Ny look på ATS.
Kategoriregler
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
- Steffo

- Bil: Pilot EX-L 2016
- Namn: Stefan Blixt
- Has thanked: 26 times
- Been thanked: 10 times
Mycket fin bil
. Jag gillar inte de kromade detaljerna på ATS. Om du kunde fixa svarta lister och handtag så skulle det göra mycket på helheten enligt min mening!
Stockholm
Honda Pilot EX-L AWD 2016
Honda Pilot EX-L AWD 2016
-
christer_carlsson
- Bil: Accord Type-S
- Namn: Christer Carlsson
fin fint 
Vad är det för bredd och ET på dessa? 17tum?
Vad är det för bredd och ET på dessa? 17tum?
Accord Type-S, <!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro-->Graphite grey<!--colorc--></span><!--/colorc-->, Special Edition 2008
Medlem #1538
Tidigare: CTR- milano red -02, såld, tack för den tiden :-)
Medlem #1538
Tidigare: CTR- milano red -02, såld, tack för den tiden :-)
- David Lundin
- Namn: David Lundin
Testade att "photoshopa" (rättare sagt Paint.Net'a) bilden och det skulle blir riktigt hett om listerna och hantagen var svarta som Steffo säger!
Ser fint ut nu, men den känns bara halvfärdig jämfört med min fula fakebild
Ser fint ut nu, men den känns bara halvfärdig jämfört med min fula fakebild
-
EcciBaka
- Bil: Civic Aerodeck 1,8vti -00
- Namn: Alexander Rothberg
- Kontakt:
chromedetaljerna är porriga, men passar inte till svarta fälgar.
------------------------
"Fighting in forums is like competing in the special olympics,
eaven if you win, you are still retarded..."
------------------------
"Fighting in forums is like competing in the special olympics,
eaven if you win, you are still retarded..."
------------------------
- Jalle
- Bil: Acura TL 2004
- Namn: Jari Saren
Håller med steffo o david, svarta lister! Går även att lacka de befinliga listerna, det brukar en bmw polare till mej göra.
______
Banbil: Del sol -92 H22
Vardagsbil: Acura TL 2004
MC: Yamaha XT660X
Banbil: Del sol -92 H22
Vardagsbil: Acura TL 2004
MC: Yamaha XT660X
- Fixxe

- Bil: Suzuki/Toyota
- Namn: Fredrik Heijel
- Has thanked: 64 times
- Been thanked: 93 times
Najs nasj!!
vad vägde den då?
för bilderna är ju från vågen innan torup väl?
vad vägde den då?
för bilderna är ju från vågen innan torup väl?
Fredrik Heijel | 0702 - 986 355 | Fixxe Engineering AB
Toyota RAV4 Gazoo Racing -24
Suzuki Swift Sport -14
Speaking without thinking, is like shooting without aiming
Toyota RAV4 Gazoo Racing -24
Suzuki Swift Sport -14
Speaking without thinking, is like shooting without aiming
Najs ! :thumbup: race style. Du har inte funderat på att tona rutorna? kanske skulle se ännu bättre ut då när det finns nåt mer mörkt/svart på bilen.
Mattias "Racke" Rahkolin
Nu: Seat Leon FR 1.8T -05
EX: Civic EK4 VTI - 00
EX: Civic EJ2/Coupe - 95
Nu: Seat Leon FR 1.8T -05
EX: Civic EK4 VTI - 00
EX: Civic EJ2/Coupe - 95
-
SAUD
- Bil: CTR-2016
- Namn: Saud Omerovic
Tackar tackar...
Det med chrom det stör mig inte alls,men jag håller med er att det är så mycket snyggare med svarta lister.Jag lägger fokus på väghållnig och prestanda och utssende ska vara lite cleant men ändå lite rejsigt men det hade hjälpt med svarta lister men just nu det är inte någon prioritering på det.
Det med toningen av rutor jag har funderat lite men det blir inte förran jag har besiktigat bilen till hösten,men det kommer att vara jätte lätt toning runt om.
Men jag är otroligt nöjd med ATS men jag är fortfarande sugen på en S2K som min son kunde få av mig när han tar körkort om 4-5 år.
