskor är en annan sak.
Den som inte försöker sälja för max vad man kan få är i mina ögon också bra naiv/korkad... för varför skall man som privatperson idka välgörenhet och ge bort prylar man annars får bra betalt för.
Adio: Visste att du var sådan kommunist att du vill sätta begränsningar åt höger o vänster på det viset. Själv ser jag hellre en fri marknad där alla får sälja precis vad de vill till vilket pris som helst, det är köparen som avgör om det är ett bra pris eller inte.
Sen vad gäller lagar och skatt på saker och ting, den som vill får ju roa sig med att skicka anmälningar till skatteverket om man misstänker fuffens, det är helt ok enligt svenska regler... sen om folket här på HPC tycker det är lika ok att sätta dit medmänniskor är en annan sak.
Senast redigerad av Krister den 7 december 2008, 08:41, redigerad totalt 1 gånger.
"Happiness is not getting what you want but wanting what you got"
Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
Kör:
-
Kimzz
- Bil: Integra Type-R DC5
- Namn: Kim Huseby
Jag måste säga att detta är rätt löjligt. Jag har själv gått vinst på en honda här på hpc för några år sedan. fick fick 25k mer än jag köpte den för. ska jag då skita i dom 25k som går till att köpa en större familje bil som hela familjen behöver eller vara dum snäll och sälja den för samma pris som jag köpte den för, fast det finns personer som är berädd att ge mycket mer? Det hade inte en enda HPCare gjort om man hade haft chansen, det är en sak som är säker.
Bilar i min ägo:
Honda CR-V 2,2 CTDi Executive -07
Honda Integra Type-R CW DC5 -02
Honda Accord 2,0 -94
www.tsdtuning.se
Honda Accord 2,0 -94
www.tsdtuning.se
- Regge
- Bil: Honda S2000
- Namn: Erik Regnell
Jag är inne på samma spår, varför starta en sådan här tråd att säga A. Men inte B?Krister skrev:Förstår faktiskt inte grunden till tråden... Malkolm, lust att förklara?
Det är sånt här, tycker jag. Som gör att klubben går åt fel riktning.
Seriöst, som att du inte gjort vinst på affärer innan. Tycker seriöst detta är BULLSKIT från din sida.
Nu ska jag iväg och jobba, sälja bilar med vinst. Skit, nu får jag dåligt samvete.. herregud
KÖR:
Honda EP3 -05
Volvo V60 -20
KÖRT innan:
-Mazda Miata NB -98
-Golf GTi Clubsport-S -17
-Honda Jazz -09
-Honda S2000 -05
-Honda CRX VT -90
-Skoda Octavia RS -16
-BMW M3 E30 -87
-Civic VT-R -91
-Civic VT-R -91
-CRX VT-R -90
-Accord 2,2 -94
Honda EP3 -05
Volvo V60 -20
KÖRT innan:
-Mazda Miata NB -98
-Golf GTi Clubsport-S -17
-Honda Jazz -09
-Honda S2000 -05
-Honda CRX VT -90
-Skoda Octavia RS -16
-BMW M3 E30 -87
-Civic VT-R -91
-Civic VT-R -91
-CRX VT-R -90
-Accord 2,2 -94
Krister, jag är inte alls emot att folk tjänar pengar på sina affärer, snarare tvärtom.Krister skrev:Hela ekvationen är ganska enkel... en person har något att sälja, sätter ut annons och begär ett pris, så länge det finns någon som är beredd att betala det priset så är det rätt pris.
Jag pressenterade bara en lösning på hur vi skulle få bukt med att det är samma personer, bilbytarkungarna som säljer bilar hela tiden.
Då är det ganska enkelt att man sätter en maxgräns på vad en privatperson får sälja.
Aidin hade koll på att det var 5 bilar per person och år, då borde det vara en rimlig gräns att sätta.
Vill man sedan sälja fler, då finns blocket eller andra ställen där man kan betala för sig.
Det kan också vara en väg att gå, börja ta betalt för att annonsera här efter den 5 bil annonsen. Annonseringen är riktigt aktraktiv med tanke på att du annonserar enbart för rätt kategori människor som vill ha Honda.
Erik Rådström
SPONSORER
AKR-Performance
Pelganders Motorslip
Backup Partner
SPONSORER
AKR-Performance
Pelganders Motorslip
Backup Partner
:prop:
lång tråd för det här?
vi är nog som sagt många som både upptäckt dolda fel och som gjort oss en hacka på att sälja vidare,
MEN; att lägga upp alla köp/försäljningar på samma sida e väl samma sak som att degradera sin egen moral med flit?
upp till han/hon själv då tycker jag, jag bryr mig inte iaf.....
lång tråd för det här?
vi är nog som sagt många som både upptäckt dolda fel och som gjort oss en hacka på att sälja vidare,
MEN; att lägga upp alla köp/försäljningar på samma sida e väl samma sak som att degradera sin egen moral med flit?
upp till han/hon själv då tycker jag, jag bryr mig inte iaf.....
Senast redigerad av dr.j den 7 december 2008, 11:18, redigerad totalt 1 gånger.
jonas danielsson
Förklaring, det skulle vara "Visste INTE att du var sådan kommunist..."
Men vill du att vi skall hålla efter skatteverkets regler så kan vi också börja banna folk som kör för fort, bryter mot övergångsställsreglerna och är allmänna samhällshaverister... eller?
Förstår du inte själv hur dumt det låter att vi (HPC) skall hålla efter lagen mot människor i denna klubb???
Men vill du att vi skall hålla efter skatteverkets regler så kan vi också börja banna folk som kör för fort, bryter mot övergångsställsreglerna och är allmänna samhällshaverister... eller?
Förstår du inte själv hur dumt det låter att vi (HPC) skall hålla efter lagen mot människor i denna klubb???
"Happiness is not getting what you want but wanting what you got"
Kör:
Kör:
Jaa, vilken löjlig tråd.
Och att vi i HPC skulle sätta som regel på hur många bilar en person får sälja är ju super löjligt.
Adio, då kan du väl hålla koll på alla 6200medlemmar på forumet, bokföra hur många annonser alla lägger ut osv.. hehe
Och att vi i HPC skulle sätta som regel på hur många bilar en person får sälja är ju super löjligt.
Adio, då kan du väl hålla koll på alla 6200medlemmar på forumet, bokföra hur många annonser alla lägger ut osv.. hehe
http://www.fotoi.se
-
Kimzz
- Bil: Integra Type-R DC5
- Namn: Kim Huseby
Är det bara jag som tycker tråden borde låsas och tas bort??? detta är pinsamt enligt mig. Bra bild utåt för nya medlemmar menar jag.
Bilar i min ägo:
Honda Accord 2,0 -94
www.tsdtuning.se
Honda Accord 2,0 -94
www.tsdtuning.se
Det mest intressanta med denna tråd måste ändå vara att Malkom bara har postat sitt första inlägg och sen inget mer, han har inte svarat på kommentarer eller frågor...
Snacka om att slänga in en brandbomb och sen bara sitta och njuta av brasan
Snacka om att slänga in en brandbomb och sen bara sitta och njuta av brasan
Kristian, Hondalös.