Honda CRX 91 Köpes kjolpaket, förarstol och värmereglage.

nithe
Bil: Honda CRX
Namn: Mattias Andersson

Tjena...

Jag är ny på forumet, och nybliven ägare av en Honda crx vt. Har aldrig haft en vt motor, eller en sådan Honda i så bra skick.

Men visst fanns det en massa andra saker som inte var i så bra skick. Bland annat så hade någon ägare till bilen lekt lite med plast och förstört så mycket i inredningen han har kunnat (sucka). Inte nog med det, utan även slängt in någon budgetstol från jula eller nått, men det var inte det värsta utan han har satt stolen snett ?????

Så det jag vill ha tag i är förarstolen som fattas (i skinn) med vt emblemet.
Och kanske något komplett kjolpaket, eller bara en front. Allt är av intresse för rätt pengar. Men dock inga kjolpaket så man tror det är en överstylad volvo a-traktor, utan något mer stilrent.

Värmereglaget är helt paj, tack vare den fina plastningen som jag nämnt ovan. Så det är själva styrreglagen jag vill åt.

Hoppas jag inte gjort eller skrivit några newbe saker, men det kanske man blir varse om ;)
Lars P
Styrelsen
Bil: EK4 K20
Namn: Lars Palmgren
Has thanked: 1 time
Been thanked: 9 times
Kontakt:

Välkommen

Stol i skinn är rikgit ovanligt och brukar vara svårt att få tag i. Vanliga tyg stolar till VT finns lättare att få tag i, det har bla jag liggandes

Front är också svårt att få tag i om du har otur, en beggad brukar gå på ca 1000kr

Värmereglaget går också offta sönder, brukar kosta 2-450kr för ett bra

Kollar du under säljes så ser du att jag och några till säljer CRX delar så det är bara att leta
076-1174430
Lars@allbilskroten.se

Honda EJ1, K24 Swap
NSX NA1 CW
Accord -93 Ombyggd till biltransport
Accord -80
CR-V RD1 -98
Accord CL9 Type-S -08
osv....
nithe
Bil: Honda CRX
Namn: Mattias Andersson

Tackar för informationen...

Men jag ska se om någon har en förarstol till mig.. Om inget annat, kommer jag nog höra av mig.. :)
Skriv svar