Christer: det är 8x17 ET48 med Falken Azenis
Fixxe: Det stämmer väl,det var vid vägen till Torup jag och Yll(han sålde sin CTR idag) tog en runda ditt och passade på att väga våra bilar. ATS vägde 1320kg,men den är lättad lite överallt :wub: . På vägen dit och på vägen hem vi busade rätt så ordentligt och jag måste säga att däcken är precis i min smak.
Du har kört länge med dessa däck vad ska man ha för däcktryck vid bankörning eftersom dom klassas ju som semi r däck och då vet jag ej om däcktrycket ska vara som på vanliga däck upp med 0,5-1 bar extra eller ner till 2bar vid bankörningen???
Det med chrom det stör mig inte alls,men jag håller med er att det är så mycket snyggare med svarta lister.Jag lägger fokus på väghållnig och prestanda och utssende ska vara lite cleant men ändå lite rejsigt men det hade hjälpt med svarta lister men just nu det är inte någon prioritering på det.
Det med toningen av rutor jag har funderat lite men det blir inte förran jag har besiktigat bilen till hösten,men det kommer att vara jätte lätt toning runt om.
Men jag är otroligt nöjd med ATS men jag är fortfarande sugen på en S2K som min son kunde få av mig när han tar körkort om 4-5 år.
Christer: det är 8x17 ET48 med Falken Azenis
Fixxe: Det stämmer väl,det var vid vägen till Torup jag och Yll(han sålde sin CTR idag) tog en runda ditt och passade på att väga våra bilar. ATS vägde 1320kg,men den är lättad lite överallt :wub: . På vägen dit och på vägen hem vi busade rätt så ordentligt och jag måste säga att däcken är precis i min smak.
Du har kört länge med dessa däck vad ska man ha för däcktryck vid bankörning eftersom dom klassas ju som semi r däck och då vet jag ej om däcktrycket ska vara som på vanliga däck upp med 0,5-1 bar extra eller ner till 2bar vid bankörningen???
Saud Omerovic
Civic Type R - 2016
Civic 1.6 - 2014
För att se hur det blir med svarta lister så lägg lite svart tejp över. Malkom hade gjort det på sin tills han får hem sina lister. Blir oväntat bra faktiskt.
Antonio Pozzi
- JDM-Junior
- Bil: CW EP3
- Namn: Aldin Kuric
Lookin' good! :thumbup:
JDM - all day, every day
Så jävla snygg Saud! Blir nya fötter för min också när skatteåterbäringen kommer 
Falköping
<!--coloro:black--><span style="color:black"><!--/coloro-->Accord Type-<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->S<!--colorc--></span><!--/colorc--> <!--coloro:black--><span style="color:black"><!--/coloro-->-07<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:black--><span style="color:black"><!--/coloro-->[ [i]aem sri[/i] | [i]greddy evo 2[/i] | [i]tinted windows[/i] | [i] more to come... [/i] ]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:black--><span style="color:black"><!--/coloro-->xlnc. goes pure<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->VTEC<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:black--><span style="color:black"><!--/coloro-->[ [i]<a href="http://www.garaget.org/xlnc" target="_blank">garaget.org</a>[/i] ]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:black--><span style="color:black"><!--/coloro-->Accord Type-<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->S<!--colorc--></span><!--/colorc--> <!--coloro:black--><span style="color:black"><!--/coloro-->-07<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:black--><span style="color:black"><!--/coloro-->[ [i]aem sri[/i] | [i]greddy evo 2[/i] | [i]tinted windows[/i] | [i] more to come... [/i] ]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:black--><span style="color:black"><!--/coloro-->xlnc. goes pure<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->VTEC<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:black--><span style="color:black"><!--/coloro-->[ [i]<a href="http://www.garaget.org/xlnc" target="_blank">garaget.org</a>[/i] ]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
- Dani
- Bil: Civic Type-R FK2, CRV 2.2D
- Namn: Daniel Gabriel
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 10 times
- Kontakt:
Feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet! Snygg som fan!
