*****DAGS FÖR LÖSENORDSBYTE*****
Då börjar det dra ihop sig för lösenordsbyte till dom låsta delarna här på forumet.
Detta är planerat att genomföras någon gång under onsdag- möjligtvis torsdag.
Hur får jag det nya lösenordet nu när jag är medlem? (detta gäller endast betalande medlemmar)
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Svar: Du går in på startsidan <a href="http://www.hondaklubben.com" target="_blank">http://www.hondaklubben.com</a> och tittar i högerspalten efter "Begär lösenord för låsta delar på forumet."
Där skriver du in din emailadress och kommer då få ett email med det nya lösenordet.<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Så enkelt är det tänkt att det ska vara, nu är detta första året vi kör på det här viset så vi hoppas att det funkar.
En sak som vi upptäckt är att medlemmar ändrar sin emailadress ibland, på den gamla hemsidan kunde man ändra den själv, men när vi byggde nya hemsidan så var det ingen av oss som upplyste våran webmaster att den funktionen skulle vara kvar, så i stundens hetta blev den bortbyggd.
Vi hoppas att det inte ska orsaka något problem.
Får ni ändå problem när ni begär lösenordet tex "Adressen hittades inte!" så får ni skicka ett PM till Jimmy eller Dani här på forumet,
så fixar dom detta åt er, detta gäller även adress byte...
<a href="http://www.norgespatriotene.org/bilder/galge.jpg" target="_blank">Som vanligt gäller att om någon sprider lösenordet till icke betalande medlemmar så blir det kicken från forumet och IP-numret kommer spärras... </a> :whip:
Detta är planerat att genomföras någon gång under onsdag- möjligtvis torsdag.
Hur får jag det nya lösenordet nu när jag är medlem? (detta gäller endast betalande medlemmar)
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Svar: Du går in på startsidan <a href="http://www.hondaklubben.com" target="_blank">http://www.hondaklubben.com</a> och tittar i högerspalten efter "Begär lösenord för låsta delar på forumet."
Där skriver du in din emailadress och kommer då få ett email med det nya lösenordet.<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Så enkelt är det tänkt att det ska vara, nu är detta första året vi kör på det här viset så vi hoppas att det funkar.
En sak som vi upptäckt är att medlemmar ändrar sin emailadress ibland, på den gamla hemsidan kunde man ändra den själv, men när vi byggde nya hemsidan så var det ingen av oss som upplyste våran webmaster att den funktionen skulle vara kvar, så i stundens hetta blev den bortbyggd.
Vi hoppas att det inte ska orsaka något problem.
Får ni ändå problem när ni begär lösenordet tex "Adressen hittades inte!" så får ni skicka ett PM till Jimmy eller Dani här på forumet,
så fixar dom detta åt er, detta gäller även adress byte...
<a href="http://www.norgespatriotene.org/bilder/galge.jpg" target="_blank">Som vanligt gäller att om någon sprider lösenordet till icke betalande medlemmar så blir det kicken från forumet och IP-numret kommer spärras... </a> :whip:
Senast redigerad av HPC Crew den 24 februari 2009, 19:38, redigerad totalt 1 gånger.
HPC Crew
-
Jimmy
- Bil: Civic EG
- Namn: Jimmy Eriksson
- Been thanked: 1 time
- Kontakt:
Bra att du ställde frågan.
Man kan inte begära lösenord om man inte har fått hem brevet och kortet.
Du har kanske betalat men du står fortfarande som obetald, allså du är inte godkänd i systemet därför får du inte ut lösenordet.
Och som Medlemsreggare skriver man sällan ut breven varje dag, så det är bara vänta å se glad ut
Tips från coachen: Man kan testa å begära lösenord med jämna mellanrum ändå. för när Mattias har godkänt så kan det ta en 3-4 dar innan du får brevet
Mvh Jimmy
Man kan inte begära lösenord om man inte har fått hem brevet och kortet.
Du har kanske betalat men du står fortfarande som obetald, allså du är inte godkänd i systemet därför får du inte ut lösenordet.
Och som Medlemsreggare skriver man sällan ut breven varje dag, så det är bara vänta å se glad ut
Tips från coachen: Man kan testa å begära lösenord med jämna mellanrum ändå. för när Mattias har godkänt så kan det ta en 3-4 dar innan du får brevet
Mvh Jimmy
www.JJizzle.com = Styggaste bloggen
www.garaget.org/jimmy_JDM
www.RubNScrape.com
Mordiiax - "ingen vits att försöka leka rik med orignalsaker när man ändå avslöjat att man är fattig genom att åka honda"
www.RubNScrape.com
Mordiiax - "ingen vits att försöka leka rik med orignalsaker när man ändå avslöjat att man är fattig genom att åka honda"
-
Mattias I
- Bil: Civic
- Namn: Mattias Ingvarsson
Jag kommer inte åt lösenordet.. Betalade i november, fick lappen då också. Mailen stämmer också.
