Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
k20 topp + k serie delar (nya priser) + shiftlight
Kategoriregler
MVH Styrelsen
- Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
- Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
- "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud. - Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
- Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.
MVH Styrelsen
Hej
Har ett splitter nytt Automter digital Pro shiftlight kit att sälja som inte kom till användning. Abolut bästa på marknaden med super kvalitet.
Part# 5312 på boxen och #5330 på lampan. Fungerar med i stort sett alla tändsystem även elektroniska.
Bilder finns och kan mailas vid intresse, alternativt kolla och läs mer om boxen på autometers hemsida.
Pris 2000 inkl frakt eller bud
Den finns i malmö men skickas utan kostnad inom sverige.
K20 topp (rbc2)
Portade av headgamez i newyork usa
skunk2 ventiler (nya)
supertech ventilfjädrar + retiners
ferrera brons ventilsyrningar (nya)
ferrera knaster (nya)
ferrera ventiltätningar (nya)
Ny planad
Nyfrästa ventilsäte med mira
Priside 13000:- eller bud
Delar
Skunk2 ventiler 1mm od. 2500:- 16st ventiler.
ferrera ventiltätningar 450:- (nya)
Har en rasad k20a2 som nästan är komplett köp hela eller ring om du behöver någon lös pryl. (tyvärr är topp + en kolv + en vevstake och ett foder kass)
Gul Ventilkåpa till k20/k24
Sakerna finns i malmö. Bilder kan mailas
Ring - 0722271980 eller maila på sm_koski@hotmail.com
Har ett splitter nytt Automter digital Pro shiftlight kit att sälja som inte kom till användning. Abolut bästa på marknaden med super kvalitet.
Part# 5312 på boxen och #5330 på lampan. Fungerar med i stort sett alla tändsystem även elektroniska.
Bilder finns och kan mailas vid intresse, alternativt kolla och läs mer om boxen på autometers hemsida.
Pris 2000 inkl frakt eller bud
Den finns i malmö men skickas utan kostnad inom sverige.
K20 topp (rbc2)
Portade av headgamez i newyork usa
skunk2 ventiler (nya)
supertech ventilfjädrar + retiners
ferrera brons ventilsyrningar (nya)
ferrera knaster (nya)
ferrera ventiltätningar (nya)
Ny planad
Nyfrästa ventilsäte med mira
Priside 13000:- eller bud
Delar
Skunk2 ventiler 1mm od. 2500:- 16st ventiler.
ferrera ventiltätningar 450:- (nya)
Har en rasad k20a2 som nästan är komplett köp hela eller ring om du behöver någon lös pryl. (tyvärr är topp + en kolv + en vevstake och ett foder kass)
Gul Ventilkåpa till k20/k24
Sakerna finns i malmö. Bilder kan mailas
Ring - 0722271980 eller maila på sm_koski@hotmail.com
Senast redigerad av kojima den 28 juni 2012, 20:10, redigerad totalt 15 gång.
- Diesel_018
- Inlägg: 499
- Blev medlem: 21 juni 2006, 19:07
- Bil: alla hondor
- Namn: Diesel
Regler måste finns med pris annars snart din annons ta bort 
- Diesel_018
- Inlägg: 499
- Blev medlem: 21 juni 2006, 19:07
- Bil: alla hondor
- Namn: Diesel
Haha
Kan tänka mig att dela upp motorn, alltså sälja shortblock eller topp mm för sig (även enstaka delar).
Fruktansvärt trött på folk som snackar med inte har pengar, så kontakta mig endast om pengar finns till ett rimligt bud. Behöver inte sälja den så skambud undanbedes.
ring helst - 0722271980
Fruktansvärt trött på folk som snackar med inte har pengar, så kontakta mig endast om pengar finns till ett rimligt bud. Behöver inte sälja den så skambud undanbedes.
ring helst - 0722271980