M Scotte skrev:Min åsikt är att det var en GRYM svensk grupp som överlevt sig själv.
överlevt sig själva?
M Scotte skrev:Min åsikt är att det var en GRYM svensk grupp som överlevt sig själv.
Dom är så jävla bra, jag skulle provköra en kundbil häromveckan, jag startar den och stereon går igång och låten kommer igång. Så jag satt där under hela låten och bara väntade på att den skulle spela klart...så bra! :wub:PB2000 skrev:Dani: Bästa låten i denna tråden!
Dom är så jävla bra, jag skulle provköra en kundbil häromveckan, jag startar den och stereon går igång och låten kommer igång. Så jag satt där under hela låten och bara väntade på att den skulle spela klart...så bra! :wub:Dani skrev:<!--quoteo(post=573245:date=5 Dec 2009, 15:51:04:name=PB2000)--><div class='quotetop'>QUOTE(PB2000 4 5 Dec 2009, 15:51:04) <a href="index.php?act=findpost&pid=573245"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec-->Dani: Bästa låten i denna tråden!

FEL! Nas Ft Lauryn Hill är det som "gjort" den låten. Fugees som grupp har inget med den att göra, såvida de inte skrivit musik eller text men de som uppträder är iaf Nas och Lauryn.Jimmy skrev:Får ju inte glömma Hiphopen, men jag har inte hängt med så mycket på slutet, börjar gå över till äldre ordentlig hiphop mer å mer
här är nåra som brukar spelas iaf
Old School it is, en krona på att nån yngling reagerar på första låten å säger det är ju Fugees - if i ruled the world =)