*****DAGS FÖR LÖSENORDSBYTE*****

För Topics som ej är motorrelaterade
HPC Crew
Kontakt:

Då börjar det dra ihop sig för lösenordsbyte till dom låsta delarna här på forumet.

Detta är planerat att genomföras någon gång under onsdag- möjligtvis torsdag.

Hur får jag det nya lösenordet nu när jag är medlem? (detta gäller endast betalande medlemmar)

<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Svar: Du går in på startsidan <a href="http://www.hondaklubben.com" target="_blank">http://www.hondaklubben.com</a> och tittar i högerspalten efter "Begär lösenord för låsta delar på forumet."
Där skriver du in din emailadress och kommer då få ett email med det nya lösenordet.<!--colorc--></span><!--/colorc-->

Så enkelt är det tänkt att det ska vara, nu är detta första året vi kör på det här viset så vi hoppas att det funkar.

En sak som vi upptäckt är att medlemmar ändrar sin emailadress ibland, på den gamla hemsidan kunde man ändra den själv, men när vi byggde nya hemsidan så var det ingen av oss som upplyste våran webmaster att den funktionen skulle vara kvar, så i stundens hetta blev den bortbyggd.
Vi hoppas att det inte ska orsaka något problem.

Får ni ändå problem när ni begär lösenordet tex "Adressen hittades inte!" så får ni skicka ett PM till Jimmy eller Dani här på forumet,
så fixar dom detta åt er, detta gäller även adress byte...

<a href="http://www.norgespatriotene.org/bilder/galge.jpg" target="_blank">Som vanligt gäller att om någon sprider lösenordet till icke betalande medlemmar så blir det kicken från forumet och IP-numret kommer spärras... </a> :whip:
Senast redigerad av HPC Crew den 24 februari 2009, 19:38, redigerad totalt 1 gånger.
HPC Crew
Junior

Jimmy skrev:Då va det gjort
jag har haft samma mail adress sen 2001 men den hittade inte den. Betalt har jag också gjort
NU: CTR Turbo

Bmw m3 3,2
Lancer Evo 2
Impreza sti 2003
Dc2 K20/k24
Crx Vt b18c Mfl..

Mvh Junior Shahin
Jimmy
Bil: Civic EG
Namn: Jimmy Eriksson
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Bra att du ställde frågan.

Man kan inte begära lösenord om man inte har fått hem brevet och kortet.
Du har kanske betalat men du står fortfarande som obetald, allså du är inte godkänd i systemet därför får du inte ut lösenordet.

Och som Medlemsreggare skriver man sällan ut breven varje dag, så det är bara vänta å se glad ut

Tips från coachen: Man kan testa å begära lösenord med jämna mellanrum ändå. för när Mattias har godkänt så kan det ta en 3-4 dar innan du får brevet

Mvh Jimmy
www.JJizzle.com = Styggaste bloggen
www.garaget.org/jimmy_JDM
www.RubNScrape.com

Mordiiax - "ingen vits att försöka leka rik med orignalsaker när man ändå avslöjat att man är fattig genom att åka honda"
Mattias I
Bil: Civic
Namn: Mattias Ingvarsson

Jag kommer inte åt lösenordet.. Betalade i november, fick lappen då också. Mailen stämmer också.
Mattias Ingvarsson, Kalmar

Passat -16
Civic Ek

Tidigare Hondor:
Accord diesel -06
Aquatrax F12X -06
Aquatrax R12X -06
CBR1000RR -06
Civic EK3 -00
CBR 1000RR -04
CBR 929rr -00
Crx VT -91 [b]SS - 1,25,66[/b]
Del Sol Esi -93
Jimmy
Kontakt:

Mailen som du kan se i forumet å mailen som finns i HPC registret är inte samma sak

du har inte skrivit i mail när du regga dig så skicka ett PM till mig med vilken mail du andvänder så fixar jag det

mvh Jimmy
www.RubNScrape.com

Mordiiax - "ingen vits att försöka leka rik med orignalsaker när man ändå avslöjat att man är fattig genom att åka honda"
darthv
Namn: Christian T
Been thanked: 7 times

kan ni inte bara skicka ut det nya lösenordet samtidigt som ni skickar bekräftelsen på medlemsskapet?
CG2 "Svart"
BB6 "Röd"
BB6 "Blå"
CE1 "Svart" (R.I.P)
CB7 "Svart"
CB7 "Grön" (R.I.P)
CA3 Aerodeck "Silver"
Kristian

Det skulle inte funka speciellt bra om vi var tvungna att byta lösenord mitt under ett år, inte heller för dom som reggar sej i oktober och får resten av innevarande år gratis.