Mattias Ingvarsson, Kalmar
Passat -16
Civic Ek
Tidigare Hondor:
Accord diesel -06
Aquatrax F12X -06
Aquatrax R12X -06
CBR1000RR -06
Civic EK3 -00
CBR 1000RR -04
CBR 929rr -00
Crx VT -91 [b]SS - 1,25,66[/b]
Del Sol Esi -93
Passat -16
Civic Ek
Tidigare Hondor:
Accord diesel -06
Aquatrax F12X -06
Aquatrax R12X -06
CBR1000RR -06
Civic EK3 -00
CBR 1000RR -04
CBR 929rr -00
Crx VT -91 [b]SS - 1,25,66[/b]
Del Sol Esi -93
-
Jimmy
- Kontakt:
Mailen som du kan se i forumet å mailen som finns i HPC registret är inte samma sak
du har inte skrivit i mail när du regga dig så skicka ett PM till mig med vilken mail du andvänder så fixar jag det
mvh Jimmy
du har inte skrivit i mail när du regga dig så skicka ett PM till mig med vilken mail du andvänder så fixar jag det
mvh Jimmy
www.RubNScrape.com
www.RubNScrape.com
-
darthv
- Namn: Christian T
- Been thanked: 7 times
kan ni inte bara skicka ut det nya lösenordet samtidigt som ni skickar bekräftelsen på medlemsskapet?
CG2 "Svart"
BB6 "Röd"
BB6 "Blå"
CE1 "Svart" (R.I.P)
CB7 "Svart"
CB7 "Grön" (R.I.P)
CA3 Aerodeck "Silver"
BB6 "Röd"
BB6 "Blå"
CE1 "Svart" (R.I.P)
CB7 "Svart"
CB7 "Grön" (R.I.P)
CA3 Aerodeck "Silver"
Det skulle inte funka speciellt bra om vi var tvungna att byta lösenord mitt under ett år, inte heller för dom som reggar sej i oktober och får resten av innevarande år gratis.
Vi har alltid haft en personlig inloggning för att få tag i lösenordet just pga ovanstående skäl.
Vi har alltid haft en personlig inloggning för att få tag i lösenordet just pga ovanstående skäl.
Kristian, Hondalös.
Har under typ en kvart fått knacka i lösenordet tre ggr då jag försökt att komma åt några stängda delar. Kan man inte införa ett sätt att spara så man slipper hålla på och skriva i lösenordet varje gång man ska in på en medlemssida?
Mvh,
Mvh,
-
Jimmy
- Kontakt:
vet inte vad du har för inställningar å sånt men jag behöver då inte skriva i mitt varje gång,
har du klicka i remember me eller vad det står
mvh Jimmy
har du klicka i remember me eller vad det står
mvh Jimmy
www.RubNScrape.com
www.RubNScrape.com
- Mordiiax
- Bil: Civic -15
- Namn: Johan Mähler
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 30 times
- Kontakt:
Då webläsaren ibland tappar inställningarna så tycker jag som luckan att det vore skönt att slippa skriva in medlemslösenordet på alla låsta delar separat. Ett simpelt bekymmer, men går det att lösa så är det ju alltid ett plus i kanten.
Så att det räcker med att logga in sig som vanligt så har man access till alla låsta avdelningar
Så att det räcker med att logga in sig som vanligt så har man access till alla låsta avdelningar
Honda Civic Tourer -15
Tidigare Honda: Civicar, CRX, CTR, CR-V, S2000 & Accorder.
HPC IRC CREW
Tidigare Honda: Civicar, CRX, CTR, CR-V, S2000 & Accorder.
HPC IRC CREW
Jag vet inte hur (då jag gjorde på precis samma sätt som innan), men nu behöver jag iaf inte klicka i lösenordet längre.. Förhoppningsvis slipper jag detta bekymmer framöver, men som Johan påpekade hade det vart bra om det hade gått att fixa för oss lite lata 
Mvh,
Mvh,
-
Anonymous
fan va räliga ni e som vill att man ska betala för att få se alla delar av forumet...
-
M Scotte
- Namn: Martin Scotte
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 36 times
- Kontakt:
Det är det värt alla gånger!
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
- Dani
- Bil: Civic Type-R FK2, CRV 2.2D
- Namn: Daniel Gabriel
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 10 times
- Kontakt:
Jag håller med dig, fyfan för att behöva betala för sig i livet. Jag borde kunna gå in i valfri affär och bara plocka vad jag vill utan att betala.BMW skrev:fan va räliga ni e som vill att man ska betala för att få se alla delar av forumet...
Daniel Gabriel / HPC Väst - Medlem #538
*Speedy Gonzales On The Run*
Honda Civic Type-R GT FK2 2015
Honda CRV 2.2D 2014
*Speedy Gonzales On The Run*
Honda Civic Type-R GT FK2 2015
Honda CRV 2.2D 2014
- {BÅGEN}

- Bil: Civic Ed / Civic Hybrid
- Namn: Mattias Bågenholm
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 30 times
PMa Malkom här på forumet om de så hjälper han dig...
Jasså du valde att betala och komma över till den mörka sidan Axel.. He he
Jasså du valde att betala och komma över till den mörka sidan Axel.. He he
*Medlems ansvarig*
*Kassör*
Mattias Bågenholm
0707-300215
Bilar
Civic ED Turbo "Kanjo" -91
VW Multivan
VW ID3
Har ni några frågor ang ert medlemsskap i HPC så skicka ett PM till mig.
*Kassör*
Mattias Bågenholm
0707-300215
Bilar
Civic ED Turbo "Kanjo" -91
VW Multivan
VW ID3
Har ni några frågor ang ert medlemsskap i HPC så skicka ett PM till mig.