Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
honda samling i stockholm
tjena alla glada
Har någon här i forumet sett tolv civic rör sig samtidigt här i stockholm?? om ja, VISST VAD DET HÄFTIGT??
Vi tänker göra om det på söndag i jordbro. möteplatsen är bilprovningen i jordbro industriområde. Vi kommer att köra gamla nynäs vägen. Det skulle vara jättehäftigt om det skulle bli mer än våra tolv civic
vill du vara med så skriv här eller skicka mail till mr_world_87@hotmail.com så får ni veta exakt vilken tid vi ska starta köra och om det blir nånsamling elr inte
DET HÄR GÄLLER BARA DE SOM DERAS HJÄRTA SLÅR TILL TACK VARA EN VTEC MOTOR
Har någon här i forumet sett tolv civic rör sig samtidigt här i stockholm?? om ja, VISST VAD DET HÄFTIGT??
Vi tänker göra om det på söndag i jordbro. möteplatsen är bilprovningen i jordbro industriområde. Vi kommer att köra gamla nynäs vägen. Det skulle vara jättehäftigt om det skulle bli mer än våra tolv civic
Senast redigerad av Adam_vti den 13 april 2009, 15:12, redigerad totalt 1 gånger.
Adam Ghareeb
Coolt! Om jag hinner besikta bilen denna vecka kmr jag lätt annars hakar jag på nästa träff ni harAdam_vti skrev:tjena alla glada![]()
Vi tänker göra om det på söndag i jordbro. möteplatsen är bilprovningen i jordbro industriområde. Vi kommer att köra gamla nynäs vägen. Det skulle vara jättehäftigt om det skulle bli mer än våra tolv civicvill du vara med så skriv här eller skicka mail till mr_world_87@hotmail.com så får ni veta exakt vilken tid vi ska starta köra och om det blir nånsamling elr inte
![]()
Bilar i dagsläget:
Galant (utställningsprojekt) -89
Honda CRX V-Tec -91
Chrysler Stratus 2,5l v6 -97
Volvo 855 -95
Honda CRX V-Tec -91
Volvo 855 -95
Vore det inte lättare om du bara skrev ut tiden ni tänkt samlas, varför inte liksom?
Jag kanske kommer om jag inte har andra planer
Är det bara en trivsam cruise eller hade ni tänkt ligga på varvstoppet hela vägen?
Jag kanske kommer om jag inte har andra planer
Team222
HPC IRC CREW, SWEDEN
HPC IRC CREW, SWEDEN
Jag kan inte komma iaf. De hann inte besiktiga den i fredas.
Bilar i dagsläget:
Honda CRX V-Tec -91
Volvo 855 -95
Honda CRX V-Tec -91
Volvo 855 -95
hej alla glada 
hade ej tillgång till data därför jag inte hörde av mig.
träffen kommer att ske i jordbro industri område. 030509 vid 4/5 tiden men det är inte säkert bestämmt om vilken tid exakt. vil du va med och bestämma så är det bara och skriva så kör vi sen efter majoritet.
först kommer vi att samlas sen kör vi gamla nynäs vägen. dvs att den som är snabb kommer att ligga först
hade ej tillgång till data därför jag inte hörde av mig.
träffen kommer att ske i jordbro industri område. 030509 vid 4/5 tiden men det är inte säkert bestämmt om vilken tid exakt. vil du va med och bestämma så är det bara och skriva så kör vi sen efter majoritet.
först kommer vi att samlas sen kör vi gamla nynäs vägen. dvs att den som är snabb kommer att ligga först
- Steffo

- Bil: Pilot EX-L 2016
- Namn: Stefan Blixt
- Has thanked: 26 times
- Been thanked: 10 times
Det är redan en träff i Stockholm nu på onsdag 18:30 vid ICA Stop i Täby (E18 norrut straxt efter Sshellmacken).
Kom gärna dit också om ni vill
Det finns en tråd här i träffar-delen.
Kom gärna dit också om ni vill
Det finns en tråd här i träffar-delen.
Stockholm
Honda Pilot EX-L AWD 2016
Honda Pilot EX-L AWD 2016