Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
Honda cr 250-03 cross
Kategoriregler
MVH Styrelsen
- Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
- Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
- "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud. - Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
- Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.
MVH Styrelsen
- Xchai
- Bil: Crx vt 32psi
- Namn: Wanchai Kampha Gustafsson
Kolven är bytt sen jag köpte den,och har gått ca 27 timmar.(byttes hos firma)
Bytt kedja,bakdrev,bytt fram och bak däck har gått ca 15 timmar.Olja i lådan är bytt för inte så länge sen.
Nytt Hgs trimsystem på,bestickad efter det.
Nytt styre,nytt bakskärm,och framskärm mm.
Instruktionsbok finns också.
Lättstartad,går skit bra.
Finns extra däck,samt plaster,samt luftfilter 4st,extra krök,ljuddämpar,oljor mm följer med.
pris:23000kr eller bud.Säljes på av köp av bruksbil.
Tel 070-6280837
Bytt kedja,bakdrev,bytt fram och bak däck har gått ca 15 timmar.Olja i lådan är bytt för inte så länge sen.
Nytt Hgs trimsystem på,bestickad efter det.
Nytt styre,nytt bakskärm,och framskärm mm.
Instruktionsbok finns också.
Lättstartad,går skit bra.
Finns extra däck,samt plaster,samt luftfilter 4st,extra krök,ljuddämpar,oljor mm följer med.
pris:23000kr eller bud.Säljes på av köp av bruksbil.
Tel 070-6280837
Tack till
XLR8Performance
Jane @ Queen of tools
PPF
Tunnis aka Glad
Simon,mm
XLR8Performance
Jane @ Queen of tools
PPF
Tunnis aka Glad
Simon,mm
Vilken typ av bruksbil vill du ha, byte plus pengar?
viewtopic.php?f=35&t=57493
viewtopic.php?f=35&t=57493
Jan Östman, Citroen C5 Kombi -05, Acura Legend Coupe LS -92, Tidigare Hondor: Honda Accord 2,0-16v ALB -88, Honda Accord 2,0 -89
Nja, jag har ingen direkt koll på priser då det gäller crossar. Behöver nog få Legenden såld innan eventuellt köp också, men det är dåligt intresse för den.
Får avvakta tyvärr.
Får avvakta tyvärr.
Jan Östman, Citroen C5 Kombi -05, Acura Legend Coupe LS -92, Tidigare Hondor: Honda Accord 2,0-16v ALB -88, Honda Accord 2,0 -89