Daniel Gabriel / HPC Väst - Medlem #538
*Speedy Gonzales On The Run*
Honda Civic Type-R GT FK2 2015
Honda CRV 2.2D 2014
*Speedy Gonzales On The Run*
Honda Civic Type-R GT FK2 2015
Honda CRV 2.2D 2014
-
SAUD
Hej Erik!pureVTEC skrev:Så jävla snygg Saud! Blir nya fötter för min också när skatteåterbäringen kommer
Hoppas allt riktigt bra med dig och tjejen?!
Du skulle kanske låta bli att köpa nya fälgar du blev väl av med jobbet
Hälsa tjejen så gott och ta väl hand om er!
MVH Saud
Saud Omerovic
Civic Type R - 2016
Civic 1.6 - 2014
-
SAUD
Dani skrev:Feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet! Snygg som fan!
Tack Dani!
Roligt att du tycker att den är fin eftersom jag vet att du gillar CL9. Kommer jag till Mantorp i år(förhoppningsvis det gör jag) då kan du åka en runda om du vill.
Sen jag har faktiskt aldrig sagt fast att jag har velat säga det att du är en fantastiskt bra grabb,ärlig,rak på saken och alltid säger vad du tycker(gillar din inställning)!
Såna killar som dig behövs betydligt många fler både i det vanliga livet och här på klubben!
Ha det så gott Dani...
Vill passa på att säga tack till alla för fina komentarer!
Saud Omerovic
Civic Type R - 2016
Civic 1.6 - 2014
Saud, inte kan du sälja bilen nu när du börjar få ordning på den. Fy f-n va kär jag blev (igen) i min idag :wub:
Har monterat filter, grenrör & avgas. Inte racekatten ännu dock. Men fy f-n va kraft man har på de högre växlarna. Var uppe i Hudiksvall idag och körde 60 mil t o r. På motorvägen hem kom en S60 T5, samt en Golf R32. ATS fullkomligt våldtar dessa på 4:an & 5:an.
5:an är ju helt sinnes sjuk. På mina gamla CTR:er tyckte jag mest att det lät mer bara när man kom in i VTEC på 5:an.
ATS känner man en rejäl knuff i på 5:an t.o.m. Varva ur 5:an hur enkelt som helst, men hann aldrig dra så mkt på 6:an dock.
Nu är det sänkning & racekatt som väntar
Har monterat filter, grenrör & avgas. Inte racekatten ännu dock. Men fy f-n va kraft man har på de högre växlarna. Var uppe i Hudiksvall idag och körde 60 mil t o r. På motorvägen hem kom en S60 T5, samt en Golf R32. ATS fullkomligt våldtar dessa på 4:an & 5:an.
5:an är ju helt sinnes sjuk. På mina gamla CTR:er tyckte jag mest att det lät mer bara när man kom in i VTEC på 5:an.
ATS känner man en rejäl knuff i på 5:an t.o.m. Varva ur 5:an hur enkelt som helst, men hann aldrig dra så mkt på 6:an dock.
Antonio Pozzi
Antonio skrev:Saud, inte kan du sälja bilen nu när du börjar få ordning på den. Fy f-n va kär jag blev (igen) i min idag :wub:
Eller hur Antonio. Min CTR gick oxo skit segt i 5-6 helt sjukt,,
Nu tror jag min gick så för att jag hade inget CAI utan V2 typ och för att jag hade katten kvar tror dem går betydligt bättre annars...
Nästan så Saud drog ifrån mig fan...
Yll Ramadani
-
SAUD
Jag var ett tag sugen på s2000 bara för att den är lite mer banvänlig,men ATS är just nu förfin att kunna säljas ska behålla den naturligtvis.Antonio skrev:Saud, inte kan du sälja bilen nu när du börjar få ordning på den. Fy f-n va kär jag blev (igen) i min idag :wub:
CTR går inte jämföra mot ATS i högre växlarna,ATS pinnar på sjukt bra. Synd att du inte kör med kattersätaren där har du en hel del hk att hämta,vet ej hur mycket man får med racekatt?
Ska du till Elmia?
Jag ska troligtvis dit på fredag eller måndag att träffa Malkolm och kolla på lite bilar,det var evighets sen jag var där sist.
Hoppas att det är inte mycket folk dessa dagar har blivit för gammal och bekväm att knuffas med ungdomar
Saud Omerovic
Civic Type R - 2016
Civic 1.6 - 2014