Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
Sålt
Kategoriregler
MVH Styrelsen
- Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
- Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
- "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud. - Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
- Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.
MVH Styrelsen
-
AddeZ
- Bil: Civic Ek3 -97
- Namn: Adnan Zeljkovic
N1 systemet, e det katback lr?R%B skrev:AEM CAI 2.5" Röret är slitet kan fixa bilder om intresse finns. Filtert behöver bytas. 500kr eller bud
Tänkte göra en intressekoll på ett Invidia N1 också fast det säljer jag inte förrens bilen är såld. 7000kr
Adnan Zeljkovic
-
AddeZ
- Bil: Civic Ek3 -97
- Namn: Adnan Zeljkovic
My Bad, har läst reglerna men kom inte ihåg den paragrafen. Ber om ursäkt, va inte menat som något nerklankande på din prissättningand1 skrev:§6. Säljaren sätter priset, så kommentarer om prissättning undanbedes... Onödigt snack leder till varning!
Adnan Zeljkovic