Vi har alltid haft en personlig inloggning för att få tag i lösenordet just pga ovanstående skäl.
Kristian, Hondalös.
Användarvisningsbild
luckan
Namn: Daniel Lukjanovic

Har under typ en kvart fått knacka i lösenordet tre ggr då jag försökt att komma åt några stängda delar. Kan man inte införa ett sätt att spara så man slipper hålla på och skriva i lösenordet varje gång man ska in på en medlemssida?

Mvh,
Jimmy
Kontakt:

vet inte vad du har för inställningar å sånt men jag behöver då inte skriva i mitt varje gång,
har du klicka i remember me eller vad det står

mvh Jimmy
www.RubNScrape.com

Användarvisningsbild
Mordiiax
Bil: Civic -15
Namn: Johan Mähler
Has thanked: 4 times
Been thanked: 30 times
Kontakt:

Då webläsaren ibland tappar inställningarna så tycker jag som luckan att det vore skönt att slippa skriva in medlemslösenordet på alla låsta delar separat. Ett simpelt bekymmer, men går det att lösa så är det ju alltid ett plus i kanten.
Så att det räcker med att logga in sig som vanligt så har man access till alla låsta avdelningar :)
Honda Civic Tourer -15
Tidigare Honda: Civicar, CRX, CTR, CR-V, S2000 & Accorder.
HPC IRC CREW
Användarvisningsbild
luckan
Namn: Daniel Lukjanovic

Jag vet inte hur (då jag gjorde på precis samma sätt som innan), men nu behöver jag iaf inte klicka i lösenordet längre.. Förhoppningsvis slipper jag detta bekymmer framöver, men som Johan påpekade hade det vart bra om det hade gått att fixa för oss lite lata ;)

Mvh,
Anonymous

fan va räliga ni e som vill att man ska betala för att få se alla delar av forumet...
M Scotte
Namn: Martin Scotte
Has thanked: 4 times
Been thanked: 36 times
Kontakt:

Det är det värt alla gånger!
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
Användarvisningsbild
Chrille79
Bil: CH1
Namn: Christian Roskjaer
Has thanked: 10 times
Been thanked: 20 times

Tattaren igång igen ja. Suck...
Gammal räv...
Användarvisningsbild
Dani
Bil: Civic Type-R FK2, CRV 2.2D
Namn: Daniel Gabriel
Has thanked: 7 times
Been thanked: 10 times
Kontakt:

BMW skrev:fan va räliga ni e som vill att man ska betala för att få se alla delar av forumet...
Jag håller med dig, fyfan för att behöva betala för sig i livet. Jag borde kunna gå in i valfri affär och bara plocka vad jag vill utan att betala.
Daniel Gabriel / HPC Väst - Medlem #538
*Speedy Gonzales On The Run*
Honda Civic Type-R GT FK2 2015
Honda CRV 2.2D 2014
Haxxel
Bil: Honda civic eg5
Namn: Axel Hedman
Kontakt:

Hmm, jag har betalat för ett tag sen men min mail hittas inte. Borde ju inte ta såååå lång tid för pengarna att komma över...
Användarvisningsbild
{BÅGEN}
Styrelsen Gold
Bil: Civic Ed / Civic Hybrid
Namn: Mattias Bågenholm
Has thanked: 7 times
Been thanked: 30 times

PMa Malkom här på forumet om de så hjälper han dig...

Jasså du valde att betala och komma över till den mörka sidan Axel.. He he :)
*Medlems ansvarig*
*Kassör*
Mattias Bågenholm
0707-300215

Bilar
Civic ED Turbo "Kanjo" -91
VW Multivan
VW ID3

Har ni några frågor ang ert medlemsskap i HPC så skicka ett PM till mig. :)
Användarvisningsbild
Thomas
Bil: Civic VT
Namn: Thomas Pettersson

Mim mail hittas inte heller.
Civic VT championship white (såld)
Nu: HR-V
Skriv svar