k20 topp + k serie delar (nya priser) + shiftlight

Bildelar samt övrigt
Kategoriregler
  1. Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
  2. Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
  3. "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
    Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud.
  4. Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
  5. Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.

MVH Styrelsen
kojima
Inlägg: 16
Blev medlem: 18 oktober 2009, 10:20

Hej

Har ett splitter nytt Automter digital Pro shiftlight kit att sälja som inte kom till användning. Abolut bästa på marknaden med super kvalitet.
Part# 5312 på boxen och #5330 på lampan. Fungerar med i stort sett alla tändsystem även elektroniska.
Bilder finns och kan mailas vid intresse, alternativt kolla och läs mer om boxen på autometers hemsida.

Pris 2000 inkl frakt eller bud
Den finns i malmö men skickas utan kostnad inom sverige.



K20 topp (rbc2)
Portade av headgamez i newyork usa
skunk2 ventiler (nya)
supertech ventilfjädrar + retiners
ferrera brons ventilsyrningar (nya)
ferrera knaster (nya)
ferrera ventiltätningar (nya)
Ny planad
Nyfrästa ventilsäte med mira
Priside 13000:- eller bud

Delar
Skunk2 ventiler 1mm od. 2500:- 16st ventiler.
ferrera ventiltätningar 450:- (nya)
Har en rasad k20a2 som nästan är komplett köp hela eller ring om du behöver någon lös pryl. (tyvärr är topp + en kolv + en vevstake och ett foder kass)
Gul Ventilkåpa till k20/k24

Sakerna finns i malmö. Bilder kan mailas
Ring - 0722271980 eller maila på sm_koski@hotmail.com
Senast redigerad av kojima den 28 juni 2012, 20:10, redigerad totalt 15 gång.
Användarvisningsbild
Diesel_018
Inlägg: 499
Blev medlem: 21 juni 2006, 19:07
Bil: alla hondor
Namn: Diesel

Regler måste finns med pris annars snart din annons ta bort :)
kojima
Inlägg: 16
Blev medlem: 18 oktober 2009, 10:20

Ingen som vill ha den snabbaste hondan i stan och markera för turbo töntarna vart skåpet ska stå
Användarvisningsbild
Diesel_018
Inlägg: 499
Blev medlem: 21 juni 2006, 19:07
Bil: alla hondor
Namn: Diesel

Haha
Ali
Inlägg: 202
Blev medlem: 25 juli 2004, 23:16
Namn: Ali T

kojima skrev:Ingen som vill ha den snabbaste hondan i stan och markera för turbo töntarna vart skåpet ska stå
Det har redan Hamed lyckats med :)
kojima
Inlägg: 16
Blev medlem: 18 oktober 2009, 10:20

bump
kojima
Inlägg: 16
Blev medlem: 18 oktober 2009, 10:20

Kan tänka mig att dela upp motorn, alltså sälja shortblock eller topp mm för sig (även enstaka delar).
Fruktansvärt trött på folk som snackar med inte har pengar, så kontakta mig endast om pengar finns till ett rimligt bud. Behöver inte sälja den så skambud undanbedes.
ring helst - 0722271980
Användarvisningsbild
iSixx87
Inlägg: 711
Blev medlem: 23 maj 2010, 00:17
Namn: Robin Giöbel
Ort: Göteborg

Hade suttit fint i EGn.. hmm..
Robin Giöbel
CRX VT -91


0703111050
kojima
Inlägg: 16
Blev medlem: 18 oktober 2009, 10:20

Uppdaterat
kojima
Inlägg: 16
Blev medlem: 18 oktober 2009, 10:20

Upp
kojima
Inlägg: 16
Blev medlem: 18 oktober 2009, 10:20

Upp
Nya priser. För dyrt? lägg ett bud, Har ingen nytta av sakerna längre
kojima
Inlägg: 16
Blev medlem: 18 oktober 2009, 10:20

bump!
kojima
Inlägg: 16
Blev medlem: 18 oktober 2009, 10:20

Upp
kojima
Inlägg: 16
Blev medlem: 18 oktober 2009, 10:20

Upp
Skriv svar